SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik ben wel es vaker naar nachtreleases geweest en opzich is het heel gezellig waar ik heenga. Potje bier erbij, dikke prima.quote:Op maandag 16 september 2013 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het vanavond zo druk is ga ik een beetje kapot denk ik.
[ afbeelding ]
Mediamarkt zou ik niet zo snel doen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ja jij gaat naar GS of nietquote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ben wel es vaker naar nachtreleases geweest en opzich is het heel gezellig waar ik heenga. Potje bier erbij, dikke prima.
Mediamarkt zou ik niet zo snel doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tip voor als je naar de nachtrelease gaat : neem je wolvenshirt mee, dat verbetert het stereotypeGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Yes sir.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Gaan we dat nou bij elk topic neerzettenquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tip voor als je naar de nachtrelease gaat : neem je wolvenshirt mee, dat verbetert het stereotype![]()
![]()
Haha, ja dat is de enige optie.quote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tip voor als je naar de nachtrelease gaat : neem je wolvenshirt mee, dat verbetert het stereotype
Want als ik als G ga, dan wordt ik geweigerd blijkbaar."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Bandshirt ook goed ?quote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tip voor als je naar de nachtrelease gaat : neem je wolvenshirt mee, dat verbetert het stereotypeIk ben inmiddels overleden![]()
Janken jonge!quote:Op maandag 16 september 2013 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan we dat nou bij elk topic neerzetten"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik denk dat dat Rotterdam is ja.quote:Op maandag 16 september 2013 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dit in Rotterdam? Of hebben ze er nog meer met zo'n entree?![]()
Voor de mensen die naar de MM gaan, neem even een camera mee en deel met ons even wat je hebt gezien![]()
![]()
Halen we makkelijk G.quote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wel typen jongonssss, anders halen we deel 100 niet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Basisbenodigdheden voor midnight launch:
- Bleke huid
- Bril van 15 jaar oud MINSTENS
- 3 Wolf moon shirt
Dan hoor je er he-le-maal bij!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Minstens!quote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef HostiHawaii het volgende:
- Bleke huid
- 3 Wolf moon shirt
Dan hoor je er he-le-maal bij!
En een pakje Tjolk voor onderweg."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik zou het aantrekken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef HostiHawaii het volgende:
- Bleke huid
- 3 Wolf moon shirt
Dan hoor je er he-le-maal bij!Groot fan van User Wotte![]()
En als je de CE hebt gekocht, dan snel die shit uit elkaar rippen, en met die weedpouch inclusief sleutel op straat chimeids hosselen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef HostiHawaii het volgende:
- Bleke huid
- 3 Wolf moon shirt
Dan hoor je er he-le-maal bij!![]()
Heb mijn reservering bij Bol geannuleerd omdat ik net bij de Bart Smit GTA V kon preorderen. stonden nog 3 mensen voor mij die hetzelfde wilden doen![]()
![]()
?quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef VomitusCocktus het volgende:
Zo iemand heeft gewoon een ufo in de oceaan gevonden.![]()
![]()
My southern girl she's the one
When I say do something she get's it done
With no back talk because she don't talk back
She straight listen when I kicks my factOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Ik kan beter niet gaanquote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef HostiHawaii het volgende:
- Bleke huid
- 3 Wolf moon shirt
Dan hoor je er he-le-maal bij!![]()
![]()
Ik hoop het niet, Tering last van een rug blessure als ik drie uur moet staan kunnen ze me afvoeren.quote:Op maandag 16 september 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
Maar bij de plaatselijke MM zou het toch niet zo druk worden?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILER MUCHquote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef VomitusCocktus het volgende:
http://image.noelshack.co(...)9277540-dsc-0005.jpgKindness![]()
Ga in een wheelchair G. Heb je zowiezo een parkeerplaats, wellicht mag je voorgaan en ondertussen kan je nog die tasjes rollen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, Tering last van een rug blessure als ik drie uur moet staan kunnen ze me afvoeren.![]()
bart smit is maar 1 uur openquote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, Tering last van een rug blessure als ik drie uur moet staan kunnen ze me afvoeren.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, Tering last van een rug blessure als ik drie uur moet staan kunnen ze me afvoeren.
ik durf niet meer nuGroot fan van User Wotte![]()
je vergeet de tube clearasil Gquote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef HostiHawaii het volgende:
- Bleke huid
- 3 Wolf moon shirt
Dan hoor je er he-le-maal bij!All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Vanavond maar ff GameMania Zwolle bezoeken. Film is 23:30 afgelopen dus waarom niet
PSN: Reneon01990![]()
vermeld erbij dat het spoiler is...quote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef VomitusCocktus het volgende:
http://image.noelshack.co(...)9277540-dsc-0005.jpg![]()
Even verbeterd voor je.quote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Rijssi het volgende:
Vanavond maar ff *ameMania Zwolle bezoeken. Film is 23:30 afgelopen dus waarom niet"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Eckte G's gaan niet naar Bart Smit.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Eckte hosselaars kijken vanavond naar gamekings en laten hun ho de game oppikken.![]()
![]()
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
On the late mission for some ass
I had to pull over and get me some gas
And some rubbers and some drank
Let me count my bank, to see if I get some mutha fuckin dankOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bart Smit gaat hem verkopen voor 60 euro zag ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als jullie zo puberaal met dat G gedoe blijven doen dan komt er idd geen deel 100quote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wel typen jongonssss, anders halen we deel 100 niet.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Kloptquote:Dan verloopt het embargo.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Als je hebt gepreordert en je komt het spel middernacht ophalen kan je toch rustig kwart over/ half 1 opdraven ? lijkt me dat ze jouw kopietje gewoon klaar hebben liggen.![]()
Gamekings.....Is dat niet met die dikke loser Boris die zo mooi tweette dat BS de streetdate verbroken had en we dit weekend wel los konden gaan met GTA? Zo ja, no thanks!quote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Eckte hosselaars kijken vanavond naar gamekings en laten hun ho de game oppikken.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Yvonne in het gta topicquote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie zo puberaal met dat G gedoe blijven doen dan komt er idd geen deel 100![]()
![]()
Stel je niet aan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie zo puberaal met dat G gedoe blijven doen dan komt er idd geen deel 100Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie zo puberaal met dat G gedoe blijven doen dan komt er idd geen deel 100
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
niet bij pre orderquote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bart Smit gaat hem verkopen voor 60 euro zag ik.![]()
Nee, ik vind Gamekings echt zwaar gezakt de laatste tijd.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef GeorgeMichael het volgende:
Kijken jullie ook? Ff voor de nachtrelease he.
http://www.gamekings.tv/n(...)wcase-gta-v-edition/
Boris is de enige goeie guy daar, de rest is de weg kwijt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Al kom je woensdagmiddag. Dan ligt jouw exemplaar alsnog gereserveerd voor je klaar.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef PowerPants het volgende:
Als je hebt gepreordert en je komt het spel middernacht ophalen kan je toch rustig kwart over/ half 1 opdraven ? lijkt me dat ze jouw kopietje gewoon klaar hebben liggen.PSN: Reneon01990![]()
Is het dan ook 47 ja ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Damn swa!quote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan is het '*oed *edaan *iester'
Dubble thanx"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Lijntje los?quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie zo puberaal met dat G gedoe blijven doen dan komt er idd geen deel 100In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Het embargo in nieuw zeeland neem ik aan? Niet hier iig.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
KloptDan verloopt het embargo.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Oke ik heb het al een paar jaar niet gezien. Jammer manquote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, ik vind Gamekings echt zwaar gezakt de laatste tijd.
Boris is de enige goeie guy daar, de rest is de weg kwijt.Kindness![]()
De helft is hier volgens mij dan ook nog niet van de middelbareschool af, puberaal gedrag is daar normaal.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jullie zo puberaal met dat G gedoe blijven doen dan komt er idd geen deel 100![]()
kindjes, je mist dus niksquote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb het trouwens serieus gemist, wat is dat met dat 'G' eigenlijk?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Zou kunnen. Lees het overal in ieder geval.quote:Op maandag 16 september 2013 13:52 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het embargo in nieuw zeeland neem ik aan? Niet hier iig.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Jawel swa!quote:Op maandag 16 september 2013 13:52 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het embargo in nieuw zeeland neem ik aan? Niet hier iig.
Om 4 uur mogen ze in NL'tje over de review plaatsen swa."Thats how we roll in the Shire!"![]()
52 euro zie ik, Dat is een overweging waard.quote:
Eerst even langs MM kijken hoe druk het is valt het tegen dan maar snel naar de BM.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga je sexuele frustraties ergens ander botvieren swa.quote:Op maandag 16 september 2013 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
De helft is hier volgens mij dan ook nog niet van de middelbareschool af, puberaal gedrag is daar normaal."Thats how we roll in the Shire!"![]()
De eckte uitdaging begint pas als #100 is geopend. Dan pakken we door richting #200 voor middernachtPSN: Reneon01990![]()
Oooohh je hebt dus ook nog een review embargo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Jawel swa!
Om 4 uur mogen ze in NL'tje over de review plaatsen swa.
Die was ik vergeten.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
consoleshop staat op klaar om te pakken, gaat helemaal goed komen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Die heb ik niet, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Ga je sexuele frustraties ergens ander botvieren swa.![]()
![]()
Als ze het verkoop embargo nou ook om 16:00 laten varen, dan is er nog hoop voor ons......
Wishfull thinking I know...In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Heb je wel, niet liegen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Typisch het volgende:
Die heb ik niet, dus geen idee waar je het over hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
PostNL gaat morgen staken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Klonk het volgende:
consoleshop staat op klaar om te pakken, gaat helemaal goed komen
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zal ik ook maar even aanzetten qua post dan?quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Rijssi het volgende:
De eckte uitdaging begint pas als #100 is geopend. Dan pakken we door richting #200 voor middernacht
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Waarom haten op gamekings? Is toch vet om te kijken naar eckte junkies die over GTA praten, vooral die Steven, wat een ballenwasser.![]()
Morp heeft zijn alarm anders afgesteld.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat zo erg is aan g?![]()
dat zou gemeen zijnquote:
maar gelukkig zijn ze morgen gewoon aan het werk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Bijna iedereen boven 20+ heeft dat door, alleen een enkele puber nog nietquote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, want het slaat nergens opTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
mag niet van yvonne :pquote:Op maandag 16 september 2013 13:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Oh gosh, nog steeds bezig met G. ?![]()
Nee swa!quote:Op maandag 16 september 2013 13:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Oh gosh, nog steeds bezig met G. ?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik vond Steven vroeger nog best een toffe peer. Maar zoals gezegd, GK is echt sneu geworden.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waarom haten op gamekings? Is toch vet om te kijken naar eckte junkies die over GTA praten, vooral die Steven, wat een ballenwasser.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik zie ze er nog wel voor aan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zou gemeen zijn
maar gelukkig zijn ze morgen gewoon aan het werk
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kap eens met deze onzin. Dat 'G' is gewoon irritant en kinderachtig en het heeft ervoor gezorgd dat veel vaste posters hier niet meer posten. Leuk joh!quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morp heeft zijn alarm anders afgesteld.
+ de VBL SC.quote:Op maandag 16 september 2013 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bijna iedereen boven 20+ heeft dat door, alleen een enkele puber nog nietNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met deze onzin. Dat 'G' is gewoon irritant en kinderachtig en het heeft ervoor gezorgd dat veel vaste posters hier niet meer posten. Leuk joh!![]()
![]()
Achter de posters staan de maps kill.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met deze onzin. Dat 'G' is gewoon irritant en kinderachtig en het heeft ervoor gezorgd dat veel vaste posters hier niet meer posten. Leuk joh!![]()
Ik ben anders een behoorlijke GTA poster hoorquote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met deze onzin. Dat 'G' is gewoon irritant en kinderachtig en het heeft ervoor gezorgd dat veel vaste posters hier niet meer posten. Leuk joh!
Misschien ook omdat het ineens een SC is geworden?quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met deze onzin. Dat 'G' is gewoon irritant en kinderachtig en het heeft ervoor gezorgd dat veel vaste posters hier niet meer posten. Leuk joh!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Is goed hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met deze onzin. Dat 'G' is gewoon irritant en kinderachtig en het heeft ervoor gezorgd dat veel vaste posters hier niet meer posten. Leuk joh!quote:!
Trieste vent ben je ook he.![]()
![]()
Dat G is sneuIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
En yvonne moet erbij komen omdat morphje het niet red?quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morp heeft zijn alarm anders afgesteld.
Zielig wel.Groot fan van User Wotte![]()
Het was vanaf het begin af aan al niet leuk. Om van dit topic een sc te maken is helemaal fout geweest. Het gaat echt helemaal nergens meer over hier.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook daar gelden regels.quote:Op maandag 16 september 2013 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien ook omdat het ineens een SC is geworden?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Waarom gaan ze in die streams alleen maar racen in de stad en naar stripclubs? Ik wil die desert zien met motors![]()
Al is Gamekings wellicht niet meer wat het geweest is, ga ik zeker kijken.
Het kijkt altijd wel lekker weg en het is het enige (Nederlandstalige) programma op tv dat iets met games doet.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:57 schreef JanCees het volgende:
Zeker gelijk naar Grove street morgen
![]()
Zoals het niet gebruiken van een letter? Als je niet zo had gezeurd was het denk ik alweer afgelopen.quote:![]()
![]()
Hoelaat is gamekings dan ? misschien kan ik het nog zien voordat ik naar de stad ga om mijn game op te halen.![]()
Tsja, als dat G even bij een geintje bleef en er daarna mee gestopt werd had ik er helemaal niks van gezegd. Maar een aantal voelen zich blijkbaar geroepen om ermee te blijven doorgaan ondanks meerdere verzoeken ermee te stoppen. Pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 16 september 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En yvonne moet erbij komen omdat morphje het niet red?
Zielig wel.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Precies dit. Leven en laten leven zegt men.quote:Op maandag 16 september 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals het niet gebruiken van een letter? Als je niet zo had gezeurd was het denk ik alweer afgelopen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
half 11 tot 12quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef PowerPants het volgende:
Hoelaat is gamekings dan ? misschien kan ik het nog zien voordat ik naar de stad ga om mijn game op te halen.![]()
Nog niet bekend wat er op RockRadio komt.
Ik weet wel dat als ik in de bossen rij ik lekker RebelRadio luister.
Good ol' times joh, op 'n tractor in SA rijden met K-rose op![]()
![]()
Morph heeft daar nogal moeite mee, geeft verder niet maar dan moet je niet zo wijzen naar andere.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Precies dit. Leven en laten leven zegt men.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
Good ol' times joh, op 'n tractor in SA rijden met K-rose op![]()
![]()
Typ, ga jij de stad in om de game te halen?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat hebben we hier wel gemerkt jaquote:![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Het is al langer aan de gang dan alleen vandaag.quote:Op maandag 16 september 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals het niet gebruiken van een letter? Als je niet zo had gezeurd was het denk ik alweer afgelopen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nee man. Ik ga straks lekker wat andere dingen doen en hij valt morgen vanzelf op de mat, hoop ik tenminste. Jij wel?quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Muto het volgende:
Typ, ga jij de stad in om de game te halen?![]()
Het ging er vooral om dat er totaal niet meet ABN werd gesproken. Waaronder die G.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mensen moeten niet zeuren. Als er inhoudelijk over de game gepost wordt zijn het spoilers, en de meesten kunnen überhaupt nog niet inhoudelijk over de game posten omdat ze nog niet gespeeld hebben. Dus wat verwacht je van dit topic.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tot hij zwart ziet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja, als dat G even bij een geintje bleef en er daarna mee gestopt werd had ik er helemaal niks van gezegd. Maar een aantal voelen zich blijkbaar geroepen om ermee te blijven doorgaan ondanks meerdere verzoeken ermee te stoppen. Pot verwijt de ketel.
Misschien is dat ook wel een goed idee voor je ja, zwart worden.
Groot fan van User Wotte![]()
Ook gewoon op de mat. De postbode mag opschieten morgenquote:Op maandag 16 september 2013 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Ik ga straks lekker wat andere dingen doen en hij valt morgen vanzelf op de mat, hoop ik tenminste. Jij wel?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef spenky het volgende:
dit zijn de tijden, wereld wijd.. [ afbeelding ]![]()
Nog maar een uurtje dus. Ben benieuwd.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
fuck da policeOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tussen 11:00 en 15:00 zou hij er moeten zijn, dus ik verwacht hem om 17:30 en ik moet om 18:00 werken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook gewoon op de mat. De postbode mag opschieten morgen![]()
![]()
All my ex's live in Texas
And Texas is the place I'd dearly love to beOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Als vanavond/morgen iedereen de game heeft is hier complete rust en kunnen alle zeurpieten weer rustig slapen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef m0j0 het volgende:
[..]
All my ex's live in Texas
And Texas is the place I'd dearly love to be![]()
![]()
Zo is deze swa. Menzen snappe nie.quote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef kaos- het volgende:
Als vanavond/morgen iedereen de game heeft is hier complete rust en kunnen alle zeurpieten weer rustig slapen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
ik heb mn verzendbevestiging binnen
wel PostNL, maar verwacht toch wel dat ie morgen in mn brievenbus zit"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Bij mij is de postbode meestal rond een uurtje of 12:30/13:00 uur. Ik moet om 13:30 werkenquote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tussen 11:00 en 15:00 zou hij er moeten zijn, dus ik verwacht hem om 17:30 en ik moet om 18:00 werken.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
kil ga niet groot praten mattiequote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef Giester het volgende:
[..]
Zo is deze swa. Menzen snappe nie.![]()
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat zo erg is aan g?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
-weg-
[ Bericht 92% gewijzigd door STING op 16-09-2013 14:03:42 ]In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
het harde leven van een loonslaafquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij mij is de postbode meestal rond een uurtje of 12:30/13:00 uur. Ik moet om 13:30 werken
ben nu ook even langs het werk, gr gr![]()
Staat bij jullie ook nog 'Wordt verwerkt' op BOL.com?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Niet huilen sma'tje.quote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ah kom op, hoe oud ben je?
Morph was vrij duidelijk volgens mij, kap d'r gewoon mee."Thats how we roll in the Shire!"![]()
jaquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Gooi lekker het topic dicht dan als dit door blijft gaannet voordat we de 100 halen
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Vnavond bij GM halen, guide wel bij bol.com besteldquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat bij jullie ook nog 'Wordt verwerkt' op BOL.com?![]()
Yupquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat bij jullie ook nog 'Wordt verwerkt' op BOL.com?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Status: verzonden.quote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat bij jullie ook nog 'Wordt verwerkt' op BOL.com?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nee poepert, ik kom hier wel vaker, ask the usuals.quote:Op maandag 16 september 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En yvonne moet erbij komen omdat morphje het niet red?
Zielig wel.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Wie is die Yvonne?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Eerlijk, ik heb het ook wel gehad met dat wannabee-gangster gedoe."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Oh dat is jammer schatje.quote:Op maandag 16 september 2013 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee poepert, ik kom hier wel vaker, ask the usuals.
Groot fan van User Wotte![]()
Giester will always stay an G
Coming from the Eastside of the L.B.C
Always watches my back when I handle my biz
And all yall sucka ass niggaz know what time it izOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 14:04 schreef Rauw. het volgende:
Eerlijk, ik heb het ook wel gehad met dat wannabee-gangster gedoe.![]()
Wat ben ik blij dat ik morgen niet hoef te wachten op die fucking bezorger zeg. Ik zou dat niet aankunnen lichamelijk en geestelijk gezien.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Yep, maar al verscheidene bronnen gehoord die weten te bevestigen dat hij vanavond verzonden wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat bij jullie ook nog 'Wordt verwerkt' op BOL.com?"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Vaak tegen 20:00 of in de nacht wordt het automatisch verandert in "verzonden".quote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat bij jullie ook nog 'Wordt verwerkt' op BOL.com?![]()
Zijn jullie ook fan van dat ene bandje, Far East Movement?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Hoezo daar zit toch geen woord Spaans bij.quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat wordt verwerkt doet me geen goedOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik weet niet of het voor een kleinzoon was, Maar voor mij stond echt een Opa van in de 75 die GTA V pre orderde. ze vroegen hem om zijn 06 nummer om een smsje te versturen, En dat had ie natuurlijk niet.![]()
![]()
Ik zal wel moeten aangezien ik toch van 0900-1700 op kantoor zit.quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef kaos- het volgende:
Wat ben ik blij dat ik morgen niet hoef te wachten op die fucking bezorger zeg. Ik zou dat niet aankunnen lichamelijk en geestelijk gezien.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
grapje. Vanavond worden ze verzonden.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Hope so al komt idd de verzendbevestiging van Bol vaak ergens midden in de nacht.quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Yep, maar al verscheidene bronnen gehoord die weten te bevestigen dat hij vanavond verzonden wordt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Bij BOL krijg ik altijd 's nachts de verzendmelding, ongeacht pre-order of niet."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Tering, tijd voor mods met een beetje gevoel voor humor, dit is godverdomme de SC en dan moeten we het alleen over midnight launches en order status gaan hebben!?
Betutteling 2.0In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Toffe opaquote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef PowerPants het volgende:
Ik weet niet of het voor een kleinzoon was, Maar voor mij stond echt een Opa van in de 75 die GTA V pre orderde. ze vroegen hem om zijn 06 nummer om een smsje te versturen, En dat had ie natuurlijk niet.![]()
![]()
sinds gta sa zeg je?quote:Op maandag 16 september 2013 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is al langer aan de gang dan alleen vandaag.
ik ben niet diegene die G zegt maar ik snap niet waarom je je hier over druk kan maken![]()
![]()
Ze hebben speciale afspraken met Post NL daar dus wordt idd pas s'avonds of s'nachts verzonden.quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hope so al komt idd de verzendbevestiging van Bol vaak ergens midden in de nacht.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Als jij in het VI topic nog wil posten, moet je vooral doorgaan. Zeker nu op een maandag dat VI er straks weer op is.quote:Op maandag 16 september 2013 14:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Giester will always stay an G
Coming from the Eastside of the L.B.C
Always watches my back when I handle my biz
And all yall sucka ass niggaz know what time it iz![]()
Laat gaan man en post gewoon mee. Die plaatjes voegen niks toe en lokken alleen maar nieuwe reacties uit.quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef HostiHawaii het volgende:
Tering, tijd voor mods met een beetje gevoel voor humor, dit is godverdomme de SC en dan moeten we het alleen over midnight launches en order status gaan hebben!?
Betutteling 2.0quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze hebben speciale afspraken met Post NL daar dus wordt idd pas s'avonds of s'nachts verzonden.
HostiHawaii voor President!quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef HostiHawaii het volgende:
Betutteling 2.0
Dju, dju, dju, Djie-Joewnit!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Beste Nibb-it,
Uw bestelling met bestelnummer xxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending.![]()
![]()
Olie op het vuur.quote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jullie zjin wel swag met je G's !
Secretly We Are Gay<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik ben bang dat ik bij Bol.com per ongeluk op annuleer klik.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
je hebt swag, je bent het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Secretly We Are Gay
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 14:08:29 ]![]()
Ik ben bang dat mijn ps3 vanacht sterftquote:Op maandag 16 september 2013 14:08 schreef Muto het volgende:
Ik ben bang dat ik bij Bol.com per ongeluk op annuleer klik.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:08 schreef Muto het volgende:
Ik ben bang dat ik bij Bol.com per ongeluk op annuleer klik.daarom log ik liever niet meer in daar
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Je hebt ons nergens SWAG zien zeggen sma'tje.quote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Secretly We Are Gay
Kom geen termen door elkaar gooien hier, je voedt het alleen maar.
GTA sc en niet meepraten met de top dogs."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Sma'tjequote:Op maandag 16 september 2013 14:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Je hebt ons nergens SWAG zien zeggen sma'tje.
Kom geen termen door elkaar gooien hier, je voedt het alleen maar.
GTA sc en niet meepraten met de top dogs.![]()
![]()
Dat zou humor zijnquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Gooi lekker het topic dicht dan als dit door blijft gaantopic dicht op thread #99.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Wat voor pc heb je eik nodig als ik deze wil spelen? En zou die vanavond al op Steam te downloaden zijn?![]()
![]()
omdat je gta niet komt en je bang bent je ps3 te slopenquote:Op maandag 16 september 2013 14:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn ps3 vanacht sterft![]()
![]()
ah joh ik zit gewoon een beetje te dollen man, he?quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij in het VI topic nog wil posten, moet je vooral doorgaan. Zeker nu op een maandag dat VI er straks weer op is.
Niks mis mee.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jij snapt het , dikke ragequote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat je gta niet komt en je bang bent je ps3 te slopen![]()
![]()
Een ps3.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef RalphFiennes het volgende:
Wat voor pc heb je eik nodig als ik deze wil spelen? En zou die vanavond al op Steam te downloaden zijn?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Yepquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat bij jullie ook nog 'Wordt verwerkt' op BOL.com?
Maar ik maak me geen zorgen.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
En dan iedereen janken dat we het niet gehaald hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Dat zou humor zijntopic dicht op thread #99.
![]()
![]()
PC is nog niet aangekondigd. hahaquote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef RalphFiennes het volgende:
Wat voor pc heb je eik nodig als ik deze wil spelen? En zou die vanavond al op Steam te downloaden zijn?![]()
Dude?quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef RalphFiennes het volgende:
Staat toch voor vanavond op release datum? Wat nou haha?quote:Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
PC is nog niet aangekondigd. haha
Zie ik het verkeerd?![]()
PS3 jaquote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
Staat toch voor vanavond op release datum? Wat nou haha?
Not sure, if troll or serious.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef RalphFiennes het volgende:
Wat voor pc heb je eik nodig als ik deze wil spelen? En zou die vanavond al op Steam te downloaden zijn?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Alleen PS3 + XBox360.quote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
Zie ik het verkeerd?
PC is nog onduidelijk: http://tweakers.net/nieuw(...)c-en-ps4-versie.html![]()
PC versie is geeneens aangekondigd.quote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
of troll of...quote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn bal jeuken als er geen ruimte is voor een beetje lol, tbh.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Dat zou humor zijntopic dicht op thread #99.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ga er maar niet vanuit.quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ligt het spel nou al vroegtijdig in de winkels, of niet?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nopequote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ligt het spel nou al vroegtijdig in de winkels, of niet?![]()
Wees blij dat het nu een SC is, ruimte voor een beetje lol is er zeker.quote:Op maandag 16 september 2013 14:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn bal jeuken als er geen ruimte is voor een beetje lol, tbh.
Maar zelfs nu dat het een SC is, zie je dat mensen graag weer de grenzen op blijven zoeken. Beetje jammer.![]()
Dat is per winkel afhankelijk.
Gewoon even kijken als je in de buurt bent.
Bij de gameshop waar ik afgelopen vrijdag was zijn al 3 exemplaren verkocht in de tijd dat ik er was."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
O.quote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen PS3 + XBox360.
PC is nog onduidelijk: http://tweakers.net/nieuw(...)c-en-ps4-versie.htmlHeb ik voor niets vrij genomen morgen
Had er nog zo'n zin in
![]()
![]()
Hardieharquote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
O.Heb ik voor niets vrij genomen morgen
Had er nog zo'n zin in
![]()
![]()
Ik vraag me af wat voor grenzen. Serieus.quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Wees blij dat het nu een SC is, ruimte voor een beetje lol is er zeker.
Maar zelfs nu dat het een SC is, zie je dat mensen graag weer de grenzen op blijven zoeken. Beetje jammer.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Vrij voor de hand liggend eigenlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 14:14 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor grenzen. Serieus.
Racisme, disrespect, name calling, etc.![]()
Laat ze G, dit zijn van die boyz waarvan vroeger hun kauwballen werden gestolen. Fireball Jawbreaker en alles!quote:Op maandag 16 september 2013 14:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn bal jeuken als er geen ruimte is voor een beetje lol, tbh.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Een topicban zou voor veel users een uitkomst zijn! Wel jammer dat zoiets niet bestaat. Wel een goede voor feedback though.![]()
Als je hem op 31 december verwacht, dan ja.quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ligt het spel nou al vroegtijdig in de winkels, of niet?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Oke. Ik dacht namelijk dat het alleen maar om "G" ging. Aangezien dat aan de hand was. De meloenen en dergelijke zijn al een tijdje van de baan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Vrij voor de hand liggend eigenlijk.
Racisme, disrespect, name calling, etc.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
niet relevantquote:![]()
Dan koop je toch een PS3?quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
O.Heb ik voor niets vrij genomen morgen
Had er nog zo'n zin in
![]()
Je vindt het wel grappig om te lachen om het leed van anderen ja?quote:![]()
Fuck it, dan maar koop ik maar meteen een xbox bij of zo, kost dat tegenwoordig nog?![]()
![]()
Huh? Dus als wij elkaar onderling G noemen als knipoog naar Franklin van *TA V, dan mag dat niet. Ik volg het even niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Vrij voor de hand liggend eigenlijk.
Racisme, disrespect, name calling, etc."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Paar tientjes ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
Je vindt het wel grappig om te lachen om het leed van anderen ja?![]()
Fuck it, dan maar koop ik maar meteen een xbox bij of zo, kost dat tegenwoordig nog?![]()
![]()
Ik heb veel gemist in de tussentijd, maar heb ergens opgepikt dat Dixons een levering voor morgen niet garandeerd. Klopt dit?![]()
All my life I've been considered as the worst
Lyin' to my mother, even stealin' out her purse
Crime after crime, from drugs to extortion
I know my mother wished she got a fuckin' abortionOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een paar keer is nog steeds niet leuk, maar ach.. 28 topics vol kinderachtige flauwekul wordt irritant.quote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Huh? Dus als wij elkaar onderling G noemen als knipoog naar Franklin van *TA V, dan mag dat niet. Ik volg het even niet.![]()
K-ROSE, because if you spend more time with farm animals than your wife, you'll have a lonely heart and a nasty infection!
![]()
![]()
![]()
Blijft moooi.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Introvert het volgende:
K-ROSE, because if you spend more time with farm animals than your wife, you'll have a lonely heart and a nasty infection!
![]()
Cuzz i love a rainy night!![]()
Lekker, worst.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
All my life I've been considered as the worstFOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Nee, je wil er gewoon graag over in discussie. Je snapt het donders goed.quote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Huh? Dus als wij elkaar onderling G noemen als knipoog naar Franklin van *TA V, dan mag dat niet. Ik volg het even niet."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
topic 100 halen we zo wel, denk vanavond nog wel topic 110 minimaal
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Toch zijn er behoorlijk wat mensen hier dat dat wel kunnen waarderen dat stomme straattaaltje. Lekker laten gaan man.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Een paar keer is nog steeds niet leuk, maar ach.. 28 topics vol kinderachtige flauwekul wordt irritant.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Zeuren over straattaal in een topic over een computerspelletje, een computerspelletje waar iedereen zo praat.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Een paar keer is nog steeds niet leuk, maar ach.. 28 topics vol kinderachtige flauwekul wordt irritant.
Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat![]()
Ze hadden net zo goed de stemmen van de gangsters in GTA door mensen hier in kunnen laten spreken in plaats van door 'echte' gangsters.![]()
Ja niet allemaal dus. Inhoudelijk wordt er niets meer toegevoegd. En dat is jammer.quote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Toch zijn er behoorlijk wat mensen hier dat dat wel kunnen waarderen dat stomme straattaaltje. Lekker laten gaan man.![]()
Ik vind eingenlijk dat dit topic even op slot moet, vanwege "intern overleg"quote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
topic 100 halen we zo wel, denk vanavond nog wel topic 110 minimaal![]()
![]()
Stond toch een boete op?quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)itgifte_GTA_V__.htmlIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dus als ik jouw grammatica mij niet vind aanstaan dan moet ik maar de modjes erbij gaan halen ipv er zelf overheen te lezen en je verder te negeren? (En ik zij negeren, niet NEGER'en.)quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Een paar keer is nog steeds niet leuk, maar ach.. 28 topics vol kinderachtige flauwekul wordt irritant."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Mee eens, maar dan moet je naar het andere topic gaan imo.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja niet allemaal dus. Inhoudelijk wordt er niets meer toegevoegd. En dat is jammer.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Zit the O'Jay's met Backstabbers ook op de soundtrack?
Dat is ook zo'n heerlijke GTA-cruiser!"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
SC na de release was sowieso wel handiger geweestquote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind eingenlijk dat dit topic even op slot moet, vanwege "intern overleg"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
yo de laatste keer dat ik het checkte was dit niet het My Little Pony topic
if you can't stand the heat get out of the kitchenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mensen zoals jij...quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Inderdaad tijd voor heel wat lange bans!
Ik snap het idd. Maar jij niet aangezien je blijft voeden.quote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, je wil er gewoon graag over in discussie. Je snapt het donders goed.
Iedereen moet gewoon luchtig doen en niet zo'n drama maken om niks.
Morgen was het sowieso voorbij geweest. Maar goed."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik ga de discussie niet met je aan.. je snapt het zelf wel hoop ik maar voor je.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Dus als ik jouw grammatica mij niet vind aanstaan dan moet ik maar de modjes erbij gaan halen ipv er zelf overheen te lezen en je verder te negeren? (En ik zij negeren, niet NEGER'en.)![]()
Mwah, met al die streams en mensen met hun bestelling-perikelen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
SC na de release was sowieso wel handiger geweest![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Zeuren over straattaal in een topic over een computerspelletje, een computerspelletje waar iedereen zo praat."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nigga, praat toch geen poep man.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Inderdaad tijd voor heel wat lange bans!Shit joh.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Louisiana woman, Mississippi man
We get together every time we can.
The Mississippi River can keep us apart
There's too much love in the Mississippi heart.
Too much love in this Louisiana heart.
![]()
![]()
Dat gaat het nog wel over het spel hequote:Op maandag 16 september 2013 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, met al die streams en mensen met hun bestelling-perikelen.! Lees nu eens het topic door
?
Waddup my main man.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Maar ondertussen wel WoW spelers uitlachen omdat zij ook doen wat in het spelletje gedaan wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Zeuren over straattaal in een topic over een computerspelletje, een computerspelletje waar iedereen zo praat.!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
He? Niet, She?quote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Johnbon het volgende:
Well the heat was on, but he stayed in the kitchen![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Louisiana woman, Mississippi man
We get together every time we can.
The Mississippi River can keep us apart
There's too much love in the Mississippi heart.
Too much love in this Louisiana heart.
Digo![]()
I know, gisteren ging het nog goedquote:Op maandag 16 september 2013 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaat het nog wel over het spel he! Lees nu eens het topic door
?
![]()
![]()
Deze reactie zegt genoeg. Klaar nu.quote:Op maandag 16 september 2013 14:20 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet met je aan.. je snapt het zelf wel hoop ik maar voor je."Thats how we roll in the Shire!"![]()
mag ik het laatste woord hebben?quote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef Giester het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg. Klaar nu.
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Ja deze dag gaat sneller dan ik had verwachtquote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef J03llV het volgende:
[..]
Mwah, ben het wachten min of meer zat maarja..
What's good met jou dan G?Het is bijna zover!
Gelukkig welquote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja deze dag gaat sneller dan ik had verwachtHet is bijna zover!
![]()
![]()
Nog een paar uur. Neef van mij krijgt hem straks rond 17:00.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef Giester het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg. Klaar nu.![]()
![]()
Hoedanquote:Op maandag 16 september 2013 14:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nog een paar uur. Neef van mij krijgt hem straks rond 17:00.![]()
Ontopic aub.quote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb de K-Rose lijst in spotify gezet, blijft skon om af en toe naar te luisteren
We zullen hier gewoon GTA V bespreken in normaal ABN."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Ontopic aub.
We zullen hier gewoon GTA V bespreken in normaal ABN.__!
Heulemaal skon ja meiske, wa denkte gij dan? Das mooi man!quote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb de K-Rose lijst in spotify gezet, blijft skon om af en toe naar te luisteren
lekkah op die traktor sjeezen over het platteland. BOERUUUH BOERUUUUH BOERUUUUH GTAUUUUH.
Excuses, moest ff.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Via een of andere gozer die een gamesstore runt ofzo. Hij heeft altijd de games wel eerder.quote:You dont believe me ? Read this line again.![]()
Biggiequote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
All my life I've been considered as the worst
Lyin' to my mother, even stealin' out her purse
Crime after crime, from drugs to extortion
I know my mother wished she got a fuckin' abortion![]()
![]()
Wij zijn eigenlijk hele normale jongens hoor.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
pics van je pizzapuntjequote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Secretly We Are Gay![]()
My mother didn't give me what I want, what the fuck?
Now I got a glock, makin' motherfuckers duck
Shit is real, and hungry's how I feel
I rob and steal because that money got that whip appealOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Haha, gij kent ok skon brabants praote!quote:Op maandag 16 september 2013 14:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Heulemaal skon ja meiske, wa denkte gij dan? Das mooi man!
lekkah op die traktor sjeezen over het platteland. BOERUUUH BOERUUUUH BOERUUUUH GTAUUUUH.
Excuses, moest ff.![]()
Eindhovenaar in hart en nieren, maar nee... ik ken niet echt plat brabant praten.quote:Op maandag 16 september 2013 14:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, gij kent ok skon brabants praote!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik denk dat we de 100 halen voor vannacht 00:00If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik zeg, DOEN.quote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
[..]
Beetje wel he, ik zal d'r effe over nadenken, misschien post ik ze alsnog gewoon hierOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar dat is een pure gok.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
EINDHOVUHHH DE GEKSTUUUH !quote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Eindhovenaar in hart en nieren, maar nee... ik ken niet echt plat brabant praten.![]()
Nooit van zijn leven gast. Nooit.quote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat we de 100 halen voor vannacht 00:00ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |