SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 20-09-2013 19:07:32 ]![]()
Zodat je kunt zien wat er veranderd is bij de update. Een soort van release note.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik het vreemd vind dat ze blijven staan terwijl de update al gedaan is. Dat was voorheen niet.
Is ook niet erg dat het er staat. Ze verdwijnen ook automatisch na twee weken.![]()
Vraagje; Als ik foto's verwijder uit mijn photostream op de iPad, dan werkt hij (tot nu toe) niet de stream bij op de iPhone. Kan / Werkt dit uberhaupt of moet ik iets aanvinken ofzo?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Een week lees ik net hier.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zodat je kunt zien wat er veranderd is bij de update. Een soort van release note.
Is ook niet erg dat het er staat. Ze verdwijnen ook automatisch na twee weken.Zou idd kunnen, de lijst gaat bij mij terug tot 12 september en volgens mij heb ik de GM op 10 september geïnstalleerd.
Dat klopt, de stream werkt hij niet bij. Ze gaan alleen weg op het device waar je ze verwijderd.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje; Als ik foto's verwijder uit mijn photostream op de iPad, dan werkt hij (tot nu toe) niet de stream bij op de iPhone. Kan / Werkt dit uberhaupt of moet ik iets aanvinken ofzo?
Zou op alle devices verwijderd moeten worden.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tourniquet op 19-09-2013 23:25:36 ]![]()
7 September de laatste hier. Ik heb het ook niet ouder dan twee weken zien staan.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een week lees ik net hier.Zou idd kunnen, de lijst gaat bij mij terug tot 12 september en volgens mij heb ik de GM op 10 september geïnstalleerd.
![]()
Okay, dat ze na een bepaalde periode automatisch verdwijnen had ik niet meegekregen. Toch zou ik het prettiger vinden als ik ze ook zelf zou kunnen verwijderen. Ik hoef zo'n release note niet weken te zien. Oh well, minor irritatie.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef Dimens het volgende:
Zodat je kunt zien wat er veranderd is bij de update. Een soort van release note.
Is ook niet erg dat het er staat. Ze verdwijnen ook automatisch na twee weken.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Control freak.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dat ze na een bepaalde periode automatisch verdwijnen had ik niet meegekregen. Toch zou ik het prettiger vinden als ik ze ook zelf zou kunnen verwijderen. Ik hoef zo'n release note niet weken te zien. Oh well, minor irritatie.![]()
kijk er niet naarquote:Op donderdag 19 september 2013 23:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dat ze na een bepaalde periode automatisch verdwijnen had ik niet meegekregen. Toch zou ik het prettiger vinden als ik ze ook zelf zou kunnen verwijderen. Ik hoef zo'n release note niet weken te zien. Oh well, minor irritatie.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Verre van! Maar dit viel me op.quote:Curiosity cultured the cat
Dat is dan weer een beetje jammer, haha.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Dat klopt, de stream werkt hij niet bij. Ze gaan alleen weg op het device waar je ze verwijderd.
Ik kreeg namelijk wel de melding "deze foto wordt ook verwijderd uit de fotostreams op al uw apparaten"."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Settings -> berichtencentrum -> herinneringen "badge-appsymbool"quote:Op donderdag 19 september 2013 22:59 schreef MrSweets het volgende:
Hey mensen, Reminders heeft bij mij geen badge symbool. zodat ik zie dat ik dingen to do heb.
Is dat niet meer ?Notificatiecentrum 'gemist'quote:Op donderdag 19 september 2013 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om na een automatische update de releasenotes nog te lezen![]()
Hmm, dan was eerst wel zo maar is blijkbaar veranderd. Heb net een foto verwijderd op m'n iPhone en die verdwijnt na een paar seconden ook op m'n iPad!quote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje jammer, haha.
Ik kreeg namelijk wel de melding "deze foto wordt ook verwijderd uit de fotostreams op al uw apparaten".![]()
Na even wennen vind ik iOS7 wel fijn en fris.
Enige wat ik echt mis is de spotlight search voor web en wikipedia, waarom is dat eruit![]()
. Dat gebruikte ik heel vaak (maar ik zal wel een van de weinige zijn).
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Wat de fuck is datquote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef Agiath het volgende:
Enige wat ik echt mis is de spotlight search voor web en wikipedia, waarom is dat eruit![]()
![]()
Als je eerst helemaal naar links scrolde kon je zoeken in je iphone, maar ook gelijk zoeken op google en wikipedia. Dat kan nu niet meer...quote:Buy it, use it, break it, fix it,
Bij mij lijkt hij nu helemaal niets meer te synchroniserenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hmm, dan was eerst wel zo maar is blijkbaar veranderd. Heb net een foto verwijderd op m'n iPhone en die verdwijnt na een paar seconden ook op m'n iPad!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Yo notification center laat niet de ALL-DAY events van Ical zien ,waarom niet ?
Hoe maak ik ze daar toch zichtbaar ?![]()
Kan nog steeds, app icoontje beetpakken en naar onder slepenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je eerst helemaal naar links scrolde kon je zoeken in je iphone, maar ook gelijk zoeken op google en wikipedia. Dat kan nu niet meer..."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
lolquote:
Consider it fixed
[ Bericht 1% gewijzigd door very op 20-09-2013 01:48:39 ]People assume too much.![]()
Idem, dat gebruikte ik ook erg vaak.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef Agiath het volgende:
![]()
Dan krijg je alleen zoeken op de iPhone, niet op het net.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:31 schreef Assassin92 het volgende:
Gewoon je startscherm (waar je apps) naar beneden trekken.![]()
Ja, zo kom je idd in de spotlight search.. Maar zoeken op het web is er daar niet bijquote:Op donderdag 19 september 2013 23:58 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kan nog steeds, app icoontje beetpakken en naar onder slepenBuy it, use it, break it, fix it,
Is er uit gehaald ja lees ik. Jammer wel voor diegenen die het gebruikten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, zo kom je idd in de spotlight search.. Maar zoeken op het web is er daar niet bij![]()
hoe zet je eigenlijk apps uit onder zeven? Twee keer op de knop drukken geeft geen balkje onderin met icons zoals bij zes welIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
twee keer drukken geeft je een overzicht van alle open Apps en degene die je wil sluiten swipe je omhoog.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:48 schreef Pietverdriet het volgende:
hoe zet je eigenlijk apps uit onder zeven? Twee keer op de knop drukken geeft geen balkje onderin met icons zoals bij zes wel![]()
Je krijgt wel een rijtje met schermpjes te zien, die omhoog slepen is afsluiten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:48 schreef Pietverdriet het volgende:
hoe zet je eigenlijk apps uit onder zeven? Twee keer op de knop drukken geeft geen balkje onderin met icons zoals bij zes welIt's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
Hebben jullie het weer in tekstvorm in het berichtencentrum?
Ik heb het wel op de iPad, maar op de iPhone wordt er niks over gezegd, alleen wat de activiteiten van vandaag zijn.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Heb je bij Locatievoorziening 'Weer' aan staan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:57 schreef Adolecens het volgende:
Hebben jullie het weer in tekstvorm in het berichtencentrum?
Ik heb het wel op de iPad, maar op de iPhone wordt er niks over gezegd, alleen wat de activiteiten van vandaag zijn.![]()
Yep.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je bij Locatievoorziening 'Weer' aan staan?
Heb alle instellingen vergeleken met de iPad en alles staat hetzelfde en aan.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Misschien omdat je op de iPhone wel de Weer-app hebt en op iPad niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Yep.
Heb alle instellingen vergeleken met de iPad en alles staat hetzelfde en aan.
Maar ik heb geen iPhone dus ik kan het niet testen.![]()
Ingebouwde feature, geen app.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien omdat je op de iPhone wel de Weer-app hebt en op iPad niet.
Maar ik heb geen iPhone dus ik kan het niet testen.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
twee keer drukken geeft je een overzicht van alle open Apps en degene die je wil sluiten swipe je omhoog.
Ik krijg onderin een icon rijtje met daarboven een ongeveer kwartscherm grote app interface, swipen helpt nietIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ah, het app scherm swipen, niet het iconIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Zou wel moeten. Grote schermweergave swipen he, niet het kleine.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee
Ik krijg onderin een icon rijtje met daarboven een ongeveer kwartscherm grote app interface, swipen helpt nietI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
iPad heeft geen weer. Ook niet in iOS 6quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Yep.
Heb alle instellingen vergeleken met de iPad en alles staat hetzelfde en aan.![]()
Wel in het berichtencentrum.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
iPad heeft geen weer. Ook niet in iOS 6![]()
De hele flow van updates is veranderd. Vroeger opende je de AppStore om te updaten, nu open je de AppStore om te kijken wat er precies geupdate is, aangezien updates automatisch installeren. Niet meer dan logisch imo.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dat ze na een bepaalde periode automatisch verdwijnen had ik niet meegekregen. Toch zou ik het prettiger vinden als ik ze ook zelf zou kunnen verwijderen. Ik hoef zo'n release note niet weken te zien. Oh well, minor irritatie.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Een groede verbeteringquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
De hele flow van updates is veranderd. Vroeger opende je de AppStore om te updaten, nu open je de AppStore om te kijken wat er precies geupdate is, aangezien updates automatisch installeren. Niet meer dan logisch imo.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Maar op de iPad wordt het weer wel getoond in het berichtencentrum, op de iPhone werkt het juist niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
iPad heeft geen weer. Ook niet in iOS 6
Heb je de Weer-app opnieuw opgestart? Misschien helpt dat.2000 light years from home![]()
Ok.. Ik had de weer app gewoon nog niet opgestart op de iPhone, dat gedaan en nu staat het er wel tussen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar op de iPad wordt het weer wel getoond in het berichtencentrum, op de iPhone werkt het juist niet.
Heb je de Weer-app opnieuw opgestart? Misschien helpt dat.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
De automatische tijdsinstelling werkt nog niet helemaal lekker? Zowel bij iPad als iPhone blijft deze zoeken en geeft in eerste instantie een verkeerde tijd weer.
Heb het nu maar even op handmatig gezet...I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Ik heb geen weer informatie wanneer ik het notificatie scherm naar beneden slide
Assassin stabs you in your back.![]()
Het is bij mij nu in geschreven tekst...ik vind het baggerquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:18 schreef Assassin92 het volgende:
Ik heb geen weer informatie wanneer ik het notificatie scherm naar beneden slide
People assume too much.![]()
Whatsapp bokt daarin behoorlijk, maar dat was onder 6 niet anders.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoop dat er een update komt voor de accu duur. Normaal haalde ik 2 dagen makkelijk. Nu is het meteen aan het einde van de avond op de lader.You dont believe me ? Read this line again.![]()
Weer app een keer opstarten, toen deed ie het bij mij ook pas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:18 schreef Assassin92 het volgende:
Ik heb geen weer informatie wanneer ik het notificatie scherm naar beneden slideNever regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Gebruikte je dat ding wel dan, Brummetje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoop dat er een update komt voor de accu duur. Normaal haalde ik 2 dagen makkelijk. Nu is het meteen aan het einde van de avond op de lader.![]()
Ik heb de indruk dat mijn ipad3 nu juist minder batterijverbruik heeft.quote:In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Background refresh voor de meeste apps uitzetten scheelt. Aanzienlijk.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat is dat en waar zet je dat uit?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Background refresh voor de meeste apps uitzetten scheelt. Aanzienlijk.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dan staat er iets met GPS te draaien waarschijnlijk, of je batterij is echt naar zijn grootje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
İnderdaad. Heb al 2 keer moeten opladen vandaag. En dan heb ik hem amper gebruikt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
vertaal het eens, misschien kan je dan zelf bedenken wat het is...quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is dat en waar zet je dat uit?
En in je instellingen, zoek maar even
Settings, general, net boven auto lock.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is dat en waar zet je dat uit?
Hier staan maar drie apps aan iig, nauwelijks verschil met ios 6I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb een iphone 4 en ik ben zeer tevreden over ios 7. Hij is bij mij gewoon heerlijk snel en de accu is nu 28% en heb ik eergisteren opgeladen. Volgens mij haal ik vooral accu winst binnen doordat ik wifi nu vaak uit zet als ik weg ga.Gegroet!![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is dat en waar zet je dat uit?.quote:Een heikel punt bij elke smartphone blijft de accuduur. Zeker zo bij iPhones. Een van de dingen die stroom vraagt is het in de achtergrond refreshen van apps. Dat is in het geheel uit te zetten door naar Instellingen > Algemeen > Background App Refresh te gaan en deze uit te zetten. Let wel; GPS apps zullen nu niet meer in de achtergrond de positie bij kunnen houden! Gebruik deze dus alleen als je nooit navigeert met de telefoon.
Omdat sommige mensen geen hulp willen geven.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Pietverdriet kan prima zelf google gebruiken of even zelf in zijn instellingen kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
[..]
.
Omdat sommige mensen geen hulp willen geven.
Kom op, ik ben een noob als het aankomt op instellingen maar dit was echt snel bekend of te vinden...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
als ze dat op elk forum zeggen, hoef je geen forums meer te bezoeken toch ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pietverdriet kan prima zelf google gebruiken of even zelf in zijn instellingen kijken.
Kom op, ik ben een noob als het aankomt op instellingen maar dit was echt snel bekend of te vinden...You dont believe me ? Read this line again.![]()
Pietverdriet deelt al een dikke tien jaar zijn kennis en kunde op Fok op het gebied waar Piet weet waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pietverdriet kan prima zelf google gebruiken of even zelf in zijn instellingen kijken.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Je zou eens een relevante vraag stellen op een forum.
Where is the love???Curiosity cultured the cat
Over relevante vragen gesproken (al dan niet dom), als ik een iPhone 5s uit Duitsland op de kop weet te tikken, zou ik dan problemen ondervinden wil ik hem in Nederland gebruiken?
Zover ik kan zien zou dat geen probleem moeten zijn, maar misschien zie ik iets over het hoofd.Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat![]()
Wanneer komt hij in NL uit dan? Ik zit er eigenlijk op te wachten. Kan iemand me dat vertellen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef VanitySquared het volgende:
Over relevante vragen gesproken (al dan niet dom), als ik een iPhone 5s uit Duitsland op de kop weet te tikken, zou ik dan problemen ondervinden wil ik hem in Nederland gebruiken?
Zover ik kan zien zou dat geen probleem moeten zijn, maar misschien zie ik iets over het hoofd.![]()
Grow a skin.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Copycat het volgende:
Je zou eens een relevante vraag stellen op een forum.
Where is the love???
Pietverdriet is haantje de eerste om iemand onderuit te schoffelen (kennelijk al tien jaar) als hij een mening niet deelt, krijgt vervolgens gewoon antwoord op zijn vraag hier en dan mag je niet verwijzen naar google voor verdere diepgang?
Relevante vragen en antwoorden prima, maar het was zelfs spelenderwijs in het toestel te vinden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Whatever rocks your grumpy boat.Curiosity cultured the cat
ligt eraan of hij een simlock heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef VanitySquared het volgende:
Zover ik kan zien zou dat geen probleem moeten zijn, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Voor de rest niet
Heb mijn 4s ook uit Duitsland naar NL gebracht en weer terugIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Teveel open deuren gelezen de laatste dagen en een hogere verwachting bij Pietverdriet qua kennis wellicht. Ook het multitasken had ie al uitgevogeld voor er antwoord op kwam.quote:
Anyway, er is in tweevoud antwoord op gekomen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
decemberquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Wanneer komt hij in NL uit dan? Ik zit er eigenlijk op te wachten. Kan iemand me dat vertellen?Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Haal hem in Duitsland.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
oef duurt me te lang.
Dan toch maar de gewone 5 dan maar![]()
Bwa, is hij zoveel beter dan de gewone 5? Ik doe er niet zo bijzonder veel mee. Beetje standaard internet dingetjes.quote:![]()
grummel grummel grummel grummelquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Teveel open deuren gelezen de laatste dagen en een hogere verwachting bij Pietverdriet qua kennis wellicht. Ook het multitasken had ie al uitgevogeld voor er antwoord op kwam.
Anyway, er is in tweevoud antwoord op gekomen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Qua uiterlijk weinig (tenzij je Space Grey of Goud neemt) maar van binnen is alles zo veel beter dan de 5.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bwa, is hij zoveel beter dan de gewone 5? Ik doe er niet zo bijzonder veel mee. Beetje standaard internet dingetjes.
Maar als je alleen maar de standaard internetdingetjes doet zou ik het niet halen nee, zelfs een 4S zou perfect aan jouw eisen voldoen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-09-2013 14:41:32 ]![]()
Ik heb nu een 4 en mn'n abbo is afgelopen, dus was nog aan het wachten op de 5s omdat ik de verwachting had dat hij vrij snel uit zou komen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk weinig (tenzij je Space Grey of Goud neemt) maar van binnen is alles zo veel beter dan de 5.
Maar als je alleen maar de standaard internetdingetjes doet zou ik het niet halen nee, zelfs een 4S zou perfect aan jouw eisen voldoen.
Ik las ergens op een andere site dat de verwachting oktober is. Maar dat is dus Bullshit?![]()
Bij de keynote zeiden ze dat ze verwachten dat in december de 5S en 5C in meer dan honderd landen beschikbaar zal zijn. Dus tussen nu en december kan de 5S beschikbaar komen bij de Nederlandse providersquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb nu een 4 en mn'n abbo is afgelopen, dus was nog aan het wachten op de 5s omdat ik de verwachting had dat hij vrij snel uit zou komen.
Ik las ergens op een andere site dat de verwachting oktober is. Maar dat is dus Bullshit?
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 20-09-2013 14:46:49 ]![]()
Zou het echt niet doen. De nieuwe heeft een veel snellere cpu. Aangenomen dat je er 2 jaar mee wil doen en iOS 8 een beetje vloeiend wil draaien straks, is een beetje zelfbeheersing nu de moeite waard!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
oef duurt me te lang.
Dan toch maar de gewone 5 dan maarIk in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Ik heb trouwens van iOS en OSX niet de indruk dat je voor een nieuwe release altijd nieuwe hardware nodig hebt, zoals bij MS altijd wel het geval wasIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
De keuze tussen 5 en 5S is idd wel een inkoppertje met het verschil in kosten.
That being said, ik vind mijn 4S nog steeds snel zat.
Klein puntje van kritiek naast die spotlight search (nooit van geweten dat je daar ook wiki en web mee kon zoeken, jammer dat dat eruit is dan): de muziekspeler.
Werkt prima, maar na verwijderen headphone als stop, opnieuw inpluggen en het indrukken van de knop op mijn headset doet hij niks. Ook control centre weigert.
Dan zit er niets anders op dan de app openen, je treft dan een screen alsof ie nog speelt, waarna ie refresht en wel weer via app, remote én controlcentre aan te spreken is. Lijkt slordig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bij MS niet altijd zo IMO, maar MS ondergaat vaak ook grotere diversiteit dan OSX per hardwarecyclus... OSX en iOS kennen een handvol samenstellingen waarvan alles bekend is qua specs waar MS met dezelfde ellende als Android moet dealen: totale pluriformiteit qua samenstelling plus de verplichte ondersteuning van het nieuwste van het nieuwste. Dat maakt log.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb trouwens van iOS en OSX niet de indruk dat je voor een nieuwe release altijd nieuwe hardware nodig hebt, zoals bij MS altijd wel het geval was
Dat, en fatsoenlijk geheugenmanagement.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Cool, bij batterijlading onder de 10% lijkt ie zelf paralax uit te zetten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Net iOS7 geïnstalleerd op m'n 4S en mijn eerste indruk is toch dat er een (weliswaar minieme) 'lag' aanwezig is bij zowat alle nieuwe animaties...
Als je bv een e-mail wil beantwoorden komen er van onderuit die nieuwe 'blokjes' op het scherm met 'beantwoorden' en 'allen beantwoorden'. Deze animatie is toch behoorlijk niet-fluent!
Nog iemand ondervonden?![]()
De iPhone 5 was 1 week later dan de landen die in de eerste release zaten (28 sep 2012 vs 21 sep 2012)
Dus ik zou nog maar even afwachten. Kan zomaar volgende week zijn.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
oef duurt me te lang.
Dan toch maar de gewone 5 dan maar
Voor sommige mensen lijken iPhones wel drugs ofzo...ze MOETEN wat hebben
People assume too much.![]()
OP:quote:iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.
Ik krijg op mijn 3GS de hele tijd de melding dat er app updates zijn, maar die zijn er helemaal nietDat zijn iOS7 only updates. Apple loopt me te trollen
![]()
![]()
Dat kun je toch ook per app instellen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
[..]
.
Omdat sommige mensen geen hulp willen geven.![]()
ios8 zal op de 5 ook wel draaien. Maar ik zou echt even 2-3 maandjes wachten. De 4 kan nog prima mee imoquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:27 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zou het echt niet doen. De nieuwe heeft een veel snellere cpu. Aangenomen dat je er 2 jaar mee wil doen en iOS 8 een beetje vloeiend wil draaien straks, is een beetje zelfbeheersing nu de moeite waard!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja, onder dat tabje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook per app instellen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoi!
Internet is niet echt helder, maar ik wil graag ervoor zorgen dat ik nog terug kan naar iOs 6 nadat ik iOs 7 heb geïnstalleerd. Nou heb ik ooit ergens gelezen dat ik daar wat dingen voor moet uitlezen / backupen van m'n huidige OS zodat een oude versie daarna geaccepteerd wordt. Maar heeft iemand daar een stap voor stap uitleg van?
Begrijp me niet verkeerd, OS7 lijkt me super tof, maar ik weet uit ervaring met m'n 3G dat het soms fijn is om nog terug te kunnen... Na de laatste update op m'n 3G toentertijd duurde het een minuut om een smsje te typen![]()
![]()
Kan niet meerquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Internet is niet echt helder, maar ik wil graag ervoor zorgen dat ik nog terug kan naar iOs 6 nadat ik iOs 7 heb geïnstalleerd. Nou heb ik ooit ergens gelezen dat ik daar wat dingen voor moet uitlezen / backupen van m'n huidige OS zodat een oude versie daarna geaccepteerd wordt. Maar heeft iemand daar een stap voor stap uitleg van?
Begrijp me niet verkeerd, OS7 lijkt me super tof, maar ik weet uit ervaring met m'n 3G dat het soms fijn is om nog terug te kunnen... Na de laatste update op m'n 3G toentertijd duurde het een minuut om een smsje te typenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ah!quote:
Want ik had net weer een pagina gevonden, en die had het over SHSH blobs e.d.
Maar die optie is dus de deur uit?
-edit-
Even voor de duidelijkheid: Ik heb iOS 7 nog niet geinstalleerd dus he. ik draai nu nog steeds 6.1.3![]()
SHSH blobs klopt inderdaad, maar je hebt nu ook AP tickets nodig, eenmalige 'codes' die je via Apple krijgt als je hem herstelt. Deze vallen naar mijn weten niet meer te kraken. Het kan in ieder geval helaas niet meer op dit momentquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef timbob het volgende:
[..]
Ah!
Want ik had net weer een pagina gevonden, en die had het over SHSH blobs e.d.
Maar die optie is dus de deur uit?
-edit-
Even voor de duidelijkheid: Ik heb iOS 7 nog niet geinstalleerd dus he. ik draai nu nog steeds 6.1.3Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: