Mooie foto van een in mijn ogen prima trein (perfect voor de Sprinterdiensten die ermee worden uitgevoerd anyhoo).quote:
Is het een gekke gedachte waarom hiervoor een zesje uit de dienstregeling gehaald is? Had een viertje niet dezelfde proeven kunnen doen?quote:
Zes zesjes en vier viertjes worden er gebruikt waarvan alleen deze de drgl is uitgetrokken. En voor die twee bakken hoef je het niet te doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:48 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Mooie foto van een in mijn ogen prima trein (perfect voor de Sprinterdiensten die ermee worden uitgevoerd anyhoo).
Maar: waarom nemen ze nu een zesje uit dienst voor de ERTMS-testritten i.p.v. een viertje? Een zesje kan in de spits her en der nog wel gebruikt worden, biedt toch net dat beetje extra capaciteit...
De viertjes en zesjes komen uit verschillende fabrieken toch? Wellicht heeft dat er mee van doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Zes zesjes en vier viertjes worden er gebruikt waarvan alleen deze de drgl is uitgetrokken. En voor die twee bakken hoef je het niet te doen.
je moet alles testen en dat zal ook gaan gebeuren. Wel te laat als je het aan mij vraagt, want het had ook al jaren eerder gekund, maar daar had de NS geen trek in.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
De viertjes en zesjes komen uit verschillende fabrieken toch? Wellicht heeft dat er mee van doen.
dat was m'n mentor, klein wereldjequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:47 schreef greavy het volgende:
Ik was er niet bij, dit was wat ik van de machinist begrepen heb.
<knip>
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
De viertjes en zesjes komen uit verschillende fabrieken toch? Wellicht heeft dat er mee van doen.
Verwachting 9:00. Wordt het niet eens tijd om "tijd om de personeelsroosters weer kloppend te krijgen" er bij op te tellen in de informatie? Iets als "We hopen dat rond de avondspits de naweeën van deze storing in het niet vallen bij recentere storingen".quote:Op woensdag 18 september 2013 07:38 schreef Ajaxfan het volgende:
Wisselstoring Zwolle <> Dronten. Gaan wij voor het record van een week geleden?
Nou, vooruit. Voor deze keer dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 07:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ik reis vandaag met de metro
Mag dat ook?
Vertel eens wat leuks over je reis :-)quote:Op woensdag 18 september 2013 07:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ik reis vandaag met de metro
Mag dat ook?
Zie PTA / Treinentopic #629: Blauw en verder. Staat het uitgelegdquote:Op woensdag 18 september 2013 09:57 schreef bleiblei het volgende:
Weet hier iemand waarom ze vorige week ineens de treinen van Eindhoven naar Tilburg en weer terug midden in het seizoen ineens een paar min later laten vertrekken?
Op Eindhoven komt de trein om 30 aan en vertrekt pas om 35, terwijl de trein naar Amsterdam gewoon om 32 vertrekt.
En andersom dacht ik dat ze dat gedaan hadden vanwege de goederentrein die er altijd voor zit in de spits waardoor die altijd een paar min vertraging heeft, maar dat gebeurt nog steeds.
Is ook verder naar mijn weten geen communicatie ofzo over geweest.
Verwachting al 13:30 inmiddels. Gaat weer lekker.quote:Op woensdag 18 september 2013 07:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verwachting 9:00. Wordt het niet eens tijd om "tijd om de personeelsroosters weer kloppend te krijgen" er bij op te tellen in de informatie? Iets als "We hopen dat rond de avondspits de naweeën van deze storing in het niet vallen bij recentere storingen".
ah! Lurk ik toch niet genoegquote:Op woensdag 18 september 2013 10:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Zie PTA / Treinentopic #629: Blauw en verder. Staat het uitgelegd.
zal ik ook een reisverslag doen over mijn reis vandaag? 30 minuten in de trein gezeten.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Vertel eens wat leuks over je reis :-)
En gefixed.quote:Op woensdag 18 september 2013 07:38 schreef Ajaxfan het volgende:
Wisselstoring Zwolle <> Dronten. Gaan wij voor het record van een week geleden?
Dat is eerder dan gepland, nicequote:Op woensdag 18 september 2013 06:56 schreef b2py het volgende:
Vanaf vier november gaat de pimpel weer door vanaf Hannover naar Spandau en Berlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |