Oeh, die was goed zeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je dit lastig vindt heb je gisteren vast niet tv gekeken?
Was het idd, maar nu weer over PSV a.u.b.?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uitwedstrijd gaat gewoon 4-0 worden
Ik zou Alba gevingerd hebben. En likken, tja, ik wil het niet ordinair maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alba zou haar vingers hebben afgelikt bij deze kool
Spoilers man.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:20 schreef TLC het volgende:
de Guzman scoort tegen Valenciamaar goed dat is compleet offtopic
Neuh. Gewoon oogkleppen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:22 schreef HPLC het volgende:
Die Depay. is die nou zo egoïstisch of ligt het aan mij?
hij doet het niet expresquote:Op donderdag 19 september 2013 20:22 schreef HPLC het volgende:
Die Depay. is die nou zo egoïstisch of ligt het aan mij?
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Schande voor het Nederlandse voetbal.
psv ook nietquote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef hafcfan het volgende:
En mensen maar denken dat dit soort clubs hier niet mee doen voor de prijzen.
Slecht beeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
chicks op de bank helpt niet
Wie is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
chicks op de bank helpt niet
Eerste die blamage van gisteren en nu ditquote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Schande voor het Nederlandse voetbal.
Waarom gelukkig?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig heeft PSV de CL niet gehaald.
gelukkig is het voetbal oogstrelend genoeg voor mijn streamquote:
Dat wint PSV welquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef TLC het volgende:
en allemaal maar uitkijken naar PSV-Ajax terwijl je diep van binnen weet dat het allemaal geen reet meer voorstelt
zelfde niveau tochquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
Als je dit ziet ben je nog enigzins blij dat je zelf bent uitgeschakeld tegen een kwalitatief hele goede ploeg
Van Barça uit verliezen is geen blamage, vind ik. Zelfs niet met 4-0. Die zijn van een totaal andere klasse dan de top van de Eredivisie.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef eight het volgende:
[..]
Eerste die blamage van gisteren en nu dit
Gelijkspelletje (2-2).quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef TLC het volgende:
en allemaal maar uitkijken naar PSV-Ajax terwijl je diep van binnen weet dat het allemaal geen reet meer voorstelt
Ach als je Europa lekker buiten beschouwing lijkt is er nog wel wat te beleven in de Eredivisie, behalve voor mensen als Willem die echt goed voetbal willen zien, en de clubsupporters die wekelijks hun team zien afgaan of kolderiek winnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef TLC het volgende:
Geldgebrek. > onderzoek closedquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Tijd voor een onderzoek naar wat er structureel mis is met het Nederlandse voetbal van Knipping & Van Duren
Het hele elftal op dit moment.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bruma is een gevalletje net niet.
Zelfs middenmoot Rusland is van een heel ander niveau of de top van Bulgarije.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Barça uit verliezen is geen blamage, vind ik. Zelfs niet met 4-0. Die zijn van een totaal andere klasse dan de top van de Eredivisie.
Maar vooral blijven lachen hoor, want als Ajax verliest is het altijd grappigquote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Barça uit verliezen is geen blamage, vind ik. Zelfs niet met 4-0. Die zijn van een totaal andere klasse dan de top van de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |