quote:Op zondag 22 september 2013 10:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Prima set, je bent goed bezig.
Die app gebruik ik ook constant tijdens het deadliften en squatten, helemaal top!
Laat ik je alvast uit die illusie werken; vet verlies en spier gain tegelijk bestaat niet. Vet omzetten in spier bestaat niet (muv wat noobgains).quote:Op zondag 22 september 2013 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik begrijp dat een gym de ideale situatie zou zijn, maar dat krijg ik gezien werk, gezin en drie avonden per week sporten even echt niet gedraaid
Minder vet wordt aan gewerkt, meer spieren helpt daar toch ook bij?
N00B.quote:Op zondag 22 september 2013 11:02 schreef Beach het volgende:
Hoeoz heb je een app nodig voor squatten?
quote:Op zondag 22 september 2013 11:02 schreef Beach het volgende:
Hoeoz heb je een app nodig voor squatten?
Okquote:Op zondag 22 september 2013 11:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laat ik je alvast uit die illusie werken; vet verlies en spier gain tegelijk bestaat niet. Vet omzetten in spier bestaat niet (muv wat noobgains).
Krachttraining levert wel een goede bijdrage aan het verminderen van vet. Zit nu mobiel anders had ik wel iets uitgebreider gepost. Lees de OP en de stickies op DBB.
Deze maar doen dan (Abductor)quote:Op zondag 22 september 2013 11:22 schreef Faeroer het volgende:
Lichte knieblessure door teveel inwaarts te keren met de knietjes. Full Squat (ass to grass) blijft moeilijk qua de hoek waarmee de voeten uiteen staan. Vrij lastig om met mijn knieën richting mijn voeten te gaan. Niet een constante pijn, maar wel een beetje als ik nu trappen loop. Zucht.
Leg uit dan in plaats van een nutteloze reactie te plaatsen.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 10:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Prima set, je bent goed bezig.
Die app gebruik ik ook constant tijdens het deadliften en squatten, helemaal top!
lol.quote:Op zondag 22 september 2013 11:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Leg uit dan in plaats van een nutteloze reactie te plaatsen.
De vaginamachine.quote:Op zondag 22 september 2013 11:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deze maar doen dan (Abductor)
[ afbeelding ]
Ik probeer er morgen op te reageren, nu druk en mobiel.quote:Op zondag 22 september 2013 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik begrijp dat een gym de ideale situatie zou zijn, maar dat krijg ik gezien werk, gezin en drie avonden per week sporten even echt niet gedraaid
Minder vet wordt aan gewerkt, meer spieren helpt daar toch ook bij?
Als assists goblet squats doen. Ellenbogen tusssen de knieen, kan bijna niet missen om je juiste stand te vinden.quote:Op zondag 22 september 2013 11:22 schreef Faeroer het volgende:
Lichte knieblessure door teveel inwaarts te keren met de knietjes. Full Squat (ass to grass) blijft moeilijk qua de hoek waarmee de voeten uiteen staan. Vrij lastig om met mijn knieën richting mijn voeten te gaan. Niet een constante pijn, maar wel een beetje als ik nu trappen loop. Zucht.
Ik zat naar het warm up schedule te kijken alsof dat het tainingsschema was en dacht: whut! ik train normaal veel zwaarder! Nog niet wakker of niet genoeg geslapenquote:Op zondag 22 september 2013 14:21 schreef Cataclyst het volgende:
Zo, vandaag 5/3/1 squats gedaan, daarna nog eens 5x10 met 50% van werkgewicht. Needless to say zijn trappen mijn grootste vijand de komende dagen.
Btw, heb nog een mooie site voor iedereen die 5/3/1 wil doen, of simpelweg zijn strength standards wil weten.
http://www.strstd.com/
quote:Starting Light
While it may seem counterintuitive to take weight off the bar when the goal is to add weight to it, starting lighter allows you more room to progress forward. This is a very hard pill to swallow for most lifters. They want to start heavy and they want to start now. This is nothing more than ego, and nothing will destroy a lifter faster, or for longer, than ego.
Nope, kijk maar naar je db bp en bb bp daar zit bij de meesten een behoorlijk verschil tussen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:42 schreef seto het volgende:
2x het gewicht van de DB is niet vergelijkbaar met het gewicht wat je met een BB gebruikt imo.
klopt, hele andere torquequote:Op zondag 22 september 2013 16:46 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nope, kijk maar naar je db bp en bb bp daar zit bij de meesten een behoorlijk verschil tussen.
mijn bp= 3x52,5 mijn db bp = met 18 kgx8..quote:Op zondag 22 september 2013 16:46 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nope, kijk maar naar je db bp en bb bp daar zit bij de meesten een behoorlijk verschil tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |