Ik wacht eigenlijk nog op inhoudelijk interessante punten over de pot van zondag. Blessures, opstellinkjes, dat soort werk.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vertel jij anders nog even wat over voetbal, om het niveau op te krikken.
Jullie spelen vanavond al he.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog op inhoudelijk interessante punten over de pot van zondag. Blessures, opstellinkjes, dat soort werk.
Tegen een team waarvan ik de naam niet kan uitspreken. Dat belooft wat. Die hebben ze zondag nog gruwelijk in de poten.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jullie spelen vanavond al he.
Mooi hè.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer dat er geen uitsupporters bij kunnen zijn. Anderzijds is het priceless om de ongefundeerde en verontwaardigde reacties hier en elders te lezen. Ballen uit mijn broek gelachen, eerlijk waar.
Wel een mooie smoes om je eventueel achter te verschuilen als je zondag verliest.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegen een team waarvan ik de naam niet kan uitspreken. Dat belooft wat. Die hebben ze zondag nog gruwelijk in de poten.
Beter dan zeuren over te lang gras.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wel een mooie smoes om je eventueel achter te verschuilen als je zondag verliest.
Schitterende smoes.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wel een mooie smoes om je eventueel achter te verschuilen als je zondag verliest.
Poeh ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:32 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Beter dan zeuren over te lang gras.
Net als Dnjepr Dnjepropetrovsk.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegen een team waarvan ik de naam niet kan uitspreken. Dat belooft wat. Die hebben ze zondag nog gruwelijk in de poten.
De kunst zit hem in het niet uitspreken van de letter D.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Net als Dnjepr Dnjepropetrovsk.
Iedereen begaat wel eens een misser. Daar een jaar later nog over doorzeuren is nogal zielig.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Net als Dnjepr Dnjepropetrovsk.
Ik denk dat een ingecalculeerd verlies wel zo zwaar weegt dat men zich in een PSV-topic moet afreageren doormiddel van matige posts. Goede observatie moet ik zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een zielig gezuig hier weer. Zit het verlies van gisteren nog zwaar? Arme jongens.
Laat ze lekker lullen joh, jullie wonnen erna wel mooi even van de reserves van Napoli!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen begaat wel eens een misser. Daar een jaar later nog over doorzeuren is nogal zielig.
Daar hoor je mij niets over zeggen, wel?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Laat ze lekker lullen joh, jullie wonnen erna wel mooi even van de reserves van Napoli!
Ja dat zal Ajax ook wel gaan gebeuren, als rijkste Nederlandse club aller tijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rangers werd landskampioen in 2009, 2010 en 2011. Twee jaar later waren ze failliet.
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar hoor je mij niets over zeggen, wel?
Wel makkelijk, een sarcastische opmerking maken en jezelf daarna achter de letterlijke context te verschuilen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook niet?
Valt dan nog mee wat je weggehaald hebt.quote:
Ja, om nou een half topic weg te flikkeren... Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt dan nog mee wat je weggehaald hebt.
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt dan nog mee wat je weggehaald hebt.
Je had er al 15.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je mij zojuist een note gegeven of had ik er al 15?
Dan nog, Bulgarije moet wel lukken. Die halen misidjan als grote aankoop binnenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:30 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zou niet weten hoe sterk dat Ludogorets Razgrad PFC is. Sowieso moeten we als Nederlandse clubs nergens meer te goed voor voelen. Het niveau is gewoon meer op het niveau van Oost-Europa en de Noordelijke landen dan dat het vergelijkbaar is met middenmoters uit de betere competities.
Heksenketel alles.quote:5.900 kaarten verkocht voor PSV - Ludogorets
16 september 2013
PSV stevent af op een Europa League wedstrijd in een troosteloos leeg Philips Stadion. Volgens PSV watcher Thijs Slegers heeft PSV tot nu toe zo'n 5.900 kaarten verkocht voor de wedstrijd van komende donderdag tegen Ludogorets.
Waar haal je vandaan dat het een grote aankoop is? Gast is 19. Overigens, als je die een passeerbeweging leert, kan dat een gevaarlijke speler worden.quote:
Dat is met Lukoki, Rommedahl, Odonkor etc. ook gelukt inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat het een grote aankoop is? Gast is 19. Overigens, als je die een passeerbeweging leert, kan dat een gevaarlijke speler worden.
Wat heeft Feyenoord hiermee te makenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten heeft Feyenoord verkocht voor vanavond?
Gewoon een vraagquote:Op donderdag 19 september 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord hiermee te maken
Ah. Op een relevant nieuwsbericht heb jij de gewoonte om niet relevante als een lul op drumstel slaande wedervragen te stellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |