SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beginners zijn hier dus net zo welkomLeuk zelfs!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mag deze ook niet in de OP?http://runjunkee.blogspot(...)embarrassed.html?m=1 (juist ook voor die beginners
)
quote:Runners will support you. Runners respect the effort. Runners, both new and experienced, will admire you. Most runners had to learn to become runners ourselves. I promise you that most do not care about your pace nearly as much as you do. Runners will tell you good job not because they are just trying to be nice, but because they truly understand that what you are doing is not an easy thing to do. Runners truly are the GREATEST and the most supportive group of people you could ever want to be around. Slow or fast, runners are filled with pride when they see you making the effort. Now dont get me wrong, just like with anything there are those small percentages of runners who think they are Gods gift and that their shit doesnt stink but I can assure you those are not the majority.
The first time you stand amongst the crowd at the start of a race you will discover how different each of us are but how much we all have in common. It's an unforgettable experience and the reason why you don't hear of very many people who only do one race.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is het mooiequote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bij de Ronde van Waalre liep er een vrouw vlak achter me die behoorlijk stuk ging. Ze liep haar allereerste wedstrijd, 5km. Heb haar gewoon net zo hard aangemoedigd en gemotiveerd door te gaanHopelijk doet ze dat ook.
Het gaat om een andere manier van winnen. En iedereen wint en steunt elkaar, ook de mensen die al 15 minuten eerder bij de finish waren dan jij doen alsof jij daar bij het naderen van de finish line de marathon wint
En op jouw beurt doe je dat ook weer voor mensen die 15 minuten na jou finishen!
Ja doei.![]()
Het gaat nu gewoon goed gaan eend
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dat is een mooie. Ga ik straks even voor achter de pc zitten, ga mobiel niet in de OP zitten rommelenquote:Op maandag 16 september 2013 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
Mag deze ook niet in de OP?http://runjunkee.blogspot(...)embarrassed.html?m=1 (juist ook voor die beginners
)
[..]![]()
![]()
Daywalker, dit is de 3e keer dat ik met start to run / fail bezig ben. Nog 2 lessen en dan ben ik geloof ik verder gekomen dan de vorige keren![]()
![]()
Fixed!quote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
Nog 2 lessen en dan ben ik geloof ik verder gekomen dan de vorige kerenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 06:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam dit tegen en moest even aan La Tramposa denken...voor de rest van ons is deze post waardeloosHuh hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hem even niet geloof ik..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Amerika, beren.. Gok ik? In nederland hebben we ze iig niet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Huh hoezo?Ik snap hem even niet geloof ik..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waar gaat het fout?quote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
Daywalker, dit is de 3e keer dat ik met start to run / fail bezig ben. Nog 2 lessen en dan ben ik geloof ik verder gekomen dan de vorige kerenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oke dan, dan zal ik uitkijkenquote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Amerika, beren.. Gok ik? In nederland hebben we ze iig niet.
De mascotte van de universiteit hier is een beer, maar ik lees net dat de beren rond 1800 uit deze staat verdwenen zijn
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
P.s. Brighteyes wat een lieve foto!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dis nu doe je "start to run" in combinatie "met stop to fail"quote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
Daywalker, dit is de 3e keer dat ik met start to run / fail bezig ben. Nog 2 lessen en dan ben ik geloof ik verder gekomen dan de vorige keren![]()
![]()
Zojuist aangekondigd: http://www.dcrainmaker.com/2013/09/garmins-running-watches.html
Nieuwe Garmins!![]()
Pwetty.quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Zojuist aangekondigd: http://www.dcrainmaker.com/2013/09/garmins-running-watches.html
Nieuwe Garmins!
Maar m'n 610 moet nog "even" mee.![]()
haha mooie, kijken of die in de agenda pastquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ditquote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pwetty.
Maar m'n 610 moet nog "even" mee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ditquote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pwetty.
Maar m'n 305 kan nog wel even mee.
Ja doei.![]()
En waarom niet?quote:Op maandag 16 september 2013 12:28 schreef mosselmossel het volgende:
En dan komt afgelopen weekend ineens bij je op: ja, ik zou best de 6km bij de Posbankloop kunnen lopen over twee weken.Gewoon, voor de gezellig! Als je toch al gaat lopen, kunnen we dat net zo goed met z'n allen doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
OMG, eindelijk ook verbinding via bluetooth en wifi, kan je gewoon met je telefoon je routes uploaden. Ook is het relaxed dat hij steeds de satellietdata download voor een snellere fix. Nu hopen dat mijn 405 het niet al te lang volhoudt, dan kan ik de 620 halen, hopelijkquote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Nieuwe Garmins!. Cadans via horloge is ook relaxed trouwens, al zal de snelheid daarmee niet heel precies zijn denk ik.
Goede toevoegingen in ieder geval!![]()
Goeie shit die nieuwe garmins!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
OMG, eindelijk ook verbinding via bluetooth en wifi, kan je gewoon met je telefoon je routes uploaden. Ook is het relaxed dat hij steeds de satellietdata download voor een snellere fix. Nu hopen dat mijn 405 het niet al te lang volhoudt, dan kan ik de 620 halen, hopelijk. Cadans via horloge is ook relaxed trouwens, al zal de snelheid daarmee niet heel precies zijn denk ik.
Goede toevoegingen in ieder geval!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wel alleen nog met iOSquote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
OMG, eindelijk ook verbinding via bluetooth en wifi, kan je gewoon met je telefoon je routes uploaden. Ook is het relaxed dat hij steeds de satellietdata download voor een snellere fix. Nu hopen dat mijn 405 het niet al te lang volhoudt, dan kan ik de 620 halen, hopelijk. Cadans via horloge is ook relaxed trouwens, al zal de snelheid daarmee niet heel precies zijn denk ik.
Goede toevoegingen in ieder geval!Android bluetooth moeilijk ofzo.
![]()
* IJsdraakje gaat sparenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in het weekend. De "gezonde spanning" begint nu echt heel erg goed te komenquote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zweterige scriptie, ew.
Wel ontzettend zin in zaterdag.En toch kon ik het niet laten om ze net weer even aan te trekken, veters goed (lees: strakker) strikken, en het lijkt me al een stuk beter te zitten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef Nirak het volgende:
Levitas, jammer, maar naast je shoenen lopen is nooit goed.
Ik ben alleen niet echt objectief aan het kijken denk ik, dus ik laat ze nog even in de kast staan voor ik besluit wat ik doe..
Kut, wat ben ik eigenwijs zeg
Oh en de coach die ik zondag heb gesproken hier, heeft net een lijstje met wat "potentiële" coaches doorgestuurd. Eentje is van de "Randwick Botany Harriers Club", die hebben coaches met zieke PB's (zoals gisteren gepost: 2 uur marathons, 100km in 7 uur, 10km in 30 minuten enzo), een aantal super sterke atleten (kerel die de City2Surf dit jaar won, met een tijd van 41 minuten).
Alle coaches/clubs gemaild, dus ben benieuwd of ik reacties krijg![]()
![]()
Ja das waar, maar ik verwacht in de komende telefoons wel een goede implementatie van bt4.0. Mag in Januari weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Hoop op de Nexus 5, kijken of die bt4 heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wel alleen nog met iOSAndroid bluetooth moeilijk ofzo.
![]()
![]()
Leuke apparaatjes!
Maar ik geloof dat ik gewoon nog even bij m'n huidige blijf. Ook al hangt hij nu bij elkaar van tape omdat er een pinnetje is afgebroken waar het bandje mee vast zat.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat de schoenen in de voorvoet zo breed zijn klopt trouwens hoor. Dan hebben je tenen wat ruimte om uit elkaar te gaan als je neerkomt. Dit bevordert de natuurlijke beweging van de voet. Hoe het verder voelt is natuurlijk totaal verschillend. Ik heb hele smalle voeten dus hierzit het verder wel goed.quote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in het weekend. De "gezonde spanning" begint nu echt heel erg goed te komen
[..]
En toch kon ik het niet laten om ze net weer even aan te trekken, veters goed (lees: strakker) strikken, en het lijkt me al een stuk beter te zitten.
Ik ben alleen niet echt objectief aan het kijken denk ik, dus ik laat ze nog even in de kast staan voor ik besluit wat ik doe..
Kut, wat ben ik eigenwijs zeg![]()
Anders de sgs4quote:Op maandag 16 september 2013 14:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja das waar, maar ik verwacht in de komende telefoons wel een goede implementatie van bt4.0. Mag in Januari weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Hoop op de Nexus 5, kijken of die bt4 heeft.![]()
Probeer eens met die schoenen op schuin oppervlak te lopen, met name aan de binnenkant van de voet moet je dan voelen of dat ook nog goed gaat.quote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in het weekend. De "gezonde spanning" begint nu echt heel erg goed te komen
[..]
En toch kon ik het niet laten om ze net weer even aan te trekken, veters goed (lees: strakker) strikken, en het lijkt me al een stuk beter te zitten.
Kut, wat ben ik eigenwijs zeg
Oh en de coach die ik zondag heb gesproken hier, heeft net een lijstje met wat "potentiële" coaches doorgestuurd. Eentje is van de "Randwick Botany Harriers Club", die hebben coaches met zieke PB's (zoals gisteren gepost: 2 uur marathons, 100km in 7 uur, 10km in 30 minuten enzo), een aantal super sterke atleten (kerel die de City2Surf dit jaar won, met een tijd van 41 minuten).
Alle coaches/clubs gemaild, dus ben benieuwd of ik reacties krijg
Tot dat je goede coaches op het oog hebt![]()
![]()
Ik ben benieuwd wie er hier als eerste z'n huidige horloge inwisselt voor een nieuwe 620
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo.. ik heb stiekem best spierpijn van gisteren weer lopen. Vandaag maar even sporten (pilates of wat fietsen) om het zuur er een beetje uit te krijgen![]()
![]()
dankjewel. Over 2 maanden op vakantie. Voordat ik ga minimaal 1x een 5km aaneengesloten lopen. Iets met doelenquote:![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Nieuwe Garmins!![]()
Hebben!![]()
Mooie apparaatjes!
Ik ga er ook niet voor. Ik vind mijn übersimpele FR110 nog wel prima. Gewoon registreren wat ik doe, klaar. Actuele snelheid zou wel fijn zijn.
Maar mijn prio ligt momenteel bij een fijne waterdichte outdoorjas. Niet hardloopgerelateerd, maar toch. Ik fiets elke dag en ben het zeikes regenen nogal zat.Beetje welquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Kut, wat ben ik eigenwijs zegBest gewaagd hoor, die schoenen. Beetje verbaasd dat je schoenen bestelt zonder te passen, terwijl je normaal gesproken toch best alle scenario's aan een uitgebreide analyse onderwerpt
Maar hoop van harte dat de schoenen OK zijn voor je
![]()
![]()
We have a winner:quote:Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd wie er hier als eerste z'n huidige horloge inwisselt voor een nieuwe 620quote:Ja doei.![]()
Same here!!quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Quoi het volgende:
Maar mijn prio ligt momenteel bij een fijne waterdichte outdoorjas. Niet hardloopgerelateerd, maar toch. Ik fiets elke dag en ben het zeikes regenen nogal zat.![]()
Ja, dat roep ik in m'n hoofd ook! Maar doen is een tweedequote:
Ik heb zelf een all-weather-jas van The North Face. Kostte wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Quoi het volgende:
Mooie apparaatjes!
Ik ga er ook niet voor. Ik vind mijn übersimpele FR110 nog wel prima. Gewoon registreren wat ik doe, klaar. Actuele snelheid zou wel fijn zijn.
Maar mijn prio ligt momenteel bij een fijne waterdichte outdoorjas. Niet hardloopgerelateerd, maar toch. Ik fiets elke dag en ben het zeikes regenen nogal zat.
[..]
Beetje welBest gewaagd hoor, die schoenen. Beetje verbaasd dat je schoenen bestelt zonder te passen, terwijl je normaal gesproken toch best alle scenario's aan een uitgebreide analyse onderwerpt
Ja doei.![]()
Ghehe, we gaan naar de National Cross Country Championship in Februari, event details aldus onze (temp.) social secretary:quote:Event info (Day): 8km (Women) 12km (Men)
Event info (Night): 16 pints (Women) 10 pints (Men)![]()
Ja doei.![]()
Hmm dat gebruik ik eigenlijk niet. Is toch te onzuiver.quote:
Gemiddelde hartslag zou ik dan wel weer willen zien. En van die nieuwe features zijn snelle gps-fix en wifi-upload wel verreweg het meest interessant.![]()
Ik heb vorig jaar een regenjas van The North Face gekocht. Ik vind 'm erg fijn, hij is niet zo snel zweterig en kan ook als "normale" zomerjas.quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Quoi het volgende:
Mooie apparaatjes!
Maar mijn prio ligt momenteel bij een fijne waterdichte outdoorjas. Niet hardloopgerelateerd, maar toch. Ik fiets elke dag en ben het zeikes regenen nogal zat.
[..]
Beetje welBest gewaagd hoor, die schoenen. Beetje verbaasd dat je schoenen bestelt zonder te passen, terwijl je normaal gesproken toch best alle scenario's aan een uitgebreide analyse onderwerpt
En ik heb rainlegs, vind ik hendiger dan een gewone regenbroek:
http://www.bever.nl/rainlegs-rainlegs-7768A50001?loc=sub![]()
Klinkt als een mooi doel.quote:Op maandag 16 september 2013 14:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
dankjewel. Over 2 maanden op vakantie. Voordat ik ga minimaal 1x een 5km aaneengesloten lopen. Iets met doelen
quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Nieuwe Garmins!![]()
![]()
Ik twijfel nog een beetje of ik vanavond zelf ga rennen of met het clubje van de hardloopwinkel meega. Dan moet ik al mijn spullen de hele dag meezeulen en me ergens op campus omkleden, maarja het is misschien wel leuk. Er staat 5k easy run in mijn schema vandaag dus waarschijnlijk wel een prima training om mee te doen.
Misschien me eerst maar eens daar laten adviseren over schoenen en dan vragen hoe het is, dan kan ik volgende week evt. mee..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor iemand die het liefst kekke leren jasjes draagt, is het principe outdoorjas al best een grote stapTijden veranderen
Ik zoek dus een niet-lompe, mooie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The North Face zal het wel worden![]()
Ik vind Nomad jassen ook erg fijn. Heb daar een softshell van, maar dat is niet echt geschikt om in te hardlopen natuurlijk.
Wel om aan te hebben als het slecht weer is. Ding is waterdicht en lekker warm, en toch geen lomp grote jas.
En dan ook nog voor een prikkie gekocht in een outletstore.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Even over de newbies discussie,
Ik ben een newbie en vind het ook best lastig om mee te komen, omdat het post-tempo ook zo hoog ligt! Het gaat zo snel en ik vind het ook stom om dingen te vragen die misschien al heel vaak aan bod zijn gekomen.
Daar tegenover staat dat ik het heel leuk vind om te lezen wat voor enorme prestaties anderen leveren waardoor ik denk: Wauw misschien kan ik dat ooit ook wel!![]()
Ik blijf dus gewoon meelezen en af toe mijn prestatietjes posten.Dus. Dat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e keer af moeten haken met longproblemen. 2e keer enkel nogal verzwikt & ontsteking van wond op andere knie door val. Gezeur met onderrug daardoor vanwege verkeerd lopen.quote:
In juli begonnen met 4 weken start to run , 8 weken 2x in de week bootcamp voor versterking spieren& balans en betere conditie. Daarbij 1 les evy in de week. Zit nu halverwege het bootcampschema en het gaat daardoor echt veel beter.
Als die 8 weken bootcamp voorbij zijn ga ik dat 1x in de week doen en dan 2x evy. Als alles goed gaat loop ik begin november les 30.
T hoeft nu niet meer snel.... maar ik wil het uitlopen!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef SEMTEX het volgende:
Die '/fun' icm die blik doet 't 'm welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.![]()
Geconcentreerd much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef Quoi het volgende:
Voor iemand die het liefst kekke leren jasjes draagt, is het principe outdoorjas al best een grote stapTijden veranderen
Ik zoek dus een niet-lompe, mooie!
Ik vind deze leuk! http://www.thenorthface.n(...)from_store=tnf-de-deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The North Face zal het wel worden![]()
Hardlopen is duidelijk een ontzettend leuke sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon vragen!quote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef GoWithIt het volgende:
Even over de newbies discussie,
Ik ben een newbie en vind het ook best lastig om mee te komen, omdat het post-tempo ook zo hoog ligt! Het gaat zo snel en ik vind het ook stom om dingen te vragen die misschien al heel vaak aan bod zijn gekomen.
Daar tegenover staat dat ik het heel leuk vind om te lezen wat voor enorme prestaties anderen leveren waardoor ik denk: Wauw misschien kan ik dat ooit ook wel!![]()
Ik blijf dus gewoon meelezen en af toe mijn prestatietjes posten.
Ik heb ook geen idee wat er allemaal al wel en niet gevraagd is. En er wordt echt niet verwacht dat je 500 topics gaat doorspitten omdat misschien ooit iemand iets al gevraagd heeft.
quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind deze leuk! http://www.thenorthface.n(...)from_store=tnf-de-deTriclimate ja! Die heb ik dus ook, maar dan oudere versie/kleur denk ik (heb 'm inmiddels al een jaar of 4). Fijn ding.
Ja doei.![]()
Gelukkigquote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gewoon vragen!
Ik heb ook geen idee wat er allemaal al wel en niet gevraagd is. En er wordt echt niet verwacht dat je 500 topics gaat doorspitten omdat misschien ooit iemand iets al gevraagd heeft.
Dus. Dat.![]()
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt hier. Ik gebruik bij mijn FR305 (die inderdaad maar snel kapot moet gaan) een footpod voor de cadans, maar GPS voor de snelheid. Dat kan tegelijkertijd.quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:Cadans via horloge is ook relaxed trouwens, al zal de snelheid daarmee niet heel precies zijn denk ik.
![]()
@ semtex maar wel bijna de duimen omhoog!
zelf post ik mijn wedstrijdfoto`s heel weinig. rode boei ,gepijnigde blik, ja mijn lopen gaat altijd zo soepel haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ah. Gelukkig gaat het dan nu beter. Wellicht kun je je inschrijven voor een wedstrijdje zodat je een stok achter de deur hebt. Hartstikke leuk om mee te makenquote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
1e keer af moeten haken met longproblemen. 2e keer enkel nogal verzwikt & ontsteking van wond op andere knie door val. Gezeur met onderrug daardoor vanwege verkeerd lopen.
In juli begonnen met 4 weken start to run , 8 weken 2x in de week bootcamp voor versterking spieren& balans en betere conditie. Daarbij 1 les evy in de week. Zit nu halverwege het bootcampschema en het gaat daardoor echt veel beter.
Als die 8 weken bootcamp voorbij zijn ga ik dat 1x in de week doen en dan 2x evy. Als alles goed gaat loop ik begin november les 30.
T hoeft nu niet meer snel.... maar ik wil het uitlopen!Dan vlieg je over de finish!
En als je vragen hebt moet je ze gewoon stellen. Kennis genoeg hier en niemand die je af gaat branden omdat een vraag al tig keer gevraagd is. Of het moet heel makkelijk googlebaar zijn natuurlijk. En in de OP staat ook van alles
Hier ook, vorig jaar gekocht bij de bever in de sale. Was een model van 2010 en daardoor van ¤450 voor minder dan ¤100, dat is pas geluk hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een all-weather-jas van The North Face. Kostte wat, maar dan heb je ook wat.![]()
Ik heb trouwens een vraagje voor de lopers hier![]()
Merken jullie dat jullie veel en snel afvallen door het hardlopen?![]()
Domme vragen bestaan nietquote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef Quoi het volgende:
Alleen geen domme vragen graag, had iemand dat al gezegd?
![]()
Kcal in <> Kcal uitquote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje voor de lopers hier![]()
Merken jullie dat jullie veel en snel afvallen door het hardlopen?
Als je dus meer binnen krijgt dan je moet verbranden val je niet af.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat wordt morgen een bezoekje aan de Bever op de terugweg vanuit het werkDie 3-in-1
Dat zeiden die leraren vroeger ook alleen maar om jou uit je tent te lokkenquote:![]()
![]()
![]()
Niet wat ik bedoel. Maar ik heb in onderzoeken gelezen dat hardlopen een sport is waarbij je flink gewicht kunt verliezen. En ook echte duurlopers hebben relatief dunne lijven. Dus ik ben benieuwd naar de ervaringen hier.quote:![]()
Even ter verduidelijking, ik wil juist niet afvallen! Ik ben eindelijk na een maand of 10 weer op mn oude gewicht.![]()
Door hardlopen kun je ook weer meer honger krijgen, en daarmee de kcal die je verbrandt er weer bij eten. En je krijgt er ook nog wat spieren voor terug.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoel. Maar ik heb in onderzoeken gelezen dat hardlopen een sport is waarbij je flink gewicht kunt verliezen. En ook echte duurlopers hebben relatief dunne lijven. Dus ik ben benieuwd naar de ervaringen hier.
/edit, oh, je wilt niet afvallen. Ik ben aangekomen door rennen, want meer spieren + meer honger.![]()
Zolang je je extra verstookte energie er weer bij eet, zal je niet afvallen. Dus als je meer sport, zal je meer moeten eten (gegeven dat je daarvoor op een constant gewicht zat zonder hardlopen).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dan moet je hetgeen wat je verbrand ook weer binnen krijgen. Dus op loopdagen extra eten.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Even ter verduidelijking, ik wil juist niet afvallen! Ik ben eindelijk na een maand of 10 weer op mn oude gewicht.
Kipfilet, kwark, koolhydraten enzulks. Goed voor de spieren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Domme vragen zijn de beste vragen die er zijn. Het is namelijk oneindig veel beter om dom te zijn, dan om dom te blijven.quote:![]()
Helaas is het niet zo zwart wit. In normale situaties uiteraard wel. Maar ik ben vorig jaar in een periode van 1,5 weken tijd 8 kg afgevallen wegens extreme stress en heb er dus bijna 10 maanden over gedaan om het er weer aan te krijgen (lichaam verbrande extreem veel door de nog overgebleven stress activering)
Nu ben ik weer de oude en krachttraining ben ik al die maanden blijven doen maar hardlopen durfde ik niet goed aan.![]()
In het kader van domme vragen dan.. Ik kan 5 km hardlopen of een uur achter elkaar (6,5 km). Maar hoe vaak laat ik dat als duurloop terugkomen in de trainingen? Ik loop maar 2x per week. Afgelopen woensdag heb ik 4 km gelopen (met intervallen, maar zonder te wandelen), maar het is alweer een week of 3 geleden dat ik de 5 heb aangetikt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef Quoi het volgende:
Alleen geen domme vragen graag, had iemand dat al gezegd?
![]()
Wat is wijsheid?![]()
Precies, ik lijk nu sinds een maand weer stabiel te zijn. Daarom ben ik voorzichtig het hardlopen weer aan het oppakken.quote:Op maandag 16 september 2013 15:02 schreef Wolve000 het volgende:
Zolang je je extra verstookte energie er weer bij eet, zal je niet afvallen. Dus als je meer sport, zal je meer moeten eten (gegeven dat je daarvoor op een constant gewicht zat zonder hardlopen).![]()
vervelende sport/blessure/pijn-vragen zijn nu vooral voor de trainster van de bootcamp. Ik doe nu iig intensieve balansoefeningen om de spieren in mn enkels wat sterker te makenquote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah. Gelukkig gaat het dan nu beter. Wellicht kun je je inschrijven voor een wedstrijdje zodat je een stok achter de deur hebt. Hartstikke leuk om mee te makenDan vlieg je over de finish!
En als je vragen hebt moet je ze gewoon stellen. Kennis genoeg hier en niemand die je af gaat branden omdat een vraag al tig keer gevraagd is. Of het moet heel makkelijk googlebaar zijn natuurlijk. En in de OP staat ook van allesen komt wel goed hoor, wellicht dat ik de boerenkoolloop ga doen
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
http://losseveter.nl/2013(...)vels-waren-gebleven/![]()
Je hoofd-maaltijden aanpassen zal wellicht lastig zijn, want je bent het nu gewend om een X hoeveelheid te maken voor je maaltijden.quote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
[..]
Precies, ik lijk nu sinds een maand weer stabiel te zijn. Daarom ben ik voorzichtig het hardlopen weer aan het oppakken.
Wellicht dat je dat wat je verbrand kan aanvullen met tussendoortjes. Kijk hoeveel je verbrandt in een loopje en voeg die hoeveelheid toe. En doe dat dan met nuttige tussendoortjes: fruit, zuivel, etc.
Er zijn genoeg calorieen-sites waar je kan zien hoeveel er waar in zit.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wauw. Die FR220 vind ik wel interessant. FR620 lijkt me beetje overkill aan functies voor me, de prijs in achte genomen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Nieuwe Garmins!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
http://losseveter.nl/2013(...)vels-waren-gebleven/![]()
Wat dat betreft komt het ook wel goed. Ik werk nauw samen met een dietiste. En mijn eetpatroon is op dit moment nog zeer uitgebreid met kip, tonijn, noten, avocado's etc omdat ik ook op mn werk veel verbrand. Heb er ook bewust voor gekozen om alleen met gezond voedsel weer aan te komen, hierdoor heb ik mijn vetmassa niet omhoog gejaagd maar duurt het wel langer.quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je hoofd-maaltijden aanpassen zal wellicht lastig zijn, want je bent het nu gewend om een X hoeveelheid te maken voor je maaltijden.
Wellicht dat je dat wat je verbrand kan aanvullen met tussendoortjes. Kijk hoeveel je verbrandt in een loopje en voeg die hoeveelheid toe. En doe dat dan met nuttige tussendoortjes: fruit, zuivel, etc.
Er zijn genoeg calorieen-sites waar je kan zien hoeveel er waar in zit.![]()
1x intervallen en 1x duurloop? Hangt er ook vanaf of je een doel hebt om te bereiken of niet en wat je prettig vindtquote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Nirak het volgende:
In het kader van domme vragen dan.. Ik kan 5 km hardlopen of een uur achter elkaar (6,5 km). Maar hoe vaak laat ik dat als duurloop terugkomen in de trainingen? Ik loop maar 2x per week. Afgelopen woensdag heb ik 4 km gelopen (met intervallen, maar zonder te wandelen), maar het is alweer een week of 3 geleden dat ik de 5 heb aangetikt.
Wat is wijsheid?Dus. Dat.![]()
Oeh das best nice..quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Domme vragen zijn de beste vragen die er zijn. Het is namelijk oneindig veel beter om dom te zijn, dan om dom te blijven.![]()
heb je een paar voorbeelden van die balansoefeningen? ik zoek er nog een paar!quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
vervelende sport/blessure/pijn-vragen zijn nu vooral voor de trainster van de bootcamp. Ik doe nu iig intensieve balansoefeningen om de spieren in mn enkels wat sterker te makenen komt wel goed hoor, wellicht dat ik de boerenkoolloop ga doen
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Iemand tips waar ik batterijen kan aanschaffen voor mijn horloge + borstband. Die van de Action waren geen succes
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛![]()
Leuk! Dan jompel ik je over de finish!quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
vervelende sport/blessure/pijn-vragen zijn nu vooral voor de trainster van de bootcamp. Ik doe nu iig intensieve balansoefeningen om de spieren in mn enkels wat sterker te makenen komt wel goed hoor, wellicht dat ik de boerenkoolloop ga doen
![]()
Ik gebruik deze vaak op mn werk:quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
heb je een paar voorbeelden van die balansoefeningen? ik zoek er nog een paar!
http://www.oefenthuis.nl/enkel-en-voet/stabiliteit/![]()
thankxs!quote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
[..]
Ik gebruik deze vaak op mn werk:
http://www.oefenthuis.nl/enkel-en-voet/stabiliteit/home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wauw like + 1 !quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Nieuwe Garmins!
En nu lees ik die extra shizzle en denk ik.. " ja dat is eigenlijk wel heel handig " terwijl ik het nog niet eens heb gemist
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
de meest nare is op 1 been staan, met je andere been rustig heen en weer gaan bewegen (voor-achter) en je bovenlijf recht houden. Voor-achter-opzij is ook een leuke. Op een been staan met ogen dicht....gegarandeerd wiebelen. de wallsit is ook een fijne voor je beenspieren. Zal nog wel even wat vragen aan de trainster.quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
heb je een paar voorbeelden van die balansoefeningen? ik zoek er nog een paar!
Evenwicht is sowieso iets wat veel vergeten word maar zo belangrijk is.![]()
alleen kan ik mij niet meer inschrijven voor de 5 km... volgens t linkje?quote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Leuk! Dan jompel ik je over de finish!![]()
ga ik vanavond even proberen thankxs!quote:Op maandag 16 september 2013 15:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
de meest nare is op 1 been staan, met je andere been rustig heen en weer gaan bewegen (voor-achter) en je bovenlijf recht houden. Voor-achter-opzij is ook een leuke. Op een been staan met ogen dicht....gegarandeerd wiebelen. de wallsit is ook een fijne voor je beenspieren. Zal nog wel even wat vragen aan de trainster.
Evenwicht is sowieso iets wat veel vergeten word maar zo belangrijk is.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Have funquote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef winterstorm666 het volgende:
ik ga even een rondje hardlopen!! yeaaahh!!![]()
Jij liever dan ik, wat een ongure luchten hier
Dus. Dat.![]()
Volgens mij kun je je alleen voorinschrijven voor de langere afstanden. 5km kun je je waarschijnlijk wel op de dag zelf voor inschrijven.quote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
alleen kan ik mij niet meer inschrijven voor de 5 km... volgens t linkje?![]()
Hier ook! Heerlijk, dat weer. Even in beweging komen eerst door ergens wat grondverf op te smeren, en dan maar 's rennen ookquote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Have fun![]()
Jij liever dan ik, wat een ongure luchten hier
Ja doei.![]()
ow ja idd. Nou okquote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je alleen voorinschrijven voor de langere afstanden. 5km kun je je waarschijnlijk wel op de dag zelf voor inschrijven.pak mn planning thuis nog wel even erbij. Denk dat het wel zou moeten lukken.
![]()
Winterstorm, nog even over de balansoefeningen: zorg er wel voor dat je uit het slot bent met je knie, dus zak eerst even een paar keerdoor je knie heen. Is ook gelijk al een goede oefening.![]()
1,5 week 8 kg? Om 1 kg te verliezen moet je ongeveer 9000 kcal tekort hebben, dan zou je dus 72000 kcal tekort hebben gehad in 10 dagen.. dat lijkt me nogal stug. Spieren verliezen gaat sneller maar dat kan alsnog niet zoveel zijn. Zelfs bij Expeditie Robinson worden ze in een maand 5-8kg lichterquote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Helaas is het niet zo zwart wit. In normale situaties uiteraard wel. Maar ik ben vorig jaar in een periode van 1,5 weken tijd 8 kg afgevallen wegens extreme stress en heb er dus bijna 10 maanden over gedaan om het er weer aan te krijgen (lichaam verbrande extreem veel door de nog overgebleven stress activering)
Nu ben ik weer de oude en krachttraining ben ik al die maanden blijven doen maar hardlopen durfde ik niet goed aan.
Maarja wel goed om van jezelf te weten dat je snel afvalt, ik denk dat sporten dan juist goed kan zijn maar je moet er wel goed bij blijven eten
[ Bericht 8% gewijzigd door La_Tramposa op 16-09-2013 16:02:24 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga meestal naar de schoenmaker, die zet hem er ook gelijk in..quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand tips waar ik batterijen kan aanschaffen voor mijn horloge + borstband. Die van de Action waren geen succesIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou, met dit horloge heb je geen footpod meer nodig om je cadans te zien. Dat registreert hij aan de beweging van je armen. Dus dat is wel lekker voor buiten, waar je gps hebt. Maar er staat dat het ook voor op de loopband kan, maar dat lijkt mijn niet heel erg betrouwbaar.quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt hier. Ik gebruik bij mijn FR305 (die inderdaad maar snel kapot moet gaan) een footpod voor de cadans, maar GPS voor de snelheid. Dat kan tegelijkertijd.maar als deze de cadans kan wweergeven heb ik geen footpod meer nodig, want ik loop toch altijd buiten.
![]()
Dat zijn toch van die CR2032 knoopcel batterijen?quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand tips waar ik batterijen kan aanschaffen voor mijn horloge + borstband. Die van de Action waren geen succes
koop ik altijd bij de bouwmarkt, of anders koopjesjagen on the interwebzMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk dat ik morgen maar begin met taperen voor de Vredesloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 16:13 schreef hatsaflats het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar begin met taperen voor de Vredesloop.Taperen is natuurlijk niet hetzelfde als 16 uur per dag als een zombie naar je scherm staren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vanmiddag bij de fysio geweest voor m'n bovenbeen.. Een hardlopende en trailrunnende fysio![]()
Het is een praktijk met meerdere fysio's maar toen hij aan kwam lopen wist ik dat hij mij moest hebben.. Hij had een prive-satteliet om z'n polsDat moet een sport-fysio zijn, dacht ik
Maar goed, voor een spierscheuring staat 400 dagen tot volledig herstel en ik ben pas 3 maanden onderweg.Maar de nieuwe spiercellen die ontstaan hebben nog niet de juiste trekrichting en alle vezels lopen kriskras door elkaar wat er voor zorgt dat trekbelasting gevoelig is. Daar komt bij dat ik door de scheuring en de gevoeligheid nu niet alles durf, bang voor nieuwe scheuren.. En dus verkeerde techniek, andere belasting, verkeerde belasting van andere spieren, kans op blessures.. etc, etc. Goed dat ik bij 'm kwam dus
![]()
Volgende week een afspraak van een uur, gaan we kijken hoe de belastbaarheid is, hoever ik durf, waar het zeer doet etc en daarna een behandelplan maken en oefeningen om sterker te maken.
Ik ben nu al blij met 'm
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 16:19 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Taperen is natuurlijk niet hetzelfde als 16 uur per dag als een zombie naar je scherm staren.Ik staar (betaald) 8 uur per dag naar mijn scherm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 uur is al geen 16 uur.quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik staar (betaald) 8 uur per dag naar mijn scherm...
En.... ik ook!
Klinkt goed!quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef E.T. het volgende:
Vanmiddag bij de fysio geweest voor m'n bovenbeen.. Een hardlopende en trailrunnende fysio![]()
Het is een praktijk met meerdere fysio's maar toen hij aan kwam lopen wist ik dat hij mij moest hebben.. Hij had een prive-satteliet om z'n polsDat moet een sport-fysio zijn, dacht ik
Maar goed, voor een spierscheuring staat 400 dagen tot volledig herstel en ik ben pas 3 maanden onderweg.Maar de nieuwe spiercellen die ontstaan hebben nog niet de juiste trekrichting en alle vezels lopen kriskras door elkaar wat er voor zorgt dat trekbelasting gevoelig is. Daar komt bij dat ik door de scheuring en de gevoeligheid nu niet alles durf, bang voor nieuwe scheuren.. En dus verkeerde techniek, andere belasting, verkeerde belasting van andere spieren, kans op blessures.. etc, etc. Goed dat ik bij 'm kwam dus
![]()
Volgende week een afspraak van een uur, gaan we kijken hoe de belastbaarheid is, hoever ik durf, waar het zeer doet etc en daarna een behandelplan maken en oefeningen om sterker te maken.
Ik ben nu al blij met 'm
Mag je wel volgende week lopen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ze betalen me te weinig voor 16 uurquote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
8 uur is al geen 16 uur.
En.... ik ook! [ afbeelding ]
Ik mag allesquote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Mag je wel volgende week lopen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Klinkt goed idd! Een nieuwe blessure is niet echt iets om op te wachten, als je nog bezig bent met herstellen van je oudequote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef E.T. het volgende:
![]()
Ik ben nu al blij met 'm![]()
![]()
Ik staar onbetaald 8 uur per dag naar mijn scherm...quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik staar (betaald) 8 uur per dag naar mijn scherm...![]()
![]()
Mooi vooruitzicht voor als je straks klaar bent: betaald schermstarenquote:Op maandag 16 september 2013 16:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik staar onbetaald 8 uur per dag naar mijn scherm...
Ik heb gister les 20 van Evy gelopen en leg nu 5.5 km af in 33 minuten, waarvan 7 gewandeld
an urge to help mankind overcomes me![]()
Mijn huisbazin (van 61), had opgezocht hoe snel ze over haar 5km race had gelopen een paar jaar geleden. 29 minuten. Ik: wow, dat is snel, dan kan je nauwelijks gelopen hebben tussendoor! (nu kan ze ongeveer 1 min. aaneengesloten lopen).
Bij nader inzien dacht ze dat het toch ook wel 3km kon zijn
Dat klinkt goedquote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef E.T. het volgende:
![]()
![]()
Goed nieuws E.T.![]()
Kan zoveel schelen als iemand met skills even met je meedenkt!
En je mag alles......leve de hardlopende fysio![]()
![]()
Hoppa! Zo hoort het!quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef E.T. het volgende:
![]()
Ik ben nu al blij met 'mHopelijk snel weer de oude. Ik weet dat ik zelf een jaar of drie terug mijn enkelband op een haar na afscheurde met volleybal en dat ik pas na een half jaar weer kon zaalvoetballen. En dan nog was dat niet zonder pijn. Lelijke dingen, spierscheuringen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik besloot in 2001 om sinds jaren weer te gaan voetballen. Ik wilde me natuurlijk even laten zien tijdens de 1e training. Na mijn 1e schot op goal scheurde ik mijn bovenbeenspier (niet af, ingescheurd). Dat was een korte en eenmalige come-backquote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoppa! Zo hoort het!Hopelijk snel weer de oude. Ik weet dat ik zelf een jaar of drie terug mijn enkelband op een haar na afscheurde met volleybal en dat ik pas na een half jaar weer kon zaalvoetballen. En dan nog was dat niet zonder pijn. Lelijke dingen, spierscheuringen.
Trouwens:
Potverdeeje kijk-mij-nou: ik ben 27e geworden van de 52 mannen + vrouwen gisterenEindelijk uit die laatste regionen weg
[ Bericht 6% gewijzigd door Quoi op 16-09-2013 17:04:45 ]![]()
Ik heb besloten om te Vredesloop-taperen. Heb geen zin in een intervalloopje deze week, dus alleen donderdag even een (rustig) rondje van 5 tot 7 km denk ik.
Rest van de week wel cardio natuurlijk, kan niet zomaar op bank neerploffen
En dan tijdens het naar huis fietsen denk je: toch wel lekker weertje zo, misschien toch even een intervalletje?
Wat cool! Linker-rijtje, om maar even in de voetbal-sferen te blijvenquote:Op maandag 16 september 2013 16:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik besloot in 2001 om sinds jaren weer te gaan voetballen. Ik wilde me natuurlijk even laten zien tijdens de 1e training. Na mijn 1e schot op goal scheurde ik mijn bovenbeenspier (niet af, ingescheurd). Dat was een korte en eenmalige come-back
Trouwens:
Potverdeeje kijk-mij-nou: ik ben 27e geworden van de 52 mannen + vrouwen gisterenEindelijk uit die laatste regionen weg
![]()
ja goede tip! daar let ik ook op.quote:Op maandag 16 september 2013 15:53 schreef douche-eendje het volgende:
Winterstorm, nog even over de balansoefeningen: zorg er wel voor dat je uit het slot bent met je knie, dus zak eerst even een paar keerdoor je knie heen. Is ook gelijk al een goede oefening.
terug van de 5kilometer in 28.12. pees voelde ik wel maar dat trok eigenlijk vrij snel weg. mijn kuiten waren ook nog wel erg gespannen. even goed gestretched voor en achteraf.
het weer was goed te doen. een plaatselijk buitje ontweken. dat zijn wel grappige kleine regenwolken in een blauwe lucht met een flinke wind.
lekker raggen door de plassen. ik hou er wel van! mijn hond ontwijkt de plassen meer dan ik.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
E.T gave fysio! wil ik ooook hahaha!
mijn sportarts is een langlaufer en trailloper.maar die zit helemaal in limburg.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Precies! En 1 sec vķķr Ron, die ik vanaf km 3 als ijkpunt had: daaaaaaaaar moet ik voorbijquote:Op maandag 16 september 2013 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat cool! Linker-rijtje, om maar even in de voetbal-sferen te blijven![]()
![]()
Australiër loopt in recordtijd rond de wereld
Tom Denniss heeft het wereldrecord 'rond de wereld lopen' gebroken. De Australiër liep in een tijdspanne van 622 dagen 26.232,47 km, omgerekend goed voor een marathon per dag
Tom Denniss begon op 31 december aan het Opera House in Sydney aan zijn reis rond de wereld die meer dan 20 maanden zou duren. De Australiër, die de hele tijd begeleid werd door zijn vrouw Carmel, bacht met zijn stunt geld in het laatje voor Oxfam.
Denniss liep door vijf van de zeven continenten. Na zijn vertrek in Australië, deed hij achtereenvolgens Nieuw-Zeeland, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa en Azië aan, om afgelopen vrijdag terug te finishen waar het allemaal was begonnen.
_______
Hulde!![]()
Mooi, weer wat lopers hier uit de lappenmand!
Ik heb net nog een rondje gedaan na mijn personal trainer-sessie
Eikpunten zijn daar handig voorquote:Op maandag 16 september 2013 17:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies! En 1 sec vķķr Ron, die ik vanaf km 3 als ijkpunt had: daaaaaaaaar moet ik voorbij
Ja helaas was t toch zo, maar ik kon daarna ook nauwelijks vooruit. Heb nog nooit zulke extreme spierpijn gehad als toen. Een lichaam is stress doet rare dingen (en uiteraard at ik toen nauwelijks)quote:Op maandag 16 september 2013 15:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
1,5 week 8 kg? Om 1 kg te verliezen moet je ongeveer 9000 kcal tekort hebben, dan zou je dus 72000 kcal tekort hebben gehad in 10 dagen.. dat lijkt me nogal stug. Spieren verliezen gaat sneller maar dat kan alsnog niet zoveel zijn. Zelfs bij Expeditie Robinson worden ze in een maand 5-8kg lichter
Maarja wel goed om van jezelf te weten dat je snel afvalt, ik denk dat sporten dan juist goed kan zijn maar je moet er wel goed bij blijven eten
Maar sporten ben ik blijven doen, krachttraining en pilates. Alleen geen cardio omdat ik ook al eloke dag een uur moet fietsen voor mn werk (heen en terug) en op mn werk lichamelijk de hele dag in touw ben. Maar aan fietsen naar mn werk haal ik geen voldoening dus daarom wil ik wil gaan lopen naast mijn andere sporten![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 16:32 schreef saaw het volgende:
Ik heb gister les 20 van Evy gelopen en leg nu 5.5 km af in 33 minuten, waarvan 7 gewandeldga zo door
Gisteren trouwens het touwtje uit een hardloopbroek getrokken.. Dat was nie handig, liep de hele tijd te hijsen![]()
![]()
Haha irritant he.quote:Op maandag 16 september 2013 17:31 schreef winterstorm666 het volgende:
http://nikeplus.nike.com/(...)6/detail/42517593533
Chreyn-Stoke![]()
zo herkenbaar!
Hem net ff zitten pielen maar krijg m er ook niet zo gauw meer in![]()
![]()
Als je weinig eet, eet je waarschijnlijk ook weinig van wat je nodig hebt. En als je spieren geen voedingsstoffen binnen krijgen om te herstellen van inspanning, zal je inderdaad meer spierpijn krijgen. Bovendien helpt de spanning die stress zelf oplevert natuurlijk ook neit in het tussendoor ontspannen van de spieren.quote:Op maandag 16 september 2013 17:22 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
[..]
Ja helaas was t toch zo, maar ik kon daarna ook nauwelijks vooruit. Heb nog nooit zulke extreme spierpijn gehad als toen. Een lichaam is stress doet rare dingen (en uiteraard at ik toen nauwelijks)
Maar sporten ben ik blijven doen, krachttraining en pilates. Alleen geen cardio omdat ik ook al eloke dag een uur moet fietsen voor mn werk (heen en terug) en op mn werk lichamelijk de hele dag in touw ben. Maar aan fietsen naar mn werk haal ik geen voldoening dus daarom wil ik wil gaan lopen naast mijn andere sportenPro-tip: maak een grote veiligheidsspeld of iets dergelijks aan je touwtje vast. Kan je 'm er zo weer doorheen geleiden.quote:Op maandag 16 september 2013 17:27 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Gisteren trouwens het touwtje uit een hardloopbroek getrokken.. Dat was nie handig, liep de hele tijd te hijsenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja precies, als ik wat yoghurt of appelmoes binnen had was ik al heel blij. Nu is mijn eetlust weer meer dan prima en kan ook prima tegen mn zin in eten om maar genoeg binnen te krijgen. Sta nu een volkoren pasta met een saus van verse tomaten en tonijn te maken, jammie!quote:Op maandag 16 september 2013 17:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je weinig eet, eet je waarschijnlijk ook weinig van wat je nodig hebt. En als je spieren geen voedingsstoffen binnen krijgen om te herstellen van inspanning, zal je inderdaad meer spierpijn krijgen. Bovendien helpt de spanning die stress zelf oplevert natuurlijk ook neit in het tussendoor ontspannen van de spieren.
[..]
Pro-tip: maak een grote veiligheidsspeld of iets dergelijks aan je touwtje vast. Kan je 'm er zo weer doorheen geleiden.
En thnx voor de tip![]()
![]()
Nadat je je spieren kapot hebt gemaakt, zou je het beste eiwitten kunnen eten (eieren of yoghurt). Van eiwitten worden spieren blijScheelt bij mij erg in 't herstel de laatste tijd.
Ow ja hoor.. ipv dat ik 5K endurance loop, sla ik een paar over en ben ik 7K interval wezen lopen. Ik moet ook altijd te hard van stapel lopen..![]()
Maar het was vandaag koud om alleen in een t-shirt te lopen.. Ik denk dat ik binnenkort nieuwe spullen ga halen. Iemand tips qua winkels?Camera 1... 1!![]()
Decathlon heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding voor veel spullen, alleen daar zijn er geloof ik niet zoveel van in Nederland.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Bij Amsterdam Arena heb je er een.. goeie.. ga ik binnenkort even langsquote:Op maandag 16 september 2013 17:54 schreef Wolve000 het volgende:
Decathlon heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding voor veel spullen, alleen daar zijn er geloof ik niet zoveel van in Nederland.
Camera 1... 1!![]()
Wat betreft kleding kun je in elke sportwinkel wel terecht. Denk aan Perry Sport, of Intersport. En je kunt natuurlijk naar de hardloopwinkels zoals Run2Day, Runnersworld en anderen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef 2Mini het volgende:
Ow ja hoor.. ipv dat ik 5K endurance loop, sla ik een paar over en ben ik 7K interval wezen lopen. Ik moet ook altijd te hard van stapel lopen..![]()
Maar het was vandaag koud om alleen in een t-shirt te lopen.. Ik denk dat ik binnenkort nieuwe spullen ga halen. Iemand tips qua winkels?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, maximaalinspanningstest gedaan. Wat ademt zo'n kapje op je neus rot zeg. Volgende week gaan we de uitslag bespreken en dan weet ik, wetenschappelijk bewezen, wat mijn hartslagzones zijn. En dan flink aan de slag met de HRM na de vakantie.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
op de loopband of op de fiets?quote:Op maandag 16 september 2013 17:57 schreef slacker_nl het volgende:
Zo, maximaalinspanningstest gedaan. Wat ademt zo'n kapje op je neus rot zeg. Volgende week gaan we de uitslag bespreken en dan weet ik, wetenschappelijk bewezen, wat mijn hartslagzones zijn. En dan flink aan de slag met de HRM na de vakantie.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mooi, klinkt goed! Maakt hij aan de hand van dat uur dan een behandelingsplan ofzo?quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef E.T. het volgende:
![]()
Ik kan t zo gauw niet terugvinden, in welke spier heb je een scheur?quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef E.T. het volgende:
![]()
Tip van slacker: minstens 10 gram eiwitten na je training (liefst binnen het uur).quote:Op maandag 16 september 2013 17:49 schreef SEMTEX het volgende:
Nadat je je spieren kapot hebt gemaakt, zou je het beste eiwitten kunnen eten (eieren of yoghurt). Van eiwitten worden spieren blijScheelt bij mij erg in 't herstel de laatste tijd.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Anderhalf glas halfvolle melk!quote:Op maandag 16 september 2013 18:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tip van slacker: minstens 10 gram eiwitten na je training (liefst binnen het uur).Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Melk is bah!quote:Op maandag 16 september 2013 18:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Anderhalf glas halfvolle melk![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kalfjequote:
In een blikje tonijn op water zitten ook veel eiwitten. Prima te eten op een boterham na het hardlopen.
En als je het niet lust kan je het nog door cup a soup kip gooien. Dan proef je de tonijn niet meer en is het net kip.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Fiets.quote:Op maandag 16 september 2013 17:58 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
op de loopband of op de fiets?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ah oke dat heb ik ook gehad. mijn sportarts zei wel om daar minstens tien hartslagen bij op te tellen om je hardloop hartslagen te krijgen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Goeie tip! Want zo, tonijn uit blik vind ik niet te hachelenquote:Op maandag 16 september 2013 18:21 schreef Mascleta het volgende:
In een blikje tonijn op water zitten ook veel eiwitten. Prima te eten op een boterham na het hardlopen.
En als je het niet lust kan je het nog door cup a soup kip gooien. Dan proef je de tonijn niet meer en is het net kip.
Dat zei mijn fysio ook. Hij gaat het uitwerken en dan krijg ik het per type activiteit door. ik heb nu nml geen idee wat de waardes waren. Enkel dat ik op was aan het einde.quote:Op maandag 16 september 2013 18:34 schreef winterstorm666 het volgende:
ah oke dat heb ik ook gehad. mijn sportarts zei wel om daar minstens tien hartslagen bij op te tellen om je hardloop hartslagen te krijgen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoeveel minuten moest je lijden? :pquote:Op maandag 16 september 2013 18:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat zei mijn fysio ook. Hij gaat het uitwerken en dan krijg ik het per type activiteit door. ik heb nu nml geen idee wat de waardes waren. Enkel dat ik op was aan het einde.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geen idee, maar de testtijd was 17 minuten.quote:Op maandag 16 september 2013 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveel minuten moest je lijden? :pIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb vanmiddag voor het eerst met een sportarmband gelopen, moest daar toch wel heel erg aan wennen. Omdat ik een behoorlijk grote telefoon heb is de sportarmband speciaal voor deze telefoon toch behoorlijk groot en daardoor komt hij steeds beetje tegen m'n onderarm aan. Ook kan ik mijn telefoon niet op de kop erin doen ivm aansluiting bij oortjes, wat toch wel beetje onhandig is. Dus dat zijn wel dingen waar je toch wel rekening mee moet houden als je ééntje koopt.quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Klinkt wel handig ja. Ik heb ook niet altijd de beste zakken.
Ik zal eens googlen waar je die kunt kopen.
Nu verder over mijn loopje. Was echt heerlijk weer om te lopen. Had wel het idee dat ik op een redelijk tempo liep met als streeftijd 25 minuten voor 5km. Op 5 seconden na geen recordtijd op 5km, maar wel een record op de 1km en 3 mijl
http://www.endomondo.com/workouts/user/5539573![]()
Ja, ik dus ook een paar weken geleden.. Heel onhandig.. Heeft iemand nog tips om dat terug te krijgen? Waarom zit er niet een heel touw doorheenquote:Op maandag 16 september 2013 17:27 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Gisteren trouwens het touwtje uit een hardloopbroek getrokken.. Dat was nie handig, liep de hele tijd te hijsen![]()
![]()
Da's niet onverdienstelijk! Bijna het linkerrijtje!quote:Op maandag 16 september 2013 16:46 schreef Quoi het volgende:
Trouwens:
![]()
Hoe vond je de Delftse Hout Loop? Ik vind het altijd erg leuk daar, net als bij jouw Bertus.![]()
Tonijn is wel een heel erg bedreigde vis, je kunt eigenlijk beter naar een alternatieve bron van eiwitten zoeken...quote:Op maandag 16 september 2013 18:21 schreef Mascleta het volgende:
En als je het niet lust kan je het nog door cup a soup kip gooien. Dan proef je de tonijn niet meer en is het net kip.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gut, dat was weer een avontuur vol distels (auw!!), brandnetels, modder en een steile beklimming door alledrie om weer op 't pad te geraken![]()
Ging ook vérre van vanzelf.. benen waren echt loodzwaar en kon m'n hoofd maar niet zo goed leeg krijgen. Wel rond 5K een lekkere plensbui over me heen gehaden daarna op 't laatste stukje uitlopen nog een miezerbui. Fijn
Ondanks dat 't zwaar was wel genoten en blij dat ik 't gedaan heb.
14K met gemiddeld 6.24 op de garmin, qua tempo (excl alle hekjes en het zoek- en klimwerk) rond de 6.15min/km.
http://www.endomondo.com/workouts/246524207/881511
Nu zo maar 's wachten tot Wolve thuis is, dan douchen + zoutbadje.Ja doei.![]()
Niet alle soorten, toch?quote:Op maandag 16 september 2013 18:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tonijn is wel een heel erg bedreigde vis, je kunt eigenlijk beter naar een alternatieve bron van eiwitten zoeken...
Tonijn is een van de lekkerste vissoorten die er zijn, wat mij betreft. Stiekem is het 't lekkerst met mayonaise, maar ja...![]()
Je moet inderdaad goed kijken wat je kooptquote:Op maandag 16 september 2013 19:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet alle soorten, toch?
Tonijn is een van de lekkerste vissoorten die er zijn, wat mij betreft. Stiekem is het 't lekkerst met mayonaise, maar ja...
Ik dacht eigenlijk dat de door uitsterven bedreigde tonijnsoorten al lang uit de supermarkt waren verdwenen en enkel nog vers te vinden waren in restaurants etc.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Het is helaas zo dat niet alle merken even duidelijk zijn over waar hun tonijn vandaan komt... Sommigen zijn verantwoord, anderen doen alsof.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben toch maar gaan lopen, want ik bedacht me dat ik een interval(achtige) training vandaag toch leuker zou vinden dan een half uurtje cardio
Ik vind het een heel gezellig loopje!quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Da's niet onverdienstelijk! Bijna het linkerrijtje!
Hoe vond je de Delftse Hout Loop? Ik vind het altijd erg leuk daar, net als bij jouw Bertus.![]()
Goed sfeertje én lekker de mogelijkheid om op te baan te hobbelen (poing-poing).
Seizoen begint weer!![]()
Checkquote:Op maandag 16 september 2013 18:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Anderhalf glas halfvolle melk!![]()
Net op
Ja doei.![]()
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen tonijn meer eet. #zielugquote:Op maandag 16 september 2013 18:21 schreef Mascleta het volgende:
En als je het niet lust kan je het nog door cup a soup kip gooien. Dan proef je de tonijn niet meer en is het net kip.
Plofkip daarentegen lust ik heel prima!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Knap!quote:Op maandag 16 september 2013 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, dat was weer een avontuur vol distels (auw!!), brandnetels, modder en een steile beklimming door alledrie om weer op 't pad te geraken![]()
Ging ook vérre van vanzelf.. benen waren echt loodzwaar en kon m'n hoofd maar niet zo goed leeg krijgen. Wel rond 5K een lekkere plensbui over me heen gehaden daarna op 't laatste stukje uitlopen nog een miezerbui. Fijn
Ondanks dat 't zwaar was wel genoten en blij dat ik 't gedaan heb.
14K met gemiddeld 6.24 op de garmin, qua tempo (excl alle hekjes en het zoek- en klimwerk) rond de 6.15min/km.
http://www.endomondo.com/workouts/246524207/881511
Nu zo maar 's wachten tot Wolve thuis is, dan douchen + zoutbadje.
Jij loopt wel op erg hoge hartslag trouwens, enig idee wat je max en verzuringsgrens is?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
n.a.v. het eerste halfuur, tweede halfuur is oefeningen en behandelingquote:Op maandag 16 september 2013 17:58 schreef Arquero het volgende:
[..]
Mooi, klinkt goed! Maakt hij aan de hand van dat uur dan een behandelingsplan ofzo?
m'n linkerbovenbeenquote:Op maandag 16 september 2013 18:00 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
[..]
Ik kan t zo gauw niet terugvinden, in welke spier heb je een scheur?
Flinke veiligheidsspeld eraan vast prikken en 'm door het tunneltje frotten. Tip van moedersquote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook een paar weken geleden.. Heel onhandig.. Heeft iemand nog tips om dat terug te krijgen? Waarom zit er niet een heel touw doorheen![]()
En voortaan de eindjes aan elkaar vastknopen en als je de broek aan hebt een extra lus knopen zoals met haken, raak je 'm nooit meer kwijt
* blij met broek met touwtje aan één stuk *![]()
M'n hartslag is inderdaad vrij hoog. Voordat ik ga rennen en naar buiten loop is hij al 95/100
Merkte wel dat ik wat moe nog was, dus dan is hij standaard wat hoger. Normaal zou ik op dit tempo zo rond de 165/170 moeten blijven zitten inmiddels.
Max ligt zo rond de 200/205 gok/geloof ik.Ja doei.![]()
100 zonder veel inspanning is wel normaal hoor. Maar ik zou toch uitkijken met zo'n lange afstand rond je verzuringsgrens lopen (want die ligt waarschijnlijk rond de 180 als je max 200 is), dan ben je eigenlijk gewoon op wedstrijdintensiteit aan het lopen en voor je het weet zit je tegen overtraindheid aan. Een hogere hartslag kan ook een seintje zijn om wat rustiger aan te doen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
M'n hartslag is inderdaad vrij hoog. Voordat ik ga rennen en naar buiten loop is hij al 95/100
Merkte wel dat ik wat moe nog was, dus dan is hij standaard wat hoger. Normaal zou ik op dit tempo zo rond de 165/170 moeten blijven zitten inmiddels.
Max ligt zo rond de 200/205 gok/geloof ik.
Maar goed voor zover de ongevraagd advies commissie
Eiwitten? Gewoon whey
Dat zijn altijd goeie tips hoor. Vind ik iig.quote:Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
100 zonder veel inspanning is wel normaal hoor. Maar ik zou toch uitkijken met zo'n lange afstand rond je verzuringsgrens lopen (want die ligt waarschijnlijk rond de 180 als je max 200 is), dan ben je eigenlijk gewoon op wedstrijdintensiteit aan het lopen en voor je het weet zit je tegen overtraindheid aan. Een hogere hartslag kan ook een seintje zijn om wat rustiger aan te doen.
Maar goed voor zover de ongevraagd advies commissieJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oke ik heb een goede hardloopwinkel gevonden waar ik vanmiddag heen ga (BUY ALL THE SHOOEEES), en ze hebben morgen een core-clinic waar ik me voor op heb gegeven en over 2 weken een 5k![]()
Ze hebben ook een rengroepje dus misschien ga ik daar wel bij. Er staat een profiel van alle werknemers op de site en die hebben allemaal 10 marathons gelopen of zo
http://www.rhoderunner.net/pages.asp?pageid=99747Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dus er zijn daar nog wel mensen die hardloopschoenen niet als normale cq fashionstatement shoe gebruiken?quote:Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke ik heb een goede hardloopwinkel gevonden waar ik vanmiddag heen ga (BUY ALL THE SHOOEEES), en ze hebben morgen een core-clinic waar ik me voor op heb gegeven en over 2 weken een 5k![]()
Ze hebben ook een rengroepje dus misschien ga ik daar wel bij. Er staat een profiel van alle werknemers op de site en die hebben allemaal 10 marathons gelopen of zo![]()
Is het keten, of gewoon een zelfstandige winkel (ben nog een beetje zoekende naar een goeie runningstore in the US, waar ik tijdens mijn vakantie naar binnen loop)
Edit: oh.. daar is de link al
Rhode Island kom ik deze keer helaas niet.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bedankt voor 't meedenken iig![]()
Merk wel verschil tussen m'n wedstrijdsvermoeidheid en dit soort vermoeidheid: ondanks dat m'n hartslag vrij hoog lag kon ik wel gewoon goed doorploegen, terwijl ik bijvoorbeeld bij de 10K met deze hartslag al een paar keer had moeten wandelen vorig weekend. Het blijft aftasten. Sowieso nu even rust tot donderdag qua lopen, misschien zelfs tot vrijdag, afhankelijk van hoe goed de laatste correcties op m'n scriptie gaan; dat wordt ook nog een flinke klus.Marathon-editen!
Ja doei.![]()
Ik overweeg dat ook wel de laatste tijd. Alleen kan ik dan kiezen uit Eindhoven Atletiek (mij veeeel te groot) of een kleintje in Geldrop. Maar eigenlijk haat ik sociaal doen en groepenquote:Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ze hebben ook een rengroepje dus misschien ga ik daar wel bij.en toch denk ik dat het goed voor me is.
Ja haha bij veel mensen denk ik inderdaad wel, wat zonde dat je op zulke mooie hardloopschoenen naar de universiteit gaat..quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dus er zijn daar nog wel mensen die hardloopschoenen niet als normale cq fashionstatement shoe gebruiken?![]()
Is het keten, of gewoon een zelfstandige winkel (ben nog een beetje zoekende naar een goeie runningstore in the US, waar ik tijdens mijn vakantie naar binnen loop)
Edit: oh.. daar is de link al
Rhode Island kom ik deze keer helaas niet.
Qua ketens weet ik het niet, in Providence zit ook een Citysports, dat is wel een keten maar die is volgens de reviews minder goed..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zou je niet een of twee proeflesjes mee kunnen doen?quote:Op maandag 16 september 2013 19:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik overweeg dat ook wel de laatste tijd. Alleen kan ik dan kiezen uit Eindhoven Atletiek (mij veeeel te groot) of een kleintje in Geldrop. Maar eigenlijk haat ik sociaal doen en groepenen toch denk ik dat het goed voor me is.
Je hoeft echt niet übersociaal te zijn en te doen bij zo'n club is mijn ervaring hier. Trainingen enzo kom ik ook gewoon om te rennen, zeg netjes hoi en hoe is 't. Soms tijdens 't loopje een kort praatje, maar verder gewoon lopen en dan met een klein praatje over hardlopen achteraf weer naar huis.
En sociale events kun je zelf kijken of je daar heen wilt gaanhier bestaat het meestal uit hardlopen + bier + curry eten. Daar heb ik wel wat sociaal doen voor over
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Ik zou blijven!quote:Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ze hebben ook een rengroepje dus misschien ga ik daar wel bij. Er staat een profiel van alle werknemers op de site en die hebben allemaal 10 marathons gelopen of zo
http://www.rhoderunner.net/pages.asp?pageid=99747SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Moet me überhaupt eerst uit mijn comfortzone begevenquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou je niet een of twee proeflesjes mee kunnen doen?
Where life happens
Maar als het dan niks is, is het ook zo weer voorbijquote:Op maandag 16 september 2013 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moet me überhaupt eerst uit mijn comfortzone begeven
Klinkt goedquote:Op maandag 16 september 2013 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
Je hoeft echt niet übersociaal te zijn en te doen bij zo'n club is mijn ervaring hier. Trainingen enzo kom ik ook gewoon om te rennen, zeg netjes hoi en hoe is 't. Soms tijdens 't loopje een kort praatje, maar verder gewoon lopen en dan met een klein praatje over hardlopen achteraf weer naar huis.
En sociale events kun je zelf kijken of je daar heen wilt gaanhier bestaat het meestal uit hardlopen + bier + curry eten. Daar heb ik wel wat sociaal doen voor over
![]()
![]()
Ik zie toch ook wel dat die verenigingslopers elkaar vaak optrekken in wedstrijden en de wat ouderen vaak hele nette tijden neerzetten. Bovendien, als het wat donkerder wordt straks, is het fijn om met een groep te lopen en een stok achter de deur te hebben.
ik ben bang dat ik naar een zaak als Dick's sporting goods ga in NY, dat er daar een of andere puisterige puber staat om me te "helpen" met trailshoenen..quote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja haha bij veel mensen denk ik inderdaad wel, wat zonde dat je op zulke mooie hardloopschoenen naar de universiteit gaat..
Qua ketens weet ik het niet, in Providence zit ook een Citysports, dat is wel een keten maar die is volgens de reviews minder goed..
Nou ja ik heb nog even om te googlen naar een zaak
Zul je zien dat je het heel gezellig hebt als je er eenmaal zit.quote:Op maandag 16 september 2013 19:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik overweeg dat ook wel de laatste tijd. Alleen kan ik dan kiezen uit Eindhoven Atletiek (mij veeeel te groot) of een kleintje in Geldrop. Maar eigenlijk haat ik sociaal doen en groepenen toch denk ik dat het goed voor me is.
Precies! En ik kan me goed voorstellen dat clubs in NL ook gewoon een 'trial lidmaatschap' ofzo hebben, dat je paar keer mee kunt trainen. Hier was dat 4 weken voor nop. Dat was wel tof.quote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klinkt goedIk zie toch ook wel dat die verenigingslopers elkaar vaak optrekken in wedstrijden en de wat ouderen vaak hele nette tijden neerzetten. Bovendien, als het wat donkerder wordt straks, is het fijn om met een groep te lopen en een stok achter de deur te hebben.
Ja doei.![]()
Preciesquote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zul je zien dat je het heel gezellig hebt als je er eenmaal zit.![]()
Over trailschoenen gesproken: deze winter zijn die vast ook weer handig als 't sneeuwt?
Je zoekt gewoon een excuus om nieuwe schoenen te kopen, niet?quote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies![]()
Over trailschoenen gesproken: deze winter zijn die vast ook weer handig als 't sneeuwt?
Ja doei.![]()
Ik snap het wel hoor SEM. Dat is waarom ik niet bij een atletiekding zit, maar bij een hardloopgroep. Omdat het minder verplicht is. Al is het leuk. Met sommige word je vriendjes en met andere niet. Dat is wel leuk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zou me op zich ook wel willen aansluiten bij een hardloopgroep, maar ik zou dan alleen op zaterdag kunnen. Door de weeks ook wel, maar dan zal ik het vaak niet redden ivm werk. En dat vind ik dan ook weer zonde. En dus doe ik het niet. Terwijl ik ons kleine groepje van zondag wel weer heel gezellig vond.quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
Ik snap het wel hoor SEM. Dat is waarom ik niet bij een atletiekding zit, maar bij een hardloopgroep. Omdat het minder verplicht is. Al is het leuk. Met sommige word je vriendjes en met andere niet. Dat is wel leuk.
Ach, moet ik maar regelmatig naar Gogo fietsen, kunnen we samen lopenWant we moeten nog een keer de berg-met-het-hert oprennen! (of wandelen, ook goed
)
Je hoeft niet zoveel te zeggen hoor, in een groep. Je kunt ook gewoon naar de gesprekken van anderen luisteren.quote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klinkt goedIk zie toch ook wel dat die verenigingslopers elkaar vaak optrekken in wedstrijden en de wat ouderen vaak hele nette tijden neerzetten. Bovendien, als het wat donkerder wordt straks, is het fijn om met een groep te lopen en een stok achter de deur te hebben.
Ik vind het een stuk makkelijker om m'n tempo vast te houden in een groep dan wanneer ik m'n eentje loop.![]()
Hoe laat beginnen ze dan? Hier beginnen ze om 19:45, das best schappelijk voor de werkenden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Altijdquote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een excuus om nieuwe schoenen te kopen, niet?
Dat kan ķķk nog... die zijn er ook wel her en der hier.quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
Ik snap het wel hoor SEM. Dat is waarom ik niet bij een atletiekding zit, maar bij een hardloopgroep. Omdat het minder verplicht is. Al is het leuk. Met sommige word je vriendjes en met andere niet. Dat is wel leuk.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
met mijn werk is lopen in een vereniging gewoon bijna niet te doen. al lijkt het me wel gezellig.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Daar denk ik ook nog over na. Bij de winkel waar ik schoenen koop kan je na 3 maand uit service je schoenen laten checken. En daar moet ik over een maandje weer heen, dus dan kan ik gelijk even wat proberen. Alleen dan 3 maand later moet ik niet weer met een nieuw paar naar huisquote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies![]()
Over trailschoenen gesproken: deze winter zijn die vast ook weer handig als 't sneeuwt?![]()
Bij mijn atletiekding is het ook helemaal niet verplicht hoor. We hebben een harde kern, mensen die regelmatig, maar lang niet altijd, lopen, en mensen die gewoon af en toe een training meehobbelen. Contributie zou wel iets hoger kunnen liggen, wat het misschien wel een iets verplichter karakter geeft.quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
Ik snap het wel hoor SEM. Dat is waarom ik niet bij een atletiekding zit, maar bij een hardloopgroep. Omdat het minder verplicht is. Al is het leuk. Met sommige word je vriendjes en met andere niet. Dat is wel leuk.![]()
Zaterdag om 09:30 uur en woensdag om 19:10 uur. Op zich wel te doen, maar twijfeldetwijfel... Misschien moet ik toch maar eens een keer meegaan...?quote:Op maandag 16 september 2013 20:06 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe laat beginnen ze dan? Hier beginnen ze om 19:45, das best schappelijk voor de werkenden.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://www.rhoderunner.net/pages.asp?pageid=99745
Ahh, ik had daar 24.30 in mijn laatste trainingDus top5 moet misschien wel lukken!
Ik zou me al schuldig voelen als ik een keer niet kwam. Al was het maar naar mezelf, want ik 'heb er dan toch voor betaald'quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij mijn atletiekding is het ook helemaal niet verplicht hoor. We hebben een harde kern, mensen die regelmatig, maar lang niet altijd, lopen, en mensen die gewoon af en toe een training meehobbelen. Contributie zou wel iets hoger kunnen liggen, wat het misschien wel een iets verplichter karakter geeft.
Gewoon proberen! Als het niet bevalt laat je het lekker bij 1 keer!quote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zaterdag om 09:30 uur en woensdag om 19:10 uur. Op zich wel te doen, maar twijfeldetwijfel... Misschien moet ik toch maar eens een keer meegaan...?![]()
Het mag zelfs twee keer. Misschien moet ik er het eerstvolgende vrije weekend maar eens aan geloven. Maar komende twee weken heb ik evenementenquote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Als het niet bevalt laat je het lekker bij 1 keer!
quote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zaterdag om 09:30 uur en woensdag om 19:10 uur. Op zich wel te doen, maar twijfeldetwijfel... Misschien moet ik toch maar eens een keer meegaan...?Gewoon eens proberen.
Weet niet wat de kosten zouden zijn van zo'n lidmaatschap, maar hier is 't 30 pond voor een heel jaar... en Wolve is nu ook aan het lopen (hij is z'n Garmin vergetenquote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou me al schuldig voelen als ik een keer niet kwam. Al was het maar naar mezelf, want ik 'heb er dan toch voor betaald') zonder mij bij de club omdat ik zelf ben gaan lopen vanmiddag. Kan allemaal prima, en iedereen komt en gaat wanneer hij/zij wil, wordt ook totaal niet raar van opgekeken enzo.
Ja doei.![]()
Contributie bij de vereniging hier is per jaar, wellicht voel je je dan minder schuldig als je eens mist?quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou me al schuldig voelen als ik een keer niet kwam. Al was het maar naar mezelf, want ik 'heb er dan toch voor betaald'Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik wil juist bij een club voor de techniek, niet voor de gezelligheid.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hangt er misschien vanaf wat voor club het is? Niet overal zal er echt een professionele trainer zijn die iedereen aandacht kan geven qua techniek, dat vind je misschien eerder bij baantrainingen..quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil juist bij een club voor de techniek, niet voor de gezelligheid.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier zou het ook per jaar gaan ja. ¤ 100,- per jaar voor twee trainingen per week, op zich vind ik dat dan wel weer een heel schappelijke prijs.quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Contributie bij de vereniging hier is per jaar, wellicht voel je je dan minder schuldig als je eens mist?
Ik ga begin volgende maand toch nieuwe schoenen kopen, gelijk maar eens informeren bij de Run2Day (zij organiseren die loopgroepen namelijk)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens mij is dat wat we allemaal willen, toch? Voor de gezelligheid kun je ook bij een breiclubquote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil juist bij een club voor de techniek, niet voor de gezelligheid.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het mag zelfs twee keer. Misschien moet ik er het eerstvolgende vrije weekend maar eens aan geloven. Maar komende twee weken heb ik evenementen
Recreantencontributie is bij mijn av 156eu/jaar. Voor 2 trainingen per week, en eventueel nog 1x per week in Schoorl vind ik dat best meevallen. En mijn av is superlief voor studenten, 45% korting
1x in de zoveel tijd is er na afloop van de training koffie en thee met groot ingeslagen over de datum koek.![]()
Hier doen ze vrij weinig (lees: niets) aan techniek. Dat vind ik wel jammer. Binnenkort eens polsen of daar op de baandagen wat aan gedaan kan worden zo nu en dan.Ja doei.![]()
Ook geen loopscholing?quote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hier doen ze vrij weinig (lees: niets) aan techniek. Dat vind ik wel jammer. Binnenkort eens polsen of daar op de baandagen wat aan gedaan kan worden zo nu en dan.![]()
Dat is dan wel weer jammer, de loopgroep die ik op het oog heb, zal niet op de baan trainen. Het is een echte stads-loopgroep. Maar dat is ook wel prima denk ik.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is in mijn geval zelfs goedkoper.... (en dichterbij) (en ze hebben een krachthonk). Maar dan betaal je voor een heel jaar en dan voel ik me verplicht en bij de loopgroep is het gewoon voor x weken en dan is het klaar. Dat vind ik er zo fijn van, dat heb je niet met een atletiekclub.quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij mijn atletiekding is het ook helemaal niet verplicht hoor. We hebben een harde kern, mensen die regelmatig, maar lang niet altijd, lopen, en mensen die gewoon af en toe een training meehobbelen. Contributie zou wel iets hoger kunnen liggen, wat het misschien wel een iets verplichter karakter geeft.
Dan moet ik gaan kiezen: Phanos of AAC.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat laatste krijg je er gratis bij.quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil juist bij een club voor de techniek, niet voor de gezelligheid.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja dat moet ik ook eerst even nagaan. Maar ze hebben filmpjes op YouTube in superslomo met allemaal apparte trainingen met timing van landing en alles. Hopelijk kan ik ook bij zoiets mijn techniek bijschaven.quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er misschien vanaf wat voor club het is? Niet overal zal er echt een professionele trainer zijn die iedereen aandacht kan geven qua techniek, dat vind je misschien eerder bij baantrainingen..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik betaal per kwartaal..quote:Op maandag 16 september 2013 20:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het is in mijn geval zelfs goedkoper.... (en dichterbij) (en ze hebben een krachthonk). Maar dan betaal je voor een heel jaar en dan voel ik me verplicht en bij de loopgroep is het gewoon voor x weken en dan is het klaar. Dat vind ik er zo fijn van, dat heb je niet met een atletiekclub.
Dan moet ik gaan kiezen: Phanos of AAC.
Maar ik vind loopscholing juist echt heel fijn en heb ook het idee dat ik daar best veel baat bij heb. Dat rekken en strekken en een beetje krachttraining vind ik dan weer minder boeiend.![]()
Wat een dunne pootjes hebben die mannenquote:
Maar dat soort dingen doen wij ook op de baan ja. Met lage hordes enzuks.![]()
Mijn loopgroep is ook loopscholing. Ik ga het eens nakijken of dat ook mogelijk is. Al was het de laatste keer allemaal contributie voor een jaar.quote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik betaal per kwartaal..
Maar ik vind loopscholing juist echt heel fijn en heb ook het idee dat ik daar best veel baat bij heb. Dat rekken en strekken en een beetje krachttraining vind ik dan weer minder boeiend.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
nu we het toch over horloges hebben...even een poll'tje
Poll: blijf je, qua sporthorloge, merktrouw....
• ja, absoluut
• ja, maar evt. ander type
• nee.... ik ga voor een ander merk
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Maar dat kan ook prima op de weg hoor. Ik kan me ook goed voorstellen dat heel veel mensen helemaal geen zin hebben in baantrainingen. In Alkmaar was alleen niet zoveel keuze, en mij bevalt het uiteindelijk wel.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mijn loopgroep is ook loopscholing. Ik ga het eens nakijken of dat ook mogelijk is. Al was het de laatste keer allemaal contributie voor een jaar.
Zelf zou ik m'n keuze voor een atletiekvereniging af laten hangen van de mogelijkheden tot variatie. Als er een weggroep is zou dat al een pre zijn, net als groepen op meerdere niveaus. Als ik bijvoorbeeld de opties van HAAG zie en hoeveel verschillende groepen zij hebben, ben ik daar best een beetje jaloers op. Ik heb een hele tijd tussen de recreanten en de wedstrijdgroep in gehangen, en nu begin ik weer tussen de langzaamsten en de snelleren van de groep in te hangen. En als ik een keer voor de verandering de weg op zou willen kan dat niet. Dat is het nadeel van een kleine vereniging.![]()
Ik mis een: "geen idee, ligt aan de opties als mijn Garmin overlijdt"-optiequote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
• ja, absoluut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
ik denk dat dat vaak de insteek van harriersclubs is, hier in ieder geval wel.maar baanatletiek en wegatletiek is hier qua clubs dan ook strikt gescheidenquote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hier doen ze vrij weinig (lees: niets) aan techniek. Dat vind ik wel jammer. Binnenkort eens polsen of daar op de baandagen wat aan gedaan kan worden zo nu en dan.
Harriersclubs zijn imo vaak een soort loopgroepen terwijl je voor echte looptraining naar een athletics club moet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, het zijn inderdaad gewoon loopgroepen ja. Maar aangezien we wel 2-wekelijkse baantrainingen doen zijn de mogelijkheden er wel. Zal 't met dat filmpje erbij eens posten. Het slowmotion trekt vast wel wat mensen aan
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik mis een: "geen idee, ligt aan de opties als mijn Garmin overlijdt"-optieIquote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
Optie '/care'Als er wat anders goeds is voor een goede prijs is dat ook een prima optie
positive feedback
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik voor beiden. Ik loop vooral voor de lol maar progressie maken is ook leuk. Ik loop een avond in de week bij een loopgroep, inclusief trainers met trainersdiploma en loopscholing, maar ook met bier en thee na de training. Mocht ik ooit weer werk dicht bij huis krijgen en minder reistijd hebben, dan sluit ik niet uit dat ik aanvullend ook lid word van een AV.quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil juist bij een club voor de techniek, niet voor de gezelligheid.![]()
Ik ga niet stemmen, want ik ga echt niet blindelings voor hetzelfde merk/model, maar ook niet op zeker naar een ander merk. Ligt eraan wat er op de markt is, wat mijn wensen zijn en wat voor features de diverse merken en modellen hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
• ja, absoluut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn Garmin FR gaat nu al 2 jaar mee, daarvoor had ik een sigma horloge maar dat was alleen hartslagband, de Garmin heeft ook footpodquote:
Ik heb optie 3 aangeklikt. Ik heb nu nog geen horlogequote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
• ja, absoluut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier, alleen een keukenklok en een klokje in de auto
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nog een vraag: kunnen nieuwe schoenen je sneller maken?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil als mn 610 op is (over een jaar of veel) graag een horloge met (basale) navigatie, zonder dat het zo'n gigantisch ding is als de Fenix of Suunto. Het merk dat daarmee komt krijgt mijn centjes.quote:![]()
Wij trainen ook op de baan hoor (want dat is naast het Amsterdamse Bos/Vondelpark).quote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar dat kan ook prima op de weg hoor. Ik kan me ook goed voorstellen dat heel veel mensen helemaal geen zin hebben in baantrainingen. In Alkmaar was alleen niet zoveel keuze, en mij bevalt het uiteindelijk wel.
Zelf zou ik m'n keuze voor een atletiekvereniging af laten hangen van de mogelijkheden tot variatie. Als er een weggroep is zou dat al een pre zijn, net als groepen op meerdere niveaus. Als ik bijvoorbeeld de opties van HAAG zie en hoeveel verschillende groepen zij hebben, ben ik daar best een beetje jaloers op. Ik heb een hele tijd tussen de recreanten en de wedstrijdgroep in gehangen, en nu begin ik weer tussen de langzaamsten en de snelleren van de groep in te hangen. En als ik een keer voor de verandering de weg op zou willen kan dat niet. Dat is het nadeel van een kleine vereniging.
Ik denk dat het in Amsterdam wel anders is dan in Alkmaar en min of meer gelijk aan HAAG. Toch iets groter en meer keuze. Het is iets waar ik al een jaar over nadenk en ben uiteindelijk toch weer bij Running Holland gegaan omdat het los/vast is en de trainers zijn ok en de locatie is leuk en het is niet alleen op de baan en ze hebben duintraining en strandtraining en ze attenderen je op loopjes en.. dingen.
Eigenlijk boeit het niet, zolang ik maar eens in de zoveel tijd een trainer heb die over m'n bol aait vind ik het best.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je huidige schoenen op zijn: ja.quote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Nog een vraag: kunnen nieuwe schoenen je sneller maken?
Anders: niet per se.![]()
Er zijn meer loopgroepen in Eindhoven en omgeving, maar dan niet een vereniging. Dat sociale is ook niet perse iets voor mij, ik loop het liefst alleen. Maar het vakt uiteindelijk iedere keer meequote:Op maandag 16 september 2013 19:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat doet mijn loopgroep ook nauwelijks. Wel houding tijdens het lopen en vanuit de warming up deed onze vorige trainer wel wat kleine loopoefenigen. Maar mijn huidige trainer weer niet. Op de website van de groep staag techniek wel als een van de punten erbij..quote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hier doen ze vrij weinig (lees: niets) aan techniek. Dat vind ik wel jammer. Binnenkort eens polsen of daar op de baandagen wat aan gedaan kan worden zo nu en dan.
Gelukkig heb ik vrijdag een privéles chi running. En daarna hoop ik nog twee. Wel duur natuurlijk, maar als ik daarna beter kan lopem zonder pijn heb ik het er graag voor over![]()
![]()
imo niet, ze kunnen je comfortabeler laten lopen maar echt sneller (als in bjiv. 5 minuten van een HM af) nee...quote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Nog een vraag: kunnen nieuwe schoenen je sneller maken?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het werkt meer dan prima dus ja.quote:Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
• ja, absoluut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Maar je zou toch ook dit kunnen doen, als je meer wilt intervallen (want daar is de baan vooral goed voor, snelheidswerk. Je hoeft je geen zorgen te maken om losliggende stoeptegels, en precies weten tot waar je nog moet lopen is erg fijn als het iets zwaarder wordt):quote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wij trainen ook op de baan hoor (want dat is naast het Amsterdamse Bos/Vondelpark).
Ik denk dat het in Amsterdam wel anders is dan in Alkmaar en min of meer gelijk aan HAAG. Toch iets groter en meer keuze. Het is iets waar ik al een jaar over nadenk en ben uiteindelijk toch weer bij Running Holland gegaan omdat het los/vast is en de trainers zijn ok en de locatie is leuk en het is niet alleen op de baan en ze hebben duintraining en strandtraining en ze attenderen je op loopjes en.. dingen.
Eigenlijk boeit het niet, zolang ik maar eens in de zoveel tijd een trainer heb die over m'n bol aait vind ik het best.
http://runningjunkies.nl/thirstythursday
Of doen die geen techniek?![]()
Nee, die doen dat niet (en ik ben er al lid van -als in in de fb groep-, maar ze trainen op mijn running holland dag en op mijn benendag). Op de donderdag doen zij altijd een variant van intervaltraining. Maar dat is volgens mij 0 techniek.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar je zou toch ook dit kunnen doen, als je meer wilt intervallen (want daar is de baan vooral goed voor, snelheidswerk. Je hoeft je geen zorgen te maken om losliggende stoeptegels, en precies weten tot waar je nog moet lopen is erg fijn als het iets zwaarder wordt):
http://runningjunkies.nl/thirstythursday
Of doen die geen techniek?SPOILER: Zo werkt de donderdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je wilt kan ik je wel even in die groep gooien, maar dan wordt je elke keer uitgenodigd voor al hun trainingsloopjes (elke dinsdag en donderdag).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, die doen dat niet (en ik ben er al lid van -als in in de fb groep-, maar ze trainen op mijn running holland dag en op mijn benendag). Op de donderdag doen zij altijd een variant van intervaltraining. Maar dat is volgens mij 0 techniek.Dat klinkt goed! En als je niet voor een marathon traint dan bedenk je alsnog een fictieve tijd die je op de marathon zou kunnen lopen en bereken je het zo?SPOILER: Zo werkt de donderdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je wilt kan ik je wel even in die groep gooien, maar dan wordt je elke keer uitgenodigd voor al hun trainingsloopjes (elke dinsdag en donderdag).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Uhhhhhhquote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! En als je niet voor een marathon traint dan bedenk je alsnog een fictieve tijd die je op de marathon zou kunnen lopen en bereken je het zo?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Net niet op tijd terug zijn voordat de bui losbarst. Blub.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Waterdraakje
quote:Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, die doen dat niet (en ik ben er al lid van -als in in de fb groep-, maar ze trainen op mijn running holland dag en op mijn benendag). Op de donderdag doen zij altijd een variant van intervaltraining. Maar dat is volgens mij 0 techniek.Maar wat verwacht je eigenlijk vaan baantraining bij een atletiekvereniging? Dat je dan meer loopscholing krijgt dan nu? Of wil je meer snelheidswerk? Of wat wil je eigenlijk?SPOILER: Zo werkt de donderdagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je wilt kan ik je wel even in die groep gooien, maar dan wordt je elke keer uitgenodigd voor al hun trainingsloopjes (elke dinsdag en donderdag).
Baantraining is nou ook weer niet het walhalla van techniek en snelheidswerk.![]()
Ik weet niet wat ik wil. Of ik weet het wel. Ik wil loopscholing/interval op het moment dat ik bewust train voor een wedstrijd. I want to eat the cake and have it. Dat is mijn probleem.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je eigenlijk vaan baantraining bij een atletiekvereniging? Dat je dan meer loopscholing krijgt dan nu? Of wil je meer snelheidswerk? Of wat wil je eigenlijk?
Baantraining is nou ook weer niet het walhalla van techniek en snelheidswerk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja! Gaan we doen!! En hoewel alleen lopen makkelijk is (schoenen aan en gaan!), is samen lopen naast gezellig ook een extra motivatie zo nu en dan.quote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou me op zich ook wel willen aansluiten bij een hardloopgroep, maar ik zou dan alleen op zaterdag kunnen. Door de weeks ook wel, maar dan zal ik het vaak niet redden ivm werk. En dat vind ik dan ook weer zonde. En dus doe ik het niet. Terwijl ik ons kleine groepje van zondag wel weer heel gezellig vond.
Ach, moet ik maar regelmatig naar Gogo fietsen, kunnen we samen lopenWant we moeten nog een keer de berg-met-het-hert oprennen! (of wandelen, ook goed
)
![]()
dit dus, dit is voor mij ook puur de reden dat ik destijds bij de Harriers ben gegaanquote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En hoewel alleen lopen makkelijk is (schoenen aan en gaan!), is samen lopen naast gezellig ook een extra motivatie zo nu en dan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op dit moment is het voor mij alleen af en toe samen lopen met mossel, Guppy of collega. Wel eens nagedacht over een loopgroep maar eerst wennen aan nieuw werk. Dan zijn loopjes met leuke mensen makkelijker in te plannen dan trainingen op vaste tijdstippen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, dit is voor mij ook puur de reden dat ik destijds bij de Harriers ben gegaan![]()
Motivatie! En gedeelde smart straks in de bittere kou ende sneeuw!quote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, dit is voor mij ook puur de reden dat ik destijds bij de Harriers ben gegaanJa doei.![]()
En dat als IJsdraakje... ga je schamenquote:![]()
Sneeuw =
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Zonde! Lopen in de sneeuw is leuk!! Eén van de leukste rondjes dit jaar was toen ik niet wilde, het ijskoud was, er sneeuw lag en een stevige wind stond.. Zo onverwacht was dat zo lekker!!quote:![]()
![]()
Sneeuw is geen ijs.quote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef Frsh het volgende:
[..]
En dat als IJsdraakje... ga je schamen![]()
Sneeuw =In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Laat ik nuanceren, verse sneeuw is geweldig. Alleen die ijsplaten daarna.
En dat is ietwat tegenstrijdig met m'n nick inderdaad.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
dit vraagt om een J-postquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben net impulsief geweest...
Mag ik erbij op de lijst?
30/11/2013 - Muizenberg Mountain Run (Muizenberg-Cape Town)
• Sjaapje - 13.5 km
Hmm, enkel de Paypal toepassing werkt precies niet heel goed... Dus nog niet helemaal officieel.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
*like*quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ben net impulsief geweest...
Mag ik erbij op de lijst?
30/11/2013 - Muizenberg Mountain Run (Muizenberg-Cape Town)
• Sjaapje - 13.5 km
Hmm, enkel de Paypal toepassing werkt precies niet heel goed... Dus nog niet helemaal officieel.Ja doei.![]()
Sneeuw is leuk! Al denk ik dat ik dan in februari iets minder vind, van 30 graden naar sneeuw, brrr.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
500 m op de eerste km, doodgaan! Wel leuk, ik leer surfen in Muizenberg, maar dan in de natte kantquote:
Het wil wel wat zeggen als AJ Calitz er al een uur en half over doet voor 13.5 km :S.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik ga lekker slapen in m'n Color Run t-shirt, omdat het kanen omdat ik het maar koud vind in bed
Is de kleur er dan niet uit als je het gewassen hebt?quote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga lekker slapen in m'n Color Run t-shirt, omdat het kanen omdat ik het maar koud vind in bed
(ik ga ervanuit dat je niet in een ongewassen looptshirt slaapt)
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
sneeuw mag dan wel leuk zijn...het is niet leuk als je geen voet/fietspaden hebt om op te lopen en er komt een vrachtwagen die je ondersproeit met slush....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil je dan wel in het weekend de deur uit sleuren hoor, loop je iig nog 1x per weekquote:kleine moeite om m'n rondje iets aan te passen.
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil je dan wel in het weekend de deur uit sleuren hoor, loop je iig nog 1x per weekkleine moeite om m'n rondje iets aan te passen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik nodig jullie gewoon allemaal uit om een rondje duinen bij Wijk aan Zee te doen als t gesneeuwd heeft. 1. Mooi 2. Lekker zacht ondergrondje 3. Chocolademelk na afloop?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik ben erbij!quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Frsh het volgende:
Ik nodig jullie gewoon allemaal uit om een rondje duinen bij Wijk aan Zee te doen als t gesneeuwd heeft. 1. Mooi 2. Lekker zacht ondergrondje 3. Chocolademelk na afloop?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oke op naar de schoenenwinkel.. geld brandt in mijn portemonnee, jottum jottum
Sneeuw![]()
Ziet er mooi uit enzo als het net gevallen is, daarna is het alleen maar![]()
Die is dicht nu![]()
Ik ben ff planken.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Degene die straks het topic sluit, ik verwacht een dijk van een TT.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar 2 uur en half rijden! Chocolademelk! Met zo van die rooie kaakjes!quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Frsh het volgende:
Ik nodig jullie gewoon allemaal uit om een rondje duinen bij Wijk aan Zee te doen als t gesneeuwd heeft. 1. Mooi 2. Lekker zacht ondergrondje 3. Chocolademelk na afloop?Ik bijt!
(Zachtjes)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: