PSV heeft nog nooit tegen Motherwell gespeeld voor zover ik weet maar dat zou je normaal gesproken eenvoudig moeten winnen. En dat geldt voor het gehele linkerrijtje+meer. Ik zeg niet dat PSV op dit moment goed voetbalt, maar het is onzin dan maar te roepen dat we nog veel zwakkere competities moeten laten fuseren met de onze (alsof het niveau daar beter van wordt?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV wint niet van de nummer 2 van Schotland wat jij als willem 2 niveau ziet.Verloren niks kanslozer als Feyenoord van die Russen.
En terecht. Dan zou ík me nog kapot schamen. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax van dit PSV verliest dan schaam ik me echt helemaal kapot.
Als ze zo spelen zoals zondag zie ik het nog best gebeuren ookquote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar dit zie je steeds vaker. Kuban, Petrolul, Differdange. In principe allemaal kut clubs, hoewel Kuban wel een paar aardige spelers had.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Neem je dan een PSV-UI?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Als je iets wil opbiechten kan dat ook via mijn DM.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit al de hele tijd op de priester te wachten.
Kuban verliest vanavond met 2-0 bij St. Gallenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar dit zie je steeds vaker. Kuban, Petrolul, Differdange. In principe allemaal kut clubs, hoewel Kuban wel een paar aardige spelers had.
8 jaar geleden stond PSV in de halve finale CLquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef TLC het volgende:
pakweg 10 jaar geleden won Feyenoord nog de UEFA cup, kun je zien hoeveel er in 10 jaar kan veranderen
Dat kan niet, Caland zei net dat Kuban zo'n sterkte tegenstander was namelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef hafcfan het volgende:
. Kuban 2-0 achter bij Sint Gallen. Ja wie kent ze niet.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:10 schreef PSV1990- het volgende:
Wij hebben over Ajax gelachen maar PSV zal ook zwaar afgang
tegen de Bulgaren
die Bulgaren hebben een ijzersterke team...ze kunnen heel goed verdedigen en het is een zware counterploeg want ik heb ze gezien tegen Partizan Belgrado
ik zeg 0-2 of zelfs hoger uitslag voor Ludogorets
Bron : de johan boskamp van marokko.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4799441
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |