Wat ik mij dan afvraag hé. Waarom ze hier als niet PSV fan naar blijven kijken als het een zaadpot is?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Wees blij dat je hier als PSV fan zijnde niet naartoe bent gegaan. Lekker op kijkbuisje kijken. Veel comfortabeler en kan je tenminste nog wat ernaast doen. Zaadpotje.
.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag hé. Waarom ze hier als niet PSV fan naar blijven kijken als het een zaadpot is?
En dan ook nog op een forum constant klagen. Heb je dan echt zo'n saai leven dat je PSV-Ludo gaat kijken?
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag hé. Waarom ze hier als niet PSV fan naar blijven kijken als het een zaadpot is?
En dan ook nog op een forum constant klagen. Heb je dan echt zo'n saai leven dat je PSV-Ludo gaat kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je erbij bij 1988?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
In mijn kindertijd won PSV nog zulke potjes met 5 of 6-0![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie tijden onder Hiddink.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
In mijn kindertijd won PSV nog zulke potjes met 5 of 6-0![]()
Weet je er nog veel van?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef TLC het volgende:
[..]
toen liep ik al 10 jaar op aarde rond
goede cumback manquote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk vooral af waarom so called PSV supporters het nodig vinden om op een internetforum te zitten wanneer er genoeg plek over is in het stadiom voor een fijn europacup avondje. Maarja, wie ben ik.
Boksie.
Omdat ik 1500 km van het stadion af woon, is dat een goede reden?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk vooral af waarom so called PSV supporters het nodig vinden om op een internetforum te zitten wanneer er genoeg plek over is in het stadiom voor een fijn europacup avondje. Maarja, wie ben ik.
Boksie.
Crisisquote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Boksie.
jawel ik kan me de EC 1 winst nog voor de geest halen, en natuurlijk ook het EK, ik vrees dat die tijden niet meer erg snel terugkomenquote:
Denk je?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef TLC het volgende:
[..]
jawel ik kan me de EC 1 winst nog voor de geest halen, en natuurlijk ook het EK, ik vrees dat die tijden niet meer erg snel terugkomen
Verdomme te laat.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
inb4 random club die niet meedoet.
Uitstekend zelfs. Voor jou maken we een uitzondering.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat ik 1500 km van het stadion af woon, is dat een goede reden?
Boks ouwe.
Het is niet meer het voetbal van toen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef TLC het volgende:
[..]
jawel ik kan me de EC 1 winst nog voor de geest halen, en natuurlijk ook het EK, ik vrees dat die tijden niet meer erg snel terugkomen
*verwijderdquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een harde dis werd daar verwijdert
Iddquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een harde dis werd daar verwijdert
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekend zelfs. Voor jou maken we een uitzondering.
Heb het over mezelfquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die was tegen Milan opeens verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |