quote:Op donderdag 19 september 2013 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooie lege stoelen tifo trouwens
Wel triest dat ze het van Ajax jatten.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooie lege stoelen tifo trouwens
oh snapquote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel triest dat ze het van Ajax jatten.
wow... was dit echt het beste waarmee je kon komenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel triest dat ze het van Ajax jatten.
Gooi jezelf weg.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:09 schreef PSV1990- het volgende:
Laat die joden maar komen Zondag !
Ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Pedroso het volgende:
Heeft één van beide teams al meer dan 3x naar dezelfde kleur gespeeld ?
PSV-supporters laten hun club inderdaad wel keihard vallen zeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:11 schreef ValHallen het volgende:
Lijkt wel een wedstrijdje 3e klasse zaterdag dit. Met net zo veel sfeer.
Het was idd net zo orgineel als de grap die ik quote.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wow... was dit echt het beste waarmee je kon komen
Andersom. Belachelijke prijzen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
PSV-supporters laten hun club inderdaad wel keihard vallen zeg.Waar is iedereen?
Ja deze discussie hebben we al 100 keer gevoerd op fokquote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
PSV-supporters laten hun club inderdaad wel keihard vallen zeg.Waar is iedereen?
Crisisquote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
hoe veel dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Andersom. Belachelijke prijzen.
Ik wacht al met spanning af op de volgende die er mee komt.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja deze discussie hebben we al 100 keer gevoerd op fok
Als je per se het Eindhovens dagblad moet kopen snap ik het wel ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
15 euro of gratis bij het eindhovens dagblad
Die Arias heeft wel een mooie semi-gesloten aanname. Start ook indrukwekkend vals traag. Kortom ziet er prima uit, die RB.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef FL_Freak het volgende:
En nu discusieren over de wedstrijd?
Haha lul niet zo slap man, je zit hier voor nog geen 15 euro?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Andersom. Belachelijke prijzen.
of over de muur inquote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over of in de muur, zeg het maar.
Lul niet zo slap man, kijk eens een paar posts boven je.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha lul niet zo slap man, je zit hier voor nog geen 15 euro?PSV moet hier zelf al enorm veel geld op toeleggen, moeten ze het helemaal gratis maken?
Sinds een bepaalde supporter op camera heeft gepleit voor gratis seizoenskaarten omdat hij zijn wijf was verloren hebben meer mensen dit idee omarmd.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha lul niet zo slap man, je zit hier voor nog geen 15 euro?PSV moet hier zelf al enorm veel geld op toeleggen, moeten ze het helemaal gratis maken?
Heracles pfffquote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Silenus het volgende:
[quote]Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef hafcfan het volgende:
Red White armyRot toch op.
Spelen die EL ja?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar zitten tenminste wel mensen gr gr.
Goh wie had nou verwacht dat Ludogorets minder goed zou zijn dan Barcelona.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Contrast met de Champion's League is erg groot.
En ja, ik weet dat dat al honderd keer gezegd is.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
Zullen we stoppen met die dieptrieste club vs. club discussies? Infantieler kan niet.
Als infantiel een argument tegen forumdiscussie is dan kunnen we heel Fok wel afschaffen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
Zullen we stoppen met die dieptrieste club vs. club discussies? Infantieler kan niet.
Je kon een Passepartout kopen voor 40 euro, dus lul jij maar gewoon niet zo slap. Let's face it: PSV heeft shit-support. Alleen op komen dagen in de competitie in Eindhoven en tegen AC Milan. Uit en in Europa zie je ze niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man, kijk eens een paar posts boven je.
Je vergeetquote:Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Hier zullen de spelers op het veld vast wat aan hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
trollquote:Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kon een Passepartout kopen voor 40 euro, dus lul jij maar gewoon niet zo slap. Let's face it: PSV heeft shit-support. Alleen op komen dagen in de competitie in Eindhoven en tegen AC Milan. Uit en in Europa zie je ze niet.
Het zit je wel dwars hé?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kon een Passepartout kopen voor 40 euro, dus lul jij maar gewoon niet zo slap. Let's face it: PSV heeft shit-support. Alleen op komen dagen in de competitie in Eindhoven en tegen AC Milan. Uit en in Europa zie je ze niet.
True, maar toch gaan we het maar doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als infantiel een argument tegen forumdiscussie is dan kunnen we heel Fok wel afschaffen.
op dinsdag/woensdag was ik wel gegaan. Ligt puur aan de dag. 40 euro is geen geld.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Famous for not traveling. En ga jij maar 40 euro aftikken voor een paar potjes tegen havenarbeiders.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tijdens de door mij geleide Alba discussies kwam het club vs. club element nooit aan bodquote:Op donderdag 19 september 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
Ik zou er wakker van liggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zou ook zeer vreemd zijn als iemand in B&H daar over begint.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens de door mij geleide Alba discussies kwam het club vs. club element nooit aan bod
Ik sluit mij hier op aanquote:Op donderdag 19 september 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
Alleen jijzelf een keer. Maar daar heb ik je een waarschuwing voor gegeven.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou ook zeer vreemd zijn als iemand in B&H daar over begint.
Misidjan is een Nederlander.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon geel
Zelfs die Bulgaar kan hij zonder overtreding niet afstoppen.
Misidjan een Bulgaar ja?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon geel
Oh, dan is het een stuk minder beschamend.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misidjan is een Nederlander.
Niet te vergeten dat hij ook gewoon op de brommer zit, die Misidjanquote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misidjan een Bulgaar ja?
Dat was een Nederlander.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon geel
PSV duidelijke beter idd. Net riep er iemand dat PSV het lastig zou krijgenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Ludogorets bang voor de 10 zie ik. Tijdrekken
Ik ken die spelers daar toch niet joh.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misidjan een Bulgaar ja?
Graag bij de feiten blijven.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan is het een stuk minder beschamend.
Als zijnde...quote:Op donderdag 19 september 2013 19:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Wees blij dat je hier als PSV fan zijnde niet naartoe bent gegaan. Lekker op kijkbuisje kijken. Veel comfortabeler en kan je tenminste nog wat ernaast doen. Zaadpotje.
Gaat 2-2 worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV duidelijke beter idd. Net riep er iemand dat PSV het lastig zou krijgen
Inderdaad, gewoon alle wedstrijdjes thuis kijken. Spelers worden toch betaald om te presteren, waarom zouden er supporters in het stadion nodig zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Wees blij dat je hier als PSV fan zijnde niet naartoe bent gegaan. Lekker op kijkbuisje kijken. Veel comfortabeler en kan je tenminste nog wat ernaast doen. Zaadpotje.
Wat ik mij dan afvraag hé. Waarom ze hier als niet PSV fan naar blijven kijken als het een zaadpot is?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:25 schreef zeebeschuit het volgende:
.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag hé. Waarom ze hier als niet PSV fan naar blijven kijken als het een zaadpot is?
En dan ook nog op een forum constant klagen. Heb je dan echt zo'n saai leven dat je PSV-Ludo gaat kijken?
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag hé. Waarom ze hier als niet PSV fan naar blijven kijken als het een zaadpot is?
En dan ook nog op een forum constant klagen. Heb je dan echt zo'n saai leven dat je PSV-Ludo gaat kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je erbij bij 1988?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
In mijn kindertijd won PSV nog zulke potjes met 5 of 6-0![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie tijden onder Hiddink.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
In mijn kindertijd won PSV nog zulke potjes met 5 of 6-0![]()
Weet je er nog veel van?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef TLC het volgende:
[..]
toen liep ik al 10 jaar op aarde rond
goede cumback manquote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk vooral af waarom so called PSV supporters het nodig vinden om op een internetforum te zitten wanneer er genoeg plek over is in het stadiom voor een fijn europacup avondje. Maarja, wie ben ik.
Boksie.
Omdat ik 1500 km van het stadion af woon, is dat een goede reden?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk vooral af waarom so called PSV supporters het nodig vinden om op een internetforum te zitten wanneer er genoeg plek over is in het stadiom voor een fijn europacup avondje. Maarja, wie ben ik.
Boksie.
Crisisquote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Boksie.
jawel ik kan me de EC 1 winst nog voor de geest halen, en natuurlijk ook het EK, ik vrees dat die tijden niet meer erg snel terugkomenquote:
Denk je?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef TLC het volgende:
[..]
jawel ik kan me de EC 1 winst nog voor de geest halen, en natuurlijk ook het EK, ik vrees dat die tijden niet meer erg snel terugkomen
Verdomme te laat.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
inb4 random club die niet meedoet.
Uitstekend zelfs. Voor jou maken we een uitzondering.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat ik 1500 km van het stadion af woon, is dat een goede reden?
Boks ouwe.
Het is niet meer het voetbal van toen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef TLC het volgende:
[..]
jawel ik kan me de EC 1 winst nog voor de geest halen, en natuurlijk ook het EK, ik vrees dat die tijden niet meer erg snel terugkomen
*verwijderdquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een harde dis werd daar verwijdert
Iddquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een harde dis werd daar verwijdert
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekend zelfs. Voor jou maken we een uitzondering.
Heb het over mezelfquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die was tegen Milan opeens verdwenen.
Als de wedstrijd twee uur later was waren er een stuk meer op af gekomen. Mensen moeten ook werken enzquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verder heb je absoluut gelijk, deze opkomst is gewoon zielig te noemen
Stuk meer denk ik niet. Kan het me haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als de wedstrijd twee uur later was waren er een stuk meer op af gekomen. Mensen moeten ook werken enz
Lucky Ajaxquote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Misschien is Willems er tegen Ajax wel niet bij.
je had toen alleen Dinamo Kiev en Steaua Boekarest van achter het ijzeren gordijn die echt goed waren, nu schieten de Oostblokploegen aan alle kanten voorbij Nederlandse clubsquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is niet meer het voetbal van toen.
Tijd en geld zijn (helaas) wel oorzaken hiervan.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Stuk meer denk ik niet. Kan het me haast niet voorstellen.
Waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutwedstrijd. Ik ben steeds positiever over zondag.
Tuurlijk, maar om 9 uur spelen gaat er echt niet voor zorgen dat er minimaal 16.000 man zit bijv.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tijd en geld zijn (helaas) wel oorzaken hiervan.
Over dit PSV wals je gewoon heen. Met of zonder Eriksen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutwedstrijd. Ik ben steeds positiever over zondag.
Pech voor Ajax.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Misschien is Willems er tegen Ajax wel niet bij.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay schiet.
Bal landt op Mars.
Ja jonge da weten we nu wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Grifte het volgende:
PSV heeft toch juist een hele lokale supporterschare? Dan zou tijd wat minder moeten uitmaken, uitzonderingen qua werk etc uitgesloten.
En als de supporters de EL blijkbaar al niet serieus nemen, vraag ik me af hoe de spelers zichzelf er dan ooit toe kunnen zetten dat wel te doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Grifte het volgende:
PSV heeft toch juist een hele lokale supporterschare? Dan zou tijd wat minder moeten uitmaken, uitzonderingen qua werk etc uitgesloten.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Natuurlijk....
Vooraf klagen, tijdens de wedstrijd klagen.... en toch massaal kijken.
Wat te denken van Jetro, Georginho en Jeffrey.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als je de voornaam Memphis draagt is het zeer onwaarschijnlijk dat je uit een academisch milieu komt.
Hun loon zou al motivatie genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En als de supporters de EL blijkbaar al niet serieus nemen, vraag ik me af hoe de spelers zichzelf er dan ooit toe kunnen zetten dat wel te doen.
Ik hou altijd hoop op een leuke wedstrijd, ik hoop niet dat je het erg vindtquote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Natuurlijk....
Vooraf klagen, tijdens de wedstrijd klagen.... en toch massaal kijken.
PSV heeft trouwe supporters wanneer het aankomt op seizoenskaartaanschaf. Als er extra kosten bijkomen hoef je niet op ze te rekenen. Maar ach, als ik wel eens close ups van wat er in dat uitvak zit zie dan kan ik het die gasten ook eigenlijk niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Grifte het volgende:
PSV heeft niet het monopolie op mongolen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft trouwe supporters wanneer het aankomt op seizoenskaartaanschaf. Als er extra kosten bijkomen hoef je niet op ze te rekenen. Maar ach, als ik wel eens close ups van wat er in dat uitvak zit zie dan kan ik het die gasten ook eigenlijk niet kwalijk nemen.
Ik maar 286 mijl (en een tunnel)quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat ik 1500 km van het stadion af woon, is dat een goede reden?
Boks ouwe.
en dan te bedenken dat je nog Odessa en Zagreb krijgtquote:
Zagreb kan heel misschien nog leuk worden, maar zal ook wel kut zijn inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:41 schreef TLC het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat je nog Odessa en Zagreb krijgt
Beter dan Eriksen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:41 schreef PSV1990- het volgende:
Hiljemark fucking waardeloze speler , niks te zoeken bij PSV.
Die van 2 minuten geleden vergeten?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk dat ze na 30 minuten weer een kansje creëren.
Ook FC Utrecht & Vitesse & Feyenoord en alle anderen even bedanken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef TLC het volgende:
en net als vorig jaar heeft PSV 0,0000000000000 zin in de EL
daar gaat weer een buslading punten op de UEFA ranking
En ondertussen maar blijven lachen als Ajax verliest van Barcaquote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef TLC het volgende:
jaquote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van 2 minuten geleden vergeten?
Zeur niet zo. PSV wil echt wel winnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef TLC het volgende:
Ik waarschuw je maar even.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Telegraaf.Iedereen even lekker maken voor PSV omdat Zanka meedoet, staat ie er niet in.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef TLC het volgende:
op deze manier heb je die 5 seizoen zo bijeen hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]![]()
![]()
dan moet je echt 5 seizoenen zo slecht draaien (NL competitie) wil je dat het serieus in gevaar komt qua tickets.
Dit is al het 2e jaar op rij. Geen idee hoe het daar voor ging. Enige goeie jaar van die was toen met AZ dacht ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]![]()
![]()
dan moet je echt 5 seizoenen zo slecht draaien (NL competitie) wil je dat het serieus in gevaar komt qua tickets.
En ik ben de beste voetballer op mijn woonadres.quote:
Je onderschat Zanka.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht even dat het niet zou boeien als Willems niet mee zou doen tegen Ajax. Maar Zanka is z'n vervanging
Tamata kan ook nog.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht even dat het niet zou boeien als Willems niet mee zou doen tegen Ajax. Maar Zanka is z'n vervanging
2/3 jaar terug PSV en Twente kwartfinale EL dacht ik?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is al het 2e jaar op rij. Geen idee hoe het daar voor ging. Enige goeie jaar van die was toen met AZ dacht ik.
Dat was toch ook wel grappig om te zien. En niet eens zo zeer omdat het Ajax was. Maar meer dat je als welke Nederlandse club dan ook een veredeld trainingspartijtje speelt tegen dat soort teams.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En ondertussen maar blijven lachen als Ajax verliest van Barca
Ik vroeg mij al af waar deze reactie bleef.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zanka komt er wel.
Hij wordt rustig gebracht.
Mensen praten gewoon JOhan desnor na, ..Willems speelt elk week een dikke voldoende.(dit seizoen)quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
Die mevrouw met dat bord mag nu weg.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar deze reactie bleef.
Die is geschorst inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Boys, mag Zanka uberhaupt spelen tegen Ajax? Lijkt me stug na die elleboog oid tegen Willem 2?
De tweede helft was misschien wel een beetje beschamend, maar de eerste helft niet. Ik denk dat Ajax in de eerste helft beter speelde tegen Barcelona dan veel van de Spaanse clubs.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch ook wel grappig om te zien. En niet eens zo zeer omdat het Ajax was. Maar meer dat je als welke Nederlandse club dan ook een veredeld trainingspartijtje speelt tegen dat soort teams.
beetje vreemd dat je dan wel Europees mag spelenquote:
Waarom?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef TLC het volgende:
[..]
beetje vreemd dat je dan wel Europees mag spelen
Als je er zelf maar in gelooft zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De tweede helft was misschien wel een beetje beschamend, maar de eerste helft niet. Ik denk dat Ajax in de eerste helft beter speelde tegen Barcelona dan veel van de Spaanse clubs.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef TLC het volgende:
[..]
beetje vreemd dat je dan wel Europees mag spelen
bij een rode kaart, die Georgier van Vitesse moet na een overtreding in Rusland ook een aantal wedstrijden schorsing uitzittenquote:
Pffffffff.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
[..]
bij een rode kaart, die Georgier van Vitesse moet na een overtreding in Rusland ook een aantal wedstrijden schorsing uitzitten
Ja. In de competitie.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
[..]
bij een rode kaart, die Georgier van Vitesse moet na een overtreding in Rusland ook een aantal wedstrijden schorsing uitzitten
Klopt ook nog ja. 2 goeie jaren dus, maar de laatste 2 jaar zijn minder dan België Zwitserland enzovoort.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2/3 jaar terug PSV en Twente kwartfinale EL dacht ik?
Jij bent het er niet mee eens?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er zelf maar in gelooft zullen we maar zeggen.
wat is daar pfffff aan ? is er zoveel verschil dan ?quote:
... Ja precies. Competitie en zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Er zit een aanzienlijk verschil tussen competitie- en Europeesverband, ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef TLC het volgende:
[..]
wat is daar pfffff aan ? is er zoveel verschil dan ?
Neuh. Ik zag een Barcelona op 40% dat een beetje slordig was. Daarna schaalden ze op naar 60% en walsden ze er overheen.quote:
nee hoor, het opperhoofd blijft nog steeds Platiniquote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zit een aanzienlijk verschil tussen competitie- en Europeesverband, ja.
Kloptquote:Op donderdag 19 september 2013 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Ik zag een Barcelona op 40% dat een beetje slordig was. Daarna schaalden ze op naar 60% en walsden ze er overheen.
Misschien wel ja, maar als je moet geloven wat iedereen zegt na elke wedstrijd van Barcelona, spelen ze elke wedstrijd op 50%. En dat lijkt mij vrij stug.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Ik zag een Barcelona op 40% dat een beetje slordig was. Daarna schaalden ze op naar 60% en walsden ze er overheen.
Oneens. Barcelona gaf nog geen 20% en in de 2e helft 30%.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien??quote:Op donderdag 19 september 2013 19:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar als je moet geloven wat iedereen zegt na elke wedstrijd van Barcelona, spelen ze elke wedstrijd op 50%. En dat lijkt mij vrij stug.
Zie je mij niet zeggen. Maar het mag naar mijn mening wel iets minder negatief allemaal. Barcelona geeft niet vol gas dus is het niks wat Ajax heeft laten zien, Barcelona speelde slecht, dat had niks te maken met Ajax.. Dat soort dingen. En dan heb ik het niet alleen over deze wedstrijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:53 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Misschien??
Denk je serieus dat Barca 100% gaf tegen Ajax
Barca was ook slecht. Laat ik maar niks zeggen over Ajax.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie je mij niet zeggen. Maar het mag naar mijn mening wel iets minder negatief allemaal. Barcelona geeft niet vol gas dus is het niks wat Ajax heeft laten zien, Barcelona speelde slecht, dat had niks te maken met Ajax.. Dat soort dingen. En dan heb ik het niet alleen over deze wedstrijd.
Ik zag jou net posten dat Ajax goed speelde. Dat is helemaal te bizar voor woorden.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie je mij niet zeggen. Maar het mag naar mijn mening wel iets minder negatief allemaal. Barcelona geeft niet vol gas dus is het niks wat Ajax heeft laten zien, Barcelona speelde slecht, dat had niks te maken met Ajax.. Dat soort dingen. En dan heb ik het niet alleen over deze wedstrijd.
Vergeleken met de wedstrijd tegen PEC wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag jou net posten dat Ajax goed speelde. Dat is helemaal te bizar voor woorden.
Goed als je kijkt naar wie de tegenstander is ja. Kom op zeg, één van de beste teams van de wereld tegen Ajax uit vorm, weinig weggegeven in de eerste helft en daarin ook wel één doelpunt moeten maken. En dan speelden we ook nog met Van Rhijn, Poulsen, en Sigthorsson. Dat is wel goed ja, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag jou net posten dat Ajax goed speelde. Dat is helemaal te bizar voor woorden.
Ik snap best dat je lichtpuntjes probeert te zoeken als Ajacied hoor. Ik zou hetzelfde doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goed als je kijkt naar wie de tegenstander is ja. Kom op zeg, één van de beste teams van de wereld tegen Ajax uit vorm, weinig weggegeven in de eerste helft en daarin ook wel één doelpunt moeten maken. En dan speelden we ook nog met Van Rhijn, Poulsen, en Sigthorsson. Dat is wel goed ja, als je het mij vraagt.
Je moet juist wel negatief zijn , 4-0 verliezen in de CL is een schande zeker wanneer je ook 4x door madrid bent afgedroogd .quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
kun je net zo goed de wedstrijd schriftelijk afdoen door de zege aan Ajax te gevenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Seam het volgende:
Zanka in de basis zondag zou echt genieten zijn
Ribery is Moslim gewordenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef zeebeschuit het volgende:
Die kop van Ribery
Ook zo ongeloofwaardig als wat die commercials van uefa zelf.
Fantastisch ideequote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef zeebeschuit het volgende:
Goeie tip van Gijpie. op dinsdag EL en dan CL. Wat jullie?
4-0 is geen schande, maar een normale uitslagquote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je moet juist wel negatief zijn , 4-0 verliezen in de CL is een schande zeker wanneer je ook 4x door madrid bent afgedroogd .
Geen stappen gemaakt in die 3 jaar.
1e helft deden ze leuk mee ja omdat Barca Ajax liet komen.
Geworden? Dat is die al 10 jaar ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ribery is Moslim geworden
Nee tegen racisme
x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |