quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballen ze niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bosbeetle gebruikt sherlock vermoed ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In VBL hoef je wat bosbeetle betreft niets!
Just saying!
Laat ze ff langs komen bij mij dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
die 3 van mij doen een moord om nu naar de wedstrijd te kijken
Nee.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Was er al bang voor.. ik ga maar wat anders doen, we zien later wel wat het is geworden..quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze spelen onwijs rustig. Hebben geen zin zo te zien.
http://www.npo.nl/livequote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook kijken , maar ja m'n zoontje heeft vanmiddag al geslapen waardoor hij nu niet meer wil slapen.
Zit nu verplicht naar de Teletubbies te kijken![]()
Sherslot.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosbeetle gebruikt sherlock vermoed ik.
no shit!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosbeetle gebruikt sherlock vermoed ik.
Jij wilt nog iemand uit de weg ruimen?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Laat ze ff langs komen bij mij dan.
Wij kijken nu ook naar de Teletubbies.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook kijken , maar ja m'n zoontje heeft vanmiddag al geslapen waardoor hij nu niet meer wil slapen.
Zit nu verplicht naar de Teletubbies te kijken![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ze slapen eindelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Laat ze ff langs komen bij mij dan.
Zal je missen xoxoquote:
Kan het wel waarderen dat je altijd zo positief blijft voor je clubjequote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Barcelona is slecht. Ik verwacht een overwinning van Ajax.
Ik ben vergeten te weddenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Voor elke euro die je bij Unibet inzet op Ajax krijg je 23 euro terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |