Veel lezers is toch wel zeer gewenst als je er iets aan wil verdienen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, waar zou het succes hem nou inzitten?
Veel lezers is niet nodig.
Kwaliteit ook niet.
Gewoon heel vaak bloggen (maakt niet uit wat en hoe) en elk PR-bureau wat je kent aanschrijven?
Dat is ook enorm kut, als je zo je best doet en het lijkt maar niet te lukken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik sta qua gewicht al een tijdje stil en dat frustreert me enorm. Vermoedelijk eet ik teveel met avondeten, maar als ik afgemeten porties ga eten heb ik binnen no-time weer honger en word ik ontzettend chagrijnig. Maar niet afvallen en wel ontzettend veel lekker eten afwijzen en weigeren is ook ontzettend kut.
Daarnaast slaap al ik tijden ontzettend kut en ben gewoon echt ontzettend moe.
Ja, ik fiets wel redelijk veel. Meerdere dagen in de week rond de 15km.quote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klinkt idd heel frustrerend. Doe je momenteel wel iets van sport eigenlijk?
Vast wel relaxt hoor voor nu, maaaarr ehh dikkequote:Op maandag 16 september 2013 13:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sponsorouders denk ik. Ze doet geen opleiding omdat ze zich volledig op het bloggen wil gooien.
Plus op elk persbericht reageren met: HEBBEN JULLIE NOG ZOOI DIE JE NAAR MIJ KAN STUREN???quote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat laatste vooral, veel blogges krijgen spul omdat je heel veel mails uitsturen ipv wachten tot een bedrijf jou mailt
Je zou er toch een experiment van moeten maken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat laatste vooral, veel blogges krijgen spul omdat je heel veel mails uitsturen ipv wachten tot een bedrijf jou mailt
Dat is in ieder geval wel goed dan. Maar alsnog balen natuurlijk dat je zo slecht slaapt enzo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik fiets wel redelijk veel. Meerdere dagen in de week rond de 15km.
Hmm wel balen zeg, sliep je al slecht voordat je op een plateau kwam?quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik fiets wel redelijk veel. Meerdere dagen in de week rond de 15km.
Ja, zij snappen het ook niet echt, en daarom ook de conclusie dat het vermoedelijk in het avondeten zit. Een hoeveelheid boterhammen is makkelijker accuraat bij te houden dan je hoeveelheid avondeten. Als ik bijvoorbeeld iets van pasta eet komt alles in een pan en is het moeilijk bij te houden hoeveel er nou precies van wat gegeten wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is ook enorm kut, als je zo je best doet en het lijkt maar niet te lukken.
Hebben jullie het daar in de groep ook over? Zullen toch wel meer mensen zijn met dit probleem?
Ja, ik ben altijd al een slechte slaper geweest, maar nu is het nog ergerquote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef owl. het volgende:
[..]
Hmm wel balen zeg, sliep je al slecht voordat je op een plateau kwam?
O dat is echt kut ja. Zeker als niemand anders het heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, zij snappen het ook niet echt, en daarom ook de conclusie dat het vermoedelijk in het avondeten zit. Een hoeveelheid boterhammen is makkelijker accuraat bij te houden dan je hoeveelheid avondeten. Als ik bijvoorbeeld iets van pasta eet komt alles in een pan en is het moeilijk bij te houden hoeveel er nou precies van wat gegeten wordt.
En ik ben dus de enige die dit heeft, de rest valt vrolijk af. En ik was dus ook al het een en ander afgevallen en ik had het idee dat ik in die tijd meer at dan nu. En dat was voor mij hanteerbeer. Ik heb het gevoel dat ik nu zo streng voor mezelf moet zijn om af te vallen dat het een soort diëten gaat worden en dat is gewoon niet te doen voor zo'n lange tijd.
Maar ik vind het zo kut dat ik al zo ontzettend veel laat qua eten en daar gewoon geen beloning voor terugzie en nu is er afgelopen weekend iets geknapt en nu gaat het kut en voel ik me nog kutter.
Dan is dat het vast ook niet, wel vervelend om ook nog eens slecht te slapen. Dan kan ik zelf niets meer hebben en is alles nog veel kutter en stommer.quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd al een slechte slaper geweest, maar nu is het nog erger
En er staat niks in de lijst qua tussendoortjes die je wel altijd mag eten (bv... tomaatjes; komkommer; weet ik veel....). Zodat de honger gestild is; zeg maar?quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
Ik heb al relatief kleine borden en ik wacht ongeveer een kwartier met het opscheppen van een tweede bord. Ik kán ook wel gewoon een afgewogen portie eten, maar dan heb ik echt letterlijk na een uur echt weer honger, en dan heb ik de rest van de dag ook gewoon genoeg gehad.
Klinkt heel stom, maar ik eet nog wel eens een hele komkommer bij m'n eten. Ik eet m'n bord leeg voor zover ik trek heb en snack dan even door op die komkommer. Is alleen maar water, maar het vult wel.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
Ik heb al relatief kleine borden en ik wacht ongeveer een kwartier met het opscheppen van een tweede bord. Ik kán ook wel gewoon een afgewogen portie eten, maar dan heb ik echt letterlijk na een uur echt weer honger, en dan heb ik de rest van de dag ook gewoon genoeg gehad.
is dat ook als je afgemeten kookt? Of heb je dat vooral als je weet dat er nog meer eten is?quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
Ah jammer, dan is het helemaal stom omdat je juist al zo je best doet met allerlei 'truukjes' ook.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Zaadlando? Klacht.nl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
eh.... right. Net als de HEMA binnen lopen, een rek vol jurken meepakken, en dan zeggen dat je eerst ff thuis gaat passen en dan later wel een keer komt betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Ik had donderdag afgemeten gekookt en opgeschept, en dan heb ik gewoon nog echt honger. Wel kook ik vaak voor twee dagen omdat ik nu lange dagen maak, maar het is aan de ene kant een strijd tussen honger hebben en afvallen of toegeven aan de honger en niet afvallen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat ook als je afgemeten kookt? Of heb je dat vooral als je weet dat er nog meer eten is?
(bij mij maakt dat namelijk een wereld van verschil)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |