Whaha ja vind je? Ach ja.. Komt vast goed tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:01 schreef Fee-nix het volgende:
Blob, wachten duurt ook zooooo lang.
GM veel plezier met klussen dan.
Skittles, nee dat schiet echt niet op inderdaad. Leuk dat het voor je vriend nu ook meer begint te leven. Ik lees hier wel vaker dat er mannen zijn die het leuk vinden om in babywinkels enzo rond te kijken... heb ik nou totaal geen ervaring mee
. M'n man interesseert dat echt geen biet.
Kwisted, wat jammer... Ik hoop voor je dat hij er heel binnenkort weer positief tegenover staat. Het lijkt me niet leuk om nu weer te moeten wachten, terwijl je er al zo dichtbij was.![]()
Enf een week duurt nog helemaal lang. Heb je ondertussen nog meer 'tekenen' bespeurd? Behalve zere boobs dus?
En jay er is weer een dag van wachten voorbij. Was ook wel een vrij drukke/volle dag dus niet veel tijd gehad om er over na te denken. En ik begin mezelf toch weer steeds meer te overtuigen dat het toch niks is... Hoevaak heb ik al wel niet gehad dat ik dacht 'ik ben vast zwanger' en dat t dan toch niet zo was.
Terecht! Dat ga ik ook hebben als ik een mooie cyclus krijg hoor!quote:Op woensdag 18 september 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
Zo stom maar ik vind het zo mooi als mijn nod daar staatben ik toch een beetje trots op mijn lijf
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
iek ik sta er in!!!!! dank je!
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:
als iemand volgende week een man ziet met wallen onder de ogen en ziel onder de arm dan is het waarschijnlijk de man van DM, Ggirl,DND of de mijne
De mijne zei gisteren.. Nou vooruit dan maar, klim er maar op ik slaap dan wel al gewoon in hoor...quote:Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:
als iemand volgende week een man ziet met wallen onder de ogen en ziel onder de arm dan is het waarschijnlijk de man van DM, Ggirl of de mijne
Whehehe ga me ff op ideeen brengen zegquote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh en als de test negatief is mag je jezelf best troosten met een zelfgemaakte monchoutaart.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn man is ook een mooie trouwens:
ik zei vanavond dat als ik vrijdag of zaterdag een positieve test heb, ik dat wil vieren met een (zelfgemaakte) MonChou taart. Even later zei hij: nou ik hoop dat je snel een positieve test hebt, ik heb zin in die taart!Niet omdat ik dan zwanger ben... neeeee meneer heeft zin in taart
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wat de predictor website er van zegt. daar maak ik uit op dat het wel een beetje meevalt, mits de productie van de man goed is natuurlijk.quote:Vrijen met beleid
Wanneer je de zwangerschapskans wilt verhogen en eventueel al een langere periode zwanger probeert te raken, is het handig om te vrijen met beleid.
De eerste week van de menstruatiecyclus (als je menstrueert) vrij je weinig. De kans om zwanger te worden is zeer klein en daarnaast blijft zo het sperma krachtig.
De tweede week van de menstruatiecyclus vrij je om de dag. Dit houd je vol totdat je zeker weet dat de eisprong achter de rug is. Bij een regelmatige menstruatiecyclus betekent dit dat je ongeveer 10 dagen om de dag zult vrijen. Zo ligt er altijd een voorraadje vers sperma klaar, mocht de eisprong wat vroeger of later uitvallen. Daarnaast loop je niet het risico een maand mis te lopen doordat je te laat in je menstruatiecyclus begint met vrijen.
Je kunt de kans op zwangerschap nog meer verhogen door de frequentie op te voeren vlak voor de eisprong en dan elke dag te vrijen. Na de eisprong is vrijen minder effectief. De eicel blijft na de eisprong immers maar tot 12 uur in leven en omdat je niet precies weet wanneer de eisprong plaatsvindt, is het vaak al te laat. Wanneer je voor de eisprong vrijt, heb je meer zekerheid dat het lukt om zwanger te worden dan wanneer je na de eisprong vrijt.
`quote:Op donderdag 19 september 2013 10:49 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Dit is wat de predictor website er van zegt. daar maak ik uit op dat het wel een beetje meevalt, mits de productie van de man goed is natuurlijk.
Ja dankjewel! Ik ben ook erg opgelucht daarover! Epilepsie is toch wel vervelend voor een kind hoor, lastig met rijbewijs halen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
LuDann wat goed dat het niet erfelijk is! zo kun je lekker onbezorgd zwanger worden. zonder al die medische poespas!
hij weet gewoon niet wat hij wil. Hij wil graag n 2e, maar met momenten maakt de stress van zijn werk dat hij twijfelt.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:14 schreef LuDann het volgende:
Oh alweer een nieuw topic! FF alles bijlezen hoor!.
Spannend KwistedKon je de tijd maar doorspoelen nu hé?
Edit: ik heb het teruggelezen in het vorige topic, was dat een onverwachte verandering van mening van je man? Ik ga duimen in ieder geval.
Verder: een hoop mensen die PCOS hebben of gehad hebben zeg!
/egopost:
Ik ben een paar maanden geleden bij een klinisch geneticus geweest om te zien of mijn epilepsie genetisch overdraagbaar is. Telefoontje gehad: het is niet erfelijk.Ik heb wel het Syndroom van Ehlers Danlos (een bindweefsel aandoening) maar het is een beetje onduidelijk welk type dus daarvan is de erfelijkheid onbekend. Het kan wel oplopen tot een kans van 50 %
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, 20 min. later zag hij er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door LuDann op 19-09-2013 15:10:48 ]
Yeej, mijn eerste ovulatietest en hij is niet compleet negatief.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:17 schreef Chanty het volgende:
Negatief en zou niet teveel denken in: er is iets te zien dus er komt iets aan. Ben er inmiddels achter dat dat per test, merk en lichaam erg kan verschillen. Gewoon morgen weer kijken.
Volgens Chanty is ie toch juist wel negatief?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef LuDann het volgende:
[..]
Yeej, mijn eerste ovulatietest en hij is niet compleet negatief.
Lees nog eensquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef LuDann het volgende:
[..]
Yeej, mijn eerste ovulatietest en hij is niet compleet negatief.
DM: goed plan.. Ik ga morgen een taart bakken als troost. Ongesteld. Gelukkig heb je altijd weer even om moed te verzamelen voor een volgende ronde. Ik duim voor alle dames op de wachtbank!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier is het eerder andersom.
is dol op koken en bakken, ik niet.
Oh en als de test negatief is mag je jezelf best troosten met een zelfgemaakte monchoutaart.![]()
Snap ik heel goed, vind soms de reacties of opmerkingen van mensen ook gewoon een beetje onhandig. Ondanks dat ze het vast heel goed bedoelen. Kunnen dan even van die awkward momentjes zijn. Zouden ze dat zelf achteraf dan ook doorhebben?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:19 schreef Dottey het volgende:
Vandaag een vriendinnetje die vertelde dat ze zwanger is van de tweede..
Hoe gaat het bij jou? Kunnen we al bolletjes vergelijken?
Euh nee..
Maar jullie zijn toch al een tijd aan het proberen?
Euh ja...
Ik vind het lastig oprecht blij te reageren in mijn directe omgeving als iemans anders een tweede streepje heeft geplast.ook al ben ik echt wel blij voor ze.
Dus er dient geklust te worden! Waar is teunisbloemolie eigenlijk voor? Iets van verkorten van je cyclus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:11 schreef Chanty het volgende:
Ik snap er geen klap meer van. Streepje werd de afgelopen week netjes lichter tot bijna verdwenen zelfs gisteren. En net was ie ineens knalpositiefDusss.... dat komt weer overeen met mijn eerdere cyclus, eisprong op dag 30. Tot zover de werking van de teunisbloemolie
En de nod mag dus naar 5 oktober.
Jup, en het leek even dat dat ook gebeurde... maar nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:48 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Dus er dient geklust te worden! Waar is teunisbloemolie eigenlijk voor? Iets van verkorten van je cyclus?
Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:43 schreef Fee-nix het volgende:
He Chanty wat irritant... En vreemd. Het is toch ook weleens zo dat ovu testen positief uitslaan bij een zwangerschap? Zou dat eventueel een mogelijkheid zijn?
Hier vanmorgen getest. Negatief. Het is vandaag dag 26 in m'n cyclus en bij m'n beide jongens testte ik op die dag positief. Dus heb weinig tot geen hoop meer. Denk dat ik morgen ongesteld word. Hoewel er nog een klein stemmetje in m'n hoofd zegt: 'jamaar je zit nog maar op 11 DPO, misschien had je deze maand gewoon een late eisprong'. *zucht
Ja, had je commentaar verkeerd gelezen. Nja, dan maar elke dag proberen te testen. Dank je wel voor je uitgebreide uitleg, ik snap het nu een stuk beter!quote:
Ik ben nu vooral zonder iets mijn cyclus in kaart aan het brengen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zijn jullie nu echt aan het proberen trouwens? Ik dacht pas over een poosje, maar je bent wel vrij fanatiek verder..
Hier niets te melden, in ieder geval. Ongesteld. Denk dat we pas na mijn volgende menstruatie echt serieus bezig gaan. Mocht het in een keer raak zijn dan levert dat wel behoorlijke problemen met m'n werk op waar ik zelf niet per de de dupe van word, maar waar ik anderen dat ook niet van wil laten zijn.
Hé vervelend Chanty! Knuffel! Ik leer wel uit de praktijk op deze manier over ovulatietesten inderdaad.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nou)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |