Milan was gewoon slecht en speelde op 40%. Misschien wel 20.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Stiggie het volgende:
Als PSV dit niet eens weet te winnen .... come on
Dan speel je goed tegen Milan en dan tegen een nobody club dit
Die nobodies hebben anders al flink wat kansen gehad, wonder dat PSV nog de 0 heeft gehoudenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Stiggie het volgende:
Als PSV dit niet eens weet te winnen .... come on
Dan speel je goed tegen Milan en dan tegen een nobody club dit
Alsof je die spelers eventjes op kunt vangen. Met je getroll.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens ja. In principe zou je je team steeds sterker kunnen maken als je elk jaar kampioen wordt. Bij Ajax gaat het andersom, apart.
Nee Milaan kan er niks van. Dankzij omkoping CL gehaald.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Milan was gewoon slecht en speelde op 40%. Misschien wel 20.
Ik verdenk hem er al jarenlang van dat hij speed snuift maar de bewijzen blijven uit.quote:
Niet heel vreemd als je daarbij 100 miljoen in 3 jaar hebt verdient.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens ja. In principe zou je je team steeds sterker kunnen maken als je elk jaar kampioen wordt. Bij Ajax gaat het andersom, apart.
Nee dat is het juist. Er wordt helemaal niks gedaan. Ik vind dat best raar als je zoveel knaken hebt. Net als het huren van spelers bijvoorbeeld. Heb mezelf er ook niet echt in verdiept, waarom zou ik ook. Maar opmerkelijk is het wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Alsof je die spelers eventjes op kunt vangen. Met je getroll.
Blijft een voetbalclub natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet heel vreemd als je daarbij 100 miljoen in 3 jaar hebt verdient.
Nouja, zoals je zelf aangeeft dat Feyenoord en geld geen gelukkige combi is geweest, is dat bij Ajax ook zo. Huren is kut, maar de meeste spelers die Ajax koopt ookquote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat is het juist. Er wordt helemaal niks gedaan. Ik vind dat best raar als je zoveel knaken hebt. Net als het huren van spelers bijvoorbeeld. Heb mezelf er ook niet echt in verdiept, waarom zou ik ook. Maar opmerkelijk is het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |