2/3 jaar terug PSV en Twente kwartfinale EL dacht ik?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is al het 2e jaar op rij. Geen idee hoe het daar voor ging. Enige goeie jaar van die was toen met AZ dacht ik.
Dat was toch ook wel grappig om te zien. En niet eens zo zeer omdat het Ajax was. Maar meer dat je als welke Nederlandse club dan ook een veredeld trainingspartijtje speelt tegen dat soort teams.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En ondertussen maar blijven lachen als Ajax verliest van Barca
Ik vroeg mij al af waar deze reactie bleef.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zanka komt er wel.
Hij wordt rustig gebracht.
Mensen praten gewoon JOhan desnor na, ..Willems speelt elk week een dikke voldoende.(dit seizoen)quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht even dat het niet zou boeien als Willems niet mee zou doen tegen Ajax. Maar Zanka is z'n vervanging
Die mevrouw met dat bord mag nu weg.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar deze reactie bleef.
Die is geschorst inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Boys, mag Zanka uberhaupt spelen tegen Ajax? Lijkt me stug na die elleboog oid tegen Willem 2?
De tweede helft was misschien wel een beetje beschamend, maar de eerste helft niet. Ik denk dat Ajax in de eerste helft beter speelde tegen Barcelona dan veel van de Spaanse clubs.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch ook wel grappig om te zien. En niet eens zo zeer omdat het Ajax was. Maar meer dat je als welke Nederlandse club dan ook een veredeld trainingspartijtje speelt tegen dat soort teams.
beetje vreemd dat je dan wel Europees mag spelenquote:
Waarom?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef TLC het volgende:
[..]
beetje vreemd dat je dan wel Europees mag spelen
Als je er zelf maar in gelooft zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De tweede helft was misschien wel een beetje beschamend, maar de eerste helft niet. Ik denk dat Ajax in de eerste helft beter speelde tegen Barcelona dan veel van de Spaanse clubs.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef TLC het volgende:
[..]
beetje vreemd dat je dan wel Europees mag spelen
bij een rode kaart, die Georgier van Vitesse moet na een overtreding in Rusland ook een aantal wedstrijden schorsing uitzittenquote:
Pffffffff.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
[..]
bij een rode kaart, die Georgier van Vitesse moet na een overtreding in Rusland ook een aantal wedstrijden schorsing uitzitten
Ja. In de competitie.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
[..]
bij een rode kaart, die Georgier van Vitesse moet na een overtreding in Rusland ook een aantal wedstrijden schorsing uitzitten
Klopt ook nog ja. 2 goeie jaren dus, maar de laatste 2 jaar zijn minder dan België Zwitserland enzovoort.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2/3 jaar terug PSV en Twente kwartfinale EL dacht ik?
Jij bent het er niet mee eens?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er zelf maar in gelooft zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |