neequote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef zeebeschuit het volgende:
Goeie tip van Gijpie. op dinsdag EL en dan CL. Wat jullie?
Het staat nu ook 0-0 omdat Ludogorets PSV laat komen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je moet juist wel negatief zijn , 4-0 verliezen in de CL is een schande zeker wanneer je ook 4x door madrid bent afgedroogd .
Geen stappen gemaakt in die 3 jaar.
1e helft deden ze leuk mee ja omdat Barca Ajax liet komen.
Hier had ik het net dus over.. Ik weet niet of je dit nou serieus meent of dat het een grap is. En dan vooral over dat Ajax geen stappen heeft gemaakt in die 3 jaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je moet juist wel negatief zijn , 4-0 verliezen in de CL is een schande zeker wanneer je ook 4x door madrid bent afgedroogd .
Geen stappen gemaakt in die 3 jaar.
1e helft deden ze leuk mee ja omdat Barca Ajax liet komen.
Nee, Matavz verneukt een schot.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer.
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Matavz verneukt een schot.
Klopt. Het team van 3 jaar terug was veel beter.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier had ik het net dus over.. Ik weet niet of je dit nou serieus meent of dat het een grap is. En dan vooral over dat Ajax geen stappen heeft gemaakt in die 3 jaar.
Zou wel een goeie grap zijn, dat dan weer wel.
Heel vreemd ja, zo zonder Eriksen, Vertonghen, Anita, Stekelenburg en Van Der Wiel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Het team van 3 jaar terug was veel beter.
VDW heeft intussen een basisplaats veroverd bij PSG, ik zeg in Oranje ermeequote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heel vreemd ja, zo zonder Eriksen, Vertonghen, Anita, Stekelenburg en Van Der Wiel.
Eerder dat het PSV fans niet boeit of we doorgaan of niet. Volgens mij wil het grootste deel zelfs dat we gewoon de B-jeugd opstellen en er zsm uitgaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
Zoet moet redden.
Ik denk dat veel PSV-supporters zich er op hebben verkeken hoe lastig ze het zouden krijgen vanavond.
Kwalitatief mindere spelers, maar toch als team veel sterker. Ik geloof dat je dan toch iets goeds doet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Het team van 3 jaar terug was veel beter.
Eens ja. In principe zou je je team steeds sterker kunnen maken als je elk jaar kampioen wordt. Bij Ajax gaat het andersom, apart.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heel vreemd ja, zo zonder Eriksen, Vertonghen, Anita, Stekelenburg en Van Der Wiel.
Vraag me af hoe dat bij Feyenoord zou gaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens ja. In principe zou je je team steeds sterker kunnen maken als je elk jaar kampioen wordt. Bij Ajax gaat het andersom, apart.
Feyenoord en geld voor handen hebben. Nooit een fijne combinatie geweest.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat bij Feyenoord zou gaan.
Maar goed, eerst maar eens kampioen worden dan
op sommige na kent niemand ze iddquote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef hafcfan het volgende:
Die oostblokkers kent niemand, maar ze blijken allemaal makkelijk mee te kunnen.
Geld voor handen? Komt "hand in hand" handen tekort?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord en geld voor handen hebben. Nooit een fijne combinatie geweest.
Milan was gewoon slecht en speelde op 40%. Misschien wel 20.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Stiggie het volgende:
Als PSV dit niet eens weet te winnen .... come on
Dan speel je goed tegen Milan en dan tegen een nobody club dit
Die nobodies hebben anders al flink wat kansen gehad, wonder dat PSV nog de 0 heeft gehoudenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Stiggie het volgende:
Als PSV dit niet eens weet te winnen .... come on
Dan speel je goed tegen Milan en dan tegen een nobody club dit
Alsof je die spelers eventjes op kunt vangen. Met je getroll.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens ja. In principe zou je je team steeds sterker kunnen maken als je elk jaar kampioen wordt. Bij Ajax gaat het andersom, apart.
Nee Milaan kan er niks van. Dankzij omkoping CL gehaald.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Milan was gewoon slecht en speelde op 40%. Misschien wel 20.
Ik verdenk hem er al jarenlang van dat hij speed snuift maar de bewijzen blijven uit.quote:
Niet heel vreemd als je daarbij 100 miljoen in 3 jaar hebt verdient.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat is het juist. Er wordt helemaal niks gedaan. Ik vind dat best raar als je zoveel knaken hebt. Net als het huren van spelers bijvoorbeeld. Heb mezelf er ook niet echt in verdiept, waarom zou ik ook. Maar opmerkelijk is het wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Alsof je die spelers eventjes op kunt vangen. Met je getroll.
Blijft een voetbalclub natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet heel vreemd als je daarbij 100 miljoen in 3 jaar hebt verdient.
Nouja, zoals je zelf aangeeft dat Feyenoord en geld geen gelukkige combi is geweest, is dat bij Ajax ook zo. Huren is kut, maar de meeste spelers die Ajax koopt ookquote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat is het juist. Er wordt helemaal niks gedaan. Ik vind dat best raar als je zoveel knaken hebt. Net als het huren van spelers bijvoorbeeld. Heb mezelf er ook niet echt in verdiept, waarom zou ik ook. Maar opmerkelijk is het wel.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef DeNummer10 het volgende:
Roman Bezjak. Niet kunnen voetballen en straks toch scoren tegen PSV. Mooi gegeven.
Gewoon middenmoot eredivisiequote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Shreyas het volgende:
PSV staat achter tegen een club van het niveau Jupiler League
Doe normaal, dorpsidioot.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Net niet de goede spelers kunnen halen, zoals Van Ginkel en daarbij financiële buffer opbouwen. Ajax was een paar jaar geleden bijna blut, Narsingh hebben ze bijv niet gehaald vanwege geldgebrek. Suarez moest ook echt weg om schulden af te lossen. Dan is het logisch dat je achter de hand wilt hebben, zodat je toch nog later kan ingrijpen als het allemaal niet zo goed gaat.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat is het juist. Er wordt helemaal niks gedaan. Ik vind dat best raar als je zoveel knaken hebt. Net als het huren van spelers bijvoorbeeld. Heb mezelf er ook niet echt in verdiept, waarom zou ik ook. Maar opmerkelijk is het wel.
Hoi Johan!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
We hebben een spannende competitie hoor, maar het is de lamme tegen de blinde.
Je schaamt je zodra je de grens over gaat.
PSVis anders ook niet best.quote:
Als je dit lastig vindt heb je gisteren vast niet tv gekeken?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat PSV het lastig zou krijgen, en toen lachte je me uit.
Maar dat weet je best.
Leuk dit. Er moet een moment komen dat NL clubs gaan investeren en er arabieren komen dan pas heb ik weer hoop.quote:
Alba zou haar vingers hebben afgelikt bij deze koolquote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar ben ik weer. 0-1 zozo
Oeh, die was goed zeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je dit lastig vindt heb je gisteren vast niet tv gekeken?
Was het idd, maar nu weer over PSV a.u.b.?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uitwedstrijd gaat gewoon 4-0 worden
Ik zou Alba gevingerd hebben. En likken, tja, ik wil het niet ordinair maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alba zou haar vingers hebben afgelikt bij deze kool
Spoilers man.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:20 schreef TLC het volgende:
de Guzman scoort tegen Valenciamaar goed dat is compleet offtopic
Neuh. Gewoon oogkleppen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:22 schreef HPLC het volgende:
Die Depay. is die nou zo egoïstisch of ligt het aan mij?
hij doet het niet expresquote:Op donderdag 19 september 2013 20:22 schreef HPLC het volgende:
Die Depay. is die nou zo egoïstisch of ligt het aan mij?
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Schande voor het Nederlandse voetbal.
psv ook nietquote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef hafcfan het volgende:
En mensen maar denken dat dit soort clubs hier niet mee doen voor de prijzen.
Slecht beeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
chicks op de bank helpt niet
Wie is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
chicks op de bank helpt niet
Eerste die blamage van gisteren en nu ditquote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Schande voor het Nederlandse voetbal.
Waarom gelukkig?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig heeft PSV de CL niet gehaald.
gelukkig is het voetbal oogstrelend genoeg voor mijn streamquote:
Dat wint PSV welquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef TLC het volgende:
en allemaal maar uitkijken naar PSV-Ajax terwijl je diep van binnen weet dat het allemaal geen reet meer voorstelt
zelfde niveau tochquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
Als je dit ziet ben je nog enigzins blij dat je zelf bent uitgeschakeld tegen een kwalitatief hele goede ploeg
Van Barça uit verliezen is geen blamage, vind ik. Zelfs niet met 4-0. Die zijn van een totaal andere klasse dan de top van de Eredivisie.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef eight het volgende:
[..]
Eerste die blamage van gisteren en nu dit
Gelijkspelletje (2-2).quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef TLC het volgende:
en allemaal maar uitkijken naar PSV-Ajax terwijl je diep van binnen weet dat het allemaal geen reet meer voorstelt
Ach als je Europa lekker buiten beschouwing lijkt is er nog wel wat te beleven in de Eredivisie, behalve voor mensen als Willem die echt goed voetbal willen zien, en de clubsupporters die wekelijks hun team zien afgaan of kolderiek winnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef TLC het volgende:
Geldgebrek. > onderzoek closedquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Tijd voor een onderzoek naar wat er structureel mis is met het Nederlandse voetbal van Knipping & Van Duren
Het hele elftal op dit moment.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bruma is een gevalletje net niet.
Zelfs middenmoot Rusland is van een heel ander niveau of de top van Bulgarije.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Barça uit verliezen is geen blamage, vind ik. Zelfs niet met 4-0. Die zijn van een totaal andere klasse dan de top van de Eredivisie.
Maar vooral blijven lachen hoor, want als Ajax verliest is het altijd grappigquote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Barça uit verliezen is geen blamage, vind ik. Zelfs niet met 4-0. Die zijn van een totaal andere klasse dan de top van de Eredivisie.
Mis: imago flink verslechterd, talent gaat steeds eerder weg, ervaring blijft weg, te weinig financiële middelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Tijd voor een onderzoek naar wat er structureel mis is met het Nederlandse voetbal van Knipping & Van Duren
Nee, dat heb ik niet. Het spijt me.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Hopelijk heb je voldoende intellegentie om die vraag zelf te beantwoorden. Toe maar.
Bijna 0-3... Kwam de middenlijn niet eens over.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijna 0-3 uit de counter
waar?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijna 0-3 uit de counter
Helemaal niets, moeilijk hè om dat te begrijpen?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Natuurlijk zijn er een hoop mensen die alles anti-Ajax leuk vinden. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar vooral blijven lachen hoor, want als Ajax verliest is het altijd grappig
En Park.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef DaveGrohl het volgende:
Schaars is de enige die er zin in heeft lijkt het?
Camerabewustquote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef DaveGrohl het volgende:
Generaties zijn onzin.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Helemaal niets, moeilijk hè om dat te begrijpen?
Er zijn gewoon tijden die een aantal jaar kunnen duren dat er qua talent heel weinig aan komt en iedereen met een beetje talent die boven het maaiveld uit steekt wordt meteen weggekocht (Strootman, Anita, Van der Wiel). Het ligt niet aan de jeugdopleiding, het ligt niet aan welk beleid dan ook, er is niets mis met het Nederlandse voetbal, we zitten enkel in een mindere generatie momenteel. En aangezien we dat niet meer gewend zijn raken we meteen in paniek nu.
BeNeLiga is niet goed genoeg, zoals vaker hier gepleit moeten we gaan voor de BeneLuxPorScoLigaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mis: imago flink verslechterd, talent gaat steeds eerder weg, ervaring blijft weg, te weinig financiële middelen.
Manier om de schade te beperken: BeNeLeague
En dat helemaal gratis
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Helemaal niets, moeilijk hè om dat te begrijpen?
Er zijn gewoon tijden die een aantal jaar kunnen duren dat er qua talent heel weinig aan komt en iedereen met een beetje talent die boven het maaiveld uit steekt wordt meteen weggekocht (Strootman, Anita, Van der Wiel). Het ligt niet aan de jeugdopleiding, het ligt niet aan welk beleid dan ook, er is niets mis met het Nederlandse voetbal, we zitten enkel in een mindere generatie momenteel. En aangezien we dat niet meer gewend zijn raken we meteen in paniek nu.
Was dan ook met hem begonnen. Nu laat Cocu zien dat het hem geen flikker interesseert.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef DaveGrohl het volgende:
Kerst is pas in december.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef Ensiferum het volgende:
Schaars raspaardje. Het zal nog lang rustig blijven in Eindhoven ho ho ho.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mis: imago flink verslechterd, talent gaat steeds eerder weg, ervaring blijft weg, te weinig financiële middelen.
En dat helemaal gratis
Koffie halen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arias is gelukkig wel snel, kan die toch iets.
Ja die twee inderdaad. Hadden ze allemaal maar zo'n instelling. De rest zou je hun salaris niet moeten uitbetalen totdat ze gaan werken voor hun geld.quote:
Zolang ze Snoeks laten lullen wordt die groep ook alleen maar groter.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er een hoop mensen die alles anti-Ajax leuk vinden. Lekker boeiend.
Schotland erbij zou nog kunnen, al voegt dat niet veel toe. Portugal ligt te ver weg.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
BeNeLiga is niet goed genoeg, zoals vaker hier gepleit moeten we gaan voor de BeneLuxPorScoLiga
Cocu mist het charisma van een Wim Dusseldorpquote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hebben ze de schoenen van Fortuna Sittard?
Op dit moment voegt iedereen wat toe.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schotland erbij zou nog kunnen, al voegt dat niet veel toe. Portugal ligt te ver weg.
Financiele middelen hebben ze in Luxemburg, Roemenie en Bulgarije wel? Er is ook iets goed mis met de scouting, waar zijn de Suarezjes van deze wereld?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dat helemaal gratis
Hij vond Norwich te minquote:Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Toivonen mag blij zijn dat FC bal op het dak hem nog wil hebben.
Ditquote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die de charme van de Eredivisie willen opgeven voor wat Belgische pauperclubs
Op Celtic na is geen enkele club in Schotland de reisafstand waard.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dit moment voegt iedereen wat toe.
Onderbouwing is niet echt je ding inderdaad.quote:
Reisafstand daar ging het niet om.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op Celtic na is geen enkele club in Schotland de reisafstand waard.
[..]
Onderbouwing is niet echt je ding inderdaad.
Luxemburg en Bulgarije stellen niets voor, de Roemeense topclubs hebber er meer dan de onze.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Financiele middelen hebben ze in Luxemburg, Roemenie en Bulgarije wel? Er is ook iets goed mis met de scouting, waar zijn de Suarezjes van deze wereld?Bijv. Ajax kan beter in Zuid-Amerika gaan scouten dan wachten op de B-jeugd. Maar dit is off-topic.
Nee. Celtic is een topclub, Rangers wordt dat ook wel weer, maar de rest in Schotland is echt verdrietig. De nummer 2, Motherwell, is echt van het niveau Willem II.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dit moment voegt iedereen wat toe.
Ergens vorig seizoen is mijn gok.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat PSV uberhaupt gewonnen heeft?
Ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef Morendo het volgende:
Maher presteert expres enorm slecht bij PSV zodat Ajax hem over een jaar voor 1.5 mln kan komen ophalen. Of zijn er andere verklaringen denkbaar?
Kijk naar je eigen club droeftoeter.quote:
Vraag dat maar aan de mensen die ik 2 jaar geleden haarfijn hier heb uitgelegd waarom PSV de komende jaren ging falen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Onderbouwing is niet echt je ding inderdaad.
17-08-2013 ERE PSV 3 - 0 Go Ahead Eaglesquote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
4 weken terug dacht ik, maar kunnen er ook 5 zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
Precies een maand geleden (3-0 thuis tegen Go Ahead)quote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
Nee het niveau van onze nummer 2 is geweldig. Daar kijken we nu zelfs naar toch? Niks beter dan de wie dan ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Celtic is een topclub, Rangers wordt dat ook wel weer, maar de rest in Schotland is echt verdrietig. De nummer 2, Motherwell, is echt van het niveau Willem II.
Kun je niet lezen?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee het niveau van onze nummer 2 is geweldig. Daar kijken we nu zelfs naar toch? Niks beter dan de wie dan ook.
Trolletjesquote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef HPLC het volgende:
Het gaat wel in een keer los in dit topic zeg
Ludogorets is Bulgaars hequote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Luxemburg en Bulgarije stellen niets voor, de Roemeense topclubs hebber er meer dan de onze.
Nou inderdaad zeg. Allemaal klagen, zeuren en steunen dat het zo'n kutwedstrijd is - zelfs vooraf - maar toch massaal kijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef HPLC het volgende:
Het gaat wel in een keer los in dit topic zeg
Hoe is het trollen als we medelijden hebben met jouw clubje? We haten niet eens, we vinden jullie gewoon zielig..quote:
PSV wint niet van de nummer 2 van Schotland wat jij als willem 2 niveau ziet.quote:
Groot complot. UEFA, RTL...quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, ze houden je voor de gek.
De Europa League is dan ook een kutleague. Ik kijk alleen omdat PSV speelt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
PSV weer met zijn minachting voor de Europa League.
Rijke voorzitter. Die bulgaren speelde 3-4 jaar geleden nog op het 2e niveau, nu al 2 keer op rij kampioen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Happel het volgende:
Maar hoe kan het dat PSV kansloos verliest van deze Bulgaarse club? Heb er verdomme nog nooit van gehoord. Wat maakt ze zo goed?
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
De 0-3 komt er aan, ik voel het aan de onderbroek van ClapClapYourHands
Niks eigenlijk. Misidjan van Willem II is de sterspeler.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Happel het volgende:
Maar hoe kan het dat PSV kansloos verliest van deze Bulgaarse club? Heb er verdomme nog nooit van gehoord. Wat maakt ze zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |