abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2013 @ 13:49:16 #121
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_131236001
quote:
3s.gif Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja, waar zou het succes hem nou inzitten?
Veel lezers is niet nodig.
Kwaliteit ook niet.
Gewoon heel vaak bloggen (maakt niet uit wat en hoe) en elk PR-bureau wat je kent aanschrijven?
Veel lezers is toch wel zeer gewenst als je er iets aan wil verdienen.
Don't come closer, I might hurt you
pi_131236025
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik sta qua gewicht al een tijdje stil en dat frustreert me enorm. Vermoedelijk eet ik teveel met avondeten, maar als ik afgemeten porties ga eten heb ik binnen no-time weer honger en word ik ontzettend chagrijnig. Maar niet afvallen en wel ontzettend veel lekker eten afwijzen en weigeren is ook ontzettend kut.
Daarnaast slaap al ik tijden ontzettend kut en ben gewoon echt ontzettend moe.
Dat is ook enorm kut, als je zo je best doet en het lijkt maar niet te lukken.
Hebben jullie het daar in de groep ook over? Zullen toch wel meer mensen zijn met dit probleem? :{
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_131236029
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat klinkt idd heel frustrerend :*. Doe je momenteel wel iets van sport eigenlijk?
Ja, ik fiets wel redelijk veel. Meerdere dagen in de week rond de 15km.
Aids.
pi_131236042
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:47 schreef megamandy het volgende:

[..]

Sponsorouders denk ik. Ze doet geen opleiding omdat ze zich volledig op het bloggen wil gooien.
Vast wel relaxt hoor voor nu, maaaarr ehh dikke :') . Je zou toch een beetje een toekomstperspectief willen opbouwen door ook echt iets te leren/kunnen zou je denken.
  maandag 16 september 2013 @ 13:50:37 #125
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_131236060
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dat laatste vooral, veel blogges krijgen spul omdat je heel veel mails uitsturen ipv wachten tot een bedrijf jou mailt
Plus op elk persbericht reageren met: HEBBEN JULLIE NOG ZOOI DIE JE NAAR MIJ KAN STUREN??? :D :D
:'(
pi_131236065
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dat laatste vooral, veel blogges krijgen spul omdat je heel veel mails uitsturen ipv wachten tot een bedrijf jou mailt
Je zou er toch een experiment van moeten maken.
Blog openen. Titeltje erop. 1 blogpost met maximaal 20 woorden en dan gaan mailen voor gratis zooi. Kijken of het effect heeft :D
  maandag 16 september 2013 @ 13:51:27 #127
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131236107
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Mss het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval wel goed dan. Maar alsnog balen natuurlijk dat je zo slecht slaapt enzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_131236129
Bij sommige persbureau's mag je al niet eens meer op de lijst als je minder dan zoveel unieke bezoekers hebt,
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_131236132
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Mss het volgende:

[..]

Hmm wel balen zeg, sliep je al slecht voordat je op een plateau kwam?
pi_131236165
fml die kortingscode van zalando doet t niet?
pi_131236200
quote:
3s.gif Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat is ook enorm kut, als je zo je best doet en het lijkt maar niet te lukken.
Hebben jullie het daar in de groep ook over? Zullen toch wel meer mensen zijn met dit probleem? :{
Ja, zij snappen het ook niet echt, en daarom ook de conclusie dat het vermoedelijk in het avondeten zit. Een hoeveelheid boterhammen is makkelijker accuraat bij te houden dan je hoeveelheid avondeten. Als ik bijvoorbeeld iets van pasta eet komt alles in een pan en is het moeilijk bij te houden hoeveel er nou precies van wat gegeten wordt.
En ik ben dus de enige die dit heeft, de rest valt vrolijk af. En ik was dus ook al het een en ander afgevallen en ik had het idee dat ik in die tijd meer at dan nu. En dat was voor mij hanteerbeer. Ik heb het gevoel dat ik nu zo streng voor mezelf moet zijn om af te vallen dat het een soort diëten gaat worden en dat is gewoon niet te doen voor zo'n lange tijd.
Maar ik vind het zo kut dat ik al zo ontzettend veel laat qua eten en daar gewoon geen beloning voor terugzie en nu is er afgelopen weekend iets geknapt en nu gaat het kut en voel ik me nog kutter.
Aids.
pi_131236232
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef owl. het volgende:

[..]

Hmm wel balen zeg, sliep je al slecht voordat je op een plateau kwam?
Ja, ik ben altijd al een slechte slaper geweest, maar nu is het nog erger
Aids.
pi_131236289
Klinkt vast heel stom maar al geprobeerd om kleinere bordjes te gebruiken voor avondeten? Schijnt voor sommige mensen te helpen omdat het bord wel vol is en je voor je gevoel niet echt minder eet, maar toch is het minder.
pi_131236307
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, zij snappen het ook niet echt, en daarom ook de conclusie dat het vermoedelijk in het avondeten zit. Een hoeveelheid boterhammen is makkelijker accuraat bij te houden dan je hoeveelheid avondeten. Als ik bijvoorbeeld iets van pasta eet komt alles in een pan en is het moeilijk bij te houden hoeveel er nou precies van wat gegeten wordt.
En ik ben dus de enige die dit heeft, de rest valt vrolijk af. En ik was dus ook al het een en ander afgevallen en ik had het idee dat ik in die tijd meer at dan nu. En dat was voor mij hanteerbeer. Ik heb het gevoel dat ik nu zo streng voor mezelf moet zijn om af te vallen dat het een soort diëten gaat worden en dat is gewoon niet te doen voor zo'n lange tijd.
Maar ik vind het zo kut dat ik al zo ontzettend veel laat qua eten en daar gewoon geen beloning voor terugzie en nu is er afgelopen weekend iets geknapt en nu gaat het kut en voel ik me nog kutter.
O dat is echt kut ja. Zeker als niemand anders het heeft.
Ik moest natuurlijk de andere kant op werken, maar wat ik in het begin deed was veel samen met anderen eten (hoe kut ook) en hen mijn porties laten beoordelen. Ook mijn porties vergelijken met wat anderen aten, zodat ik beter kon zien of ik het wel goed zag. Wij aten ook regelmatig warm met de groep, maar dat doen jullie zeker niet?
pi_131236315
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, ik ben altijd al een slechte slaper geweest, maar nu is het nog erger
Dan is dat het vast ook niet, wel vervelend om ook nog eens slecht te slapen. Dan kan ik zelf niets meer hebben en is alles nog veel kutter en stommer.
pi_131236319
Gvd.. Blijkt maar weer dat ik in een vrouwensport zit zeg :') :')
Is er nu een discussie gaande over een wedstrijd die in mei gespeeld is geweest... Serieuuuuuusss wijven... Arrrrrghh :X _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 16 september 2013 @ 13:56:31 #137
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_131236322
Mss, dat is ook gewoon kak en zwaar demotiverend -O-
Misschien een idee om eens een week voor jezelf te koken en zien wat dat doet? Dan weet je ook precies de hoeveelheden enzo. Misschien makkelijker om dan later te weten hoeveel een normale portie is?
(ik ken het probleem van teveel avondeten trouwens... )
pi_131236332
Ik heb al relatief kleine borden en ik wacht ongeveer een kwartier met het opscheppen van een tweede bord. Ik kán ook wel gewoon een afgewogen portie eten, maar dan heb ik echt letterlijk na een uur echt weer honger, en dan heb ik de rest van de dag ook gewoon genoeg gehad.
Aids.
pi_131236361
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
Ik heb al relatief kleine borden en ik wacht ongeveer een kwartier met het opscheppen van een tweede bord. Ik kán ook wel gewoon een afgewogen portie eten, maar dan heb ik echt letterlijk na een uur echt weer honger, en dan heb ik de rest van de dag ook gewoon genoeg gehad.
En er staat niks in de lijst qua tussendoortjes die je wel altijd mag eten (bv... tomaatjes; komkommer; weet ik veel....). Zodat de honger gestild is; zeg maar? ;(
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 16 september 2013 @ 13:57:39 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_131236363
Mss, hoewel mijn probleem nooit zo heftig is geweest als dat van jou herken ik wel veel dingen die je zegt en ik kan me je frustratie en je kutgevoel dan ook ontzettend goed indenken.
Ik hoop dat je er toch met de juiste begeleiding en hulp een goede weg in gaat vinden. Ook al val je niet af. Het is vooral belangrijk om een gezonde relatie op te bouwen met eten en dat is niet altijd aan de weegschaal af te lezen. En onthoud dat je de wereld en jezelf ook ontzettend veel te bieden hebt als je kledingmaat niet met een 3 of 4 begint. :*
disclaimer
pi_131236374
Blijft natuurlijk kut dat het niet opschiet terwijl je zelf het idee hebt al zoveel te moeten laten ook... Werkt niet echt motiverend idd -O-
pi_131236383
quote:
Klinkt heel stom, maar ik eet nog wel eens een hele komkommer bij m'n eten. Ik eet m'n bord leeg voor zover ik trek heb en snack dan even door op die komkommer. Is alleen maar water, maar het vult wel.
pi_131236410
Wat een rotsituatie Mss. Ik neem aan dat je al nauwelijks alcohol drinkt, dus dan weet ik verder ook niet zo goed waar het hem in kan zitten.
  maandag 16 september 2013 @ 13:59:04 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_131236413
quote:
is dat ook als je afgemeten kookt? Of heb je dat vooral als je weet dat er nog meer eten is?
(bij mij maakt dat namelijk een wereld van verschil)
disclaimer
pi_131236432
quote:
Ah jammer, dan is het helemaal stom omdat je juist al zo je best doet met allerlei 'truukjes' ook.
pi_131236439
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  maandag 16 september 2013 @ 14:00:36 #147
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_131236476
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') :')
pi_131236478
quote:
SPOILER
Zaadlando? Klacht.nl? O+
  maandag 16 september 2013 @ 14:00:54 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_131236487
quote:
SPOILER
eh.... right. Net als de HEMA binnen lopen, een rek vol jurken meepakken, en dan zeggen dat je eerst ff thuis gaat passen en dan later wel een keer komt betalen :D :D
disclaimer
pi_131236505
quote:
99s.gif Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

is dat ook als je afgemeten kookt? Of heb je dat vooral als je weet dat er nog meer eten is?
(bij mij maakt dat namelijk een wereld van verschil)
Ik had donderdag afgemeten gekookt en opgeschept, en dan heb ik gewoon nog echt honger. Wel kook ik vaak voor twee dagen omdat ik nu lange dagen maak, maar het is aan de ene kant een strijd tussen honger hebben en afvallen of toegeven aan de honger en niet afvallen.
En dan hebben we het over gewoon avondeten. Dingen als snoep doe ik sowieso al niet, alcohol ook bijna niet.
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')