Je bent vergeten je brief te beginnen met het adres van de geadresseerd, je eigen adres, plaats, datum en een aanhefquote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Citeren hoort ook bij fatsoenlijk Nederlands kunnen, maar dat terzijde.
Ik vind het schattig dat ze dit al roepen met 8 maanden te gaan. Echt lief.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je blijft het maar schattig vinden om de realiteit te vergeten, dat is ook leuk.
Dat Nederlands of nie Kardassh hahahahquote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet fatsoenlijk Nederlands kunnen![]()
Ja?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeer slecht gespeeld inderdaad, maar om dat nou grappig te noemen?
Dit zei je vorig jaar ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat ze dit al roepen met 8 maanden te gaan. Echt lief.
Punt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent vergeten je brief te beginnen met het adres van de geadresseerd, je eigen adres, plaats, datum en een aanhef
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maccabi Haifa-AZ.
Voor wie zou Frits Barend zijn?
Scheelt anders niet veel meerquote:
Beetje stijf. Ik zou iemand vragen voor de 2e stem en een paar ad-libs.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
En ik loop hier alleen op een stil stadhuisplein
maar ik had eigenlijk ook wel kampioen willen zijn
oke sorry genoeg gezongen
Geniet er van zolang het kan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan nog is het verschil 7 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |