neequote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef zeebeschuit het volgende:
Goeie tip van Gijpie. op dinsdag EL en dan CL. Wat jullie?
Het staat nu ook 0-0 omdat Ludogorets PSV laat komen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je moet juist wel negatief zijn , 4-0 verliezen in de CL is een schande zeker wanneer je ook 4x door madrid bent afgedroogd .
Geen stappen gemaakt in die 3 jaar.
1e helft deden ze leuk mee ja omdat Barca Ajax liet komen.
Hier had ik het net dus over.. Ik weet niet of je dit nou serieus meent of dat het een grap is. En dan vooral over dat Ajax geen stappen heeft gemaakt in die 3 jaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je moet juist wel negatief zijn , 4-0 verliezen in de CL is een schande zeker wanneer je ook 4x door madrid bent afgedroogd .
Geen stappen gemaakt in die 3 jaar.
1e helft deden ze leuk mee ja omdat Barca Ajax liet komen.
Nee, Matavz verneukt een schot.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer.
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Matavz verneukt een schot.
Klopt. Het team van 3 jaar terug was veel beter.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier had ik het net dus over.. Ik weet niet of je dit nou serieus meent of dat het een grap is. En dan vooral over dat Ajax geen stappen heeft gemaakt in die 3 jaar.
Zou wel een goeie grap zijn, dat dan weer wel.
Heel vreemd ja, zo zonder Eriksen, Vertonghen, Anita, Stekelenburg en Van Der Wiel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Het team van 3 jaar terug was veel beter.
VDW heeft intussen een basisplaats veroverd bij PSG, ik zeg in Oranje ermeequote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heel vreemd ja, zo zonder Eriksen, Vertonghen, Anita, Stekelenburg en Van Der Wiel.
Eerder dat het PSV fans niet boeit of we doorgaan of niet. Volgens mij wil het grootste deel zelfs dat we gewoon de B-jeugd opstellen en er zsm uitgaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
Zoet moet redden.
Ik denk dat veel PSV-supporters zich er op hebben verkeken hoe lastig ze het zouden krijgen vanavond.
Kwalitatief mindere spelers, maar toch als team veel sterker. Ik geloof dat je dan toch iets goeds doet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Het team van 3 jaar terug was veel beter.
Eens ja. In principe zou je je team steeds sterker kunnen maken als je elk jaar kampioen wordt. Bij Ajax gaat het andersom, apart.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heel vreemd ja, zo zonder Eriksen, Vertonghen, Anita, Stekelenburg en Van Der Wiel.
Vraag me af hoe dat bij Feyenoord zou gaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens ja. In principe zou je je team steeds sterker kunnen maken als je elk jaar kampioen wordt. Bij Ajax gaat het andersom, apart.
Feyenoord en geld voor handen hebben. Nooit een fijne combinatie geweest.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat bij Feyenoord zou gaan.
Maar goed, eerst maar eens kampioen worden dan
op sommige na kent niemand ze iddquote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef hafcfan het volgende:
Die oostblokkers kent niemand, maar ze blijken allemaal makkelijk mee te kunnen.
Geld voor handen? Komt "hand in hand" handen tekort?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord en geld voor handen hebben. Nooit een fijne combinatie geweest.
Milan was gewoon slecht en speelde op 40%. Misschien wel 20.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Stiggie het volgende:
Als PSV dit niet eens weet te winnen .... come on
Dan speel je goed tegen Milan en dan tegen een nobody club dit
Die nobodies hebben anders al flink wat kansen gehad, wonder dat PSV nog de 0 heeft gehoudenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Stiggie het volgende:
Als PSV dit niet eens weet te winnen .... come on
Dan speel je goed tegen Milan en dan tegen een nobody club dit
Alsof je die spelers eventjes op kunt vangen. Met je getroll.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens ja. In principe zou je je team steeds sterker kunnen maken als je elk jaar kampioen wordt. Bij Ajax gaat het andersom, apart.
Nee Milaan kan er niks van. Dankzij omkoping CL gehaald.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Milan was gewoon slecht en speelde op 40%. Misschien wel 20.
Ik verdenk hem er al jarenlang van dat hij speed snuift maar de bewijzen blijven uit.quote:
Niet heel vreemd als je daarbij 100 miljoen in 3 jaar hebt verdient.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat is het juist. Er wordt helemaal niks gedaan. Ik vind dat best raar als je zoveel knaken hebt. Net als het huren van spelers bijvoorbeeld. Heb mezelf er ook niet echt in verdiept, waarom zou ik ook. Maar opmerkelijk is het wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Alsof je die spelers eventjes op kunt vangen. Met je getroll.
Blijft een voetbalclub natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet heel vreemd als je daarbij 100 miljoen in 3 jaar hebt verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |