PSV heeft nog nooit tegen Motherwell gespeeld voor zover ik weet maar dat zou je normaal gesproken eenvoudig moeten winnen. En dat geldt voor het gehele linkerrijtje+meer. Ik zeg niet dat PSV op dit moment goed voetbalt, maar het is onzin dan maar te roepen dat we nog veel zwakkere competities moeten laten fuseren met de onze (alsof het niveau daar beter van wordt?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV wint niet van de nummer 2 van Schotland wat jij als willem 2 niveau ziet.Verloren niks kanslozer als Feyenoord van die Russen.
En terecht. Dan zou ík me nog kapot schamen. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax van dit PSV verliest dan schaam ik me echt helemaal kapot.
Als ze zo spelen zoals zondag zie ik het nog best gebeuren ookquote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar dit zie je steeds vaker. Kuban, Petrolul, Differdange. In principe allemaal kut clubs, hoewel Kuban wel een paar aardige spelers had.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Neem je dan een PSV-UI?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Als je iets wil opbiechten kan dat ook via mijn DM.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit al de hele tijd op de priester te wachten.
Kuban verliest vanavond met 2-0 bij St. Gallenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar dit zie je steeds vaker. Kuban, Petrolul, Differdange. In principe allemaal kut clubs, hoewel Kuban wel een paar aardige spelers had.
8 jaar geleden stond PSV in de halve finale CLquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef TLC het volgende:
pakweg 10 jaar geleden won Feyenoord nog de UEFA cup, kun je zien hoeveel er in 10 jaar kan veranderen
Dat kan niet, Caland zei net dat Kuban zo'n sterkte tegenstander was namelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef hafcfan het volgende:
. Kuban 2-0 achter bij Sint Gallen. Ja wie kent ze niet.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:10 schreef PSV1990- het volgende:
Wij hebben over Ajax gelachen maar PSV zal ook zwaar afgang
tegen de Bulgaren
die Bulgaren hebben een ijzersterke team...ze kunnen heel goed verdedigen en het is een zware counterploeg want ik heb ze gezien tegen Partizan Belgrado
ik zeg 0-2 of zelfs hoger uitslag voor Ludogorets
Bron : de johan boskamp van marokko.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4799441
Als jij ergens je excuses voor wil aanbieden kan dat via PMquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je iets wil opbiechten kan dat ook via mijn DM.
Serieus? Dat is wel weerquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef hafcfan het volgende:
. Kuban 2-0 achter bij Sint Gallen. Ja wie kent ze niet.
Zwitserse clubs zijn ook stukken beter dan ons. Basel bewijst het al jaren en Sint Gallen had Spartac ook al uitgeschakeld. Ook Fiorentina ging pas door op uitgoals.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kuban verliest vanavond met 2-0 bij St. Gallen![]()
Mokotjo.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Seam het volgende:
Welke winteraankopen zal PSV gaan doen?
Jullie spelen niet eens Europees man , geen recht van spreken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
Dat stadion ook.
Is de crisis toegeslagen in Brabant?
Durf te werden dat De Kuip donderdag tegen Dordrecht nog voller zit dan bij dit treurige zooitje
Anders zijn er ook genoeg redenen om je voor Ajax te schamen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Neuh dat zei ik niet. Maar wel stukken sterker dan dit Ludogorets.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan niet, Caland zei net dat Kuban zo'n sterkte tegenstander was namelijk.
Hij denkt zeker ook dat Feyenoord kampioenskandidaat is?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan niet, Caland zei net dat Kuban zo'n sterkte tegenstander was namelijk.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Jullie spelen niet eens Europees man , geen recht van spreken.
Er zijn maar 2 kampioenskandidaten.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij denkt zeker ook dat Feyenoord kampioenskandidaat is?
PEC, PSV, Ajax, Twente.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga het Nederlands voetbal begraven.
Ben je van mening verandert?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 kampioenskandidaten.
Twente en Ajax.
Daar heb ik een foto van.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Messi, Ronaldo, Robben, Özil, Kaka, Touré, Marcelo (LB), Kompany, Silva, Richards en Casillas heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Seam het volgende:
Zoals jij ook elk jaar denkt dat PSV kampioenskandidaat is.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt je mening snel bijgesteld.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente en Ajax.
Effe afwachten hoeveel ruimte de gemeente nog kan creëren op de begrotingquote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Seam het volgende:
Zijn wij ook uitgenodigd?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
En elk jaar zie je dat het kloptquote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals jij ook elk jaar denkt dat PSV kampioenskandidaat is.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals jij ook elk jaar denkt dat PSV kampioenskandidaat is.
Dat lijkt me iets voor tong.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even douchen en dan een speciaal topic wijden.
Ik voel me niet te groot m'n ongelijk toe te geven.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je hebt je mening snel bijgesteld.
Daar heb ik niks van gemerkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel me niet te groot m'n ongelijk toe te geven.
Bij lange na niet. De laatste keer dat PSV echt meedeed was wat, 5 jaar terug ofzo?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En elk jaar zie je dat het klopt
Daar is geen speld tussen te krijgen!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef Seam het volgende:
Liever van Barca uit verliezen dan thuis van Ludogorets.
Bronquote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Messi, Ronaldo, Robben, Özil, Kaka, Touré, Marcelo (LB), Kompany, Silva, Richards en Casillas heb ik me laten vertellen.
kloptquote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij lange na niet. De laatste keer dat PSV echt meedeed was wat, 5 maanden terug ofzo?
Ik dacht ook nog Isco, maar zal me wel vergist hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Messi, Ronaldo, Robben, Özil, Kaka, Touré, Marcelo (LB), Kompany, Silva, Richards en Casillas heb ik me laten vertellen.
AZ en Feyenoord mogen daar best bij.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente en Ajax.
Vergeet niet een spectaculair bod op Rooney.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog Isco, maar zal me wel vergist hebben.
Haha frustie jongen.quote:
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Nu verheugen op de PSV bash van Gijp.
Daar komt geen hond meer kijken Johan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Nu verheugen op de PSV bash van Gijp.
mad?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goed, PSV verneukt het weer.
Dit jaar hadden ze mazzel met verkopen maar nu is het hopelijk klaar met ze, op naar de Jupiler League
Lensquote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef Morendo het volgende:
Liever Misidjan in Oranje dan Schaken, Lens en Kuyt, maar dat geheel terzijde.
Moeders tellen niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
De rest van ons een bloedgeil meisje.
Dat gaat waarschijnlijk afketsen omdat de doorverkoopclausule te hoog zou zijn waardoor PSV gigantisch veel moest gaan betalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog Isco, maar zal me wel vergist hebben.
no shitquote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef Seam het volgende:
Liever van Barca uit verliezen dan thuis van Ludogorets.
Bedankt, nu jullie beurt weerquote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
Nou jongens. Bedankt voor het lachen. Het was mij een waar genoegen.
In capslock klinkt het zo valsquote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
ZEG KEN JIJ PSV PSV PSV
ZEG KEN JIJ PSV DIE DOEN AL JAREN NIET MEER MEE
ZE KOPEN ZE KOPEN ZE KOPEN VOOR VEEL POEN
MAAR ZE WORDEN ZE WORDEN ALWEER GEEN KAMPIOEN
HAHAHAHA MOOI LIEDJE HAHAHA
Die Zanka kan er HE-LE-MAAL niks van! Echt waar Johan die kan nog niet bij Dordrecht '90 mee!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar komt geen hond meer kijken Johan.
Ik zat met stijgende verbazing te kijken. Wat is dit?
HAHAHAHAHA AJAX HEEFT ER MEER GEKOCHT DAN PSVquote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
ZEG KEN JIJ PSV PSV PSV
Hier zit wel wat in eigenlijk...quote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef TLC het volgende:
eigenlijk is het ook niet meer gek dat ploegen die promoveren tegenwoordig moeiteloos meedraaien in de eredivisie, vroeger waren ze steeds echt kansloos
Leuk detail: als je salariskosten meerekent betaald Ajax vele malen meer aan haar selectie dan PSV. Ook in het 'koopseizoen'.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
ZEG KEN JIJ PSV PSV PSV
Jammer van de capslock, ik denk dat een blote bast erbij het lied iets meer lading had gegeven.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
ZEG KEN JIJ PSV PSV PSV
Maar die worden niet kampioen....quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuk detail: als je salariskosten meerekent betaald Ajax vele malen meer aan haar selectie dan PSV. Ook in het 'koopseizoen'.
Laat je toch niet zo trollen man.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA AJAX HEEFT ER MEER GEKOCHT DAN PSV
HAAHAHAHA
betaaldquote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuk detail: als je salariskosten meerekent betaald Ajax vele malen meer aan haar selectie dan PSV. Ook in het 'koopseizoen'.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer van de capslock, ik denk dat een blote bast erbij het lied iets meer lading had gegeven.
U mad?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA AJAX HEEFT ER MEER GEKOCHT DAN PSV
HAAHAHAHA
Die kan beter waterpolo gaan doen of een goeie film opzetten, want dit lijkt he-le-maal nergens op.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Zanka kan er HE-LE-MAAL niks van! Echt waar Johan die kan nog niet bij Dordrecht '90 mee!
ZE WORDEN ALWEER GEEN KAMPIOENquote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FC Twente dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar die worden niet kampioen....
Inzingen, op Youtube zetten, zeggen wij of het een mooi liedje is.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer van de capslock, ik denk dat een blote bast erbij het lied iets meer lading had gegeven.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
ZEG KEN JIJ PSV PSV PSV
Wat schattig dit. Even in de wangetjes knijpen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
ZE WORDEN ALWEER GEEN KAMPIOEN
Ajax wordt wel kampioen.
Citeren hoort ook bij fatsoenlijk Nederlands kunnen, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet fatsoenlijk Nederlands kunnen![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Citeren hoort ook bij fatsoenlijk Nederlands kunnen, maar dat terzijde.
Je blijft het maar schattig vinden om de realiteit te vergeten, dat is ook leuk.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Wat schattig dit. Even in de wangetjes knijpen.
Sowiesoquote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want dat is een ander team dan Ajax?
kennen*quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Belgie gaat ons zo voorbij.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef eight het volgende:
De europese puntenranglijst wordt er niet mooier op. Zal wel het laatste jaar zijn dat we in de top 10 staan.
Je bent vergeten je brief te beginnen met het adres van de geadresseerd, je eigen adres, plaats, datum en een aanhefquote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Citeren hoort ook bij fatsoenlijk Nederlands kunnen, maar dat terzijde.
Ik vind het schattig dat ze dit al roepen met 8 maanden te gaan. Echt lief.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je blijft het maar schattig vinden om de realiteit te vergeten, dat is ook leuk.
Dat Nederlands of nie Kardassh hahahahquote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeer slecht gespeeld inderdaad, maar om dat nou grappig te noemen?
Dit zei je vorig jaar ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat ze dit al roepen met 8 maanden te gaan. Echt lief.
Punt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent vergeten je brief te beginnen met het adres van de geadresseerd, je eigen adres, plaats, datum en een aanhef
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maccabi Haifa-AZ.
Voor wie zou Frits Barend zijn?
Scheelt anders niet veel meerquote:
Beetje stijf. Ik zou iemand vragen voor de 2e stem en een paar ad-libs.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
En ik loop hier alleen op een stil stadhuisplein
maar ik had eigenlijk ook wel kampioen willen zijn
oke sorry genoeg gezongen
Geniet er van zolang het kan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan nog is het verschil 7 punten.
Ook totaal geen aanleiding voor. Niet eerlijck!quote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef PSV1990- het volgende:
Hop hop , Genee de PSV bascher is weer bezig
Jodenkoeken?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Pascalus het volgende:
Kun je daar ook lekker eten, in Israel?
Je moet je muil houdenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef PSV1990- het volgende:
Sinds wanneer ligt Pisrael in Europa??
Waarom doen die bezetters eigenlijk mee?
quote:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Moet jij zeggen haha ik vraag me gewoon af waarom Pisrael met Europa mee doet?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Omdat je een gefrustreerde booslim bent
Ik ook niet...volg het net zoveel als de competitie van Bangladeshquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Hoe goed is dat Maccabi?
Ik krijg weinig mee van de Israëlische competitie.
Maccabi is favoriet volgens de bookmakers. Niet dat dat wat wil zeggenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Hoe goed is dat Maccabi?
Ja, leuk.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [In Memoriam] Het Nederlands Voetbal is niet meer
Ik heb ook vertrouwen in AZ.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ gaat dit wel winnen.
AZ in Europa is altijd een goede show.
Ze hebben een aardig neusje voor de goal.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Hoe goed is dat Maccabi?
Kijk, hier gaat het dus mis. Omdat fans van Ajax zingen dat ze Joden zijn, heb jij nu een hekel aan willekeurige mensen in Haifa. Maar jij hebt enkel een hekel aan Ajax-fans. Dat is iets anders.quote:
twitter:Karim_Rekik_44 twitterde op donderdag 19-09-2013 om 20:53:33Jammer van vanavond.. Zondag goedmaken boys! Keep ya head up, stay strong! #psv #eendrachtmaaktmacht reageer retweet
Nee omdat het bezetters zijn..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Kijk, hier gaat het dus mis. Omdat fans van Ajax zingen dat ze Joden zijn, heb jij nu een hekel aan willekeurige mensen in Haifa. Maar jij hebt enkel een hekel aan Ajax-fans. Dat is iets anders.
alle 3 ook echtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef HPLC het volgende:
100 jaar, er zijn clubs in Nederland die daar niet aan herinnerd willen worden
Je hebt t gehoord boysquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Karim_Rekik_44 twitterde op donderdag 19-09-2013 om 20:53:33Jammer van vanavond.. Zondag goedmaken boys! Keep ya head up, stay strong! #psv #eendrachtmaaktmacht reageer retweet
Omdat die terroristen ook in het voetbal bevoorrecht worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Moet jij zeggen haha ik vraag me gewoon af waarom Pisrael met Europa mee doet?
die Guidetti twittert ook de hele tijd en het boeit hem echt geen flikker dat ie nooit meer voetbaltquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
Heb jij het nou weer over man.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Kijk, hier gaat het dus mis. Omdat fans van Ajax zingen dat ze Joden zijn, heb jij nu een hekel aan willekeurige mensen in Haifa. Maar jij hebt enkel een hekel aan Ajax-fans. Dat is iets anders.
Hij vergeet #letsdoittogetherquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
Vriendjespolitiekquote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat die terroristen ook in het voetbal bevoorrecht worden.
Ik las arbeit macht fr....quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Mag niet, heeft Pietertje het patent voor gekochtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij vergeet #letsdoittogether
Jij hebt blijkbaar InZanity nog nooit zien posten hierquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jij vindt Joodse mensen reuze schattig.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb jij het nou weer over man.![]()
Niks mis met Joodse mensen inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jij vindt Joodse mensen reuze schattig.
Dit dusquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niks mis met Joodse mensen inderdaad.
Zionisten daarentegen
Je bent zelfs een organist.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zionisten daarentegen
Ah. Dat is andere koek. Joodse koek. Eh...quote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zionisten daarentegen
Beter dan een onanist.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelfs een organist.
Je opa.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelfs een organist.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef julian6 het volgende:
Sierd heeft de feestdagen-in-israel pagina op wikipedia openstaan
#letsdoittogetherquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
En de Samuel Scheimann pagina.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef julian6 het volgende:
Ze nemen hem ook alleen maar als commentator om Johan te jennenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowwww Sierd
Goed RTL 7 beleid.
Wat babyboom neger.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Feestdagen in Israël. Niemand geeft een neuk.
"Aanslagen in Haifa" slaat hij over. Direct door naar de restaurants.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef julian6 het volgende:
dat kwam niet van wiki, ajax staat er namelijk niet opquote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
En de Samuel Scheimann pagina.
nee, omdat het daadwerkelijk een uitzonderlijk goede commentator isquote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ze nemen hem ook alleen maar als commentator om Johan te jennen
Het is gewoon een Jupiler League expert.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef Zorro het volgende:
Meer dan een kwartier gespeel en gewoon ALLE wedstrijden nog op 0-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij er nou snel een saucey story tussen flanst..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef Grifte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |