abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131434743
Hebben jullie ook dat in ios7 roteer scherm bij assistive touch de verkeerde kant op draait?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zondag 22 september 2013 @ 10:36:19 #152
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_131434836
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Doh
nou zo logisch is dat niet hoor. Ik heb altijd jb gehad en kreeg gewoon de melding dat er een update was
Shuffle up and deal!!!
pi_131438444
Man, dag 1 met een Samsung Galaxy S4 en wat verlang ik terug naar een iPhone! Zit er serieus over na te denken om een 5s via Marktplaats aan te schaffen. Of wachten tot de officiële release.

Wat een verschil in OS! Android zal prima zijn en het grote scherm is heerlijk. Maar de iPhone loopt zoveel soepeler. Lesje geleerd!
pi_131438675
People assume too much.
pi_131438749
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Szlie het volgende:
Man, dag 1 met een Samsung Galaxy S4 en wat verlang ik terug naar een iPhone! Zit er serieus over na te denken om een 5s via Marktplaats aan te schaffen. Of wachten tot de officiële release.

Wat een verschil in OS! Android zal prima zijn en het grote scherm is heerlijk. Maar de iPhone loopt zoveel soepeler. Lesje geleerd!
Herkenbaar. Toen m'n 4S vorig jaar stuk ging, heb ik een Galaxy S3 gehaald. Na 2 weken alweer verkocht en een iPhone 5 besteld _O-
pi_131439830
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 13:16 schreef OverRated het volgende:

[..]

Herkenbaar. Toen m'n 4S vorig jaar stuk ging, heb ik een Galaxy S3 gehaald. Na 2 weken alweer verkocht en een iPhone 5 besteld _O-
:') x 1000, maar heb ik dus ook gedaan. Hoop dat ik niet ben opgelicht. SGS4 voor de koopprijs al verkocht :) . Als alles meezit, heb ik dinsdag de 5s.
pi_131446560
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Szlie het volgende:

Overweeg zelf de overstap (van iPhone naar Galaxy S4). Is het echt zo erg? Van een telefoon van 600 euro mag je toch verwachten dat ie 'smooth' werkt?
pi_131446898
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:52 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

Overweeg zelf de overstap (van iPhone naar Galaxy S4). Is het echt zo erg? Van een telefoon van 600 euro mag je toch verwachten dat ie 'smooth' werkt?
Android is gewoon niet zo smooth als de iPhone, dat is gewoon zo. Ook al zit er een hexacore in die Android telefoon, zo smooth gaat het niet werken als een iPhone.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  zondag 22 september 2013 @ 17:35:06 #159
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131448135
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Android is gewoon niet zo smooth als de iPhone, dat is gewoon zo. Ook al zit er een hexacore in die Android telefoon, zo smooth gaat het niet werken als een iPhone.
Mwah, de HTC one loopt verrot prima, maar de totale afwerking en ervaring is op een iphone gewoon lekkerder.

En dan hebben we het niet eens over de lading rommel die je met android makkelijk op je telefoon krijgt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_131449915
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwah, de HTC one loopt verrot prima, maar de totale afwerking en ervaring is op een iphone gewoon lekkerder.

En dan hebben we het niet eens over de lading rommel die je met android makkelijk op je telefoon krijgt.
Op iOS heeft de animatie eerste prioriteit, daardoor zal het altijd smooth zijn, wat je ook doet
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_131450862
Dat is nu exact mijn ervaring.
  zondag 22 september 2013 @ 19:35:30 #162
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131453219
Hahahaha ik vroeg me laatst al af of ze me vanuit mijn werk zouden 'verbieden' om ios 7 te installeren....en ja hoor, had al een mail dat de applicaties die zij (werkger) gebruiken voor mail etc het nog niet doen met ios 7, dus of we het alsjeblieft niet willen installeren en alle verzoeken vanuit apple hierover te negeren. Hihihi.
Zal maar lief zijn dan. En was dus toch al van plan om ff te wachten tot er wat meer ervaring mee is enzo. Ik hou niet van updates enzo, brrr, verandering.... ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 22 september 2013 @ 20:59:07 #163
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_131456778
Zo, iOS 7 staat erop. Tijd om te zeiken. :P

Die animaties zijn mooi, maar nemen tijd in beslag.
Bv, als je telefoon standby staat, en je drukt op de knop, moet eerst de animatie komen voordat je kan swipen. Ik weet, dat is 0.05 seconde ofzo, maar toch, gewenning.

Zelfde als unlocken en daarna naar de volgende pagina van iconen swipen. Het haalt net een beetje snelheid uit je telefoon.

De agenda app is gewoon kut. Ik wil m'n kleine overzicht terug onder de maand :( Huuu! Verandering! Autist!
Maar serieus, dit maakt het werken in de agenda app ook een stuk trager.

En er zijn wel meer dingen die nu langzamer zijn of meer clicks nodig hebben (terug in een pagina na het scrollen, of een foto instellen als achtergrond)

Allemaal kleine dingetjes, wat allemaal vast snel zal wennen, maar het voegt niets toe dat het veranderd is.

Verder is iOS 7 prima, dat wel. Beetje hakerig alleen soms op m'n 4s

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_131457595
Safari slaat mijn wachtwoorden niet op. Hebben jullie ook het zelfe probleem?
  zondag 22 september 2013 @ 21:14:11 #165
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_131457671
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef timbob het volgende:
Zo, iOS 7 staat erop. Tijd om te zeiken. :P

Die animaties zijn mooi, maar nemen tijd in beslag.
Bv, als je telefoon standby staat, en je drukt op de knop, moet eerst de animatie komen voordat je kan swipen. Ik weet, dat is 0.05 seconde ofzo, maar toch, gewenning.

Zelfde als unlocken en daarna naar de volgende pagina van iconen swipen. Het haalt net een beetje snelheid uit je telefoon.

De agenda app is gewoon kut. Ik wil m'n kleine overzicht terug onder de maand :( Huuu! Verandering! Autist!
Maar serieus, dit maakt het werken in de agenda app ook een stuk trager.

En er zijn wel meer dingen die nu langzamer zijn of meer clicks nodig hebben (terug in een pagina na het scrollen, of een foto instellen als achtergrond)

Allemaal kleine dingetjes, wat allemaal vast snel zal wennen, maar het voegt niets toe dat het veranderd is.

Ik snap überhaupt niet dat mensen die standaard iOS agenda gebruiken, dat is vergeleken met de talloze agenda apps in de store echt een onoverzichtelijk wan ding, altijd al geweest.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 22 september 2013 @ 21:19:15 #166
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_131457920
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik snap überhaupt niet dat mensen die standaard iOS agenda gebruiken, dat is vergeleken met de talloze agenda apps in de store echt een onoverzichtelijk wan ding, altijd al geweest.
ik vond 'm altijd wel prima. Goed genoeg om snel ff een overzicht van je maand te kunnen zien, en Google werkte er prima in, maar nu je op elke dag moet klikken om te kunnen zien wat er dan gebeurt, is het misschien toch tijd voor een andere app...

Iemand tips?

Strak en simpel, en veel meer dan een snel maandoverzicht heb ik niet echt nodig geloof ik.

En Google agenda moet erin werken uiteraard.

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_131458335
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:52 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

Ik vind de S4 meer dan smooth. Heb nooit problemen, lag of wat dan ook. Probeer het ff uit in een winkel. Verscheelt toch per persoon wat je fijn vind.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 22 september 2013 @ 21:50:42 #168
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_131459786
Nog een andere irritatie:

Als je foto's bekijkt, de foto's die de telefoon zelf maakt, passen niet op het scherm compleet, maar hiervoor kon je ze inpinchen, zodat hij qua breedte past, en aan de boven en onderkant er zwart is.

Maar dat kan nu dus niet meer, waardoor ik een hoop foto's heb waar je de zijkant niet van kan zien.

Zwaar irritant.

Maar goed, wat doe je eraan.

Ohnee, wacht, het kan wel, maar dan moet je eerst zorgen dat hij ingezoomd is ofzo.

Raar

Ok, doei!

▀█▀ █ █▀█▀█
  zondag 22 september 2013 @ 21:56:10 #169
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_131460074
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef timbob het volgende:

[..]

ik vond 'm altijd wel prima. Goed genoeg om snel ff een overzicht van je maand te kunnen zien, en Google werkte er prima in, maar nu je op elke dag moet klikken om te kunnen zien wat er dan gebeurt, is het misschien toch tijd voor een andere app...

Iemand tips?

Strak en simpel, en veel meer dan een snel maandoverzicht heb ik niet echt nodig geloof ik.

En Google agenda moet erin werken uiteraard.
Ik gebruik Weekcalender maar dat is vooral omdat het weekoverzicht erg overzichtelijk is en ik eigenlijk alleen die view maar gebruik.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_131463879
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef timbob het volgende:

Dat laatste stoort me eigenlijk wel. De (minuscule) lag is goed te merken bij zowat alle nieuwe animaties (multitasking, e-mail, sms,...) :(

Hoop echt dat dit met komende updates gefixt wordt!
pi_131463928
Echt één ding: AGENDA. Waarom :'(
  zondag 22 september 2013 @ 23:09:34 #172
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_131464074
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:04 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

Dat laatste stoort me eigenlijk wel. De (minuscule) lag is goed te merken bij zowat alle nieuwe animaties (multitasking, e-mail, sms,...) :(

Hoop echt dat dit met komende updates gefixt wordt!
Ja, ik was er al bang voor, al valt het me nu nog mee.

Zoals ik al eerder zei: ik merkte het heel erg met updates op m'n iPhone 3G. Na een paar updates was alles zo traag, amper mee te werken.

Best kans dat met een paar updates, dat het iets soepeler loopt, maar de kans is ook aanwezig dat ze mooiere animaties maken voor de nieuwste iPhones, en die moeten dan ook draaien op oudere modellen, met alle gevolgen van dien...

▀█▀ █ █▀█▀█
  maandag 23 september 2013 @ 08:01:16 #173
12888 Skull-splitter
pi_131469002
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wellicht omdat ie prima voldeed en de andere agendaapps gewoon lelijk zijn?
  maandag 23 september 2013 @ 08:03:17 #174
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131469018
Voor outlook voor iOS zou ik bereid zijn geld te betalen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 23 september 2013 @ 08:03:49 #175
12888 Skull-splitter
pi_131469026
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik vind de S4 meer dan smooth. Heb nooit problemen, lag of wat dan ook. Probeer het ff uit in een winkel. Verscheelt toch per persoon wat je fijn vind.
LOL, gisteren nog op een S4 lopen kutten, en álles gaat met horten en stoten. En dat heet dan een topmodel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')