Bronquote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Messi, Ronaldo, Robben, Özil, Kaka, Touré, Marcelo (LB), Kompany, Silva, Richards en Casillas heb ik me laten vertellen.
kloptquote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij lange na niet. De laatste keer dat PSV echt meedeed was wat, 5 maanden terug ofzo?
Ik dacht ook nog Isco, maar zal me wel vergist hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Messi, Ronaldo, Robben, Özil, Kaka, Touré, Marcelo (LB), Kompany, Silva, Richards en Casillas heb ik me laten vertellen.
AZ en Feyenoord mogen daar best bij.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 kampioenskandidaten.
Twente en Ajax.
Vergeet niet een spectaculair bod op Rooney.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog Isco, maar zal me wel vergist hebben.
Haha frustie jongen.quote:
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Nu verheugen op de PSV bash van Gijp.
Daar komt geen hond meer kijken Johan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Nu verheugen op de PSV bash van Gijp.
mad?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goed, PSV verneukt het weer.
Dit jaar hadden ze mazzel met verkopen maar nu is het hopelijk klaar met ze, op naar de Jupiler League
Lensquote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef Morendo het volgende:
Liever Misidjan in Oranje dan Schaken, Lens en Kuyt, maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |