abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131350083
bron: http://www.tekenverzetaan.nl

Aanstaande zaterdag 21 september 2013 om 13:00 uur organiseert de PVV een demonstratie tegen dit kabinet. De demo vindt plaats tegenover het Centraal Station in Den Haag,

quote:
Het is genoeg geweest.

Dit kabinet is bezig met de systematische plundering van onze samenleving. De belastingen omhoog, de BTW die explodeert, hypotheekrente aangepakt, de huren door het dak, verzorgingshuizen dicht.

Er dreigt een ramp op de huizenmarkt. Onze pensioenen staan op het spel. Onze ouderen getroffen. Iedere maand komen er 20.000 werklozen bij. We moeten allemaal de prijs betalen voor het heilloze EU-avontuur. Nederland wordt kapot bezuinigd.

Elke Nederlander gaat het voelen. 2013 wordt een zwart jaar.

Ondertussen kiest dit kabinet voor ontwikkelingshulp, geld voor Brussel en Zuid-Europa, windmolens, multikul en kunstsubsidies. Het zijn de keuzes van de links-liberale elites die elke voeling met de realiteit hebben verloren. Niet de Nederlandse belangen staan voorop, maar de wensen van de eurofielen. Niet onze politici regeren, maar ongekozen bureaucraten in Brussel.

Wij tekenen verzet aan.

Werkend Nederland verdient belastingverlaging.
En dat kan ook. Door te kiezen voor de belangen van Nederland.

Het is nog niet te laat. Wij doen vandaag een beroep op dit kabinet te stoppen met slopen en te starten met bouwen.

Hoogachtend,

De fracties van de Partij voor de Vrijheid in de Staten-Generaal
Wie gaan er heen? :)
TS begint: Ik ga.

Ik ben nog nooit van m'n leven bij een demonstratie geweest, maar vind het mijn morele plicht nu wel te gaan. Ik vind dat het nu genoeg is geweest met dit rampkabinet VVD/ PvdA en dat ga ik laten zien door bij de demo aanwezig te zijn.

[ Bericht 25% gewijzigd door Flounder op 19-09-2013 16:07:33 (video toegevoegd) ]
pi_131350164
Doet dan dan bij een algemene demonstratie en niet een van de PVV

sowieso lijkt het me niet echt een goeie 'om mee te beginnen'
er is waarschijnlijk 3 man en een paardenkop
dan ben je zo genezen en ga je straks nooit meer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_131350165
Ik heb niks met demonstraties, ik kom dus niet, ook al ben ik fel tegenstander van dit kabinet.
pi_131350197
Bij het eerste woord in de TT haak ik al af. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131350241
Als ze nou ook eens met een oplossing kwamen in plaats van alleen afkraken.....
pi_131350243
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:42 schreef trovey het volgende:
Want het gaat je niet om de inhoud? :?
pi_131350248
quote:
Ondertussen kiest dit kabinet voor ontwikkelingshulp, geld voor Brussel en Zuid-Europa, windmolens, multikul en kunstsubsidies. Het zijn de keuzes van de links-liberale elites die elke voeling met de realiteit hebben verloren. Niet de Nederlandse belangen staan voorop, maar de wensen van de eurofielen. Niet onze politici regeren, maar ongekozen bureaucraten in Brussel.
Tja, als eurofiel ga ik natuurlijk hier niet demonstreren :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2013 15:44:17 ]
pi_131350281
quote:
5s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik heb wat tegen de PVV en wil zeker niet als aanhanger gezien worden als ik daar sta, gek hè? :P
Optimist tot in de kist
pi_131350284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:44 schreef HPLC het volgende:

[..]

Tja, als eurofiel ga ik natuurlijk hier niet demonstreren :P
EU _O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_131350303
Als pasen en kerst op een dag vallen misschien.
  donderdag 19 september 2013 @ 15:47:03 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131350347
quote:

[..]

PVV en inhoud zijn twee elkaar uitsluitende begrippen....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_131350356
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb wat tegen de PVV en wil zeker niet als aanhanger gezien worden als ik daar sta, gek hè? :P
Het klopt dus wel wat Flounder over jou stelt, namelijk dat het je niet om de inhoud gaat. Beetje kinderachtig wel natuurlijk, de PVV is ook gewoon democratisch in het landelijk bestuur gekozen.
pi_131350375
Ik vind dat PvdA en VVD genoeg fout doen, maar ik denk dat contextuele factoren toch de grootste rol spelen. Ik heb niet het idee dat een regering onbeperkt aan knoppen kan draaien en dat de huidige regering dit volkomen verkeerd doet.

Daarnaast is de PVV natuurlijk een idiote partij, bij die gasten wil ik me nooit vertonen.
pi_131350383
quote:

[..]

Roepen wat er allemaal niet goed gaat en vervolgens niet met een oplossing komen is wel inhoud?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:47 schreef Kowloon het volgende:
Beetje kinderachtig wel natuurlijk, de PVV is ook gewoon democratisch in het landelijk bestuur gekozen.
Dat is een klacht opzich ;)
pi_131350394
quote:

[..]

Het klopt dus wel wat Flounder over jou stelt, namelijk dat het je niet om de inhoud gaat. Beetje kinderachtig wel natuurlijk, de PVV is ook gewoon democratisch in het landelijk bestuur gekozen.
De inhoud van de PVV schrikt mij af. DAt wel goed?
pi_131350396
quote:

[..]

Dat is prima en toch wil ik er niet mee geassocieerd worden. :P
Optimist tot in de kist
pi_131350433
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef CherryOnTop het volgende:
Komen ze mee. Bezuinigen op de juiste zaken,(EU, publieke omroep, ontwikkelingshulp etc) en belasting verlagen.

Vwb belasting verlagingen:Even heel simplistisch gesteld:
Belastingverlaging betekent direct meer koopkracht en consumentenvertrouwen. Datbetekent betekent meer consumptie. Meer consumptie een groei van de economie, banen en uiteindelijk meer belastinginkomsten (via btw).
pi_131350466
---> POL
pi_131350482
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef Flounder het volgende:

[..]

Komen ze mee. Bezuinigen op de juiste zaken,(EU, publieke omroep, ontwikkelingshulp etc) en belasting verlagen.

Belastingverlaging betekent direct meer koopkracht en consumentenvertrouwen. Datbetekent betekent meer consumptie. Meer consumptie een groei van de economie, banen en uiteindelijk meer belastinginkomsten (via btw).
Dat laatste is slechts een aanname.
pi_131350582
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef Flounder het volgende:

[..]
Belastingen afschaffen, dan worden de belastinginkomsten oneindig!

Inderdaad, heel simpel gesteld.
pi_131350599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:48 schreef thettes het volgende:

[..]

De inhoud van de PVV schrikt mij af. DAt wel goed?
Dat kan, maar ben je het wel eens met het kabinetsbeleid?
pi_131350625
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:53 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Belastingen afschaffen, dan worden de belastinginkomsten oneindig!

Inderdaad, heel simpel gesteld.
Begrijpend lezen is soms best moeilijk he?
pi_131350652
quote:
17s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:55 schreef Flounder het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is soms best moeilijk he?
Mwoah, niet echt. Vind jij wel?
pi_131350667
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

PVV en inhoud zijn twee elkaar uitsluitende begrippen....
^O^
quote:

[..]

PVV en democratie zijn ook al van die water-vuur begrippen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131350676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:54 schreef Flounder het volgende:

[..]

Dat kan, maar ben je het wel eens met het kabinetsbeleid?
Nogmaals, lang niet altijd. Vaak zelfs niet. Maar ik geloof
1. dat de invloed van het kabinet op hoe het hier gaat eigenlijk vrij beperkt is
2. dat geen enkele andere partijencombinatie het nu echt beter zou doen
3. dat het in Nederland nog steeds fantastisch wonen is. Ondanks reacties van mensen zoals hier verzameld: https://www.facebook.com/onderkantvaderland?fref=ts

Ik heb echt op geen van beide partijen gestemd trouwens. Het zijn niet mijn partijen. Maar ik ben realist.
pi_131350817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:56 schreef thettes het volgende:

[..]

Nogmaals, lang niet altijd. Vaak zelfs niet. Maar ik geloof
1. dat de invloed van het kabinet op hoe het hier gaat eigenlijk vrij beperkt is
2. dat geen enkele andere partijencombinatie het nu echt beter zou doen
3. dat het in Nederland nog steeds fantastisch wonen is. Ondanks reacties van mensen zoals hier verzameld: https://www.facebook.com/onderkantvaderland?fref=ts

Ik heb echt op geen van beide partijen gestemd trouwens. Het zijn niet mijn partijen. Maar ik ben realist.
Ik hoor het al, een D66'er. :P
pi_131350842
Alle boe-roeperts verzamelen!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_131350904
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:02 schreef RM-rf het volgende:
Demo vindt plaats op de Koemarkt in Den Haag. Wel toepasselijk.
pi_131350909
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:02 schreef RM-rf het volgende:
bedoel je nou bij die demonstratie of hier in het topic :D
verwarrend :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 19 september 2013 @ 16:06:21 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_131350951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:04 schreef Flounder het volgende:

[..]

Demo vindt plaats op de Koemarkt in Den Haag. Wel toepasselijk.
Inderdaad. Op een koemarkt vind je altijd heel veel bullshit, en dat zal zaterdag niet veel anders zijn...
pi_131350977
Ga gewoon werken, stelletje klaplopers.
pi_131350997
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:01 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik hoor het al, een D66'er. :P
Ik sla hopelijk geen totale onzin uit en heb toch geen vvd of PvdA gestemd. Dan blijven niet veel opties over nee ;-)
pi_131351066
Wat begrijpt Koos niet aan zaterdag?
pi_131351167
quote:
16s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:09 schreef Flounder het volgende:
Wat begrijpt Koos niet aan zaterdag?
Mensen moeten gewoon niet zaniken. Handen uit de mouwen en zelf wat van je leven maken in plaats van met een of ander laf spandoek in Den Haag gaan lopen zwaaien.
pi_131351228
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mensen moeten gewoon niet zaniken. Handen uit de mouwen en zelf wat van je leven maken in plaats van met een of ander laf spandoek in Den Haag gaan lopen zwaaien.
Dat wordt je dus onmogelijk gemaakt door een kabinet als deze.

[ Bericht 16% gewijzigd door Flounder op 19-09-2013 16:23:10 ]
pi_131351251
Oei, dat is wel een heel clichematig riedeltje van mijn kant.
pi_131351262
quote:

[..]

Dit, en op je blote knieën danken voor wat we wel hebben. Hell, als dit de ergste crisis is die we hebben meegemaakt en we halen nog deze standaard en kwaliteit van leven moet je wel verdomd brutaal/stom zijn om het gore lef te hebben om te gaan lopen zaniken.
pi_131351269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:15 schreef Flounder het volgende:

[..]

Dat wordt je dus onmogelijk gemaakt door een kabinet als deze.
Heb je het zo zwaar dan?
pi_131351480
Nou Koos, ik heb een leuke full-time baan, koopwoning, geen auto, verdien een stukje boven modaal, let goed op wat ik uitgeef en houd toch niet schokkend veel over aan het eind van de maand. Daar klaag ik niet over.

Maar met dat belastingplan houd ik dadelijk gewoon niets meer over of kom wellicht tekort aan het eind van de maand.
pi_131351483
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je het zo zwaar dan?
Ik denk dat 95% van de mensen die hier op afkomen de hele situatie gebruiken als excuus om vooral niet zelf enige verantwoordelijkheid te aanvaarden...
pi_131351519
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:23 schreef Flounder het volgende:
Nou Koos, ik heb een leuke full-time baan, koopwoning, geen auto, verdien een stukje boven modaal, let goed op wat ik uitgeef en houd toch niet schokkend veel over aan het eind van de maand. Daar klaag ik niet over. Maar met dat belastingplan houd ik dadelijk gewoon niets meer over of kom wellicht tekort aan het eind van de maand.
Ik meen het, dat kan haast niet. En dan nog, hoe tovert een regering een betere economie tevoorschijn dan?
pi_131351542
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:23 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ik denk dat 95% van de mensen die hier op afkomen de hele situatie gebruiken als excuus om vooral niet zelf enige verantwoordelijkheid te aanvaarden...
Ik vind juist dat iedereen zoveel mogelijk zelf verantwoordelijk moet zijn voor zijn of haar eigen leven. :D
pi_131351556
quote:
Nou Koos, ik heb een leuke full-time baan, koopwoning, geen auto, verdien een stukje boven modaal, let goed op wat ik uitgeef en houd toch niet schokkend veel over aan het eind van de maand. Daar klaag ik niet over.

Maar met dat belastingplan houd ik dadelijk gewoon niets meer over of kom wellicht tekort aan het eind van de maand.
Soep wordt niet zo heet gegeten. Bovendien behoud jij gewoon de algemene heffingskorting.
pi_131351564
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:25 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik vind juist dat iedereen zoveel mogelijk zelf verantwoordelijk moet zijn voor zijn of haar eigen leven. :D
Wat is er dan zo rampzalig aan het hele participatiesamenleving idee van het kabinet? Niet dat ik het steun, maar het lijkt me iets in jouw straatje.
pi_131351578
quote:

ik heb een leuke full-time baan, koopwoning, leaseauto (met 20% bijtelling), verdien een stukje boven modaal, let goed op wat ik uitgeef en houd toch redelijk over aan het eind van de maand. Daar klaag ik niet over.

Maar met dat belastingplan houd ik dadelijk ook gewoon zat over en kom niks tekort aan het eind van de maand.

Dus wij zitten in redelijk dezelfde situatie en jij hebt het duidelijk vele malen zwaarder dan ik, wat zou het kabinet naar jouw idee dan moeten doen (dus niet roepen wat ze allemaal niet moeten doen) behalve belastingverlaging?
pi_131351634
Die algemene heffingskorting gaat anders wel omlaag en het belastingpercentage gaat omhoog.

Maar ik denk dat deze soep helemaal niet genuttigd gaat worden hoor. :)
pi_131351660
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:26 schreef thettes het volgende:

[..]

Wat is er dan zo rampzalig aan het hele participatiesamenleving idee van het kabinet? Niet dat ik het steun, maar het lijkt me iets in jouw straatje.
Helemaal niets mis mee. Dat komt ook van de VVD. Het belastingplan komt echter van de PvdA.
pi_131351709
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:28 schreef Flounder het volgende:
Die algemene heffingskorting gaat anders wel omlaag en het belastingpercentage gaat omhoog.

Maar ik denk dat deze soep helemaal niet genuttigd gaat worden hoor. :)
Er wordt niet gemorreld aan de belastingschijven en jij, met je inkomen net boven modaal, merkt niets van het verdwijnen van de heffingskorting.
pi_131351735
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:29 schreef Flounder het volgende:

[..]

Helemaal niets mis mee. Dat komt ook van de VVD. Het belastingplan komt echter van de PvdA.
Eigenlijk heb je het dus gewoon goed, maar ben je boos dat jij er net zoveel % op achteruit gaat als veel minima. Want ik geloof echt niet dat je niet meer rondkomt straks.

uiteraard is dit wat bot gesteld, maar ik heb het idee dat dit wel in de kern je probleem is toch?
pi_131351782
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:26 schreef Deshain het volgende:

[..]

ik heb een leuke full-time baan, koopwoning, leaseauto (met 20% bijtelling), verdien een stukje boven modaal, let goed op wat ik uitgeef en houd toch redelijk over aan het eind van de maand. Daar klaag ik niet over.

Maar met dat belastingplan houd ik dadelijk ook gewoon zat over en kom niks tekort aan het eind van de maand.

Dus wij zitten in redelijk dezelfde situatie en jij hebt het duidelijk vele malen zwaarder dan ik, wat zou het kabinet naar jouw idee dan moeten doen (dus niet roepen wat ze allemaal niet moeten doen) behalve belastingverlaging?
Ik zeg nergens dat ik het zwaar heb. :?
Ik ben het spuugzat om als werkende, die dus gewoon bijdraagt aan de samenleving en economie uitgeknepen te worden.
pi_131351857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:33 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik het zwaar heb. :?
Ik ben het spuugzat om als werkende, die dus gewoon bijdraagt aan de samenleving en economie uitgeknepen te worden.
De reeele belastingdruk in Nederland is nu ook weer niet zo rampzalig en al helemaal weinig genivelleerd. Ik denk echt dat uitknijpen hier weer een schromelijke overdrijving is.
pi_131351863
Koos en Thettes, ik denk dat jullie een nieuwsbericht hebben gemist.

NWS / Belastingschijf naar 59 % voor middeninkomens
pi_131351916
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:36 schreef Flounder het volgende:

Misschien moet je het stuk en niet enkel de kop lezen.
pi_131351934
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:36 schreef Flounder het volgende:

Reeel is dat een stuk minder, ik noem een hypotheekrente en inkomensonafhankelijke regelingen.
pi_131351937
Koos, misschien moet je lezen wie het topic heeft geopend.
pi_131351988
quote:
9s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef Flounder het volgende:
Koos, misschien moet je lezen wie het topic heeft geopend.
Dus je opent een topic, maar neemt niet de moeite het stuk te lezen. Als je dat had gedaan, dan had je namelijk geweten dat de schijven met rust worden gelaten.
pi_131352076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je opent een topic, maar neemt niet de moeite het stuk te lezen. Als je dat had gedaan, dan had je namelijk geweten dat de schijven met rust worden gelaten.
Man, man, man..... De percentages gaan toch omhoog en de Alg. heffingskorting omlaag.
O

Modaal is 33.000 euro.
pi_131352146
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:42 schreef Flounder het volgende:

[..]

Man, man, man..... De percentages gaan toch omhoog en de Alg. heffingskorting omlaag.

[ afbeelding ]
Zucht.

Geen wonder dat je PVV stemt.
pi_131352200
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zucht.

Geen wonder dat je PVV stemt.
Nou economisch wonder, leg dan eens uit wat je bedoelt.
pi_131352276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:42 schreef trovey het volgende:
  donderdag 19 september 2013 @ 16:50:37 #61
104871 remlof
Europees federalist
pi_131352314
Ah, een bruinhemdenmeet :')

Nee dank je.
pi_131352375
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef remlof het volgende:

Nee dank je.
Triest zeg, Remlof, zo een opmerking.
pi_131352401
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef Flounder het volgende:

[..]

Nou economisch wonder, leg dan eens uit wat je bedoelt.
Volgens mij ik dat allang gedaan. Omtzigt houdt rekening met de versobering van enkele fiscale voordelen (HRA) en het verdwijnen van de algemene heffingskorting voor mensen met een inkomen boven de 55k. Hij heeft die wijzigingen, op ingenieuze wijze overigens, verwerkt in de bestaande belastingsystematiek. Dan komt de boodschap namelijk makkelijk over en hij probeert daarmee zieltjes te winnen voor het CDA. De daadwerkelijke schijven worden echter met rust gelaten.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:53:43 #64
104871 remlof
Europees federalist
pi_131352428
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef Flounder het volgende:

[..]

Triest zeg, Remlof, zo een opmerking.
Moet je maar eens opletten wat er voor een soort volk op af gaat komen.
pi_131352434
Als er een fatsoenlijk alternatief zou zijn zou ik best eens boe willen roepen.
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef remlof het volgende:

Nee dank je.
Na het lezen van deze reactie overweeg ik dan wel weer om te gaan. Ouwe terrorist. :D
pi_131352597
als het niet door blondie was georganiseerd was ik gegaan
pi_131352625
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ga gewoon werken, stelletje klaplopers.
Ze willen wel werken, maar een islamiet of oost-europeaan heeft hun baan weggenomen.

Het is gewoon allemaal de schuld van de EU dat de PVV nu zoveel stemmen krijgt!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_131352778
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij ik dat allang gedaan. Omtzigt houdt rekening met de versobering van enkele fiscale voordelen (HRA) en het verdwijnen van de algemene heffingskorting voor mensen met een inkomen boven de 55k. Hij heeft die wijzigingen, op ingenieuze wijze overigens, verwerkt in de bestaande belastingsystematiek. Dan komt de boodschap namelijk makkelijk over en hij probeert daarmee zieltjes te winnen voor het CDA. De daadwerkelijke schijven worden echter met rust gelaten.
Feit is dat je omgerekend in die 2e schijf veel meer belasting afdraagt, nml 45 % ipv 42 %. Dat bedoelt Omzigt. Dat de coalitie het cosmetisch verborgen tracht te houden door de daadwerkelijke schijven gewoon met rust te laten zoals jij het noemt, is gewoon geniepig.
  donderdag 19 september 2013 @ 17:11:20 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_131352920
Er is niets mis met meer belasting betalen als we daar dit land leefbaar mee houden.

Maar dat laatste is nou juist iets waar de PVV niet op uit is.
pi_131353164
quote:

[..]

PVV en inhoud, goede grap wel.
  donderdag 19 september 2013 @ 17:20:25 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_131353203
Als antwoord op de TT: alleen kansloze losers die anderen de schuld van hun eigen problemen geven gaan.
pi_131353205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ze willen wel werken, maar een islamiet of oost-europeaan heeft hun baan weggenomen.

Het is gewoon allemaal de schuld van de EU dat de PVV nu zoveel stemmen krijgt!
Want Marokko hoort bij de EU?
Nee, de modale Nederlander is gewoon kaolodom en -achterlijk, daarom krijgt de PVV zo veel stemmen.
pi_131353325
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee, de modale Nederlander is gewoon kaolodom en -achterlijk, daarom krijgt de PVV zo veel stemmen.
Ik vind deze opmerking anders niet van enig intellect getuigen hoor.
pi_131353361
quote:
9s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik vind deze opmerking anders niet van enig intellect getuigen hoor.
Jij bent dan ook een modale Nederlander.
pi_131353674
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nou, gelukkig zijn jij en Koos hier de suprieure alwetenden die ons, simpel volk, wel kunnen vertellen wat goed voor ons is.

De PVV is een democratisch gekozen partij in Nederland, dat hebben jij, Koos en jullie consorten maar te accepteren, net zoals ik maar te accepteren heb dat er mensen rondlopen, die vanuit hun alwetendheid doelbewust dit land de afgrond induwen.
pi_131353679
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Jij bent dan ook een modale Nederlander.
Och gut, een jongetje uit 1997. Ga jij als je later groot bent eerst maar eens een baantje zoeken en iets bijdragen aan de maatschappij knul. :)
pi_131354534
quote:

[..]

Ik zou dat ook eens van die Grieken willen zien. Hup, gewoon aan de slag en niet zeiken of de hoeveelheid steun die je ontvangt genoeg is.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_131354625
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef Kanjer het volgende:
Nou, gelukkig zijn jij en Koos hier de suprieure alwetenden die ons, simpel volk, wel kunnen vertellen wat goed voor ons is.
Gelukkig wel ja.
quote:
De PVV is een democratisch gekozen partij in Nederland
Een partij met een alles behalve democratisch partijbestuur rechten verlenen door middel van democratie. Nogal hypocriet, niet waar?
quote:
dat hebben jij, Koos en jullie consorten maar te accepteren, net zoals ik maar te accepteren heb dat er mensen rondlopen, die vanuit hun alwetendheid doelbewust dit land de afgrond induwen.
Op welke manier dan?
Door niet dom en kortzichtig iets in het rond re schreeuwen?
pi_131354645
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef Flounder het volgende:

[..]

Och gut, een jongetje uit 1997. Ga jij als je later groot bent eerst maar eens een baantje zoeken en iets bijdragen aan de maatschappij knul. :)
Dat je er nu irrelevante zaken als mijn leeftijd bij moet gaan betrekken zegt eigenlijk wel genoeg.
Vind je die ballenknijpergrappen over Mark Rutte ook zo grappig?
  donderdag 19 september 2013 @ 18:13:37 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131354716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:59 schreef hofferin het volgende:
als het niet door blondie was georganiseerd was ik gegaan
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Als er een fatsoenlijk alternatief zou zijn zou ik best eens boe willen roepen.

[..]

Na het lezen van deze reactie overweeg ik dan wel weer om te gaan. Ouwe terrorist. :D
Er zijn zaterdag nóg 2 demonstraties tegen het kabinetsbeleid (en die waren al eerder gepland dan die van Wilders):

1. Op het Plein in Den Haag http://hetisgenoeg.blogspot.nl/p/het-is-genoeg.html c.q. http://september21.nl/
2. Op het Beursplein in Amsterdam https://www.facebook.com/landelijkedemonstratie2013 of http://socialisme.nu/blog(...)_stop_bezuinigingen_ of http://digitalehofstad.wo(...)eursplein-amsterdam/

Ik ga overigens naar geen enkele demonstratie.

[ Bericht 12% gewijzigd door Whiskers2009 op 19-09-2013 19:39:17 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_131354881
die demonstraties worden allemaal niks, 30 november gaat fnv demonstreren.. dat moet het worden
  donderdag 19 september 2013 @ 18:50:31 #82
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_131356058
quote:

[..]

:') Natuurlijk.
pi_131356113
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:50 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

:') Natuurlijk.
Jij zit toch nog op school?
  donderdag 19 september 2013 @ 18:54:11 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131356174
Een gezellig uitje voor Henk en Ingrid
  donderdag 19 september 2013 @ 18:54:54 #85
306109 francoisdublanc
pi_131356199
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij zit toch nog op school?
Als je de onzin ziet die jij allemaal uitkraamt zou ik jou het ook nog aanraden.

Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet 'de handen uit de mouwen en zelf wat van je leven maken'.
pi_131356246
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:54 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Als je de onzin ziet die jij allemaal uitkraamt zou ik jou het ook nog aanraden.

Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet 'de handen uit de mouwen en zelf wat van je leven maken'.
Die groep wordt dan ook niet gepakt.
  donderdag 19 september 2013 @ 18:58:10 #87
306109 francoisdublanc
pi_131356307
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die groep wordt dan ook niet gepakt.
Neuh natuurlijk niet... :')

De belastingen worden natuurlijk niet verhoogd, werkloosheid stijgt ook niet en de accijns gaan ook niet omhoog.
pi_131356319
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat je er nu irrelevante zaken als mijn leeftijd bij moet gaan betrekken zegt eigenlijk wel genoeg.
Vind je die ballenknijpergrappen over Mark Rutte ook zo grappig?
Je zegt 2 domme dingen, dus kijk ik op je profiel. Zie daar dat je nog maar een kind bent, dat verklaart een en ander. :) Komt goed, als je later groot bent mag je serieus meepraten. :)
pi_131356491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:58 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Neuh natuurlijk niet... :')

De belastingen worden natuurlijk niet verhoogd, werkloosheid stijgt ook niet en de accijns gaan ook niet omhoog.
Ben geen voorstander van verdere lastenverzwaringen. Laten we dat voorop stellen.

Maar voor het overige moet je gewoon zelf verantwoordelijkheid nemen. Op zoek naar een baan als je werkloos wordt en de tering naar de nering zitten als je het financieel niet kan bolwerken.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:06:45 #90
306109 francoisdublanc
pi_131356589
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben geen voorstander van verdere lastenverzwaringen. Laten we dat voorop stellen.

Maar voor het overige moet je gewoon zelf verantwoordelijkheid nemen. Op zoek naar een baan als je werkloos wordt en de tering naar de nering zitten als je het financieel niet kan bolwerken.
Nee natuurlijk, ben ik 100% met je eens. Er zijn genoeg sukkels die die uitkering wel lekker vinden, 'tokkies'. Maar er zijn ook genoeg mensen die wel tientallen keren solliciteren en het gewoon niet lukt.
pi_131356651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:06 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nee natuurlijk, ben ik 100% met je eens. Er zijn genoeg sukkels die die uitkering wel lekker vinden, 'tokkies'. Maar er zijn ook genoeg mensen die wel tientallen keren solliciteren en het gewoon niet lukt.
En jij denkt dat de overheid daar veel verandering in kan brengen. Dat Rutte effe met z'n vingers knipt en de crisis is opgelost?
  donderdag 19 september 2013 @ 19:09:57 #92
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_131356703
Ik ga niet, maar ik steun Geert zeker!
  donderdag 19 september 2013 @ 19:10:43 #93
306109 francoisdublanc
pi_131356727
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij denkt dat de overheid daar veel verandering in kan brengen. Dat Rutte effe met z'n vingers knipt en de crisis is opgelost?
Nee, maar het verergeren kan natuurlijk wel. Waar ik me ook aan erger is dat het niet duidelijk is wat ze precies willen, stel ze zouden maandagavond 18.00 een speciale persconferentie geven met de boodschap: 'We gaan zo en zo bezuinigen, het is hard maar het kan niet anders'. Als ze het dan ook slim doen hoor je niemand zeiken, maar hoe het niet gaat...
  donderdag 19 september 2013 @ 19:13:35 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131356833
De PVV is trouwens een van de redenen dat de crisis erger is dan nodig. Gezien hun bijdrage aan de vorige regering.
pi_131356873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nee, maar het verergeren kan natuurlijk wel. Waar ik me ook aan erger is dat het niet duidelijk is wat ze precies willen, stel ze zouden maandagavond 18.00 een speciale persconferentie geven met de boodschap: 'We gaan zo en zo bezuinigen, het is hard maar het kan niet anders'. Als ze het dan ook slim doen hoor je niemand zeiken, maar hoe het niet gaat...
Maar het alternatief? Jij wil dat de PVV in de regering komt. En dan?
  donderdag 19 september 2013 @ 19:16:07 #96
104871 remlof
Europees federalist
pi_131356900
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:13 schreef Hexagon het volgende:
De PVV is trouwens een van de redenen dat de crisis erger is dan nodig. Gezien hun bijdrage aan de vorige regering.
De PVV heeft dan ook geen werkbare oplossingen. Als die partij het ooit voor het zeggen zou krijgen zijn we binnen no-time de paria van Europa en storten ze ons in de afgrond.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:19:16 #97
306109 francoisdublanc
pi_131357004
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar het alternatief? Jij wil dat de PVV in de regering komt. En dan?
Ik denk dat het de andere partijen wakker zal schudden en een coalitie op rechts die echt durft aan te pakken met VVD-PVV+ (50+-CDA-?)
  donderdag 19 september 2013 @ 19:19:17 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131357006
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als pasen en kerst op een dag vallen misschien.
Wat is er met Pinksteren gebeurd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 september 2013 @ 19:20:04 #99
104871 remlof
Europees federalist
pi_131357033
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:19 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ik denk dat het de andere partijen wakker zal schudden en een coalitie op rechts die echt durft aan te pakken met VVD-PVV+ (50+-CDA-?)
Volgens mij is dat al geprobeerd :')
pi_131357046
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:19 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wat durft de PVV aan te pakken dan? Wilders wil goddomme niet eens bezuinigen.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:22:22 #101
306109 francoisdublanc
pi_131357091
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is er tijdens Rutte 1 niet bezuinigt? De enige rem op die bezuinigingen is het CDA.

Personelijk zie ik het economisch beleid als de VVD als het beste maar dat komt er niet uit op deze manier.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:23:31 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131357125
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Is er tijdens Rutte 1 niet bezuinigt? De enige rem op die bezuinigingen is het CDA.

Personelijk zie ik het economisch beleid als de VVD als het beste maar dat komt er niet uit op deze manier.
Alleen wat pestbezuinigingen naar links, die allemaal weer teruggedraaid zijn. Verder heeft de PVV iedere mogelijke hervorming geblokkeerd. Met alle gevolgen van dien.
pi_131357165
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwa, zijn we het daar over eens. Maar zeg nou eerlijk Koos, al die lastenverzwaringen, links of rechtsom dragen toch niet bij aan de economie? Bezuinigen is prima, maar doe dat door echt te bezuinigen en niet dor lastenverzwaringen.
pi_131357202
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wel dus, maar op zaken die jou volgens mij niet aanstaan.
pi_131357260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wilders is weggelopen voor verdere bezuinigingen, beste vriend.
pi_131357420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef CherryOnTop het volgende:
Als je het niet zint moet je altijd kritiek blijven leveren ook al heb je geen betere oplossing. Desalniettemin, ben ik het met je eens dat een politieke partij wel degelijk oplossingen moet hebben of een actieve houding moet hebben in het zoeken naar oplossingen.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:32:19 #107
306109 francoisdublanc
pi_131357443
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders is weggelopen voor verdere bezuinigingen, beste vriend.
Dat is waar, maar je weet nooit wat het CDA en VVD wilden.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:32:40 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131357460
Maargoed, Geert is even goed schuldig aan de crisis.
pi_131357784
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef Flounder het volgende:

[..]

Mwa, zijn we het daar over eens. Maar zeg nou eerlijk Koos, al die lastenverzwaringen, links of rechtsom dragen toch niet bij aan de economie? Bezuinigen is prima, maar doe dat door echt te bezuinigen en niet dor lastenverzwaringen.
Wat schreef ik nou net over lastenverzwaringen?
pi_131357872
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Natuurlijk weten we dat wel. Zie Kunduz-akkoord.

Maar goed, Geert wil bezuinigen op ontwikkelingssamenwerking en cultuursubsidies en dat is het wel zo'n beetje. Hervormen ho maar.

Doe mij maar een kabinet VVD-D66-CDA.
pi_131357904
quote:

[..]

Hij ging niet akkoord ivm de gevolgen die de maatregelen zouden hebben voor mensen in de AOW als ik mij het goed herinner. Bezuinigen op de verkeerde vlakken.
pi_131357964
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat schreef ik nou net over lastenverzwaringen?
Wat scheef ik nou in de 1e zin van de quote die je maakt?
  donderdag 19 september 2013 @ 19:46:33 #113
306109 francoisdublanc
pi_131358067
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Flounder het volgende:

[..]

Hij ging niet akkoord ivm de gevolgen die de maatregelen zouden hebben voor mensen in de AOW als ik mij het goed herinner. Bezuinigen op de verkeerde vlakken.
Ja inderdaad, en het CDA wou niet echt bezuinigen op oa ontwikkelingshulp.
  donderdag 19 september 2013 @ 19:48:10 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131358137
Het CDA wilde wel wat inleveren maar daar moet dan wel wat tegenover staan
pi_131358231
Waar hebben we nou een publieke omroep voor nodig?
De echt goede programma's kunnen ook door de commerciëlen worden gemaakt.
Zijn we hopelijk meteen van die vooral linkse journalisten af.
pi_131358412
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Flounder het volgende:
Dan ben je zeker niet van ze af.

PVV is trouwens net zo goed links.
pi_131358770
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef KoosVogels het volgende:

PVV is trouwens net zo goed links.
Paar punten die wat beter in het linkse straatje passen maakt een partij nog niet links.
  donderdag 19 september 2013 @ 20:16:18 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131359384
Overigens kun je wel alle linkse hobbies wegbezuinigen.

Dat pakt alleen niet de oorzaak van de crisis aan. Dat Henk en Ingrid niet bestaande huiswaarde lenen bij subprime hypotheekboeren en daarmee nutteloze keukens en badkamers aanleggen.
  donderdag 19 september 2013 @ 20:18:37 #119
104871 remlof
Europees federalist
pi_131359529
quote:
Ik moet het nog meemaken, vooralsnog produceren ze alleen maar bagger.
pi_131359904
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:58 schreef Flounder het volgende:

[..]

Je zegt 2 domme dingen, dus kijk ik op je profiel. Zie daar dat je nog maar een kind bent, dat verklaart een en ander. :) Komt goed, als je later groot bent mag je serieus meepraten. :)
Ik zeg dat Marokko niet bij de EU hoort, wat ik bewijs met onderstaande bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_unie#Lidstaten
Daarnaast zei ik dat PVV'ers over het algemeen een lage opleiding hebben genoten, wat ook klopt:
http://politiek.theposton(...)profiel-van-kiezers/
In een ander artikel wat ik niet terug kon vinden stond zelfs dat de PVV maar 3% hoogopgeleiden (HBO, WO) trekt. Zegt genoeg, niet waar?
pi_131360061
quote:
Een publieke omroep is onafhankelijk en maakt programma's voor iedereen. Een commerciële omroep zoekt snel sensatie omdat dat meer geld oplevert en houdt zich vooral bezig met de doelgroep 'boodschappers' en dus niet met de jeugd en ouderen. Daarnaast heeft de NPO een marktaandeel van 40%, wat gewoon gigantisch is. Iedereen kijkt er dus naar.
quote:
Zoals ik net al zei zoeken commerciële zenders veel sneller sensatie dan publieke zenders.
quote:
Objectief is niet hetzelfde als links.
pi_131363254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Hexagon het volgende:
Overigens kun je wel alle linkse hobbies wegbezuinigen.

Dat pakt alleen niet de oorzaak van de crisis aan. Dat Henk en Ingrid niet bestaande huiswaarde lenen bij subprime hypotheekboeren en daarmee nutteloze keukens en badkamers aanleggen.
Sommige linkse snuiters zou ik anders een badkamer kunnen aanraden. :P

Maar boven je stand leven is iets wat inderdaad niet hoort. Los je ook zelf maar op vind ik. Heb je helemaal gelijk in. Komt echter niet alleen bij PVV stemmers voor natuurlijk.

Vriendin van me,met 2 kinderen, alleenstaand, een SP stemmer, zit in de bijstand. Heeft 20 mille schuld. Door haar eigen stomme schuld, helemaal zelf gemaakt.

Klaagt ze nu dat ze de schuldsanering in moet. Terwijl ze zelf die schulden heeft gemaakt en schuldeisers aan t kortste eind trekken.
Ze krijgt uit allerlei fondsen extraatjes. 125 euro bijv. voor een kinderfiets. Klaagt ze erover dat ze dat te weinig vind en dat ze een brief daarvoor voor de fietsenwinkel persoonlijk op moet halen een wijk verderop.
Haar hele huurhuis wordt gerenoveerd. Serieus supermooi en geen huurverhoging. Klaagt ze dat ze enkele weken in een naastgelegen leegstaand huis mag douchen, wassen en koken.

Ik vind dat zo niet kunnen... :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Flounder op 19-09-2013 21:43:14 ]
  donderdag 19 september 2013 @ 21:34:05 #123
66444 Lord_Vetinari
pi_131363465
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik zeg dat Marokko niet bij de EU hoort,
Israel hoort ook niet bij de EU. Toch doen ze mee aan het Eurovisie Songfestival en zitten hun voetbalclubs in de UEFA competities. Maar dat is natuurlijk wel te verdedigen?
pi_131365193
quote:

[..]

Dat was vrij duidelijk. Hij wou echter niet genoeg bezuinigen om de tekorten terug te dringen.
  donderdag 19 september 2013 @ 22:15:24 #125
306109 francoisdublanc
pi_131365417
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat was vrij duidelijk. Hij wou echter niet genoeg bezuinigen om de tekorten terug te dringen.
Weet jij wat hen allemaal wilden en niet wilden dan?
pi_131365443
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het erin ieder geval wel over eens is dat een uitgesproken linkse partij en een uitgesproken rechtse partij geen goede coalitie kunnen vormen. In ieder geval niet op de manier zoals ze het nu doen: een punt voor jullie en een punt voor ons.
pi_131365651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:15 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Weet jij wat hen allemaal wilden en niet wilden dan?
Dat was wel vrij duidelijk in die periode.
pi_131365674
quote:
3s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:15 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het erin ieder geval wel over eens is dat een uitgesproken linkse partij en een uitgesproken rechtse partij geen goede coalitie kunnen vormen. In ieder geval niet op de manier zoals ze het nu doen: een punt voor jullie en een punt voor ons.
PvdA en VVD zijn middenpartijen. Dat probleem is er dus niet zo.
  donderdag 19 september 2013 @ 22:22:23 #129
306109 francoisdublanc
pi_131365723
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat was wel vrij duidelijk in die periode.
Nee, je weet nooit wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld.
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/416177-rutte-opkomst-pvda-gevaarlijk.html
pi_131365741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:22 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nee, je weet nooit wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld.

[..]

http://nos.nl/artikel/416177-rutte-opkomst-pvda-gevaarlijk.html
Verkiezingsretoriek.
pi_131366114
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

:')
pi_131366173
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:30 schreef Flounder het volgende:

[..]

Tja, zo is het nu eenmaal.
pi_131366235
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Israel hoort ook niet bij de EU. Toch doen ze mee aan het Eurovisie Songfestival en zitten hun voetbalclubs in de UEFA competities. Maar dat is natuurlijk wel te verdedigen?
Welke invloed heeft de EU of het Israëlisch lidmaatschap van de UEFA of Israëlische deelname aan het ESF?
pi_131366294
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Welke invloed heeft de EU of het Israëlisch lidmaatschap van de UEFA of Israëlische deelname aan het ESF?
Moet jij niet naar bed jongeman? Het is al 22:30 uur geweest..
pi_131366609
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, zo is het nu eenmaal.
Ik geef toe, sinds Rutte, lijkt de VVD wel steeds meer op een socialistische partij.
  donderdag 19 september 2013 @ 22:41:22 #136
66444 Lord_Vetinari
pi_131366668
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dezelfde die een lidmaatschap van Marokko zou hebben.
pi_131367010
quote:
12s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:40 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik geef toe, sinds Rutte, lijkt de VVD wel steeds meer op een socialistische partij.
Ah en hoe zat onder Bolkenstein gedurende de vervloekte paarse kabinetten?
pi_131367356
quote:
6s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ah en hoe zat onder Bolkenstein gedurende de vervloekte paarse kabinetten?
Ja maar, ja maar...... :{
Ok, VVD is een soort prostituee geworden in de politiek. :{
Kun je van de PVV niet zeggen. :P
pi_131367399
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:54 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar...... :{
Ok, VVD is een soort prostituee geworden in de politiek. :{
Kun je van de PVV niet zeggen. :P
Is dat niet de gebruikte en weggeworpen heroïnehoer :P?
pi_131367582
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is dat niet de gebruikte en weggeworpen heroïnehoer :P?
Grapjas. PVV staat er wel voor haar kiezers. :)
pi_131368020
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:58 schreef Flounder het volgende:

[..]

Grapjas. PVV staat er wel voor haar kiezers. :)
Haha

Hahahaha
pi_131368051
Zoveel boze burgers bij elkaar, dat moet wel een leuk Powned-filmpje opleveren.
pi_131369520
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Haha

Hahahaha
En nu onderbouwd?
pi_131369584
quote:
5s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:43 schreef Flounder het volgende:

[..]

En nu onderbouwd?
AOW.
pi_131369638
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

AOW.
Ok, maar waarom liep Geert Wilders ook alweer weg uit het Catshuisoverleg?
  donderdag 19 september 2013 @ 23:46:56 #146
104871 remlof
Europees federalist
pi_131369664
quote:
5s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:43 schreef Flounder het volgende:

[..]

En nu onderbouwd?
De PVV heeft baat bij zoveel mogelijk onrust binnen de samenleving, want dan winnen ze stemmen van ontevreden burgers. Dus ze zijn er alleen maar op uit om die onrust te vergroten en daarmee helpen ze de mensen die uit wanhoop op de PVV stemmen echt niet.
pi_131369720
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef remlof het volgende:

[..]

De PVV heeft baat bij zoveel mogelijk onrust binnen de samenleving, want dan winnen ze stemmen van ontevreden burgers. Dus ze zijn er alleen maar op uit om die onrust te vergroten en daarmee helpen ze de mensen die uit wanhoop op de PVV stemmen echt niet.
Jij noemde PVV stemmers bruinhemden toch? Sorry maar dan ga ik niet met jou in discussie.
  donderdag 19 september 2013 @ 23:48:56 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131369723
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ok, maar waarom liep Geert Wilders ook alweer weg uit het Catshuisoverleg?
Omdat hij dacht dat verkiezingen hem veel stemmen zouden opleveren?
  donderdag 19 september 2013 @ 23:49:42 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131369741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:48 schreef Flounder het volgende:

[..]

[..]

Jij noemde PVV stemmers bruinhemden toch? Sorry maar dan ga ik niet met jou in discussie.
En jij vindt niet dat de PVV het er zelf naar gemaakt heeft dat ze zo genoemd worden door sommigen?
pi_131369782
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat hij dacht dat verkiezingen hem veel stemmen zouden opleveren?
Als ik het mij goed herinner had het met name met de verslechtering van de situatie van AOW gerechtigden te maken.
  donderdag 19 september 2013 @ 23:51:11 #151
104871 remlof
Europees federalist
pi_131369795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:48 schreef Flounder het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht veel bruinhemden bij die demonstratie. De meeste PVV-stemmers zijn gewoon dom.
pi_131369836
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En jij vindt niet dat de PVV het er zelf naar gemaakt heeft dat ze zo genoemd worden door sommigen?
Nee dat vind ik niet.
pi_131369902
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht veel bruinhemden bij die demonstratie. De meeste PVV-stemmers zijn gewoon dom.
Nu kan ik mij herinneren dat juist jij iemand bent die een hekel heeft aan generalisatie en vooroordelen. Typisch dat juist jij zo een opmerking maakt.
  donderdag 19 september 2013 @ 23:55:07 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131369906
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:50 schreef Flounder het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner had het met name met de verslechtering van de situatie van AOW gerechtigden te maken.
Smoes!!
Hij heeft zélf de (bijna)AOW-ers die op hem gestemd hadden onmiddellijk in de kou laten staan na de verkiezingen. Er werd nog niet eens onderhandeld of hij had het breekpunt dat hij om 1 uur 's-nachts na de verkiezingen nog eens bevestigde op de tv (in het beroemde verkiezingsdebat met 1 gast: Wilders) de volgende ochtend vroeg al laten vallen..
  donderdag 19 september 2013 @ 23:55:36 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131369920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:52 schreef Flounder het volgende:

[..]

Nee dat vind ik niet.
Dan verschillen we hier van mening.
pi_131369955
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Smoes!!
Hij heeft zélf de (bijna)AOW-ers die op hem gestemd hadden onmiddellijk in de kou laten staan na de verkiezingen. Er werd nog niet eens onderhandeld of hij had het breekpunt dat hij om 1 uur 's-nachts na de verkiezingen nog eens bevestigde op de tv (in het beroemde verkiezingsdebat met 1 gast: Wilders) de volgende ochtend vroeg al laten vallen..
Dat is waar en viel me ook erg tegen van Geert Wilders.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dan verschillen we hier van mening.
Dat klopt en gelukkig kan dat (nog) in Nederland. :)
  donderdag 19 september 2013 @ 23:58:08 #157
104871 remlof
Europees federalist
pi_131369980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:54 schreef Flounder het volgende:

[..]

Nu kan ik mij herinneren dat juist jij iemand bent die een hekel heeft aan generalisatie en vooroordelen. Typisch dat juist jij zo een opmerking maakt.
Waar je op stemt is gebaseerd op een mening die je kan veranderen. Ik heb een hekel aan generalisatie gebaseerd op dingen die je niet kan veranderen, zoals afkomst of ras.
pi_131370062
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Waar je op stemt is gebaseerd op een mening die je kan veranderen. Ik heb een hekel aan generalisatie gebaseerd op dingen die je niet kan veranderen, zoals afkomst of ras.
Als iemand het niet met jouw visie eens is, is hij of zij dom? Dat vind ik van een arrogantie getuigen die zijn weerga niet kent. Ik had jou behoorlijk hoog zitten. Jammer.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:01:38 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370093
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:57 schreef Flounder het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt en gelukkig kan dat (nog) in Nederland. :)
Ik moet zeggen dat ik het als erg prettig ervaar dat je dit gewoon erkent. Vaak hoor ik er rotsmoezen over als dit ter sprake komt.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:02:56 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_131370136
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:00 schreef Flounder het volgende:

[..]

Als iemand het niet met jouw visie eens is, is hij of zij dom? Dat vind ik van een arrogantie getuigen die zijn weerga niet kent. Ik had jou behoorlijk hoog zitten. Jammer.
Als iemand generaliseert op eigenschappen die onveranderbaar zijn vind ik dat heel erg dom.

En als je dat niet snapt vind ik dat ook heel erg dom.
pi_131370218
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Als iemand generaliseert op eigenschappen die onveranderbaar zijn vind ik dat heel erg dom.

En als je dat niet snapt vind ik dat ook heel erg dom.
Goed zo jongen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:05:17 #162
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_131370224
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:57 schreef Flounder het volgende:

[..]

Dan is hij toch gewoon net zo erg als de rest?

Weet je trouwens al hoe lang Geert al in de Tweede Kamer zit?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:05:26 #163
104871 remlof
Europees federalist
pi_131370227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:05 schreef Flounder het volgende:

[..]

Goed zo jongen.
Denk daar maar eens over na.
pi_131370239
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het als erg prettig ervaar dat je dit gewoon erkent. Vaak hoor ik er rotsmoezen over als dit ter sprake komt.
quote:

[..]

Iedereen maakt fouten, ook Geert Wilders.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:06:25 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370250
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:05 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dan is hij toch gewoon net zo erg als de rest?

Weet je trouwens al hoe lang Geert al in de Tweede Kamer zit?
Jaartje of 18?
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:06:42 #166
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_131370260
quote:

[..]

[..]

En Rutte, en Samsom, en.. en.. en..

Hij is net zo goed deel van het politieke establishment als de VVD, CDA en PvdA.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:07:19 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370277
quote:

[..]

Goed zo jongen.
Remlof heeft naar mijn mening gelijk in deze. Je kunt NIETS aan bijvoorbeeld je afkomst of je huidskleur doen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:07:58 #168
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_131370295
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jaartje of 18?
1998, daarmee is hij een van de langstzittende Kamerleden van dit moment.

Wat een rebel is het toch.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:08:20 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370306
quote:

[..]

[..]

Mij hoor je dat niet ontkennen hoor :D
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:09:59 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:07 schreef Euribob het volgende:

[..]

1998, daarmee is hij een van de langstzittende Kamerleden van dit moment.

Wat een rebel is het toch.
Dat wist ik al ;)

Net als ik weet dat hij gewoon vóór heeft gestemd als VVD-er op onderwerpen waar hij nu keihard tegenaan schopt ;)

En laten we het beroemde optreden bij Barend en Van Dorp niet vergeten :P
pi_131370360
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Remlof heeft naar mijn mening gelijk in deze. Je kunt NIETS aan bijvoorbeeld je afkomst of je huidskleur doen.
Heb je mij iets over afkomst of huidskleur horen zeggen? Julie willen mij kennelijk erg graag in een bepaalde hoek duwen. Helaas.

Afkomst of huidskleur kun je niet veranderen, idealisme en gedrag wel.
pi_131370362
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mij hoor je dat niet ontkennen hoor :D
Maak jij fouten?
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:12:58 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef Flounder het volgende:

[..]

Heb je mij iets over afkomst of huidskleur horen zeggen? Julie willen mij kennelijk erg graag in een bepaalde hoek duwen. Helaas.

Afkomst of huidskleur kun je niet veranderen idealisme en gedrag wel.
Nee, ik heb ook niet gezegd dat JIJ dat wel deed ;)

Idealisme en gedrag? Wie/wat bedoel je daarmee?
pi_131370431
Zou Eric Lucassen ook komen meeprotesteren bij wijze van wederdienst voor het riante wachtgeld dat hij opstrijkt met dank aan ome Geert?
pi_131370452
quote:

[..]

Heb je zuurstof nodig? Denk je dat je droomt?
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:14:18 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370463
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:13 schreef Kansenjongere het volgende:
Zou Eric Lucassen ook komen meeprotesteren bij wijze van wederdienst voor het riante wachtgeld dat hij opstrijkt met dank aan ome Geert?
Of Hero Brinkman, die eerst 1,5 jaar wachtgeld incasseert voor hij zich ineens herinnert dat hij een baangarantie bij de politie te Amsterdam had en daar gebruik van maakt?
pi_131370475
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, ik heb ook niet gezegd dat JIJ dat wel deed ;)

Idealisme en gedrag? Wie/wat bedoel je daarmee?
Idealisme: Islam
Gedrag: Prvocatie, criminele activiteiten.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:14:58 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370478
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:13 schreef Flounder het volgende:

[..]

[..]

Heb je zuurstof nodig? Denk je dat je droomt?
Ben je dronken? Ik kan je iig niet volgen in deze..
pi_131370510
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

1e quote was een foutje. Nee, ik ben niet dronken hoor. :)
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:16:48 #180
104871 remlof
Europees federalist
pi_131370518
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vrees dat ie gewoon dom is.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:17:10 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370527
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:14 schreef Flounder het volgende:

[..]

Idealisme: Islam
Gedrag: Prvocatie, criminele activiteiten.
Het is geen idealisme of hoe Geert Wilders het ook wenst te noemen maar een geloof.
Daarnaast doet het merendeel van de moslims het prima in Nederland. Die achterlijke overlastgevende puberjochies moeten inderdaad flink aangepakt worden, net als alle andere overlast gevende (puber)groepjes of individuen.
pi_131370545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:50 schreef Flounder het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner hadden VVD/CDA/PVV het voorlopige akkoord al naar het CPB gestuurd om het te laten doorrekenen voordat hij opstapte. Als Geert en Fleur dermate verrast waren door de uitkomst van die doorrekening dat ze besloten dan maar het kabinet te laten vallen, dan vraag je je toch af of ze wel enig benul hadden van de gevolgen van de andere bezuinigingen waarover ze hadden onderhandeld.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:18:23 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370559
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:16 schreef Flounder het volgende:

[..]

1e quote was een foutje. Nee, ik ben niet dronken hoor. :)
Nou, ik ben ook niet dronken, en ik snap niet waarom je zo raar reageert op een welgemeend compliment.
pi_131370560
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vrees dat ie gewoon dom is.
Dat zal het zijn he. Arrogante kwal. :r
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:19:43 #185
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_131370587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:18 schreef Flounder het volgende:

[..]

Een beetje selectief gaan lopen janken op de users die je niet aanstaan en de rest negeren.

Classic.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:19:52 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370592
quote:

[..]

In feite doe je precies hetzelfde, maar dan vanuit een omgekeerde redenatie.

En ik weet wel bij wiens kamp ik me liever aansluit. ;)
pi_131370595
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou, ik ben ook niet dronken, en ik snap niet waarom je zo raar reageert op een welgemeend compliment.
Misschien dat je niet alles zo serieus moet opvatten. :)
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:20:34 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_131370607
quote:

[..]

Hey, ik wil m'n mooie land gewoon niet naar de knoppen laten helpen door domme idioten zoals jij die niet verder dan de horizon en een maand vooruit kunnen denken.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:20:36 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370609
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:20 schreef Flounder het volgende:

[..]

Misschien dat je niet alles zo serieus moet opvatten. :)
Misschien dat je niet van die rare dingen moet posten. We zijn hier in POL. Ik verwacht argumenten.
pi_131370627
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:19 schreef Euribob het volgende:

[..]

Een beetje selectief gaan lopen janken op de users die je niet aanstaan en de rest negeren.

Classic.
IK negeer niemand bewust. Vergeef mij als ik een posting over het hoofd heb gezien. :)
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:23:14 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370655
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:21 schreef Flounder het volgende:

[..]

IK negeer niemand bewust. Vergeef mij als ik een posting over het hoofd heb gezien. :)
Misschien is een inhoudelijke reactie op die "over het hoofd geziene posts" zinvoller?
pi_131370667
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:20 schreef remlof het volgende:

[..]

Hey, ik wil m'n mooie land gewoon niet naar de knoppen laten helpen door domme idioten zoals jij die niet verder dan de horizon en een maand vooruit kunnen denken.
Het feit dat jij iemand die een andere visie heeft dan jij een "domme idioot" noemt, zegt echt genoeg over hoe jij in het lezen staat Remlof.
pi_131370680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Misschien is een inhoudelijke reactie op die "over het hoofd geziene posts" zinvoller?
Begin jij nu ook al?
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:26:06 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370701
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:23 schreef Flounder het volgende:

[..]

Het feit dat jij iemand die een andere visie heeft dan jij een "domme idioot" noemt, zegt echt genoeg over hoe jij in het lezen staat Remlof.
Welke visie precies? Dat alle moslims over 1 kam geschoren moeten worden? Dat het prima is om vriendjes te zijn met allerlei eng-rechtse fracties in de EU? Dat het prima is als je door Israël of Joodse lobby's of moslimhaters in de VS wordt gefinancierd, maar dat het een doodzonde is om 2 nationaliteiten te hebben? iets anders?
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:27:06 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370721
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:24 schreef Flounder het volgende:

[..]

Begin jij nu ook al?
Wat heb je aan excuses als je een discussie probeert te voeren en graag inhoudelijke antwoorden en argumenten wil?
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:27:10 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_131370726
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:23 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik ken het programma van de PVV en daar ageer ik tegen. En tegen iedereen die denkt dat dat de heilstaat brengt.
Want het getuigt van geen enkel intellect.
pi_131370729
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Welke visie precies? Dat alle moslims over 1 kam geschoren moeten worden? Dat het prima is om vriendjes te zijn met allerlei eng-rechtse fracties in de EU? Dat het prima is als je door Israël of Joodse lobby's of moslimhaters in de VS wordt gefinancierd, maar dat het een doodzonde is om 2 nationaliteiten te hebben? iets anders?
Hear hear....
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:27:53 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370741
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:27 schreef Flounder het volgende:

[..]

Hear hear....
Wéér geen inhoudelijk antwoord..
pi_131370782
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ken het programma van de PVV en daar ageer ik tegen. En tegen iedereen die denkt dat dat de heilstaat brengt.
Want het getuigt van geen enkel intellect.
Dat vind jij. Helaas zijn er veel mensen die er anders over denken. Dat jij die allemaal dom noemt vind ik getuigen van arrogantie.
pi_131370819
Staat eigenlijk nog steeds in het verkiezingsprogramma van de PVV dat ze op 4 mei de nazi's herdenken die zijn gevallen aan het oostfront?
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:32:45 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370826
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:30 schreef Flounder het volgende:

[..]

Dat vind jij. Helaas zijn er veel mensen die er anders over denken. Dat jij die allemaal dom noemt vind ik getuigen van arrogantie.
Is dat HET argument voor jou? "Als je het niet met me eens bent, ben je arrogant"?

Dooddoener, en hét bewijs van een pot-ketel-argument.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:34:50 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370865
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:32 schreef Kansenjongere het volgende:
Staat eigenlijk nog steeds in het verkiezingsprogramma van de PVV dat ze op 4 mei de nazi's herdenken die zijn gevallen aan het oostfront?
Dat stond er sowieso niet he? Het was een gelijkschakeling van nationaal-socialisme aan socialisme en sociaal-democratie. Ongetwijfeld uit de koker van de geschiedenisvervalsende Bosma.
pi_131370912
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat stond er sowieso niet he? Het was een gelijkschakeling van nationaal-socialisme aan socialisme en sociaal-democratie. Ongetwijfeld uit de koker van de geschiedenisvervalsende Bosma.
Uit het verkiezingsprogramma van 2010:
quote:
Op 4 mei gedenken wij de slachtoffers van het (nationaal) socialisme.
Het lijkt me tamelijk evident dat de gesneuvelde nazi's aan het oostfront slachtoffers waren van het socialisme.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:38:45 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt me tamelijk evident dat de gesneuvelde nazi's aan het oostfront slachtoffers waren van het socialisme.
Het lijkt mij juist evident dat men socialisme linkt aan nationiaal-socialisme (nazi's) en het gedachtengoed van het socialisme daarmee wil besmeuren.

Socialisten en communisten werden ook gewoon afgevoerd naar de kampen namelijk.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:40:04 #205
104871 remlof
Europees federalist
pi_131370966
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

[..]

Dat was schandalig inderdaad en geeft imho het recht om de PVV gelijk te stellen aan de NSB.
pi_131370983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist evident dat men socialisme linkt aan nationiaal-socialisme (nazi's) en het gedachtengoed van het socialisme daarmee wil besmeuren.
Dat zal ongetwijfeld zijn wat Bosma bedoelde, als je echter letterlijk leest wat er staat volgt er wel degelijk uit wat ik hierboven concludeerde.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:41:25 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370984
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat was schandalig inderdaad en geeft imho het recht om de PVV gelijk te stellen aan de NSB.
Kunnen we het leuk weer over meeuwen hebben, en de prinsenvlag en nog zowat dingen :+
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:42:33 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131370998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld zijn wat Bosma bedoelde, als je echter letterlijk leest wat er staat volgt er wel degelijk uit wat ik hierboven concludeerde.
Prima. Laten we het dan op beide houden.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:46:10 #209
104871 remlof
Europees federalist
pi_131371054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kunnen we het leuk weer over meeuwen hebben, en de prinsenvlag en nog zowat dingen :+
Waren nationalisme en xenofobie maar zo leuk.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:48:08 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371088
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Waren nationalisme en xenofobie maar zo leuk.
Dat zijn ze idd niet. Iig niet extreem-nationalisme, En xenofobie kan ik sowieso niet bevatten..
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:52:08 #211
104871 remlof
Europees federalist
pi_131371132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zijn ze idd niet. Iig niet extreem-nationalisme, En xenofobie kan ik sowieso niet bevatten..
Bij de PVV vinden ze het prachtig. Net als bij de NSB vroeger.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:53:03 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371142
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Bij de PVV vinden ze het prachtig. Net als bij de NSB vroeger.
Ach, in hun ogen ben ik dom en naïef ;)
Ik zie het grote gevaar niet :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:56:30 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_131371187
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ach, in hun ogen ben ik dom en naïef ;)
Ik zie het grote gevaar niet :P
Het grote gevaar van de joden?

Oh nee, voor de PVV zijn het de moslims.
pi_131371189
Tegen dit soort domheid kan ik echt niet op.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:56:55 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371196
Maar goed, kennelijk einde discussie voor nu (ook niet zo raar gezien het tijdstip) ;)
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:58:47 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371219
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Het grote gevaar van de joden?

Oh nee, voor de PVV zijn het de moslims.
:?

Sorry, ik ben behoorlijk anti Israël (= Israëlische regering), en ik heb er nog wel familie wonen.
pi_131371222
De ware aard van enkele users in dit topic komt even boven zeg.
Flabbergasted. Einde discussie inderdaad.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:58:59 #218
104871 remlof
Europees federalist
pi_131371227
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:56 schreef Flounder het volgende:
Probeer toch maar eens dieper na te denken.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:59:30 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371230
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:56 schreef Flounder het volgende:
Je hebt geen argumenten meer. Maar ja, dat klinkt zo....
Dom?
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:59:53 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371240
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:58 schreef Flounder het volgende:
De ware aard van enkele users in dit topic komt even boven zeg.
Flabbergasted. Einde discussie inderdaad.
Ware aard? Ik hoop het :Y
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:00:22 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_131371246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:?

Sorry, ik ben behoorlijk anti Israël (= Israëlische regering), en ik heb er nog wel familie wonen.
Ik bedoel gewoon het wegzetten van een hele bevolkingsgroep zoals de PVV nu doet in navolging van de NSB.
pi_131371250
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Probeer toch maar eens dieper na te denken.
Jij hebt voor mij echt afgedaan. Sorry man.
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:01:24 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371258
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:00 schreef Flounder het volgende:

[..]

Hij zal de hele nacht door huilen.. Wat doe je man??
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:03:08 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371282
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon het wegzetten van een hele bevolkingsgroep zoals de PVV nu doet in navolging van de NSB.
En de Israëlische regering.. En nog tig andere
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:03:33 #225
104871 remlof
Europees federalist
pi_131371289
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:00 schreef Flounder het volgende:

[..]

Fijn. Maar probeer nu eens even dieper te denken met die paar hersencellen die je hebt. Over de horizon en verder dan een maand of jaar.
pi_131371299
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je hebt geen argumenten meer. Maar ja, dat klinkt zo....
Dom?
Welterusten Whiskers, In meerdere opzichten. :)
pi_131371308
* Kansenjongere geeft Flounder een boek Internetfora voor Dummies.
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:04:45 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371311
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Fijn. Maar probeer nu eens even dieper te denken met die paar hersencellen die je hebt. Over de horizon en verder dan een maand of jaar.
Wees eens concreet dan.. Deze user heeft voorbeelden nodig.
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:05:33 #229
104871 remlof
Europees federalist
pi_131371329
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:04 schreef Kansenjongere het volgende:
* Kansenjongere geeft Flounder een boek Internetfora voor Dummies.
Doe er een paar boeken over de jaren dertig bij.
pi_131371336
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Zal ik hier maar gewoon niet op ingaan verder? :)
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:06:03 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371337
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:04 schreef Flounder het volgende:

[..]

Welterusten Whiskers, In meerdere opzichten. :)

Van iemand met argumenten naar een jij-bakker. Treurig.. -O-
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:06:40 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371342
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:06 schreef Flounder het volgende:

[..]

Zal ik hier maar gewoon niet op ingaan verder? :)
Kennelijk kun je dat niet. Jammer.
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:08:14 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371365
Wat wil je nou TS? Blank land voor de blanken ofzo? Of nee, als het maar geen moslims zijn? Pf iets anders?
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:09:00 #234
104871 remlof
Europees federalist
pi_131371380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Een land isoleren van de boze buitenwereld doet veel meer slecht dan goed, de wereld globaliseert steeds meer en als je je daarvan afsluit zal de armoede alleen maar toenemen.
Verder hebben we gewoon immigratie nodig in onze vergrijzende samenleving.

Daar laat ik het nu even bij.
pi_131371388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Deze user walgt van mensen die de oorlog er telkens bijhalen als iets ze niet zint.
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:11:09 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:10 schreef Flounder het volgende:

[..]

Deze user walgt van mensen die de oorlog er telkens bijhalen als iets ze niet zint.
Tsja, sommige mensen zien parallellen..
pi_131371442
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:00 schreef remlof het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat wil je nou TS? Blank land voor de blanken ofzo? Of nee, als het maar geen moslims zijn? Pf iets anders?
Hmm, mijn mensenkennis laat mij wel in de steek deze avond zeg. Ik had Remlof en Whiskers serieus echt volwassener ingeschat. Het blijken een paar ordinaire zuigers te zijn. Ik laat ze maar in hun waarde verder, in tegenstelling tot hoe ze anderen behandelen. :)
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:17:31 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:16 schreef Flounder het volgende:

[..]

[..]

Hmm, mijn mensenkennis laat mij wel in de steek deze avond zeg. Ik had Remlof en Whiskers serieus echt volwassener ingeschat. Het blijken een paar ordinaire zuigers te zijn. Ik laat ze maar in hun waarde verder, in tegenstelling tot hoe ze anderen behandelen. :)
Wederom jij-bakken ipv inhoudelijke argumenten.
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:22:31 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131371483
Anyway, slaap lekker :W
  vrijdag 20 september 2013 @ 01:30:36 #240
104871 remlof
Europees federalist
pi_131371534
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wederom jij-bakken ipv inhoudelijke argumenten.
Typisch PVV.
pi_131372165
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Een land isoleren van de boze buitenwereld doet veel meer slecht dan goed, de wereld globaliseert steeds meer en als je je daarvan afsluit zal de armoede alleen maar toenemen.
Verder hebben we gewoon immigratie nodig in onze vergrijzende samenleving.

Daar laat ik het nu even bij.
Hoezo ? dat klopt gewoon niet, het kost meer dan het oplevert
pi_131372176
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk weten we dat wel. Zie Kunduz-akkoord.

Maar goed, Geert wil bezuinigen op ontwikkelingssamenwerking en cultuursubsidies en dat is het wel zo'n beetje. Hervormen ho maar.

Doe mij maar een kabinet VVD-D66-CDA.
Geen meerderheid en één van de kabinetten Balkenende was deze combinatie, die deden ook niet veel

http://www.rijksoverheid.(...)d-balkenende-ii.html
pi_131372204
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 05:17 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Hoezo ? dat klopt gewoon niet, het kost meer dan het oplevert
Remlof denkt dat die immigranten zelf niet oud worden... En wie moet hen dan verzorgen, de kaboutertjes?

17 miljoen Nederlanders is al bizar belachelijk veel teveel. In de hele wereld zijn alleen Zuid-Korea en Bangladesh :r dichter bevolkt. Op niet-serieuze landjes na. Maar Remlof zegt (zijn medelanders -allochtoons of niet- denigrerend): Kom maar binnen jongens. Oh, en geniet maar van onze royale uitkeringen. Volgend jaar 75% belasting. Dat zal die racisten leren.

Dwaas. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:21:52 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131372439
Het lijkt me trouwens funest voor je image als je bij deze demonstratie gezien wordt.
pi_131372551
Wie zouden er naar deze demonstratie gaan.. de raadsleden, provinciale staten leden, kamerleden, fractiemedewerkers, van de pvv en hun vrienden en familie ?
pi_131372647
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:21 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt me trouwens funest voor je image als je bij deze demonstratie gezien wordt.
:o

Zegt dat meer over de deelnemers of over de hyena's zoals D66 die de PVV op waanzinnige wijze in de nazihoek drukken?

Zegt u het maar, meneer de "progressieve", "liberale", "men moet tolerant staan tegenover andermans keuzes" denker?

PVVers mag je best discrimineren en beschimpen, want die zijn best wel fout, toch?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 20 september 2013 @ 07:56:27 #247
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131372673
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o

Zegt dat meer over de deelnemers of over de hyena's zoals D66 die de PVV op waanzinnige wijze in de nazihoek drukken?

Zegt u het maar, meneer de "progressieve", "liberale", "men moet tolerant staan tegenover andermans keuzes" denker?

PVVers mag je best discrimineren en beschimpen, want die zijn best wel fout, toch?
Nee hoor, daar zorgt de PVV helemaal zelf voor met zijn acties, uitspraken en de personen die er aan verbonden zijn.

Je baas zal maar zien dat je bij zo'n demonstratie aanwezig bent.
pi_131372692
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor, daar zorgt de PVV helemaal zelf voor met zijn acties, uitspraken en de personen die er aan verbonden zijn.

Je baas zal maar zien dat je bij zo'n demonstratie aanwezig bent.
Ik zou me niet schamen en begrijp de onvrede dondersgoed. Tis dat Wilders een clown is die niks oplost, maar me schamen voor mijn politieke voorkeur? Mijn baas heeft geen reet te maken met wat ik in mijn vrije tijd doe. :6

pi_131372702
Welke acties precies? Ik heb nog geen enkele PVV-demo op rellen zien uitlopen...?

pi_131372954
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou me niet schamen en begrijp de onvrede dondersgoed. Tis dat Wilders een clown is die niks oplost, maar me schamen voor mijn politieke voorkeur? Mijn baas heeft geen reet te maken met wat ik in mijn vrije tijd doe. :6
jij vind wilders toch niks, je ging ukip stemmen enzo ?
pi_131373111
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:31 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

jij vind wilders toch niks, je ging ukip stemmen enzo ?
Ik vind Wilders een clown, klopt. Kan ik daarom mijn stem niet laten horen tegen wat er nu aan het roer staat? Ik zie PVVers ook niet als melaatsen zoals D66 en half FOK.

UKIP kan je als Nederlander helaas niet stemmen. Farage is de enige die zijn bek opentrekt. En goed ook. Muisstil, die smerige eurofielen.

pi_131373489
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind Wilders een clown, klopt. Kan ik daarom mijn stem niet laten horen tegen wat er nu aan het roer staat? Ik zie PVVers ook niet als melaatsen zoals D66 en half FOK.

UKIP kan je als Nederlander helaas niet stemmen. Farage is de enige die zijn bek opentrekt. En goed ook. Muisstil, die smerige eurofielen.
Oke man.
pi_131373523
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke man.
Ha, een linkse intellectueel met een intelligent weerwoord. Nu gaat Henk eraan. _O-

pi_131373633
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ha, een linkse intellectueel met een intelligent weerwoord. Nu gaat Henk eraan. _O-
Intellectueel? Ik?

Haha.
pi_131374125
Met een retoriek van allerlei dooddoeners neerknallen en op de man spelen is de discussie hier wmb helaas om zeep geholpen. Dat heeft niets met gebrek aan argumentatie te maken. Persoonlijke frustratie over de onstuitbare groei van de PVV wordt door Whiskas en Remlof gereflecteerd op in dit geval met name ts. Jammer en kinderachtig. Accepteer maar dat er binnen pakweg een jaar verkiezingen zijn en de PVV de PvdA in elk geval van de kaart veegt.
pi_131374178
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:44 schreef Flounder het volgende:
....en de PVV de PvdA in elk geval van de kaart veegt.
Een blanke stroper die een oude Afrikaanse olifant met een bazooka neerknalt.

vrijdag 20 september 2013 @ 11:06:40 #257
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_131376014
Als iedereen nu gewoon op Marianne Thieme stemt komt alles goed in dit land. _O_

Zij is ook eurokritisch. :D
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:10:33 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131376125
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:44 schreef Flounder het volgende:
Met een retoriek van allerlei dooddoeners neerknallen en op de man spelen is de discussie hier wmb helaas om zeep geholpen. Dat heeft niets met gebrek aan argumentatie te maken. Persoonlijke frustratie over de onstuitbare groei van de PVV wordt door Whiskas en Remlof gereflecteerd op in dit geval met name ts. Jammer en kinderachtig. Accepteer maar dat er binnen pakweg een jaar verkiezingen zijn en de PVV de PvdA in elk geval van de kaart veegt.
Ik zie alleen jou maar jij-bakken. In bovenstaande post wederom, en je verhaspeld mijn naam zelfs.

Grote klasse hoor!
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:19:51 #259
66444 Lord_Vetinari
pi_131376431
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom zou het een baas dan wel moeten interesseren of een werknemer moslim is? Of twee paspoorten heeft?
pi_131376736
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom zou het een baas dan wel moeten interesseren of een werknemer moslim is? Of twee paspoorten heeft?
Niets, waar heb ik gezegd dat dat zou moeten dan? :?

vrijdag 20 september 2013 @ 11:31:58 #261
66444 Lord_Vetinari
pi_131376773
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niets, waar heb ik gezegd dat dat zou moeten dan? :?
Oh, dat heb je vast wel eens ergens geroepen, maar de PvV maakt er nogal een punt van.
pi_131376862
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh, dat heb je vast wel eens ergens geroepen, maar de PvV maakt er nogal een punt van.
"vast wel eens ergens geroepen", je had advocaat moeten worden; je hebt een sterke zaak man!

Wat de PVV allemaal vindt moeten ze zelf weten. Elk verzet tegen deze mafiose bende steun ik.

vrijdag 20 september 2013 @ 11:40:09 #263
66444 Lord_Vetinari
pi_131376966
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"vast wel eens ergens geroepen", je had advocaat moeten worden; je hebt een sterke zaak man!

Wat de PVV allemaal vindt moeten ze zelf weten. Elk verzet tegen deze mafiose bende steun ik.
The enemy of my enemy is my friend...

Ik ben zeker geen fan van dit Kabinet (zacht uitgedrukt), maar ik zal me NOOIT verlagen tot PVV niveau.
pi_131378580
Wat ik mij nou afvraag hé is het feit dat er meerder manifestaties zijn, zou dit met elkaar kunnen conflicteren?

Ook zie ik nergens staan wat de eventuele aantallen kunnen zijn die komen om te demonstreren, net zoals het feit dat ik nergens zie wat ze eventueel willen bereiken. Mij lijkt dat alleen staan met bordjes vrij weinig zal bereiken bij het kabinet, ik vraag mij überhaupt af wat voor invloed wij kunnen hebben zonder te rellen (wat ik zowiezo niet zal en gaan steunen, daar heb je alleen je medemens mee als het fout gaat).
life happens while you're pusing the throttle.
pi_131379113
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh, dat heb je vast wel eens ergens geroepen, .
Dit meen je toch niet serieus?
pi_131379159
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:44 schreef Flounder het volgende:
Met een retoriek van allerlei dooddoeners neerknallen en op de man spelen is de discussie hier wmb helaas om zeep geholpen.
Is dat niet precies waar de PVV zich mee bezig houdt?
quote:
Dat heeft niets met gebrek aan argumentatie te maken. Persoonlijke frustratie over de onstuitbare groei van de PVV wordt door Whiskas en Remlof gereflecteerd op in dit geval met name ts.
Zal dat niet (mede) komen doordat je totaal niet de moeite neemt (of capabel bent) om daar wel een onderbouwde reactie op te geven of ze te negeren in plaats van op hetzelfde niveau mee te gaan als waar je zo'n moeite mee lijkt te hebben?
quote:
Jammer en kinderachtig. Accepteer maar dat er binnen pakweg een jaar verkiezingen zijn en de PVV de PvdA in elk geval van de kaart veegt.
Ik ben aan de ene kant helemaal voor, de grootste remedie tegen deze stuurlui aan wal is ze ongenadig op hun bek te laten gaan. Helaas heeft dit wel tot gevolg dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in een immens grotere puinzooi terecht gaan komen dan waar ze nu tegenaan schoppen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:47 schreef eXplorer1 het volgende:
Ook zie ik nergens staan wat de eventuele aantallen kunnen zijn die komen om te demonstreren, net zoals het feit dat ik nergens zie wat ze eventueel willen bereiken.
Het is in feite een real-life uitvoering van de tegen-partij.
pi_131379412
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik zie alleen jou maar jij-bakken. In bovenstaande post wederom, en je verhaspeld mijn naam zelfs.

Grote klasse hoor!
Ik word hier indirect (als PVV stemmer) voor de ergste dingen uitgemaakt (bruinhemd, racist),
Ik krijg diverse malen om mijn oren dat ik dom zou zijn, een paar hersencellen heb en dan verwachten jullie dat ik dat over mij heen laat komen en verder ga met jullie 2 te discussiëren?

En dan vallen over het feit dat ik een username verkeerd opschrijf. :')

Dream on! Behandel mensen die een andere mening hebben dan jij zelf gewoon met respect. Ook als je lekker veilig anoniem achter je computer op een internetforum zit.
pi_131379651
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:21 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik word hier indirect (als PVV stemmer) voor de ergste dingen uitgemaakt (bruinhemd, racist),
Ik krijg diverse malen om mijn oren dat ik dom zou zijn, een paar hersencellen heb en dan verwachten jullie dat ik dat over mij heen laat komen en verder ga met jullie 2 te discussiëren?
Sorry hoor maar wat had je dan verwacht als je een topic opent waarin je mensen oproept om naar een PVV-bijeenkomst te komen? Een dergelijk topic openen betekent indirect ook dat je dergelijke vragen kan beantwoorden en een weerwoord op hebt...
quote:
Dream on! Behandel mensen die een andere mening hebben dan jij zelf gewoon met respect.
Zolang het geen Moslims zijn natuurlijk...
quote:
Ook als je lekker veilig anoniem achter je computer op een internetforum zit.
Ik neem aan dat jij in het echte leven ook niet alleen maar naar andere mensen kan wijzen en af en toe ook je uitspraken moet onderbouwen in plaats van je veilig achter je computer af te sluiten van alles wat niet in je straatje past/niet mee om kan gaan?
pi_131379708
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:28 schreef Deshain het volgende:

Ik neem aan dat jij in het echte leven ook niet alleen maar naar andere mensen kan wijzen en af en toe ook je uitspraken moet onderbouwen in plaats van je veilig achter je computer af te sluiten van alles wat niet in je straatje past/niet mee om kan gaan?
Sterker nog, het is onderdeel van mijn werk. Echter, op het moment dat er beledigingen over tafel gaan beëindig ik het gesprek of de discussie. Raar he?
pi_131379857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:21 schreef Flounder het volgende:

[..]

En dan vallen over het feit dat ik een username verkeerd opschrijf. :')

Dream on! Behandel mensen die een andere mening hebben dan jij zelf gewoon met respect. Ook als je lekker veilig anoniem achter je computer op een internetforum zit.
Je moet er ook niet mee in discussie gaan, heeft toch geen zin.
Dat volk dat zich boven alles en god verheven waant in hun eigen gelijk, laat ze.
Ze zien niet eens dat alles waar ze Wilders of de PVV van betichten, ze zelf doen.
Oh ze zijn zo democratisch, gelijke rechten, lief voor buitenlanders, alles moet kunnen en geen boos woord erover, denk erom. Totdat het Wilders en de PVV betreft, dan mag er rustig iemand democratisch door zijn hoofd geschoten worden of democratisch gekozen partijen verboden, want: past niet in hun straatje.

Gewoon negeren dat volk.
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:40:36 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131379978
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:30 schreef Flounder het volgende:

[..]

Sterker nog, het is onderdeel van mijn werk. Echter, op het moment dat er beledigingen over tafel gaan beëindig ik het gesprek of de discussie. Raar he?
Lees dit topic maar eens rustig terug.

Dan zul je zien dat ik prima en correct met je discussieerde toen je nog met argumenten kwam. Pas toen je daarmee stopte en ging jij-bakken en opmerkingen ging plaatsen als "misschien moet je niet alles zo serieus nemen" werd ik iets vinniger, maar naar mijn mening heb je daar zelf de hand in gehad.

Kunnen we weer on topic en inhoudelijk discussiëren? Bij voorbaat dank!
pi_131380077
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:36 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Je moet er ook niet mee in discussie gaan, heeft toch geen zin.
Dat volk dat zich boven alles en god verheven waant in hun eigen gelijk, laat ze.
Ze zien niet eens dat alles waar ze Wilders of de PVV van betichten, ze zelf doen.
Oh ze zijn zo democratisch, gelijke rechten, lief voor buitenlanders, alles moet kunnen en geen boos woord erover, denk erom. Totdat het Wilders en de PVV betreft, dan mag er rustig iemand democratisch door zijn hoofd geschoten worden of democratisch gekozen partijen verboden, want: past niet in hun straatje.

Gewoon negeren dat volk.
Het lijkt erop dat je gelijk hebt.
Een weldenkend mens vormt zich een mening op basis van feiten en staan open voor discussie. Deze paar users vormen een mening op basis van een ideaal, staan nergens anders voor open en schoppen heel lafjes tegen iedereen die hen tegenspreekt. En dan raar opkijken als de ander dan afhaakt.
pi_131380183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lees dit topic maar eens rustig terug.

Dan zul je zien dat ik prima en correct met je discussieerde toen je nog met argumenten kwam. Pas toen je daarmee stopte en ging jij-bakken en opmerkingen ging plaatsen als "misschien moet je niet alles zo serieus nemen" werd ik iets vinniger, maar naar mijn mening heb je daar zelf de hand in gehad.

Kunnen we weer on topic en inhoudelijk discussiëren? Bij voorbaat dank!
Ik discussieer niet meer met jou en Remlof, zoals je hebt kunnen lezen.
Graag gedaan en met vriendelijke groet.
pi_131380349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:30 schreef Flounder het volgende:

[..]

Je bent nieuw op het internet?

Sorry hoor maar je vraagt er ook wel een beetje om met de waarop je reageert...

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:47 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik discussieer niet meer met jou en Remlof, zoals je hebt kunnen lezen.
Graag gedaan en met vriendelijke groet.
Open dan ook geen topics meer aub...
pi_131380380
Houd het een beetje beschaafd aub mensen.
pi_131380470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:53 schreef Deshain het volgende:

[..]

Je bent nieuw op het internet?

Sorry hoor maar je vraagt er ook wel een beetje om met de waarop je reageert...

[..]

Open dan ook geen topics meer aub...
Selectief lezen is ook een kunst zullen we maar zeggen.
pi_131380584
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:57 schreef Flounder het volgende:

[..]

Selectief lezen is ook een kunst zullen we maar zeggen.
Dat klopt, ik snap alleen niet zo goed waarom je er trots op bent...
pi_131380614
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:02 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dat klopt, ik snap alleen niet zo goed waarom je er trots op bent...
pi_131380785
Doe even normaal met z'n allen aub.
pi_131381985
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:08 schreef 99.999 het volgende:
Doe even normaal met z'n allen aub.
Nee, jij moet normaal doen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de grote vraag is in ieder geval nog onbeantwoord. Er wordt gedemonstreerd tégen van alles, wat is het voorstel om het beter te doen?
pi_131382774
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:34 schreef Flounder het volgende:

[..]

Moet jij niet naar bed jongeman? Het is al 22:30 uur geweest..
Wel typisch dat je niet verder komt dan mijn leeftijd.
pi_131382794
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dezelfde die een lidmaatschap van Marokko zou hebben.
Ik zeg toch ook juist dat Marokko geen lid van de EU is?
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:17:37 #283
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_131383012
Demonstreren tegen Europa en de multiculturele samenleving om windmolens te stoppen en verzorgingstehuizen open te houden. Heerlijk, dat moet wel een succes worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_131383598
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef Deshain het volgende:

[..]

Nee, jij moet normaal doen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de grote vraag is in ieder geval nog onbeantwoord. Er wordt gedemonstreerd tégen van alles, wat is het voorstel om het beter te doen?
Laten we een poging wagen.

Ontwikkelingshulp halveren, we hoeven niet de grootste betaler te zijn, dat zijn we jarenlang geweest.
JSF vergeten, schrijf maar weer af wat het tot nu toe gekost heeft, koop een stapel europese toestellen uit het rek en je houd waarschijnlijk de helft over.
Wil je een uitkering, bijstand of andere financiele hulp? Ga eerst maar werken, en dan volgens stappenplan, 1 jaar bijstand is 5 jaar gewerkt hebben bijvoorbeeld.
Voor iedereen, dus voor immigranten, maar ook voor bv schoolverlaters.
Geen enkele uitkering, wat dan ook, naar het buitenland, voor niemand.
Geef iedere inwoner een cheque van 500 euro te besteden in iedere winkel binnen 3 maanden, lijkt duur, is het niet.
Kost ongeveer 9 miljard, maar het economisch vertrouwen is in 1 klap terug, bovendien komt pakweg 20% direct terug via btw, dus ongeveer 7 miljard, inkomstenbelasting, dus ongeveer 4 miljard, maar mensen zullen meer uit gaan geven, stel: een echtpaar, 2 x 500 euro zien die tv die ze graag willen van 1300 euro, die kost dan " maar" 300 euro dus die leggen ze erbij, mensen gaan meer uitgeven.
BTW verlagen.
Brandstof prijzen verlagen, zodat mensen van over de grens hier komen tanken.
Wegenvignet invoeren.
Veel strengere regels en zware controles door overheid bij grote sociale bedrijven zoals zorg en banken.

Zomaar een paar ideeen, misschien niet allemaal uitvoerbaar maar dat is brainstormen.
pi_131383881
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:37 schreef Kanjer het volgende:
*knip*
Sorry maar ben je nou serieus?
pi_131383918
Ja, geef ons 500 euro cadeau. Heb ik weer wat extra centen voor de wintersport.
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:52:00 #287
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_131384004
500 euro maar? De VVD bood duizend.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_131384022
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Mag je wel uitleggen aan die mensen die geen "bijstandsrecht" hebben dat ze met die 500 euro de rest van hun leven moeten doen als ze geen werk gaan vinden...
pi_131384384
ben benieuwd hoeveel man ze op de been kunnen brengen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_131394605
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Kapitalist!
pi_131398086
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:37 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Geef iedere inwoner een cheque van 500 euro te besteden in iedere winkel binnen 3 maanden, lijkt duur, is het niet.
Kost ongeveer 9 miljard, maar het economisch vertrouwen is in 1 klap terug, bovendien komt pakweg 20% direct terug via btw, dus ongeveer 7 miljard, inkomstenbelasting, dus ongeveer 4 miljard, maar mensen zullen meer uit gaan geven, stel: een echtpaar, 2 x 500 euro zien die tv die ze graag willen van 1300 euro, die kost dan " maar" 300 euro dus die leggen ze erbij, mensen gaan meer uitgeven.
BTW verlagen.
Waarom daar ophouden? Waarom geef je ze geen 5000? Dan heb je zoveel vertrouwen gewekt, dat ze wel wat bijleggen voor die nieuwe auto. Als je ook de wegenbelasting verlaagt, kopen ze er misschien wel twee! Waar is dit kabinet mee bezig??!!

Verlaag ook de accijns op brandstof, zodat ze vaker gaan tanken en niet meer over de grens gaan. Dubbele win!
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:44:13 #292
104871 remlof
Europees federalist
pi_131399238
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:22 schreef SlaadjeBla het volgende:
Als je ... de wegenbelasting verlaagt

Verlaag ook de accijns op brandstof
Goeie plannen, SlaadjeBla. ^O^

zaterdag 21 september 2013 @ 10:35:45 #294
306109 francoisdublanc
pi_131406833
Ik ben benieuwd vandaag!
pi_131406847
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 10:35 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ben benieuwd vandaag!
hebben ze een webcam of komt het live op tv ? whehe
pi_131409148
ik hoor een helikopter, staan er toch meer dan 5 man op het malieveld?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:44:25 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131409243
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:39 schreef Slayage het volgende:
ik hoor een helikopter, staan er toch meer dan 5 man op het malieveld?
Er zijn 2 demonstraties in Den Haag:
1. Op het Plein
2. Op de Koekamp (Wilders)

En 0 op het Malieveld ;)
pi_131409261
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er zijn 2 demonstraties in Den Haag:
1. Op het Plein
2. Op de Koekamp (Wilders)

En 0 op het Malieveld ;)
koekamp is vastgeplakt aan het malieveld :')
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:48:40 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131409320
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

koekamp is vastgeplakt aan het malieveld :')
Het heeft niet voor niets een andere naam he?

Feitelijk staat hij (Wilders) niet eens op de Koekamp (want hertjes en ooievaars), maar op het stukje tussen de Koningskade en de Prinsessengracht.
pi_131409346
Is er ook een tegen demonstratie?

daar wil ik wel heen gaan :)
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:50:41 #301
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131409367
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:49 schreef RijstNatie het volgende:
Is er ook een tegen demonstratie?

daar wil ik wel heen gaan :)
Tegendemonstratie? Bedoel je tegen Wilders of voor het kabinetsbeleid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')