Ik wacht eigenlijk nog op inhoudelijk interessante punten over de pot van zondag. Blessures, opstellinkjes, dat soort werk.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vertel jij anders nog even wat over voetbal, om het niveau op te krikken.
Jullie spelen vanavond al he.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog op inhoudelijk interessante punten over de pot van zondag. Blessures, opstellinkjes, dat soort werk.
Tegen een team waarvan ik de naam niet kan uitspreken. Dat belooft wat. Die hebben ze zondag nog gruwelijk in de poten.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jullie spelen vanavond al he.
Mooi hè.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer dat er geen uitsupporters bij kunnen zijn. Anderzijds is het priceless om de ongefundeerde en verontwaardigde reacties hier en elders te lezen. Ballen uit mijn broek gelachen, eerlijk waar.
Wel een mooie smoes om je eventueel achter te verschuilen als je zondag verliest.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegen een team waarvan ik de naam niet kan uitspreken. Dat belooft wat. Die hebben ze zondag nog gruwelijk in de poten.
Beter dan zeuren over te lang gras.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wel een mooie smoes om je eventueel achter te verschuilen als je zondag verliest.
Schitterende smoes.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wel een mooie smoes om je eventueel achter te verschuilen als je zondag verliest.
Poeh ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:32 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Beter dan zeuren over te lang gras.
Net als Dnjepr Dnjepropetrovsk.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegen een team waarvan ik de naam niet kan uitspreken. Dat belooft wat. Die hebben ze zondag nog gruwelijk in de poten.
De kunst zit hem in het niet uitspreken van de letter D.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Net als Dnjepr Dnjepropetrovsk.
Iedereen begaat wel eens een misser. Daar een jaar later nog over doorzeuren is nogal zielig.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Net als Dnjepr Dnjepropetrovsk.
Ik denk dat een ingecalculeerd verlies wel zo zwaar weegt dat men zich in een PSV-topic moet afreageren doormiddel van matige posts. Goede observatie moet ik zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een zielig gezuig hier weer. Zit het verlies van gisteren nog zwaar? Arme jongens.
Laat ze lekker lullen joh, jullie wonnen erna wel mooi even van de reserves van Napoli!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen begaat wel eens een misser. Daar een jaar later nog over doorzeuren is nogal zielig.
Daar hoor je mij niets over zeggen, wel?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Laat ze lekker lullen joh, jullie wonnen erna wel mooi even van de reserves van Napoli!
Ja dat zal Ajax ook wel gaan gebeuren, als rijkste Nederlandse club aller tijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rangers werd landskampioen in 2009, 2010 en 2011. Twee jaar later waren ze failliet.
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar hoor je mij niets over zeggen, wel?
Wel makkelijk, een sarcastische opmerking maken en jezelf daarna achter de letterlijke context te verschuilen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook niet?
Valt dan nog mee wat je weggehaald hebt.quote:
Ja, om nou een half topic weg te flikkeren... Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt dan nog mee wat je weggehaald hebt.
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt dan nog mee wat je weggehaald hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |