Daar heb je het niet te noemen kledingstuk alquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met haar Chinese rolgordijn.
Niet ook hier over GTA....quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
1-6 zelfs
Iets over GTA nu bij Humberto, 's nachts in de regen staan wachten op een spel
Nou het lijkt me wel leuk om te spelen dat wel, maar dat overdreven gehype...quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Kun jij niks aan doen ....
ik erger me hier groen en geel aan een gamer in de huiskamer...
Ja die zag niemand aankomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je het niet te noemen kledingstuk al
Als ik ooit nog naar een of andere meet ga doe ik iets zo saais aan dat niemand er ook maar IETS van kan zeggen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die zag niemand aankomen natuurlijk.
Mooi niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
Zometeen lekker een uurtje Marky Mark.
Jammer, ik was nu wel heel benieuwd geworden naar dat chinese gewaadquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik ooit nog naar een of andere meet ga doe ik iets zo saais aan dat niemand er ook maar IETS van kan zeggen.
Die gare wijde trui zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik ooit nog naar een of andere meet ga doe ik iets zo saais aan dat niemand er ook maar IETS van kan zeggen.
gewoon helemaal nietsquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat niet om het kledingstuk maar om je reactie. Dus zelfs dan zullen ze er wel een mening over hebben en die niet onder stoelen of banken steken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Was helemaal geen gewaad, was gewoon een topje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer, ik was nu wel heel benieuwd geworden naar dat chinese gewaad
Welke bedoel je in hemelsnaam?quote:
Blijkbaar was het wel opgevallen dat ding. Anders had niemand er iets over gezegdquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat niet om het kledingstuk maar om je reactie. Dus zelfs dan zullen ze er wel een mening over hebben en die niet onder stoelen of banken steken.Gewoon aantrekken wat je zelf leuk vindt hoor!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Was helemaal geen gewaad, was gewoon een topje.
Dank jequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Die kleren die je hier toen eerst postte vond ik leuk. Die twee shirtjes die je toen besteld had.
Het gaat hier om mensen die zelfs iets vinden van je aantal post per dag. Of in ieder geval doen alsof.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar was het wel opgevallen dat ding. Anders had niemand er iets over gezegdNah ik heb sowieso niet zoveel kleren dus veel keus is er niet
Het is niet goed of het deugt nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat hier om mensen die zelfs iets vinden van je aantal post per dag. Of in ieder geval doen alsof.Er was niets mis mee. En herkenbaar, ik heb ook niet veel kleren.
Ja wie bedacht heeft dat vrouwen graag shoppen....quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugt niet![]()
Ik haat winkelen af en toe koop ik iets online en het liefst niet te duur.
Terugsturen is zo makkelijk tegenwoordig en ik weet nu ook precies welke maat ik moet hebben, dus eigenlijk past het altijd. H&M kom ik niet meer, dat pas me echt NOOIT, die maten zijn niet voor mij gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wie bedacht heeft dat vrouwen graag shoppen....Maar online durf ik niet te kopen ook al pas ik in fysieke winkels ook nooit. Dus kom ik eigenlijk alleen bij H&M en als iets lekker zit koop ik het in meerdere kleuren.
Gezellig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
hey mijn abo is afgelopen, ik krijg die irritante boodschap weer dat ik niet zo snel mag posten
morgen maar is verlengen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |