dibs op JB als je komt te overlijdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik voel mijn aderen al dichtslibben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop alleen wat achter met kracht.Al tijdje gestalled.
squat 80
bp 50
dl 80
mp 30
bor 40
widegrip pullups 10kg assist
dips + 6kg
Ik heb nu 2 keer licht getraind en wat extra dagen rust genomen, vanaf morgen weer opbouwen en daarna proberen om door het plateau heen te gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2013 12:19:25 ]
I.i.g. goed ook de boel rust geven tussen de trainingen door. Dat je niet 3 van de 4 trainingen ook (indirect) je schouders meepakt bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, m'n schouderblessure is een heel eind verminderd, we hebben een nieuwe sportschool in de buurt met powercage + los squatrek en genoeg los materiaal voor 18 euro per maand, Grote Smurf gaat voor het eerst sinds ruim een jaar weer naar de gym.
Maar eens beginnen tot het einde van het jaar met SS + chins (nog maar even geen dips) om alles weer te laten wennen, en fingers crossed dat m'n schouder niet weer vervelend gaat doen. Geen overhaast gedoe, BP en OHP beginnen met lege stang, hoewel ik nog twijfel of ik geen Dumbbell BP ga doen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe nu zo'n 5 maanden SS.
Begonnen met 60 kg en ik weeg nu 65kg @ ~1.70. Nagenoeg geen fat gains.
Van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:duidelijk flinke vooruitgang te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop alleen wat achter met kracht.Al tijdje gestalled.
squat 80
bp 50
dl 80
mp 30
bor 40
dips + 6kg
Ik heb nu 2 keer licht getraind en wat extra dagen rust genomen, vanaf morgen weer opbouwen en daarna proberen om door het plateau heen te gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 20-09-2013 13:29:47 ]
Bedoel je bijvoorbeeld maandag BP, woensdag niks en vrijdag OHP, en SS verder hetzelfde houden?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
I.i.g. goed ook de boel rust geven tussen de trainingen door. Dat je niet 3 van de 4 trainingen ook (indirect) je schouders meepakt bedoel ik.
ik weet niet precies hoe de planning is bij SS, maar je weet dat bij BP je ook je schouders gebruikt/belast.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Bedoel je bijvoorbeeld maandag BP, woensdag niks en vrijdag OHP, en SS verder hetzelfde houden?
Schema is in principe 3 keer per week en dan ABA, BAB, ABA etc:quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe de planning is bij SS, maar je weet dat bij BP je ook je schouders gebruikt/belast.
Dat je niet een dag benched, en dan de dag erna een shouderdag doet bijv. En dan op weer een andere dag gaat lopen dippen. Dan heb je 3 dagen load op je schouders...
Van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:Goeie vooruitgang! Met dit fysiek hoef je niet meer te webcammen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop alleen wat achter met kracht.Al tijdje gestalled.
squat 80
bp 50
dl 80
mp 30
bor 40
dips + 6kg
Ik heb nu 2 keer licht getraind en wat extra dagen rust genomen, vanaf morgen weer opbouwen en daarna proberen om door het plateau heen te gaan.Deathlift or Die.
Mmm, ja, misschien wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:51 schreef dreamerbulk het volgende:
wie gaat ?
http://www.worldpowerliftingunion.com/
WK powerliften in Emmeloord
Succes.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, m'n schouderblessure is een heel eind verminderd, we hebben een nieuwe sportschool in de buurt met powercage + los squatrek en genoeg los materiaal voor 18 euro per maand, Grote Smurf gaat voor het eerst sinds ruim een jaar weer naar de gym.
Maar eens beginnen tot het einde van het jaar met SS + chins (nog maar even geen dips) om alles weer te laten wennen, en fingers crossed dat m'n schouder niet weer vervelend gaat doen. Geen overhaast gedoe, BP en OHP beginnen met lege stang, hoewel ik nog twijfel of ik geen Dumbbell BP ga doen.
Van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:Well done. Even stapje terug inderdaad en dan weer opbouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop alleen wat achter met kracht.Al tijdje gestalled.
squat 80
bp 50
dl 80
mp 30
bor 40
dips + 6kg
Ik doe geen SS, maar met de kennis van nu was ik zeker met SS begonnen vroeger.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:10 schreef Smoofie het volgende:
SS is wel populair hier hé? Waar ik train zie ik nauwelijks mensen SS doen.
Haha nice.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:11 schreef fathank het volgende:
Nice progress Dima. Veel vrienden van me roepen day ze nooit breed zullen worden blablabla. Ze beseffen niet wat ze met een jaartje toewijding kunnen bereiken. Ik ga je foto's als voorbeeld gebruiken voor een maatje van me die altijd loopt te klagen.
Ik zie mensen vooral de hele dag flexen in de spiegel na de (zwaaiende) bicep-curls of bankdrukken tot 20 cm boven de borstkas met twee spotters die de helft tillen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:10 schreef Smoofie het volgende:
SS is wel populair hier hé? Waar ik train zie ik nauwelijks mensen SS doen.
Zolang je er maar goed kunt trainen. Het boeit me zelf niets wat de anderen bij mijn gym doen, en er is hier maar 1 power rack dus hoe minder er gebruik van maken des te beter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik zie mensen vooral de hele dag flexen in de spiegel na de (zwaaiende) bicep-curls of bankdrukken tot 20 cm boven de borstkas met twee spotters die de helft tillen.Niet dat ik veel gewicht duw, maar toch. Misschien moet ik ook maar een nieuwe sportschool zoeken, gezien er steeds meer fietsen worden neergezet ipv power/squatracks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:40 schreef Snakey het volgende:
Ik kwam wat foto's tegen van mei dit jaar van m'n benen, en wat maten erbij. Blijkt dan links (prothesebeen) behoorlijk is bijgetrokken. Van begin dit jaar van 56 cm naar 64 cm gegaan. Rechts is van 61 naar 66 cm gegaan. Zeker met de groei van m'n linkerbeen ben ik erg blij, had nooit verwacht dat het zo goed bij zou trekken.
Niet slecht, zeker met de problemen die ik tussendoor heb waardoor ik geen benen kan trainen. Links blijft duidelijk nog wat achter, zeker wat vorm betreft, maar er begint massa te komen. Wat foto's.
Eind mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kuiten
Sinds wanneer heb je een prothese ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Sinds 27 jaar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een prothese ?![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:40 schreef Snakey het volgende:
Ik kwam wat foto's tegen van mei dit jaar van m'n benen, en wat maten erbij. Blijkt dan links (prothesebeen) behoorlijk is bijgetrokken. Van begin dit jaar van 56 cm naar 64 cm gegaan. Rechts is van 61 naar 66 cm gegaan. Zeker met de groei van m'n linkerbeen ben ik erg blij, had nooit verwacht dat het zo goed bij zou trekken.
Niet slecht, zeker met de problemen die ik tussendoor heb waardoor ik geen benen kan trainen. Links blijft duidelijk nog wat achter, zeker wat vorm betreft, maar er begint massa te komen. Wat foto's.
Eind mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kuiten
goeie vooruitgang! respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: