quote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar ga ik ook gewoon vanuit![]()
Straks wordt het gewoon van: ERMAHGERD SKJOE IK BEDOELDE VELEN KUSJESKROEL ENZO NOOEEESS NIET BOOS WORDEN GIJ HORMONENMONSTER GIJ !truestory.gif
![]()
Stomme kutbloggersquote:Op maandag 16 september 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewerd lindy en ik hebben een geheimen meet
nou dat viel volgens mij nog best meequote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar ga ik ook gewoon vanuit![]()
Straks wordt het gewoon van: ERMAHGERD SKJOE IK BEDOELDE VELEN KUSJESKROEL ENZO NOOEEESS NIET BOOS WORDEN GIJ HORMONENMONSTER GIJ !truestory.gif
![]()
DAT DENK JIJquote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat viel volgens mij nog best mee
Ik was/ben (want die hormonen zitten er nog gewoon) wel erg erg moe en wat huileriger dan normaal, maar volgens bb geen echt hormonster geworden. Dus dat komt wel goed
![]()
(hormonsterigheid schijnt het ergst te zijn in de eerste drie maanden, ook nog)
Dus je stuurt BB ook niet midden in de nacht op pad omdat je een vanille-milkshake wil en hij moet van mcdonalds zijn want iets anders is onacceptabel?quote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat viel volgens mij nog best mee
Ik was/ben (want die hormonen zitten er nog gewoon) wel erg erg moe en wat huileriger dan normaal, maar volgens bb geen echt hormonster geworden. Dus dat komt wel goed
![]()
(hormonsterigheid schijnt het ergst te zijn in de eerste drie maanden, ook nog)
nope. Ook niet misselijk / onredelijk / jaloersch enzo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus je stuurt BB ook niet midden in de nacht op pad omdat je een vanille-milkshake wil en hij moet van mcdonalds zijn want iets anders is onacceptabel?
quote:Op maandag 16 september 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had cake voor lunch.. En nog een stuk taart![]()
![]()
![]()
Die zijn tof jaquote:Op maandag 16 september 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
k denk dat ik die laarzen bestel die SQ spamde, die zijn met 10 euro korting maar 164 en als ze niet mooi zijn kan k ze toch gratis terugsturen
Een abo? Mij buurvrouw heeft m wel want die werkt er voor. Ligt die niet in de primera?quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand die de Frits heeft overigens?
de wat?quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand die de Frits heeft overigens?
Ermahgerd geheimen pupameet <3quote:Op maandag 16 september 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewerd lindy en ik hebben een geheimen meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |