De verhoudingen zijn fucked up inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 13:03 schreef Mss het volgende:
Er staan soms trouwens best leuke recepten op hoor, maar vaak met weinig groenters en velen vlees
Lollerrrrquote:Op maandag 16 september 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn fucked up inderdaad.
Ze had op een gegeven moment iets wat leek op 2 opscheplepels stamppot, met drie (!) gehaktballen
ja dat bedoel ik. Dat je de eerste drie maanden eigenlijk vooral heel bezorgd bent. Omdat je nu weet hoe makkelijk het mis kan gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik _denk_ dat je de volgende keer toch weer heel blij gaat zijn hoor SQ. Ook al zal je natuurlijk bezorgd blijven "wat als" zal het alsnog een hele ervaring worden
oh ja, die. Achquote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://gewoonwateenstudentjesavondseet.blogspot.nl/
Ik vind alleen een kookboek van haar creaties wel een beetje ver gaanquote:Op maandag 16 september 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, die. Achje moet een hobby hebben toch?
als er mensen zijn die het willen kopen, why not?quote:Op maandag 16 september 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind alleen een kookboek van haar creaties wel een beetje ver gaan
Ja dat denk ik ook wel idd, ik denk dat als ik een baby zou nemen ik het ook hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. Dat je de eerste drie maanden eigenlijk vooral heel bezorgd bent. Omdat je nu weet hoe makkelijk het mis kan gaan.
ja ik ben er inmiddels wel achter dat het niet helemaal een kwestie van "nemen" is, helaasquote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel idd, ik denk dat als ik een baby zou nemen ik het ook hebben
Naja het is vaak met pakjes, ik vind niet dat dat in een kookboek thuishoort. Maar misschien maakt ze wel een leuk boek, als het heel anders is dan dr blog.quote:Op maandag 16 september 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als er mensen zijn die het willen kopen, why not?
Is het goedkoop en snel? Daar is best een markt voor
quote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://gewoonwateenstudentjesavondseet.blogspot.nl/
Ja, nee, maar ... je weet ewl wat ik bedoelquote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ben er inmiddels wel achter dat het niet helemaal een kwestie van "nemen" is, helaas
Zouden ze een lampen-RSS op fok hebben zitten?quote:Helaas een slecht bericht, wij hebben nogmaals voor u geïnformeerd naar de status van uw bestelling en moeten u helaas mededelen dat wij verwachten dat deze pas eind week 38, begin week 39 door ons uitgeleverd wordt.
Onze excuses voor de vertraagde uitlevering van uw bestelling.
Mensen gaan er meestal gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat (wat ook maar goed is; want beter dat je positief en blij bent ipv meteen extreem bezorgd...). Pas als zoiets in de nabije omgeving (of zelfquote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ben er inmiddels wel achter dat het niet helemaal een kwestie van "nemen" is, helaas
quote:Op maandag 16 september 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik mopperde tien minuten geleden over die lamp he? Toen deed mijn e-mail ineens pling?
[..]
Zouden ze een lampen-RSS op fok hebben zitten?
hehehe ja, daar gaan we maar van uit. De statistieken spreken nog steeds in m'n voordeelquote:Op maandag 16 september 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mensen gaan er meestal gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat (wat ook maar goed is; want beter dat je positief en blij bent ipv meteen extreem bezorgd...). Pas als zoiets in de nabije omgeving (of zelf) gebeurt; wordt er beseft dat het eigenlijk toch allemaal niet zo vanzelfsprekend is en het echt een wonder is; dat je zwanger bent en er een gezonde baby wordt geboren.
Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat je meteen negatief moet zijn; maar ik kan me voorstellen dat je wat 'voorzichtiger' bent als je weer bij de dokter moet komen. En ik hoop gewoon dat je dit straks kan afsluiten en de volgende zwangerschap wel helemaal goed gaat en je een echte hormonenbom wordt zoals het hoort![]()
![]()
![]()
Daar ga ik ook gewoon vanuitquote:Op maandag 16 september 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe ja, daar gaan we maar van uit. De statistieken spreken nog steeds in m'n voordeel
ja, belachelijk toch!quote:Op maandag 16 september 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Tevens: dat duurt veel te lang, klacht.nl!
quote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar ga ik ook gewoon vanuit![]()
Straks wordt het gewoon van: ERMAHGERD SKJOE IK BEDOELDE VELEN KUSJESKROEL ENZO NOOEEESS NIET BOOS WORDEN GIJ HORMONENMONSTER GIJ !truestory.gif
![]()
Stomme kutbloggersquote:Op maandag 16 september 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewerd lindy en ik hebben een geheimen meet
nou dat viel volgens mij nog best meequote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar ga ik ook gewoon vanuit![]()
Straks wordt het gewoon van: ERMAHGERD SKJOE IK BEDOELDE VELEN KUSJESKROEL ENZO NOOEEESS NIET BOOS WORDEN GIJ HORMONENMONSTER GIJ !truestory.gif
![]()
DAT DENK JIJquote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat viel volgens mij nog best mee
Ik was/ben (want die hormonen zitten er nog gewoon) wel erg erg moe en wat huileriger dan normaal, maar volgens bb geen echt hormonster geworden. Dus dat komt wel goed
![]()
(hormonsterigheid schijnt het ergst te zijn in de eerste drie maanden, ook nog)
Dus je stuurt BB ook niet midden in de nacht op pad omdat je een vanille-milkshake wil en hij moet van mcdonalds zijn want iets anders is onacceptabel?quote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat viel volgens mij nog best mee
Ik was/ben (want die hormonen zitten er nog gewoon) wel erg erg moe en wat huileriger dan normaal, maar volgens bb geen echt hormonster geworden. Dus dat komt wel goed
![]()
(hormonsterigheid schijnt het ergst te zijn in de eerste drie maanden, ook nog)
nope. Ook niet misselijk / onredelijk / jaloersch enzo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus je stuurt BB ook niet midden in de nacht op pad omdat je een vanille-milkshake wil en hij moet van mcdonalds zijn want iets anders is onacceptabel?
quote:Op maandag 16 september 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had cake voor lunch.. En nog een stuk taart![]()
![]()
![]()
Die zijn tof jaquote:Op maandag 16 september 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
k denk dat ik die laarzen bestel die SQ spamde, die zijn met 10 euro korting maar 164 en als ze niet mooi zijn kan k ze toch gratis terugsturen
Een abo? Mij buurvrouw heeft m wel want die werkt er voor. Ligt die niet in de primera?quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand die de Frits heeft overigens?
de wat?quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand die de Frits heeft overigens?
Ermahgerd geheimen pupameet <3quote:Op maandag 16 september 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewerd lindy en ik hebben een geheimen meet
Naja ze hebben het artikel van RCR wel op de pagina geplaatst; maar dat is niet te lezenquote:Op maandag 16 september 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een abo? Mij buurvrouw heeft m wel want die werkt er voor. Ligt die niet in de primera?
ik denk dat je meer kans maakt bij de Rollers zelf!quote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja ze hebben het artikel van RCR wel op de pagina geplaatst; maar dat is niet te lezenDus ik vroeg me af of iemand em alsnog kon inscannen; mócht iemand hem hier hebben
![]()
Dr martens met korting? WAAR?quote:Op maandag 16 september 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens dr. martens gefaald(maar velen korting en ik moest; naast mijn bikerboots; een paar degelijke voor deze winter
)
Ah, dan is het niet genant dat ik dat niet weetquote:
Ja idd. Vraag vanavond wel evenquote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je meer kans maakt bij de Rollers zelf!
Karmaloop.nlquote:
Ja, ik die dikke met die muts op, okay?quote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
siekrut date
ik ben die ginger okay!
Ja zonder t, daarom vind ik die naam vreemdquote:Op maandag 16 september 2013 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd. Vraag vanavond wel even
[..]
Karmaloop.nl
Code: fashionisaparty
ERMAHGERD FAAL ALLES!!quote:Op maandag 16 september 2013 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd. Vraag vanavond wel even
[..]
Karmaloop.nl
Code: fashionisaparty
Gewoon fashion is a party toch?quote:Op maandag 16 september 2013 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja zonder t, daarom vind ik die naam vreemd
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon fashion is a party toch?
*spannend*quote:Op maandag 16 september 2013 13:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik die dikke met die muts op, okay?
Dit doet me dan weer hier aan denkenquote:Op maandag 16 september 2013 13:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik lees die ook altijd als faasioniesapartie.
Andere belichting/bewerking?quote:Op maandag 16 september 2013 13:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.zalando.nl/con(...)d-co415a01y-304.html
Dit ziet er toch niet hetzelfde uit als:
http://www.karmaloop.nl/commodity/46722-converse-all-star-ox ?
nee die ene is rood die ander bordeauxquote:Op maandag 16 september 2013 13:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.zalando.nl/con(...)d-co415a01y-304.html
Dit ziet er toch niet hetzelfde uit als:
http://www.karmaloop.nl/commodity/46722-converse-all-star-ox ?
MAAR WAT NOU ALS JE ELKAAR NIET KAN VINDENquote:
ERMAHGERD!!quote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MAAR WAT NOU ALS JE ELKAAR NIET KAN VINDEN?
Afspreken dat je een tet buiten je shirt draagt zodat je herkenbaar bentquote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar bij karmaloop staat dat het maroon is. En maroon is bordeaux.quote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die ene is rood die ander bordeaux
Ze past wel goed in jullie huishouden hequote:Op maandag 16 september 2013 13:39 schreef Lindytje het volgende:
GOddomme, ik wilde net typen zo van: Lassie ligt altijd zo gezellig naast me, ah lief <3 <3 koetsiekoetsie.
Laat ze me toch een RUFT! Ik zit bijna te nierken hi![]()
er
wij hebben zo'n aantrekkingskracht dat komt wel goedquote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 16 september 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon fashion is a party toch?
Dat had ik ook. Maar die korting doet het volgens mij niet bij mij.quote:Op maandag 16 september 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog niks gedaan en dit verschijnt in beeld?
Bedankt voor je bestelling bij www.karmaloop.nl ! Veel plezier met je aankoop !
Wel briljantquote:Op maandag 16 september 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afspreken dat je een tet buiten je shirt draagt zodat je herkenbaar bent
Bij mij duurde het ook even.quote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
OhIk zat te denken aan fashionista
En het is zo slechtquote:Op maandag 16 september 2013 13:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik lees die ook altijd als faasioniesapartie.
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze past wel goed in jullie huishouden he?
Had ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog niks gedaan en dit verschijnt in beeld?
Bedankt voor je bestelling bij www.karmaloop.nl ! Veel plezier met je aankoop !
Oh, ik snap het al.quote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Maar die korting doet het volgens mij niet bij mij.
Waar is de troost voor nodig dan?quote:
Ja want dat is ook een woordquote:Op maandag 16 september 2013 13:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ook even.
Het gaat gewoon ff kut hier. Velen aidsfrustratiesquote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar is de troost voor nodig dan?
We kunnen wel concluderen dat in het algemeen in de bloggers-wereld kwaliteit absoluut niet van belang isquote:Op maandag 16 september 2013 13:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
En het is zo slechtEn ze doet dit dus full time he
Le fuquote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Het gaat gewoon ff kut hier. Velen aidsfrustraties
Precies!quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja want dat is ook een woordDus Fashionista Party
Key to success: lever bagger kwaliteit. Ik doe nooit meer clean up denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We kunnen wel concluderen dat in het algemeen in de bloggers-wereld kwaliteit absoluut niet van belang is![]()
Ik vind het eigenlijk knap van de bloggers hier dat ze hun best blijven doen om kwalitatief goede blogs te maken. Ik zou het zwaar demotiverend vinden. Hulde
wat! hoe danquote:Op maandag 16 september 2013 13:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
En het is zo slechtEn ze doet dit dus full time he
let wel op he, die Drench dingen zijn 100% rubberquote:Op maandag 16 september 2013 13:45 schreef Lindytje het volgende:
Ermahgerd dr martens voor 48 ekkies <3 <3
Ohquote:Op maandag 16 september 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
let wel op he, die Drench dingen zijn 100% rubber
quote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Het gaat gewoon ff kut hier. Velen aidsfrustraties
Ik sta qua gewicht al een tijdje stil en dat frustreert me enorm. Vermoedelijk eet ik teveel met avondeten, maar als ik afgemeten porties ga eten heb ik binnen no-time weer honger en word ik ontzettend chagrijnig. Maar niet afvallen en wel ontzettend veel lekker eten afwijzen en weigeren is ook ontzettend kut.quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Le fu![]()
Iets waar we mee kunnen helpen?
(in b4 "ja velen geld voor troostfaal")
Sponsorouders denk ik. Ze doet geen opleiding omdat ze zich volledig op het bloggen wil gooien.quote:
Ja, waar zou het succes hem nou inzitten?quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Key to success: lever bagger kwaliteit. Ik doe nooit meer clean up denk ik.
Dat klinkt idd heel frustrerendquote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik sta qua gewicht al een tijdje stil en dat frustreert me enorm. Vermoedelijk eet ik teveel met avondeten, maar als ik afgemeten porties ga eten heb ik binnen no-time weer honger en word ik ontzettend chagrijnig. Maar niet afvallen en wel ontzettend veel lekker eten afwijzen en weigeren is ook ontzettend kut.
Daarnaast slaap al ik tijden ontzettend kut en ben gewoon echt ontzettend moe.
dat laatste vooral, veel blogges krijgen spul omdat je heel veel mails uitsturen ipv wachten tot een bedrijf jou mailtquote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, waar zou het succes hem nou inzitten?
Veel lezers is niet nodig.
Kwaliteit ook niet.
Gewoon heel vaak bloggen (maakt niet uit wat en hoe) en elk PR-bureau wat je kent aanschrijven?
Veel lezers is toch wel zeer gewenst als je er iets aan wil verdienen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, waar zou het succes hem nou inzitten?
Veel lezers is niet nodig.
Kwaliteit ook niet.
Gewoon heel vaak bloggen (maakt niet uit wat en hoe) en elk PR-bureau wat je kent aanschrijven?
Dat is ook enorm kut, als je zo je best doet en het lijkt maar niet te lukken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik sta qua gewicht al een tijdje stil en dat frustreert me enorm. Vermoedelijk eet ik teveel met avondeten, maar als ik afgemeten porties ga eten heb ik binnen no-time weer honger en word ik ontzettend chagrijnig. Maar niet afvallen en wel ontzettend veel lekker eten afwijzen en weigeren is ook ontzettend kut.
Daarnaast slaap al ik tijden ontzettend kut en ben gewoon echt ontzettend moe.
Ja, ik fiets wel redelijk veel. Meerdere dagen in de week rond de 15km.quote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klinkt idd heel frustrerend. Doe je momenteel wel iets van sport eigenlijk?
Vast wel relaxt hoor voor nu, maaaarr ehh dikkequote:Op maandag 16 september 2013 13:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sponsorouders denk ik. Ze doet geen opleiding omdat ze zich volledig op het bloggen wil gooien.
Plus op elk persbericht reageren met: HEBBEN JULLIE NOG ZOOI DIE JE NAAR MIJ KAN STUREN???quote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat laatste vooral, veel blogges krijgen spul omdat je heel veel mails uitsturen ipv wachten tot een bedrijf jou mailt
Je zou er toch een experiment van moeten maken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat laatste vooral, veel blogges krijgen spul omdat je heel veel mails uitsturen ipv wachten tot een bedrijf jou mailt
Dat is in ieder geval wel goed dan. Maar alsnog balen natuurlijk dat je zo slecht slaapt enzo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik fiets wel redelijk veel. Meerdere dagen in de week rond de 15km.
Hmm wel balen zeg, sliep je al slecht voordat je op een plateau kwam?quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik fiets wel redelijk veel. Meerdere dagen in de week rond de 15km.
Ja, zij snappen het ook niet echt, en daarom ook de conclusie dat het vermoedelijk in het avondeten zit. Een hoeveelheid boterhammen is makkelijker accuraat bij te houden dan je hoeveelheid avondeten. Als ik bijvoorbeeld iets van pasta eet komt alles in een pan en is het moeilijk bij te houden hoeveel er nou precies van wat gegeten wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is ook enorm kut, als je zo je best doet en het lijkt maar niet te lukken.
Hebben jullie het daar in de groep ook over? Zullen toch wel meer mensen zijn met dit probleem?
Ja, ik ben altijd al een slechte slaper geweest, maar nu is het nog ergerquote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef owl. het volgende:
[..]
Hmm wel balen zeg, sliep je al slecht voordat je op een plateau kwam?
O dat is echt kut ja. Zeker als niemand anders het heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, zij snappen het ook niet echt, en daarom ook de conclusie dat het vermoedelijk in het avondeten zit. Een hoeveelheid boterhammen is makkelijker accuraat bij te houden dan je hoeveelheid avondeten. Als ik bijvoorbeeld iets van pasta eet komt alles in een pan en is het moeilijk bij te houden hoeveel er nou precies van wat gegeten wordt.
En ik ben dus de enige die dit heeft, de rest valt vrolijk af. En ik was dus ook al het een en ander afgevallen en ik had het idee dat ik in die tijd meer at dan nu. En dat was voor mij hanteerbeer. Ik heb het gevoel dat ik nu zo streng voor mezelf moet zijn om af te vallen dat het een soort diëten gaat worden en dat is gewoon niet te doen voor zo'n lange tijd.
Maar ik vind het zo kut dat ik al zo ontzettend veel laat qua eten en daar gewoon geen beloning voor terugzie en nu is er afgelopen weekend iets geknapt en nu gaat het kut en voel ik me nog kutter.
Dan is dat het vast ook niet, wel vervelend om ook nog eens slecht te slapen. Dan kan ik zelf niets meer hebben en is alles nog veel kutter en stommer.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd al een slechte slaper geweest, maar nu is het nog erger
En er staat niks in de lijst qua tussendoortjes die je wel altijd mag eten (bv... tomaatjes; komkommer; weet ik veel....). Zodat de honger gestild is; zeg maar?quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
Ik heb al relatief kleine borden en ik wacht ongeveer een kwartier met het opscheppen van een tweede bord. Ik kán ook wel gewoon een afgewogen portie eten, maar dan heb ik echt letterlijk na een uur echt weer honger, en dan heb ik de rest van de dag ook gewoon genoeg gehad.
Klinkt heel stom, maar ik eet nog wel eens een hele komkommer bij m'n eten. Ik eet m'n bord leeg voor zover ik trek heb en snack dan even door op die komkommer. Is alleen maar water, maar het vult wel.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
Ik heb al relatief kleine borden en ik wacht ongeveer een kwartier met het opscheppen van een tweede bord. Ik kán ook wel gewoon een afgewogen portie eten, maar dan heb ik echt letterlijk na een uur echt weer honger, en dan heb ik de rest van de dag ook gewoon genoeg gehad.
is dat ook als je afgemeten kookt? Of heb je dat vooral als je weet dat er nog meer eten is?quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
Ah jammer, dan is het helemaal stom omdat je juist al zo je best doet met allerlei 'truukjes' ook.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Zaadlando? Klacht.nl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
eh.... right. Net als de HEMA binnen lopen, een rek vol jurken meepakken, en dan zeggen dat je eerst ff thuis gaat passen en dan later wel een keer komt betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Ik had donderdag afgemeten gekookt en opgeschept, en dan heb ik gewoon nog echt honger. Wel kook ik vaak voor twee dagen omdat ik nu lange dagen maak, maar het is aan de ene kant een strijd tussen honger hebben en afvallen of toegeven aan de honger en niet afvallen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat ook als je afgemeten kookt? Of heb je dat vooral als je weet dat er nog meer eten is?
(bij mij maakt dat namelijk een wereld van verschil)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zalando facebook, wat een heerlijke berichten allemaal
Plus dat ze daar kleding van 1000 euro hebben, die grappige studenten natuurlijk rustig gaan bestellen om een keer aan te hebben en dan weer terug te sturenquote:Op maandag 16 september 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh.... right. Net als de HEMA binnen lopen, een rek vol jurken meepakken, en dan zeggen dat je eerst ff thuis gaat passen en dan later wel een keer komt betalen![]()
Pfff, wat lastig. Hoe lang is dit al zo? Normaliter moet je lichaam toch na een aantal weken echt wel gewend zijn aan andere porties. Of is de honger meer mentaal?quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had donderdag afgemeten gekookt en opgeschept, en dan heb ik gewoon nog echt honger. Wel kook ik vaak voor twee dagen omdat ik nu lange dagen maak, maar het is aan de ene kant een strijd tussen honger hebben en afvallen of toegeven aan de honger en niet afvallen.
En dan hebben we het over gewoon avondeten. Dingen als snoep doe ik sowieso al niet, alcohol ook bijna niet.
Welke kortingscode?quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wou dus kijken of andere mensen ook problemen hadden met die kortingscode
Mag ik even zeggen dat ik het hier heel erg mee eens ben?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp waarom merken pers-events organiseren voor bloggers met relatief gezien vrij weinig lezers?![]()
Aan de andere kant, dat ik niks begrijp van de bloggerswereld is al regelmatig gebleken
Als je ze op een meet nog een keer hebt heb ik wel interessequote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ELLE opgezegd.
Heb een abo sinds april en nog geen 1 keer dat boekje open geslagen!!!!
iemand interesse in 8 ELLES?
quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
hoezo pleurt die webshop Karmaloop condooms in mijn winkelmandje?
Ja, ik ben er nog niet zo lang mee bezig hoor, pas een weekje ofzo, maar ik kan gewoon heel slecht tegen honger. Like duh, anders had ik er ook niet zo uitgezien.quote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pfff, wat lastig. Hoe lang is dit al zo? Normaliter moet je lichaam toch na een aantal weken echt wel gewend zijn aan andere porties. Of is de honger meer mentaal?
Eet je niet te weinig voor jouw lichaam?quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog niet zo lang mee bezig hoor, pas een weekje ofzo, maar ik kan gewoon heel slecht tegen honger. Like duh, anders had ik er ook niet zo uitgezien.
Maar voorheen viel ik dus af terwijl ik opschepte naar mijn honger, kon ik een peer week snoepen en een paar glazen alcohol drinken.
Nu eet ik keurig volgens schema en val gewoon niet af, en nu loop ik gewoon tegen een muur aan dat ik alleen maar in bed wil liggen janken.
heel begrijpelijk, maar afvallen is geen exacte wetenschapquote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog niet zo lang mee bezig hoor, pas een weekje ofzo, maar ik kan gewoon heel slecht tegen honger. Like duh, anders had ik er ook niet zo uitgezien.
Maar voorheen viel ik dus af terwijl ik opschepte naar mijn honger, kon ik een peer week snoepen en een paar glazen alcohol drinken.
Nu eet ik keurig volgens schema en val gewoon niet af, en nu loop ik gewoon tegen een muur aan dat ik alleen maar in bed wil liggen janken.
Nope, ik eet gemiddeld 5 boterhammen, twee keer iets van liga/sultana, ergens nog fruit, avondeten en nog een zuivelportie. Dat moet echt genoeg zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eet je niet te weinig voor jouw lichaam?
Ja ik drink echt velen, echt ruim 2 liter water per dag.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Drink je wel genoeg Mss? Want ik denk soms dat ik honger heb, maar als ik dan eerst een glas drinken/water pak blijkt dat ik eigenlijk dorst had. En als ik dan niet ga drinken maar eten, dan eet ik dus meer omdat het honger gevoel (wat stiekem dorst is) daar niet mee weg gaat.
Goed bezig! Maar wel echt rot dat je er, voor je gevoel nu, niks mee opschiet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik drink echt velen, echt ruim 2 liter water per dag.
Kun je het wel aankaarten bij die groepleiders? Dat men in ieder geval even kan meedenken ofzo...quote:Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef Mss het volgende:
Ik moet ook gewoon door, ik kan ook niet anders. Maar ik ben ook wel bang voor wat er gaan komen als het nu al zo moeilijk is.
Ja, die zijn er al heel actief mee bezig. Zij vinden het ook raar dat ik niet afval. Daarom ben ik nu bezig met foto's maken van mijn avondmaaltijd zodat zij beter hoeveelheden kunnen inschatten.quote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kun je het wel aankaarten bij die groepleiders? Dat men in ieder geval even kan meedenken ofzo...
je beseffen dat het niet elke dag altijd kut gaat zijn. Natuurlijk zullen er nog velen kutdagen volgen, maar denk ook aan de goede dagen die er zullen zijn. Dat je supertrots bent op jezelf, dat je ineens merkt dat je broeken losser zitten, dat je vol energie en vertrouwen bent. Want die gaan er ook zijn en die maken alles meer dan de moeite waard!quote:Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef Mss het volgende:
Ik moet ook gewoon door, ik kan ook niet anders. Maar ik ben ook wel bang voor wat er gaan komen als het nu al zo moeilijk is.
Ja, dat weet ik ook wel, en dat had ik een tijdje geleden ook, en toen begonnen mensen het aan me te zien. Ik heb zo dicht bij die -10 kilo gezeten maar ik kom er maar nietquote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je beseffen dat het niet elke dag altijd kut gaat zijn. Natuurlijk zullen er nog velen kutdagen volgen, maar denk ook aan de goede dagen die er zullen zijn. Dat je supertrots bent op jezelf, dat je ineens merkt dat je broeken losser zitten, dat je vol energie en vertrouwen bent. Want die gaan er ook zijn en die maken alles meer dan de moeite waard!
Sorryquote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben even terug aan het lezen.....
[..]
Mag ik even zeggen dat ik het hier heel erg mee eens ben?
Ik vind het al bizar dat ik af en toe word uitgenodigd, maar er komen soms bloggers met anderhalve paardenkop als lezer (ik heb er toch zeker al 2,5)... Ik vraag me echt af: HOE?
Ik heb soms bloggersfrustraties, ja
Ermahgerdquote:Op maandag 16 september 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd Lin; op mijn fb komt net een puppy teckel langs met de naam Sientje![]()
![]()
Jouw blog is leuk!quote:Op maandag 16 september 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sorry* SpaceInvaders flikkert kutblog in de prullenbak
Neeheee, niet jouw blog, lul! Ik zal eens wat voorbeelden opzoeken...quote:Op maandag 16 september 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sorry* SpaceInvaders flikkert kutblog in de prullenbak
Ik hoop dat ze er iets mee kunnen.. en je mag altijd op mijn tetters komen uitjanken.. O nee ik op de jouwe.. euh.. wacht.. wat?quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, die zijn er al heel actief mee bezig. Zij vinden het ook raar dat ik niet afval. Daarom ben ik nu bezig met foto's maken van mijn avondmaaltijd zodat zij beter hoeveelheden kunnen inschatten.
JAquote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Sjaan, dit zou zo Milo kunnen zijn.![]()
[ afbeelding ]
Net zoals die ninjaninja?quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neeheee, niet jouw blog, lul! Ik zal eens wat voorbeelden opzoeken...
Jij hebt toch een keer een bingo dinges gedaan!quote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR IK KRIJG GEEN GRATIS GELD WAT IS DIT
Ojaquote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij hebt toch een keer een bingo dinges gedaan!
Bingo dinges?quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OjaDat was echt fantastisch
Echt, leverde dat nog wat op jaquote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit
http://www.spacelifethoughts.com/bingo-hot-or-not/
voor best velen geld
Gvdquote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit
voor best velen geld
Ermagerdquote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit
voor best velen geld
Ik denk dat iedereen wel problemen heeft, alleen bij de een komt het wat meer naar voren dan bij de ander?quote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Mss het volgende:
Soms kan ik zo jaloers zijn op anderen die gewoon geen gedoe met eten hebben, maar daar schiet ik niks mee op. En ook constant vergelijken wat anderen eten, maar daar help ik mezelf niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij hadden mij benaderd.
quote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
NIET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij hadden mij benaderd.![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
Er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij hadden mij benaderd.
Mah.
Gerd!!!!
DUDE. Dan zou ik dat ook wel posten ja!Once in a while, I just wanna dance and feel good
Dafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij hadden mij benaderd.
En met alle respect en liefde en kusjekroel: Waarom benaderen ze jou?
Jij hebt toch ook niet bijzonder veel lezers ofzo?
IK SNAP DIE WERELD NIET![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Nee ik denk dat zoiets net averechts werkt omdat je alleen maar de positievere verhalen leest/hoort (nouja daar eerder op gaat letten eigenlijk) en je je daarom alleen maar meer kut gaat voelenquote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Mss het volgende:
Soms kan ik zo jaloers zijn op anderen die gewoon geen gedoe met eten hebben, maar daar schiet ik niks mee op. En ook constant vergelijken wat anderen eten, maar daar help ik mezelf niet mee
Snap ikquote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor 20 euro had ik niet over bingo gepost
Geen fucking idequote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq.
![]()
![]()
EN WAT HEEFT HET MET DE BLOG TE MAKENquote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq.
![]()
![]()
Ja, en ik zit denk ik ook wel een beetje in een verkeerde omgeving. Hier is het bier en pizza galore, dus dan lijkt het al snel alsof je heel veel af slaat.quote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel problemen heeft, alleen bij de een komt het wat meer naar voren dan bij de ander?
Ik kan heel slecht tegen brood MOETEN eten als ik iets anders wildan eet ik liever niks en dan dat ik brood MOET eten. En dan eet ik tegenwoordig zo ongeveer elke avond chips
Jonge je zou achterlijk zijn als je het niet doetquote:Op maandag 16 september 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar jullie snappen dat ik het wel prima vind als ik zulke bedragen aangeboden krijg?
NEE JE ZOU HET UIT PRINCIPE NIET MOETEN DOEN!quote:Op maandag 16 september 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar jullie snappen dat ik het wel prima vind als ik zulke bedragen aangeboden krijg?
Pahahaquote:Op maandag 16 september 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEE JE ZOU HET UIT PRINCIPE NIET MOETEN DOEN!
Haha, je zou echt niet goed zijn als je die niet had aangenomen
Volgens mij zijn de blogposts secundair jongequote:
JA HOI IK HEB BLOG GIMME MONEHHHHHHHHHHquote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de blogposts secundair jonge
Je hebt al een blog, schrijf alle persbuerau's![]()
En bedanktquote:Op maandag 16 september 2013 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jonge je zou achterlijk zijn als je het niet doet!
quote:Op maandag 16 september 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEE JE ZOU HET UIT PRINCIPE NIET MOETEN DOEN!
Haha, je zou echt niet goed zijn als je die niet had aangenomen
Jij hebt het niet gedaan?quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn er weer SC's gesloten ofzo?
quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Diconnected het volgende:
nergens leuk jasje te vinden in de stad, ik ga maar online shoppen
Nou ja, 135 is wel gewoon een heel aardig bedrag natuurlijk, zeker voor een studentquote:
Ik heb al 4 of 5 van dit soort dingen afgewezen, allemaal 100 euro of meer voor een artikel wat echt _niets_ met mijn blog te maken heeft, dus ja ik heb ze afgewezen want ik wil geen bagger op mijn blogquote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gedaan?![]()
Maar jij wordt al rijk van je blog, jij kan kritisch zijn
Ik was toen oprecht hele dagen bezig met een bingo appquote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik wou posten dat nagels en bingo een gekke combi is, maar Spees en bingo is ook een gekke combi
Heb je ze doorverwezen naar Spees?quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb al 4 of 5 van dit soort dingen afgewezen, allemaal 100 euro of meer voor een artikel wat echt _niets_ met mijn blog te maken heeft, dus ja ik heb ze afgewezen want ik wil geen bagger op mijn blog
Fijn.quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom hoor, hoi
Hoe komt dat idee toch de wereld in?quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wij zijn heul niet zo leuk hoor
Dat is best wel verschillend eigenlijk, het ligt er maar net aan hoeveel bedrijven je per maand hebt. Maar ik krijg wel gewoon elke maand inkomsten alleen verschilt het gewoon heel erg hoeveel het per maand is.quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Lindytje het volgende:
Mels, wat verdien jij eigenlijk zo'n beetje met je blog?
(of is het not done om dat te vragen?)
We vinden elkaar niet eens leukquote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb al 4 of 5 van dit soort dingen afgewezen, allemaal 100 euro of meer voor een artikel wat echt _niets_ met mijn blog te maken heeft, dus ja ik heb ze afgewezen want ik wil geen bagger op mijn blog
Praat voor jezelfquote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom hoor, hoi
Terecht, jullie zijn allemaal stomquote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We vinden elkaar niet eens leuk
Wauw, dat zijn veel woorden waar niks in staatquote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is best wel verschillend eigenlijk, het ligt er maar net aan hoeveel bedrijven je per maand hebt. Maar ik krijg wel gewoon elke maand inkomsten alleen verschilt het gewoon heel erg hoeveel het per maand is.
Nee die betalen per 3 maandenquote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Krijg jij ook een vast bedrag van dm per maand? Of was dat 1 bedrag ofzo en that's it?
Ja maar jij hebt Uggs gekregenquote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik had laatst een dag waarop ik 35 cent met adsense verdiende. Vetpot!
Jij staat bovenaan het lijstje van stomme mensen andersquote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Terecht, jullie zijn allemaal stom
Nee ik ga geen bedragen op fok neerzetten iddquote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw, dat zijn veel woorden waar niks in staat![]()
Tussen de wat en wat moet ik denken? (en ik snap het als je het gewoon niet wil zeggen, dat mag ook)
is voor bruiloft as vrijdag en heb een vrolijk kleurtje nodig, maar alle herfstcollecties zijn overal al binnen dusjaquote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Waar ben je allemaal geweest?
Heb je die lipglans rel meegekregen?quote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat die 'grote' bloggers nou verdienen zodat ze ervan kunnen leven én koffers/tassen/andere luxe meuk voor duizenden euro's kunnen kopen, naast de gratis zooi die ze krijgen.
Nou, als jij al standaard meer dan dat per dag verdiend dan snap ik er echt heul geen kut meer van hoor.. in augustus heb ik maar de helft van de maand boven die 30 cent per dag gezeten.quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik had laatst een dag waarop ik 35 cent met adsense verdiende. Vetpot!
dit dus, daar ben ik dus ook tegenquote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap dat het voor het geld gedaan wordt; maar eigenlijk vind ik het bagger dat men op een beautyblog o.i.d. een post wordt gezet die er helemaal niks mee te maken heeft.. Zelfs niet een klein beetje... puuuuuur omdat je er geld voor krijgt.
KAN IK ME OOK INSCHRIJVEN VOOR PUPA MET MIJN UBERPOPULAIRE BLOG?quote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik ga geen bedragen op fok neerzetten iddWe ouwehoeren bij t pupa event daar wel ff over
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af eerlijk gezegd... Ik denk dat dat echt in de duizenden loopt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat die 'grote' bloggers nou verdienen zodat ze ervan kunnen leven én koffers/tassen/andere luxe meuk voor duizenden euro's kunnen kopen, naast de gratis zooi die ze krijgen.
Oh nee, dit was wel een uitschieter hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, als jij al standaard meer dan dat per dag verdiend dan snap ik er echt heul geen kut meer van hoor.. in augustus heb ik maar de helft van de maand boven die 30 cent per dag gezeten.
Oh das wel kak jaquote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
is voor bruiloft as vrijdag en heb een vrolijk kleurtje nodig, maar alle herfstcollecties zijn overal al binnen dusja
c&a, miss etam, promiss, hema, scapino, bristol
HONDERDMILJOENMILJARD.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af eerlijk gezegd... Ik denk dat dat echt in de duizenden loopt.
Als Vera een appartement kan huren van 1000+ euro in de maand.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af eerlijk gezegd... Ik denk dat dat echt in de duizenden loopt.
Als in "veel" vergeleken met normaal of watquote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh nee, dit was wel een uitschieter hoor.
Is goed, op onzen GEHEIME MEET!!!quote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik ga geen bedragen op fok neerzetten iddWe ouwehoeren bij t pupa event daar wel ff over
quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja heeft het ooit op "boven modaal" gegooid.
Serena verdiend meer dan met haar functie als laborant.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja heeft het ooit op "boven modaal" gegooid.
OMFG nietquote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je die lipglans rel meegekregen?
Lipglans had een koffer van meer dan 500 euro gekregen van een webshop. En heeft vervolgens een artikel geplaatst alsof ze hem gekocht had. Ze nam er zelfs in mee dat ze bij een koffer niet op de prijs let omdat het gewoon goed moet zijn
quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is goed, op onzen GEHEIME MEET!!!
Van het persbureau zelf. Vorige keer ben ik ook geweest en toen hadden ze heel leuk een soort standjes gemaakt en toen kregen we bij Ugg henna getekend want die hadden toen een collectie in de stijl. Sacha en WE waren er toen ook, maar die stonden nu niet op de uitnodiging.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarvan is dat eigenlijk een event?
HONDERRRRRRDDDMIILLLL....quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
dat jullie je allemaal zo druk kunnen maken om wat andere bloggers verdienen
ja gok dat wehkampf mij gaat reddenquote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh das wel kak jaHopelijk vindt je iets online wat ook SCHNELL bezorgd wordt
Ze gaf het toe in de comments nadat er nadrukkelijk naar gevraagd was.quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMFG nietdie koffer heb ik wel gezien ja en toen dacht ik 'oh ik moet nog een koffer hebben, even kijken hoeveel die kost.
How about no'
Maar daar kwam mijn verwondering dus wel vandaan jaheeft ze m niet eens zelf gekocht
_
Ja haha. Ik zit meestal rond de 1 tot 10 cent. Maar heb nu al drie dagen achter elkaar 19 - 35 cent.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als in "veel" vergeleken met normaal of wat?
quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HONDERRRRRRDDDMIILLLL....
Ok ok
Druk maken niet, nee. Ik vind het wel interessant.quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
En heel veel dingen hoef je ook niet te kopen waar stiekem best veel geld in omgaat (denk mascara/shampoo/etc etc)quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is toch algemeen wel bekend dat bloggers goed verdienen? ik vind t niet zo raar dat ze zoveel spullies kopen, je krijgt op meerdere manieren inkomsten binnen
Ik ben eigenlijk gewoon oprecht benieuwdquote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook al 2 weken velen bezoekersquote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja haha. Ik zit meestal rond de 1 tot 10 cent. Maar heb nu al drie dagen achter elkaar 19 - 35 cent.
Maar jij doet toch heul niks met fashion op je blog??!quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Van het persbureau zelf. Vorige keer ben ik ook geweest en toen hadden ze heel leuk een soort standjes gemaakt en toen kregen we bij Ugg henna getekend want die hadden toen een collectie in de stijl. Sacha en WE waren er toen ook, maar die stonden nu niet op de uitnodiging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
MAC is er ook. Misschien nodigen ze me daarvoor uit.quote:Op maandag 16 september 2013 14:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar jij doet toch heul niks met fashion op je blog??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |