Een abo? Mij buurvrouw heeft m wel want die werkt er voor. Ligt die niet in de primera?quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand die de Frits heeft overigens?
de wat?quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand die de Frits heeft overigens?
Ermahgerd geheimen pupameet <3quote:Op maandag 16 september 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewerd lindy en ik hebben een geheimen meet
Naja ze hebben het artikel van RCR wel op de pagina geplaatst; maar dat is niet te lezenquote:Op maandag 16 september 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een abo? Mij buurvrouw heeft m wel want die werkt er voor. Ligt die niet in de primera?
ik denk dat je meer kans maakt bij de Rollers zelf!quote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja ze hebben het artikel van RCR wel op de pagina geplaatst; maar dat is niet te lezenDus ik vroeg me af of iemand em alsnog kon inscannen; mócht iemand hem hier hebben
![]()
Dr martens met korting? WAAR?quote:Op maandag 16 september 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens dr. martens gefaald(maar velen korting en ik moest; naast mijn bikerboots; een paar degelijke voor deze winter
)
Ah, dan is het niet genant dat ik dat niet weetquote:
Ja idd. Vraag vanavond wel evenquote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je meer kans maakt bij de Rollers zelf!
Karmaloop.nlquote:
Ja, ik die dikke met die muts op, okay?quote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
siekrut date
ik ben die ginger okay!
Ja zonder t, daarom vind ik die naam vreemdquote:Op maandag 16 september 2013 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd. Vraag vanavond wel even
[..]
Karmaloop.nl
Code: fashionisaparty
ERMAHGERD FAAL ALLES!!quote:Op maandag 16 september 2013 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd. Vraag vanavond wel even
[..]
Karmaloop.nl
Code: fashionisaparty
Gewoon fashion is a party toch?quote:Op maandag 16 september 2013 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja zonder t, daarom vind ik die naam vreemd
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon fashion is a party toch?
*spannend*quote:Op maandag 16 september 2013 13:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik die dikke met die muts op, okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |