Ohquote:Op maandag 16 september 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon fashion is a party toch?
Dat had ik ook. Maar die korting doet het volgens mij niet bij mij.quote:Op maandag 16 september 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog niks gedaan en dit verschijnt in beeld?
Bedankt voor je bestelling bij www.karmaloop.nl ! Veel plezier met je aankoop !
Wel briljantquote:Op maandag 16 september 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afspreken dat je een tet buiten je shirt draagt zodat je herkenbaar bent
Bij mij duurde het ook even.quote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
OhIk zat te denken aan fashionista
En het is zo slechtquote:Op maandag 16 september 2013 13:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik lees die ook altijd als faasioniesapartie.
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze past wel goed in jullie huishouden he?
Had ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog niks gedaan en dit verschijnt in beeld?
Bedankt voor je bestelling bij www.karmaloop.nl ! Veel plezier met je aankoop !
Oh, ik snap het al.quote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Maar die korting doet het volgens mij niet bij mij.
Waar is de troost voor nodig dan?quote:
Ja want dat is ook een woordquote:Op maandag 16 september 2013 13:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ook even.
Het gaat gewoon ff kut hier. Velen aidsfrustratiesquote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar is de troost voor nodig dan?
We kunnen wel concluderen dat in het algemeen in de bloggers-wereld kwaliteit absoluut niet van belang isquote:Op maandag 16 september 2013 13:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
En het is zo slechtEn ze doet dit dus full time he
Le fuquote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Het gaat gewoon ff kut hier. Velen aidsfrustraties
Precies!quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja want dat is ook een woordDus Fashionista Party
Key to success: lever bagger kwaliteit. Ik doe nooit meer clean up denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We kunnen wel concluderen dat in het algemeen in de bloggers-wereld kwaliteit absoluut niet van belang is![]()
Ik vind het eigenlijk knap van de bloggers hier dat ze hun best blijven doen om kwalitatief goede blogs te maken. Ik zou het zwaar demotiverend vinden. Hulde
wat! hoe danquote:Op maandag 16 september 2013 13:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
En het is zo slechtEn ze doet dit dus full time he
let wel op he, die Drench dingen zijn 100% rubberquote:Op maandag 16 september 2013 13:45 schreef Lindytje het volgende:
Ermahgerd dr martens voor 48 ekkies <3 <3
Ohquote:Op maandag 16 september 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
let wel op he, die Drench dingen zijn 100% rubber
quote:Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Het gaat gewoon ff kut hier. Velen aidsfrustraties
Ik sta qua gewicht al een tijdje stil en dat frustreert me enorm. Vermoedelijk eet ik teveel met avondeten, maar als ik afgemeten porties ga eten heb ik binnen no-time weer honger en word ik ontzettend chagrijnig. Maar niet afvallen en wel ontzettend veel lekker eten afwijzen en weigeren is ook ontzettend kut.quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Le fu![]()
Iets waar we mee kunnen helpen?
(in b4 "ja velen geld voor troostfaal")
Sponsorouders denk ik. Ze doet geen opleiding omdat ze zich volledig op het bloggen wil gooien.quote:
Ja, waar zou het succes hem nou inzitten?quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Key to success: lever bagger kwaliteit. Ik doe nooit meer clean up denk ik.
Dat klinkt idd heel frustrerendquote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik sta qua gewicht al een tijdje stil en dat frustreert me enorm. Vermoedelijk eet ik teveel met avondeten, maar als ik afgemeten porties ga eten heb ik binnen no-time weer honger en word ik ontzettend chagrijnig. Maar niet afvallen en wel ontzettend veel lekker eten afwijzen en weigeren is ook ontzettend kut.
Daarnaast slaap al ik tijden ontzettend kut en ben gewoon echt ontzettend moe.
dat laatste vooral, veel blogges krijgen spul omdat je heel veel mails uitsturen ipv wachten tot een bedrijf jou mailtquote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, waar zou het succes hem nou inzitten?
Veel lezers is niet nodig.
Kwaliteit ook niet.
Gewoon heel vaak bloggen (maakt niet uit wat en hoe) en elk PR-bureau wat je kent aanschrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |