Thanks.quote:
beste kuit ja! Mijn kuit genetics zijn echt crap .. niet extreem dun ofzo .. maar door de grootte van mijn bovenbenen lijkt het nog minder whahahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Thanks.
Ik moet er eigenlijk eerlijkheidshalve bij melden dat m'n kuit sowieso redelijk groot is, die train ik niet zo heel vaak. Dat krijg je als je wat mist aan de andere kant waardoor je compensatie krijgt.
Ja precies, bij veel mensen met grote benen vallen de kuiten in het niets. Nou ja, niet niets, maar ze lijken al snel te klein. En als je slechte kuit genetics heb moet je de shit uit ze trainen om ze er een beetje goed uit te laten zien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
beste kuit ja! Mijn kuit genetics zijn echt crap .. niet extreem dun ofzo .. maar door de grootte van mijn bovenbenen lijkt het nog minder whahaha
Mijn genetics, ik heb altijd al een fucking dikke(gespierdequote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja precies, bij veel mensen met grote benen vallen de kuiten in het niets. Nou ja, niet niets, maar ze lijken al snel te klein. En als je slechte kuit genetics heb moet je de shit uit ze trainen om ze er een beetje goed uit te laten zien.
Ik was vergeten hoe een eerste training na een hele lange tijd niets doen voelt en hoe snel je lichaam aftakelt als je niets doet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, m'n schouderblessure is een heel eind verminderd, we hebben een nieuwe sportschool in de buurt met powercage + los squatrek en genoeg los materiaal voor 18 euro per maand, Grote Smurf gaat voor het eerst sinds ruim een jaar weer naar de gym.
Maar eens beginnen tot het einde van het jaar met SS + chins (nog maar even geen dips) om alles weer te laten wennen, en fingers crossed dat m'n schouder niet weer vervelend gaat doen. Geen overhaast gedoe, BP en OHP beginnen met lege stang, hoewel ik nog twijfel of ik geen Dumbbell BP ga doen.
Close grip bench press is het beste alternatief.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe een eerste training na een hele lange tijd niets doen voelt en hoe snel je lichaam aftakelt als je niets doet.
SQ: 50kg
BP: 30kg
DL: 40kg
Chinups: 3x8 werd 1x8, 2x5
En ik waggelde echt als een eend de trap af net. Wat is een goed alternatief voor dips in de B-workout? Skullcrushers ofzo?
@Snakey: Die kuit is echt sick groot.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Close grip bench press is het beste alternatief.
that gains, boiquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef fathank het volgende:
Altijd lekker eerste setje squatten na een tijd niks doen. Als een mongool de trap af strompelen
een neger reet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn genetics, ik heb altijd al een fucking dikke(gespierde) reet(en bovenbenen) gehad, zelfs toen ik nog redelijk dun en jong was
.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe nu zo'n 5 maanden SS.
Begonnen met 60 kg en ik weeg nu 65kg @ ~1.70. Nagenoeg geen fat gains.
Van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:Goed bezig dimi, srs. Nice work voor een klein half jaar training.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop alleen wat achter met kracht.Al tijdje gestalled.
squat 80
bp 50
dl 80
mp 30
bor 40
widegrip pullups 10kg assist
dips + 6kg
Ik heb nu 2 keer licht getraind en wat extra dagen rust genomen, vanaf morgen weer opbouwen en daarna proberen om door het plateau heen te gaan.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:40 schreef Snakey het volgende:
Ik kwam wat foto's tegen van mei dit jaar van m'n benen, en wat maten erbij. Blijkt dan links (prothesebeen) behoorlijk is bijgetrokken. Van begin dit jaar van 56 cm naar 64 cm gegaan. Rechts is van 61 naar 66 cm gegaan. Zeker met de groei van m'n linkerbeen ben ik erg blij, had nooit verwacht dat het zo goed bij zou trekken.
Niet slecht, zeker met de problemen die ik tussendoor heb waardoor ik geen benen kan trainen. Links blijft duidelijk nog wat achter, zeker wat vorm betreft, maar er begint massa te komen. Wat foto's.
Eind mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi werk!Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zo, after holiday bulk afgesloten. Zo'n 3 kilo er bij, maar ook wat meer vet dan ik had gehoopt. Pens is weer terug
Pr's gezet dus dat word het vergelijkingsmateriaal. Nu weer extra cardio en netter eten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Over trappen gesproken. Vandaag in een gym wezen kijken die ik nog niet kende. En jawel, dat is twee trappen af, en dus ook weer op na een leg workout.![]()
Zag er redelijk uit, schoon, wel veel machines maar alles plate loaded, uiteraard wel pul down, rows enz met kabels. Drie BP bankjes, 1 squatrek waar ook gedeadlift kan worden. Dat is een beetje mager, maar ik ben er om 8 uur, dus waarschijnlijk is het dan rustig. Hoewel het wel smack bang in the middle van Fuengirola is. Maandagochtend ga ik wat eerder de deur uit naar m´n oude gym, effe kijken hoe druk het daar is.
M´n oude gym is op zich okee, maar er zijn te vaak dingen kapot, de vloer is niet vlak meer waardoor je met squaten bij het unracken echt moet oppassen waar je stapt als je unracked, bij de benchpress lijkt het wel een golfslagbad waardoor als je niet oppast behoorlijke snelheid kan maken als je met een 29 kilo plaat naar de bar loopt.![]()
Kortom, tijd om eens verder te kijken.![]()
Deze dus, hoewel je niet echt veel van de gym ziet.
https://www.facebook.com/GimNuevoEstilo/photos_stream
Het moge duidelijk zijn dat AAS nog niet zo lang verboden zijn in Spanje.![]()
![]()
Ook beste kuiten trouwens Snakey, respect! Lijkt me sowieso erg lastig trainen met soort van 1 been waarmee je echt voluit kunt knallen.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ook beste kuiten trouwens Snakey, respect! Lijkt me sowieso erg lastig trainen met soort van 1 been waarmee je echt voluit kunt knallen.![]()
Dat doe ik dan ook niet, met 1 been knallen. Wat inhoudt dat ik m´n benen niet met heel veel gewicht train om balans in m´n lijf, en vooral m´n rug te houden. Ik squat tot net over de 100 kilo, en leg press iets van 140 kilo. Op zich kan ik wel zwaarder maar dan ga ik voor 2/3 op m´n rechterbeen werken, wat me uit balans zou halen. Dus, easy does it.
Ik ben de afgelopen weken hier naar een fysio masseur geweest, die zei dat mijn lijf goed in balans is, ook m´n rug. Dat is wel een soort van heilig voor me.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
Deze dus, hoewel je niet echt veel van de gym ziet.
https://www.facebook.com/GimNuevoEstilo/photos_stream
Het moge duidelijk zijn dat AAS nog niet zo lang verboden zijn in Spanje.![]()
![]()
wow
Ik zou die blonde griet wel raken trouwens, en die brunette ook.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2013 20:54:03 ]![]()
Die brunette was daar aan het werk vandaag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
wow
Ik zou die blonde griet wel raken trouwens, en die brunette ook.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe nu zo'n 5 maanden SS.
Begonnen met 60 kg en ik weeg nu 65kg @ ~1.70. Nagenoeg geen fat gains.
Van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:Nette progressie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop alleen wat achter met kracht.Al tijdje gestalled.
squat 80
bp 50
dl 80
mp 30
bor 40
widegrip pullups 10kg assist
dips + 6kg
Ik heb nu 2 keer licht getraind en wat extra dagen rust genomen, vanaf morgen weer opbouwen en daarna proberen om door het plateau heen te gaan.
Waar staat bor voor?![]()
Bent over row.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:19 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nette progressie!
Waar staat bor voor?![]()
Ik kwam wat foto's tegen van mei dit jaar van m'n benen, en wat maten erbij. Blijkt dan links (prothesebeen) behoorlijk is bijgetrokken. Van begin dit jaar van 56 cm naar 64 cm gegaan. Rechts is van 61 naar 66 cm gegaan. Zeker met de groei van m'n linkerbeen ben ik erg blij, had nooit verwacht dat het zo goed bij zou trekken.
Niet slecht, zeker met de problemen die ik tussendoor heb waardoor ik geen benen kan trainen. Links blijft duidelijk nog wat achter, zeker wat vorm betreft, maar er begint massa te komen. Wat foto's.
Eind mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kuiten
Nice, je ziet goed verschil. Goede kuit, mijne kan ik ook bijna kuiten noemen haha. Van de week 110kg squat pr gezet @ aprox 70kg bw. Rep duurde zo lang dat ik iemand zijn setje verpeste. Die kwam aanrennen om te helpen maar toen had ik hem net, duurde niet overdreven 6 seconden ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Jaquote:. Beetje American Football reet
.
[ Bericht 0% gewijzigd door Smoofie op 20-09-2013 22:48:59 ]AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Godver de godver. Weer nekpijn... Ik denk dat het door het deadliften komt. Mijn form is echt netjes, maar misschien dat 4x155kg toch iets teveel belasting is. Binnenkort maar eens een goede fysio zoeken."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Heb je wel een goede houding achter je bureau? Ik heb geen 9 tot5 kantoorbaan maar als ik toevallig een keer 3 dagen achter elkaar op kantoor heb gezeten dan zit bij mij alles weer vast in mn nek en schouders..Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Toch maar even kijken...quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
wow
Netjes. Goede kuit ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die kerel is ook zo happy, ik heb nog nooit zo'n blije rus gezien...die reactie nadat hij die snatch heeft gezet
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Sterkste 2013 nu op tvDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Whut...?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:00 schreef Maoist het volgende:
Woensdag geleerd dat je van zwaar squatten aambeien kan krijgenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ging woensdag een nieuwe PR zetten had tijdens het squatten nergens last van maar op diezelfde avond kwam ik tot de ontdekking dat het toch iets heeft achtergelaten, de details zal ik jullie besparen.quote:
Ik durf er ook niet mee naar de huisarts te gaan en ik moet elke keer als ik naar de wc ben geweest douchen omdat vegen niet meer lukt zonder bloed![]()
Ga gewoon naar de huisarts man.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:09 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ging woensdag een nieuwe PR zetten had tijdens het squatten nergens last van maar op diezelfde avond kwam ik tot de ontdekking dat het toch iets heeft achtergelaten, de details zal ik jullie besparen.
Ik durf er ook niet mee naar de huisarts te gaan en ik moet elke keer als ik naar de wc ben geweest douchen omdat vegen niet meer lukt zonder bloed
En voortaan geen Frank Yang dildo squats meer doen.This isn't even my final form.![]()
Ik denk dat het door de riem komt die ik misschien te strak om had waardoor ik te veel kracht zette met de verkeerde spier.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de huisarts man.
En voortaan geen Frank Yang dildo squats meer doen.
En ik wacht het nog even af.
Had echt gehoopt dat ik ze nooit zou krijgen![]()
Wacht maar af tot het gaat ontsteken ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:27 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de riem komt die ik misschien te strak om had waardoor ik te veel kracht zette met de verkeerde spier.
En ik wacht het nog even af.
Had echt gehoopt dat ik ze nooit zou krijgen
Lekker E. coli in je bloedende aambeien uitsmeren.This isn't even my final form.![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de huisarts man.
En voortaan geen Frank Yang dildo squats meer doen.![]()
![]()
![]()
Ik ook. Iemand nog naar Muscle Beach geweest vrijdag?quote:Op zondag 22 september 2013 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond 'em leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond 'em leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wat een beerquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:13 schreef dreamerbulk het volgende:
die kerel is ook zo happy, ik heb nog nooit zo'n blije rus gezien...die reactie nadat hij die snatch heeft gezet
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dit. Lopen flinke beren (en berinnen) rond!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
wow
Hi! Ik kom even buurten vanuit dieetclubtopic, met een serieuze vraag.
Ik wil graag naast mijn sport (volleybal en Zumba Toning) ook wat meer aan Body Toning doen. Ben bezig met squaten, gebruik daarvoor app van Runpro. Ik zou ook graag mijn armen willen trainen, in de hoop dat met name onderarmen strakker worden.
Daarvoor ben ik op zoek naar een gewichtenset en kwam deze tegen bij Decathlon:Zou ik (als beginner) hiermee een goede keus maken? Of raden jullie iets anders aan?quote:2 geschroefde staven van 2 kg in roestvrij chroom van 35 cm lang en met een diameter van 28 mm, gegroefde handgreep met gegoten stoppers, 4 verchroomde spanmoeren (250 g per moer). 2 gietijzeren schijven van 5 kg, 4 van 2 kg, 4 van 1 kg, 1 holle staaf van 1,32 m (160 kg max. belasting) in 3 delen van 2,8 kg.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Prima set, je bent goed bezig.quote:Op zondag 22 september 2013 10:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil graag naast mijn sport (volleybal en Zumba Toning) ook wat meer aan Body Toning doen. Ben bezig met squaten, gebruik daarvoor app van Runpro. Ik zou ook graag mijn armen willen trainen, in de hoop dat met name onderarmen strakker worden.
Daarvoor ben ik op zoek naar een gewichtenset en kwam deze tegen bij Decathlon:
[..]
Zou ik (als beginner) hiermee een goede keus maken? Of raden jullie iets anders aan?
Die app gebruik ik ook constant tijdens het deadliften en squatten, helemaal top!![]()
Je zal een shitload aan reacties krijgen dat je je moet inschrijven bij een gym. Je gaat hier niet veel mee bereiken; strakkere armen krijg je door minder vet. Ik zeg probeer het uit, het kost waarschijnlijk een drol.quote:Op zondag 22 september 2013 10:40 schreef Sjeen het volgende:
Daarvoor ben ik op zoek naar een gewichtenset en kwam deze tegen bij Decathlon:
[..]
Zou ik (als beginner) hiermee een goede keus maken? Of raden jullie iets anders aan?Deathlift or Die.![]()
ik begrijp dat een gym de ideale situatie zou zijn, maar dat krijg ik gezien werk, gezin en drie avonden per week sporten even echt niet gedraaidquote:Op zondag 22 september 2013 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zal een shitload aan reacties krijgen dat je je moet inschrijven bij een gym. Je gaat hier niet veel mee bereiken; strakkere armen krijg je door minder vet. Ik zeg probeer het uit, het kost waarschijnlijk een drol.
Minder vet wordt aan gewerkt, meer spieren helpt daar toch ook bij?You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: