Nouja, zoals je zelf aangeeft dat Feyenoord en geld geen gelukkige combi is geweest, is dat bij Ajax ook zo. Huren is kut, maar de meeste spelers die Ajax koopt ookquote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat is het juist. Er wordt helemaal niks gedaan. Ik vind dat best raar als je zoveel knaken hebt. Net als het huren van spelers bijvoorbeeld. Heb mezelf er ook niet echt in verdiept, waarom zou ik ook. Maar opmerkelijk is het wel.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef DeNummer10 het volgende:
Roman Bezjak. Niet kunnen voetballen en straks toch scoren tegen PSV. Mooi gegeven.
Gewoon middenmoot eredivisiequote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Shreyas het volgende:
PSV staat achter tegen een club van het niveau Jupiler League
Doe normaal, dorpsidioot.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Net niet de goede spelers kunnen halen, zoals Van Ginkel en daarbij financiële buffer opbouwen. Ajax was een paar jaar geleden bijna blut, Narsingh hebben ze bijv niet gehaald vanwege geldgebrek. Suarez moest ook echt weg om schulden af te lossen. Dan is het logisch dat je achter de hand wilt hebben, zodat je toch nog later kan ingrijpen als het allemaal niet zo goed gaat.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat is het juist. Er wordt helemaal niks gedaan. Ik vind dat best raar als je zoveel knaken hebt. Net als het huren van spelers bijvoorbeeld. Heb mezelf er ook niet echt in verdiept, waarom zou ik ook. Maar opmerkelijk is het wel.
Hoi Johan!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
We hebben een spannende competitie hoor, maar het is de lamme tegen de blinde.
Je schaamt je zodra je de grens over gaat.
PSVis anders ook niet best.quote:
Als je dit lastig vindt heb je gisteren vast niet tv gekeken?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat PSV het lastig zou krijgen, en toen lachte je me uit.
Maar dat weet je best.
Leuk dit. Er moet een moment komen dat NL clubs gaan investeren en er arabieren komen dan pas heb ik weer hoop.quote:
Alba zou haar vingers hebben afgelikt bij deze koolquote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar ben ik weer. 0-1 zozo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |