Je had er al 15.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je mij zojuist een note gegeven of had ik er al 15?
Dan nog, Bulgarije moet wel lukken. Die halen misidjan als grote aankoop binnenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:30 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zou niet weten hoe sterk dat Ludogorets Razgrad PFC is. Sowieso moeten we als Nederlandse clubs nergens meer te goed voor voelen. Het niveau is gewoon meer op het niveau van Oost-Europa en de Noordelijke landen dan dat het vergelijkbaar is met middenmoters uit de betere competities.
Heksenketel alles.quote:5.900 kaarten verkocht voor PSV - Ludogorets
16 september 2013
PSV stevent af op een Europa League wedstrijd in een troosteloos leeg Philips Stadion. Volgens PSV watcher Thijs Slegers heeft PSV tot nu toe zo'n 5.900 kaarten verkocht voor de wedstrijd van komende donderdag tegen Ludogorets.
Waar haal je vandaan dat het een grote aankoop is? Gast is 19. Overigens, als je die een passeerbeweging leert, kan dat een gevaarlijke speler worden.quote:
Dat is met Lukoki, Rommedahl, Odonkor etc. ook gelukt inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat het een grote aankoop is? Gast is 19. Overigens, als je die een passeerbeweging leert, kan dat een gevaarlijke speler worden.
Wat heeft Feyenoord hiermee te makenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten heeft Feyenoord verkocht voor vanavond?
Gewoon een vraagquote:Op donderdag 19 september 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord hiermee te maken
Ah. Op een relevant nieuwsbericht heb jij de gewoonte om niet relevante als een lul op drumstel slaande wedervragen te stellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |