PSV heeft nog nooit tegen Motherwell gespeeld voor zover ik weet maar dat zou je normaal gesproken eenvoudig moeten winnen. En dat geldt voor het gehele linkerrijtje+meer. Ik zeg niet dat PSV op dit moment goed voetbalt, maar het is onzin dan maar te roepen dat we nog veel zwakkere competities moeten laten fuseren met de onze (alsof het niveau daar beter van wordt?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV wint niet van de nummer 2 van Schotland wat jij als willem 2 niveau ziet.Verloren niks kanslozer als Feyenoord van die Russen.
En terecht. Dan zou ík me nog kapot schamen. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax van dit PSV verliest dan schaam ik me echt helemaal kapot.
Als ze zo spelen zoals zondag zie ik het nog best gebeuren ookquote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar dit zie je steeds vaker. Kuban, Petrolul, Differdange. In principe allemaal kut clubs, hoewel Kuban wel een paar aardige spelers had.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Neem je dan een PSV-UI?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Als je iets wil opbiechten kan dat ook via mijn DM.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit al de hele tijd op de priester te wachten.
Kuban verliest vanavond met 2-0 bij St. Gallenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar dit zie je steeds vaker. Kuban, Petrolul, Differdange. In principe allemaal kut clubs, hoewel Kuban wel een paar aardige spelers had.
8 jaar geleden stond PSV in de halve finale CLquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef TLC het volgende:
pakweg 10 jaar geleden won Feyenoord nog de UEFA cup, kun je zien hoeveel er in 10 jaar kan veranderen
Dat kan niet, Caland zei net dat Kuban zo'n sterkte tegenstander was namelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef hafcfan het volgende:
. Kuban 2-0 achter bij Sint Gallen. Ja wie kent ze niet.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:10 schreef PSV1990- het volgende:
Wij hebben over Ajax gelachen maar PSV zal ook zwaar afgang
tegen de Bulgaren
die Bulgaren hebben een ijzersterke team...ze kunnen heel goed verdedigen en het is een zware counterploeg want ik heb ze gezien tegen Partizan Belgrado
ik zeg 0-2 of zelfs hoger uitslag voor Ludogorets
Bron : de johan boskamp van marokko.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4799441
Als jij ergens je excuses voor wil aanbieden kan dat via PMquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je iets wil opbiechten kan dat ook via mijn DM.
Serieus? Dat is wel weerquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef hafcfan het volgende:
. Kuban 2-0 achter bij Sint Gallen. Ja wie kent ze niet.
Zwitserse clubs zijn ook stukken beter dan ons. Basel bewijst het al jaren en Sint Gallen had Spartac ook al uitgeschakeld. Ook Fiorentina ging pas door op uitgoals.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kuban verliest vanavond met 2-0 bij St. Gallen![]()
Mokotjo.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Seam het volgende:
Welke winteraankopen zal PSV gaan doen?
Jullie spelen niet eens Europees man , geen recht van spreken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
Dat stadion ook.
Is de crisis toegeslagen in Brabant?
Durf te werden dat De Kuip donderdag tegen Dordrecht nog voller zit dan bij dit treurige zooitje
Anders zijn er ook genoeg redenen om je voor Ajax te schamen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Neuh dat zei ik niet. Maar wel stukken sterker dan dit Ludogorets.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan niet, Caland zei net dat Kuban zo'n sterkte tegenstander was namelijk.
Hij denkt zeker ook dat Feyenoord kampioenskandidaat is?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan niet, Caland zei net dat Kuban zo'n sterkte tegenstander was namelijk.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Jullie spelen niet eens Europees man , geen recht van spreken.
Er zijn maar 2 kampioenskandidaten.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij denkt zeker ook dat Feyenoord kampioenskandidaat is?
PEC, PSV, Ajax, Twente.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij denkt zeker ook dat Feyenoord kampioenskandidaat is?
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga het Nederlands voetbal begraven.
Ben je van mening verandert?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 kampioenskandidaten.
Twente en Ajax.
Daar heb ik een foto van.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga het Nederlands voetbal begraven.
Messi, Ronaldo, Robben, Özil, Kaka, Touré, Marcelo (LB), Kompany, Silva, Richards en Casillas heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Seam het volgende:
Welke winteraankopen zal PSV gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |