Daar heb je het niet te noemen kledingstuk alquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met haar Chinese rolgordijn.
Niet ook hier over GTA....quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
1-6 zelfs
Iets over GTA nu bij Humberto, 's nachts in de regen staan wachten op een spel
Nou het lijkt me wel leuk om te spelen dat wel, maar dat overdreven gehype...quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Kun jij niks aan doen ....
ik erger me hier groen en geel aan een gamer in de huiskamer...
Ja die zag niemand aankomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je het niet te noemen kledingstuk al
Als ik ooit nog naar een of andere meet ga doe ik iets zo saais aan dat niemand er ook maar IETS van kan zeggen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die zag niemand aankomen natuurlijk.
Mooi niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
Zometeen lekker een uurtje Marky Mark.
Jammer, ik was nu wel heel benieuwd geworden naar dat chinese gewaadquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik ooit nog naar een of andere meet ga doe ik iets zo saais aan dat niemand er ook maar IETS van kan zeggen.
Die gare wijde trui zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik ooit nog naar een of andere meet ga doe ik iets zo saais aan dat niemand er ook maar IETS van kan zeggen.
gewoon helemaal nietsquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat niet om het kledingstuk maar om je reactie. Dus zelfs dan zullen ze er wel een mening over hebben en die niet onder stoelen of banken steken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Was helemaal geen gewaad, was gewoon een topje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer, ik was nu wel heel benieuwd geworden naar dat chinese gewaad
Welke bedoel je in hemelsnaam?quote:
Blijkbaar was het wel opgevallen dat ding. Anders had niemand er iets over gezegdquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat niet om het kledingstuk maar om je reactie. Dus zelfs dan zullen ze er wel een mening over hebben en die niet onder stoelen of banken steken.Gewoon aantrekken wat je zelf leuk vindt hoor!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Was helemaal geen gewaad, was gewoon een topje.
Dank jequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Die kleren die je hier toen eerst postte vond ik leuk. Die twee shirtjes die je toen besteld had.
Het gaat hier om mensen die zelfs iets vinden van je aantal post per dag. Of in ieder geval doen alsof.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar was het wel opgevallen dat ding. Anders had niemand er iets over gezegdNah ik heb sowieso niet zoveel kleren dus veel keus is er niet
Het is niet goed of het deugt nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat hier om mensen die zelfs iets vinden van je aantal post per dag. Of in ieder geval doen alsof.Er was niets mis mee. En herkenbaar, ik heb ook niet veel kleren.
Ja wie bedacht heeft dat vrouwen graag shoppen....quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugt niet![]()
Ik haat winkelen af en toe koop ik iets online en het liefst niet te duur.
Terugsturen is zo makkelijk tegenwoordig en ik weet nu ook precies welke maat ik moet hebben, dus eigenlijk past het altijd. H&M kom ik niet meer, dat pas me echt NOOIT, die maten zijn niet voor mij gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wie bedacht heeft dat vrouwen graag shoppen....Maar online durf ik niet te kopen ook al pas ik in fysieke winkels ook nooit. Dus kom ik eigenlijk alleen bij H&M en als iets lekker zit koop ik het in meerdere kleuren.
Gezellig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
hey mijn abo is afgelopen, ik krijg die irritante boodschap weer dat ik niet zo snel mag posten
morgen maar is verlengen dan
Ik geloof ook wel dat het makkelijk is hoor, maar ik ken mezelf, ik ben laks en dan blijft het hier liggen tot ik te laat ben met terugsturen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Terugsturen is zo makkelijk tegenwoordig en ik weet nu ook precies welke maat ik moet hebben, dus eigenlijk past het altijd. H&M kom ik niet meer, dat pas me echt NOOIT, die maten zijn niet voor mij gemaakt denk ik.
Bij bonprix. Niet zo duur en de spijkerbroeken zitten heerlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het makkelijk is hoor, maar ik ken mezelf, ik ben laks en dan blijft het hier liggen tot ik te laat ben met terugsturen.
Oh ik houd erg van de gewone simpele truitjes en t shirts van H&M, Het liefst gewoon effen.
Waar bestel jij dan?
Ik moest lachen, Ziet er smakelijk uit though.quote:
Ah dat ken ik niet echt, zal eens gaan kijken. Maar je tactiek werkt denk ik wel. Tegenwoordig is mijn AH ook een bol.com afhaalpunt, misschien werkt dat ook wel met andere besteldingen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij bonprix. Niet zo duur en de spijkerbroeken zitten heerlijk.
Hier zit het postkantoor echt op 1 minuut lopen dus ik breng het altijd METEEN terug ben ik ervan af.
Kun je daarna weer tenminste rustig 3095 posts neerzetten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zit het postkantoor echt op 1 minuut lopen dus ik breng het altijd METEEN terug ben ik ervan af.
Is hier ook, staat zo een grote blauwe kast in de AH.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Tegenwoordig is mijn AH ook een bol.com afhaalpunt, misschien werkt dat ook wel met andere besteldingen.
Nou ja niet rustig meestal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je daarna weer tenminste rustig 3095 posts neerzetten.
Barcelona 1-6 Ajaxquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Morgen wordt heul geen 1-6.
Ik ga denk ik een beetje bijtijds naar bed, kan ik tenminste ook bijtijds naar de kapper.
Ik ben ondertussen weer een beetje gewend... het vroeg opstaan lukt op zich wel, maar op tijd naar bed daar faal ik nog steeds in. De laatste tijd vrijwel altijd onder de 6 uur slaap per nacht, behalve als ik uit kan slapen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Morgen voor het eerst in weet ik veel hoeveel maanden om 8.30u beginnen. Wat is dezen.
6.30u wekker.
Oh je was positief ik schatte je daar even verkeerd in. Nou als dat gebeurt dan ... moet ik nog wat op verzinnen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona 1-6 Ajax
De amstel stroomt weer over.
Ik ben voor Ajax morgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je was positief ik schatte je daar even verkeerd in. Nou als dat gebeurt dan ... moet ik nog wat op verzinnen.
quote:
Ik heb liever de punten, maar ook iets om aan te gluren natuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]Mooi.
Hopelijk wordt het een leuke wedstrijd, geen walk-over door Barca. Of met zijn allen voor de goal verdedigen door Ajax dat is ook niks.
OK natuurlijk is dat het belangrijkste.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever de punten, maar ook iets om aan te gluren natuurlijk
zou leuk zijn om van barca te winnen, na de deceptie tegen differdangequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
OK natuurlijk is dat het belangrijkste.
Nou dat zou echt wel heel mooi zijn, winnen van Barca.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou leuk zijn om van barca te winnen, na de deceptie tegen differdange
Ik zie het niet gebeuren met Serrano op het middenveld en Hoesten in de spits.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou echt wel heel mooi zijn, winnen van Barca.
Hockeyquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
voetbla
morgennacht Blues vs Lighning!
hockey is back mensen
Ik ben altijd een negatieveling maar nu ga ik gewoon positief doen, we gaan winnenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren met Serrano op het middenveld en Hoesten in de spits.
Ja ongetwijfeldquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
HockeyBeetje knokken met een dik pak aan
[..]
Ik ben altijd een negatieveling maar nu ga ik gewoon positief doen, we gaan winnen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben altijd een negatieveling maar nu ga ik gewoon positief doen, we gaan winnen
nee film kijken in een chinees tafellaken is good times wil je zeggen???quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
HockeyBeetje knokken met een dik pak aan
Met jullie niet neequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee film kijken in een chinees tafellaken is good times wil je zeggen???
Nou, ik kan er geen oordeel over geven, want ik heb dat Chinese tafellaken nooit gezien. Misschien staat het wel echt leuk.quote:
Hopelijk niet allemaal jongenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Over 5 minuten gaan mijn sterretjes weg.
[ afbeelding ]
Ik ga ook meestal pas tussen 0 en 1.30u naar bed. Nu dus 6.5u slaap. Net wat te weinigquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen weer een beetje gewend... het vroeg opstaan lukt op zich wel, maar op tijd naar bed daar faal ik nog steeds in. De laatste tijd vrijwel altijd onder de 6 uur slaap per nacht, behalve als ik uit kan slapen.
DWDD is altijd onterecht.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Strypes bash gisteren bij DWDD was echt onterecht
Wat een plaat
Jij was 1 van de weinige topshows.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Dat nummer gisteren vond ik wel leuk volgens mij. DWDD bash is natuurlijk wel terecht.
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was 1 van de weinige topshows.
En ik gelukkig een keertje niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hehe ik ben eindelijk grootste spammer van de dag. Nu kan ik het weer een tijdje rustig aan doen.
Loopt niet weg hoorquote:
Het is pas 0:22quote:Op woensdag 18 september 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Loopt niet weg hoorIs er morgen vast ook nog.
Ik kijk deze Frasier af en dan naar bed.
Ja wat ik al zei, ik wil een keertje bijtijds opquote:
Ik gebruik ze niet heel veel, maar soms zijn er sites die ik wel wil onthouden, die ik vaak gebruik heb ik in de bookmarksbar staan, dan hoef ik er alleen maar op te klikken en niet eerst dat mapje te openen.quote:
Ja ik heb er trouwens wel een paar staan, maar alleen Postimage.org gebruik ik als ik weer eens een plaatje moet uploadenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik ze niet heel veel, maar soms zijn er sites die ik wel wil onthouden, die ik vaak gebruik heb ik in de bookmarksbar staan, dan hoef ik er alleen maar op te klikken en niet eerst dat mapje te openen.
Ik ga niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zal volgende week dat DWDD-meettopic maar eens openen denk ik.
Het is moeilijk om routine te doorbreken. Mij is het wel gelukt, ik ben dit seizoen op misschien een enkele keer na DWDD clean.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
Er elke dag naar kijken is nou niet echt boycotten he?
Wat moest je daar überhaupt?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
Hola.
Ik ben helemaal gaar van bij de kapper zitten, niks voor mij.
Af en toe moet er een stukje af, anders ziet het er niet uit, van die pluizige eindjes krijg je dan.quote:
Je moet ook niet te lang onder zo'n warmtekap gaan zitten.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
Hola.
Ik ben helemaal gaar van bij de kapper zitten, niks voor mij.
Ze gebruikte een fohnquote:Op woensdag 18 september 2013 14:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Je moet ook niet te lang onder zo'n warmtekap gaan zitten.
Omdat je je pas dit jaar hebt geregistreerd, hè.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:51 schreef Latert het volgende:
Oh ow, wat is dezen. Ik had voor de vakantie een net postgemiddelde van 24 / 25 per dag. Nu zit ik al op 29 per dag...
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gebruikte een fohn![]()
En wat jij bedoelt heet een droogkap, geen warmtekap.
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op woensdag 18 september 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
De buurman staat te schreeuwen buiten, helaas kan ik het NET niet verstaan.
Is dat diezelfde die staat te gluren als jij in je flappentap op het balkon ligt?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
Jawel hoor, hij is al klaar met bleren. Dat is zo een type dat de hele dag buiten aan het klooien is (geen idee wat hij doet) en alles in de gaten houdt.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Heb ik ooit gezegd dat hij staat te gluren? Hoop het niet zeg...quote:Op woensdag 18 september 2013 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat diezelfde die staat te gluren als jij in je flappentap op het balkon ligt?
Dus het is niet iemand waarbij jij zondagochtend met alleen een badjas aan een kopje suiker komt vragen?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat hij staat te gluren? Hoop het niet zeg...
Nou nee plus hij heeft een hond, sowieso al een reden om niet aan te bellen.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus het is niet iemand waarbij jij zondagochtend met alleen een badjas aan een kopje suiker komt vragen?
Je kijkt in een spiegel?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:27 schreef 3-voud het volgende:
Dag lanterfanters, steekzakverkenners en neuspulkers... hoe gaat het?
Leeg je Po.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
Tonyquote:Op woensdag 18 september 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
James Gandolfini zou ook jarig zijn geweest vandaag
Ik heb er meer, maar deze is/was ook wel een baas hoor:quote:Op woensdag 18 september 2013 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn favoriete serie karakter, overigens samen met Vic Mackey (Michael Chiklis) in the Shield
Je hebt altijd hongerquote:Op woensdag 18 september 2013 17:34 schreef Peunage het volgende:
Ik kijk graag kookshows. Wat is er mis met mij?
Anger Management is vrij matig.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:34 schreef Peunage het volgende:
Zolang je niet droomt van Herman den Blijker kan het best nog goed komen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:34 schreef Peunage het volgende:
Hij is goed inderdaad, ik kijk momenteel Hill Street Bluesquote:Op woensdag 18 september 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er meer, maar deze is/was ook wel een baas hoor:
[ afbeelding ]
Nee, dat niet eens. Ik kan ook niet eens koken.quote:
Nee, van Nigella lawsonquote:Op woensdag 18 september 2013 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Zolang je niet droomt van Herman den Blijker kan het best nog goed komen.
Oh maar dat zegt niks, ik kan niet schieten, maar kijk wel aktiefilms. En Hill Street Blues vroegerquote:Op woensdag 18 september 2013 17:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens. Ik kan ook niet eens koken.
Aaaah ja, met dat poesjequote:Op woensdag 18 september 2013 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maar dat zegt niks, ik kan niet schieten, maar kijk wel aktiefilms. En Hill Street Blues vroeger
Aardappelen, broccoli en vega hamburgers. Supermarkten waren dicht hier, dus we moesten het maar doen met wat er nog in huis was.quote:
Woon je nu samen? Mijn vriendin vindt die vegaburgers wel te knagen, ik begin er niet aan.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli en vega hamburgers. Supermarkten waren dicht hier, dus we moesten het maar doen met wat er nog in huis was.
Sommige burgers zijn wel lekker, anderen vies vind ik, verschilt echt per merk en soort.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Woon je nu samen? Mijn vriendin vindt die vegaburgers wel te knagen, ik begin er niet aan.
Dat is waar maar ik ga dan toch voor de biologische burger. Wel gebruik ik vega gehakt voor de pasta enzo, anders wordt het zo'n gekutquote:Op woensdag 18 september 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommige burgers zijn wel lekker, anderen vies vind ik, verschilt echt per merk en soort.
Ik woon deze maand tijdelijk bij mijn moeder vanwege stagelekker makkelijk
Eet jullie kleine wel vlees eigenlijk?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik ga dan toch voor de biologische burger. Wel gebruik ik vega gehakt voor de pasta enzo, anders wordt het zo'n gekut
Ik ga het niet redden zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef sp3c het volgende:
kwam er nu nog iemand sjoelen maandag?
T3m, sp3cularium?
Ja ik ben naar de kapper geweest, dat was het grootste avontuur van vandaag.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:25 schreef Tem het volgende:
Heb je het een beetje binnen de perken gehouden vandaag, Cor?
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef sp3c het volgende:
kwam er nu nog iemand sjoelen maandag?
T3m, sp3cularium?
jammerquote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden zeer waarschijnlijk.
das de sjoelavond van een stel oude dametjes daarquote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom is het sjoelen eigenlijk altijd op maandag? Lijkt me zo onhandig voor de werkende menschen.
staat in de OPquote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kom. Net al ja gezegd tegen Greys, dus nu kan ik niet meer terug
Ja, maar hij eet alleen biologische potjes. Straks eet 'ie met de pot mee maar meneertje kan nog niet goed tegen harde stukjes. Was wel een aardige discussie aan vooraf gegaan aangezien ik wel vind dat hij vlees moet eten en mijn vriendin wilde het liever niet. Uiteindelijk waren we het eens dat hij zelf de keuze moet maken als hij ouder is. Maar hij krijgt niet iedere dag vlees.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eet jullie kleine wel vlees eigenlijk?
Okee, ja lijkt mij ook wel een lastige beslissing. Maar voor een kind dat nog veel moet groeien is het waarschijnlijk ook wel handiger als hij wel vlees eet, is toch makkelijker om dan in alle behoeftes te voorzien.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar hij eet alleen biologische potjes. Straks eet 'ie met de pot mee maar meneertje kan nog niet goed tegen harde stukjes. Was wel een aardige discussie aan vooraf gegaan aangezien ik wel vind dat hij vlees moet eten en mijn vriendin wilde het liever niet. Uiteindelijk waren we het eens dat hij zelf de keuze moet maken als hij ouder is. Maar hij krijgt niet iedere dag vlees.
Precies, en aangezien het al geen dikkertje is kan hij dat prima gebruiken.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja lijkt mij ook wel een lastige beslissing. Maar voor een kind dat nog veel moet groeien is het waarschijnlijk ook wel handiger als hij wel vlees eet, is toch makkelijker om dan in alle behoeftes te voorzien.
"A homeless vigilante blows away crooked cops, pedophile Santas, and other scumbags with his trusty pump-action shotgun."quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je deze film trouwens, Hobo with a Shotgun (2011) - IMDb
Is het ookquote:Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef Latert het volgende:
[..]
"A homeless vigilante blows away crooked cops, pedophile Santas, and other scumbags with his trusty pump-action shotgun."
Klinkt als pure win.
nopequote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je deze film trouwens, Hobo with a Shotgun (2011) - IMDb
Kwam net in het DWDD topic voorbij en ik dacht: die wil sp3c vast zienquote:Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nope
klinkt wel als iets wat ik snel moet gaan kijken
thanksquote:Op woensdag 18 september 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam net in het DWDD topic voorbij en ik dacht: die wil sp3c vast zienIk heb hem al gezien.
Jammer. Kan je de kleine niet meenemen?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden zeer waarschijnlijk.
ff lekker verder gaan met reclame maken en vooral doen dat het niet puur om het geld gaat voor die reclame.quote:Koeman is geen onbekende met de producten. 'Ik ben van jongs af aan opgegroeid met de groenten van HAK en nog steeds staat bij ons elke week zeker één keer een lekkere Hollandse maaltijd met aardappelen, groenten en vlees op tafel. En laten we eerlijk wezen, op zijn tijd is dat heerlijk.'
Dan kijk ik nog wel even een stukje terug.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Rutger Hauer was top en het item over de blockphone was ook ook wel leuk.
Die gaat alles door de kroeg gooien, lijkt mij geen goed plan.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer. Kan je de kleine niet meenemen?
Barcelona speelt ook niet echt best natuurlijk. Dat scheelt.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Kijk je Ajax? Prima wedstrijd tot nu toe en 'slechts' 1-0 achter.
Nou ja toch 2 goeie kansen in ieder geval. En hopelijk blijven ze zo spelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Barcelona speelt ook niet echt best natuurlijk. Dat scheelt.
Lijkt mij wel een Topshow, dikke kans dat ik mee ga doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Die gaat alles door de kroeg gooien, lijkt mij geen goed plan.
Het is een sjoelmeet, ik zie het punt niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Die gaat alles door de kroeg gooien, lijkt mij geen goed plan.
Ja ik ben een dikke papzak hihi.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zie al weer waar dit heen gaat
Ik ga hem niet inkoppen hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb koppijn gekregen van die rare kappersluchtjes in mijn haar
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga hem niet inkoppen hoor.
Ik zou dan maar geen sigaret opsteken.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
Kan ook niet want mijn kapper is een vrouw.
Maar je weet vast wel wat ik bedoel, zo een raar chemisch luchtje.
Met die waarschuwing ben je al een X-sigaretten te laat.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou dan maar geen sigaret opsteken.
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
Maar je weet vast wel wat ik bedoel, zo een raar chemisch luchtje.
Ik vertrouw het ook niet helemaal.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
Oh dat is zeker alleen bij dameskappers, ze spuit altijd wat in mijn haar voordat ze het gaat kammen, dat spul zit een luchtje aan.
Je maakt het steeds erger zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
Oh dat is zeker alleen bij dameskappers, ze spuit altijd wat in mijn haar voordat ze het gaat kammen, dat spul zit een luchtje aan.
Ik vind het netjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van woensdag 18 september 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 399 Mexicanobakker
02. 282 Ajacied422
03. 250 Murdera
04. 217 Pino112
05. 209 Karina
.
Mexquote:Op donderdag 19 september 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van woensdag 18 september 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 399 Mexicanobakker
02. 282 Ajacied422
03. 250 Murdera
04. 217 Pino112
05. 209 Karina
.
Ja cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:26 schreef Pino112 het volgende:
Is het erg dat ik die Johannes niet ken?
Hola. Leuke SP nu, die met Randy en de big balls.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:29 schreef OProg het volgende:
Zow. Nog heel ff op Internet rondkijken en dan slapen.
Johannes van Dam is dood, wist je dat al?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:29 schreef OProg het volgende:
Zow. Nog heel ff op Internet rondkijken en dan slapen.
ff switchen. Zit ook ff herhaling DWDD te kijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola. Leuke SP nu, die met Randy en de big balls.
Jaja per ongelukquote:Op donderdag 19 september 2013 00:31 schreef OProg het volgende:
Was net per ongeluk nog heel even in de kroeg.
Nu ik zijn foto zie weer wel. Naja, tis wat mensen.quote:
Zag bekenden zitten toen ik voor mijn voordeur stond.quote:
Jij belandt elke keer per ongeluk in de kroegquote:Op donderdag 19 september 2013 00:31 schreef OProg het volgende:
[..]
ff switchen. Zit ook ff herhaling DWDD te kijken.
Was net per ongeluk nog heel even in de kroeg.
Ik kan hier moeilijk op komen scheppen dat ik Spangas en DWDD heb gekeken.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij belandt elke keer per ongeluk in de kroeg![]()
En vervolgens kom je hier opscheppen over je leven...
Maandag sjoelen, dat is pas leven!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
Ik moet maar eens een fantasieleven verzinnen om mee op te scheppen.
Sommigen van ons komen nooit buiten, hoe denk je dat die zich voelen als jij aankomt met verhalen over 'de kroeg' enzoquote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan hier moeilijk op komen scheppen dat ik Spangas en DWDD heb gekeken.
Nou echt iets om mee op te scheppen, moet ik wel winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maandag sjoelen, dat is pas leven!
Knip en plak een beetje uit de plots van vroegere seizoenen van Spangas.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
Ik moet maar eens een fantasieleven verzinnen om mee op te scheppen.
Zo moeilijk is dat niet hoor. Je stapt binnen en krijgt een biertje.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Sommigen van ons komen nooit buiten, hoe denk je dat die zich voelen als jij aankomt met verhalen over 'de kroeg' enzo
Mmm beetje school laten affikken, winkeldiefstal? Weet niet of dat is geweest.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knip en plak een beetje uit de plots van vroegere seizoenen van Spangas.
Dan zou ik wel de eerdere seizoenen nemen, anders gelooft niemand je.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knip en plak een beetje uit de plots van vroegere seizoenen van Spangas.
Jij krijgt ze! Ik moet altijd betalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:36 schreef OProg het volgende:
Je stapt binnen en krijgt een biertje.
Dat doe ik eens in de zoveel tijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij krijgt ze! Ik moet altijd betalen.
Nog wijn in huis?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende keer lijkt me dat heel erg leuk, maar de 23 ben ik in München in een tent bier tanken.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Kom je de 23ste ook per ongeluk sjoelen OP?
Balen. Nu mis je borreltijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope. Tijdens Ajax opgedronken.
En weer met de grote verhalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgende keer lijkt me dat heel erg leuk, maar de 23 ben ik in München in een tent bier tanken.
Sjoelen lijkt me meer wat voor als ik bejaard ben. Ik ben 21 weet je wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
Misschien willen Latert of Johannes wel komen sjoelen?
Pak de auto en ga ergens met mensen wat doen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:40 schreef Latert het volgende:
[..]
En weer met de grote verhalen.
Wat ga ik de 23 eigenlijk doen... oja Spangas kijken.
Weet ik maar er zijn zat jongeren hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjoelen lijkt me meer wat voor als ik bejaard ben. Ik ben 21 weet je wel.
Ohja, dat wist ik ergens. Een volgende keer dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgende keer lijkt me dat heel erg leuk, maar de 23 ben ik in München in een tent bier tanken.
Dat is niet grappig. Toch Corrie?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag je mij het negerenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Toch Corrie?
Lijkt me sterk. De mensen zullen vast heel aardig zijn hoor, maar Rotterdam vind ik sowieso te ver weg.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik maar er zijn zat jongeren hoor.
Het waren gewoon feiten. Zie je mij al sjoelen?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Toch Corrie?
IS toch elke maand een keertje?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik ergens. Een volgende keer dan.
Het sjoelen is eigenlijk maar bijzaak. Het is gewoon gezellig en de kroeg heel relaxt. Meestal zit ik ongeveer de hele avond op het terras en ga alleen even naar binnen als ik moet sjoelen. Het klinkt heel duf, dat weet ik wel, maar het is echt tof.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OK snap ik. En maandagavond is ook niet heel handig voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. De mensen zullen vast heel aardig zijn hoor, maar Rotterdam vind ik sowieso te ver weg.
Op maandagavond heb ik een sociale afspraak met mijn televisie.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
OK snap ik. En maandagavond is ook niet heel handig voor de meeste mensen.
Om de twee weken zelfs.quote:
Ik heb nu ook geen gratis ov meer.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
OK snap ik. En maandagavond is ook niet heel handig voor de meeste mensen.
Ja dat is wel balen, mis ik Spangas en DWDD en VIquote:Op donderdag 19 september 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op maandagavond heb ik een sociale afspraak met mijn televisie.
Stel dat ik daar was zou ik niet gaan sjoelen maar de hele tijd klessebessen (of socially akward de kat uit de boom kijken, dat zou ook kunnen).quote:Op donderdag 19 september 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het sjoelen is eigenlijk maar bijzaak. Het is gewoon gezellig en de kroeg heel relaxt. Meestal zit ik ongeveer de hele avond op het terras en ga alleen even naar binnen als ik moet sjoelen. Het klinkt heel duf, dat weet ik wel, maar het is echt tof.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen, mis ik Spangas en DWDD en VI
Neem het effe serieusquote:
Als je niet kijkt komt JD naar je toe fietsen om je een paar koeken te geven.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op maandagavond heb ik een sociale afspraak met mijn televisie.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen, mis ik Spangas en DWDD en VI
Mensen die voor het eerst komen roepen allemaal: ja maar ik ga niet sjoelen hoor! Zie je ze even later fanatiek gooien.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat ik daar was zou ik niet gaan sjoelen maar de hele tijd klessebessen (of socially akward de kat uit de boom kijken, dat zou ook kunnen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |