abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131232680
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve is nog 'n beetje nieuw! *O*

Ofzo.
Ik beschouw mezelf ook nog steeds als newbie :@
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131232775
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Is dat dan niet eerder een beetje nijd? :P
Nee hoor, ik begrijp goed dat er altijd mensen sneller zullen zijn en altijd mensen minder snel zijn dan mij. Het is alleen dat ik het ook leesvoer vind om een beetje van gelijke mensen te lezen. :)
Dezelfde hobbels, meevallers of tegenvallers die ik zelf onlangs of nu nog meemaak .
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_131232968
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat is het ook een beetje volgens mij. Er zijn niet zoveel nieuwelingen dus zoveel jompelen voor hun kunnen we niet.

Mochten er nu nieuwe nieuwelingen lezen en niet durven te posten.
Wees niet bang, we zijn net zo blij met nieuwe kleine prestaties als met grote!
zeker dont be shy!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_131233097
Ik ben haske nieuw nog. O+

Sterker nog, als je me een jaar geleden had gezegd dat ik 5km zou gaan lopen in Den Haag met goede overlevingskansen, had ik je hard uitgelachen. Heel hard.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_131233157
ow en terug van de fysio. ze heeft me op de loopband gepleurd. om te kijken naar mijn loopstijl.
en mijn balans is werkelijk waar vreselijk. dus daar zit nog genoeg werk aan.
ik proneerde als een malle. wat ik tijdens de analyse helemaal niet deed.
ik heb altijd zwakke enkels gehad en als ik op 1 been balanceer klapt mijn knie en enkel helemaal om.
ik mag nu twee keer per week 5 kilometer lopen. en bij de fysio 1 keer per week.
de thuisoefeningen en stretching blijft en de medical tape blijft erop zitten. merk wel dat ik er baat bij heb.
  maandag 16 september 2013 @ 12:24:16 #281
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131233204
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:

Sterker nog, als je me een jaar geleden had gezegd dat ik 5km zou gaan lopen in Den Haag met goede overlevingskansen, had ik je hard uitgelachen. Heel hard.
Vorig jaar rond deze tijd ben ik begonnen. Nu ga ik over een paar weken een HM doen :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131233282
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Vorig jaar rond deze tijd ben ik begonnen. Nu ga ik over een paar weken een HM doen :D
Daar hoorde ik Wolve ook al over mompelen (niet voor over een paar weken), terwijl het enkele weken geleden nog was "meh.. ik denk dat ik 10K wel een mooie afstand blijf vinden".

Ha.

O+ _O-
Ja doei.
pi_131233286
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

:D

Bij de vredesloop m'n eerste 5, daarna door naar 10. *O* Leukere rondjes kunnen maken ftw. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131233318
quote:

Als je een half jaar geleden tegen mij had gezegd dat je 5km zou gaan lopen in Den Haag had ik je waarschijnlijk ook wel een beetje uitgelachen :P Niet eens stiekem :D

Maar ik ben niet alleen maar gemeen, en had ook wel een klein beetje gejompeld hoor, want yay! hardlopen.
pi_131233378
En dan komt afgelopen weekend ineens bij je op: ja, ik zou best de 6km bij de Posbankloop kunnen lopen over twee weken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 16 september 2013 @ 12:29:57 #286
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131233425
Op zich is een overkoepelende vraag wel: wat gebeurt er met een beginnersgroep als die inmiddels een gevorderde groep is geworden? Blijft het dan 'beginners' heten? Als je dit vergelijkt met een fysieke loopgroep, dan is de binding binnen een loopgroepje het meest sterk in het begin: je hebt allen 1 doel --> opbouwen! Daarna, hoe meer iedereen vooruitgaat, zie je mensen uitwaaieren richting verschillende stijlen, niveau's en 'serieusheid'. En dat is wat gebeurt.

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef winterstorm666 het volgende:
ow en terug van de fysio. ze heeft me op de loopband gepleurd. om te kijken naar mijn loopstijl.
ik heb altijd zwakke enkels gehad en als ik op 1 been balanceer klapt mijn knie en enkel helemaal om.
ik mag nu twee keer per week 5 kilometer lopen. en bij de fysio 1 keer per week.
de thuisoefeningen en stretching blijft en de medical tape blijft erop zitten. merk wel dat ik er baat bij heb.
Jeetje! Nu dus sterker gaan maken die hap. Komt goed, hier zul je alleen maar beter van gaan worden ^O^ Krijgt je hondje nu inmiddels geen rusteloze benen poten?
pi_131233445
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als je een half jaar geleden tegen mij had gezegd dat je 5km zou gaan lopen in Den Haag had ik je waarschijnlijk ook wel een beetje uitgelachen :P Niet eens stiekem :D

Maar ik ben niet alleen maar gemeen, en had ook wel een klein beetje gejompeld hoor, want yay! hardlopen.
Waarom denk je dat ik het in den beginne nog even verzweeg? :') :D

Wel dankzij jou dat ik überhaupt overwoog om te gaan hardlopen trouwens. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 16 september 2013 @ 12:32:01 #288
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131233489
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef Quoi het volgende:
Op zich is een overkoepelende vraag wel: wat gebeurt er met een beginnersgroep als die inmiddels een gevorderde groep is geworden? Blijft het dan 'beginners' heten? Als je dit vergelijkt met een fysieke loopgroep, dan is de binding binnen een loopgroepje het meest sterk in het begin: je hebt allen 1 doel --> opbouwen! Daarna, hoe meer iedereen vooruitgaat, zie je mensen uitwaaieren richting verschillende stijlen, niveau's en 'serieusheid'. En dat is wat gebeurt.

[..]

Jeetje! Nu dus sterker gaan maken die hap. Komt goed, hier zul je alleen maar beter van gaan worden ^O^ Krijgt je hondje nu inmiddels geen rusteloze benen poten?
Ja dat wel. Maar de kern blijft toch hardlopen. Dat is onze gezamelijke binding.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131233491
quote:
Wel fijn dat je iets hebt om mee aan de slag te gaan nu!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131233524
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik het in den beginne nog even verzweeg? :') :D

Wel dankzij jou dat ik überhaupt overwoog om te gaan hardlopen trouwens. :@
Yes! Ik ben een inspiratie voor transpiratie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind het wel supertof dat je in DH gaat lopen :D
  maandag 16 september 2013 @ 12:33:25 #291
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131233535
quote:
Heeft ze met het proneren je niet aangeraden om extra steun te zoeken in de vorm van op maar gemaakt binnenzolen? Of had je dat al?

Mo ging vroeger ook bij het minste of geringste door haar enkel, dus wellicht dat volhouden helpt, want dat heeft ze tegenwoordig bijna nooit meer. En niet eens door extra oefeningen, maar puur door hardlopen.

Fijn dat het al wel helpt trouwens, dat motiveert vast ook wel! *O*
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_131233590
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Nee hoor, ik begrijp goed dat er altijd mensen sneller zullen zijn en altijd mensen minder snel zijn dan mij. Het is alleen dat ik het ook leesvoer vind om een beetje van gelijke mensen te lezen. :)
Dezelfde hobbels, meevallers of tegenvallers die ik zelf onlangs of nu nog meemaak .
Dat snap ik heel goed! Eerst postte ik hier bijna elk loopje, ook al is het niet spectaculair, er gebeurt altijd wel iets (vlieg in keel, langere afstand, zware benen of juist hele goede etc.), maar nu heb ik iets van ach laat maar, is ook niet interessant.
pi_131233606
ze wilde eerst proberen om mijn enkels en voeten sterker te maken om te kijken of dat afdoende werkt.
als het echt niet anders kan dan wel kijken naar zooltjes.
maar met de vff schoenen ben ik al bezig om dat sterker te maken.

en mijn hondje is wel rusteloos ja.maar ik mag heel voorzichtig opbouwen en dan mag hij ook weer mee. en ik wandel nog veel.
pi_131233631
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef Quoi het volgende:
Op zich is een overkoepelende vraag wel: wat gebeurt er met een beginnersgroep als die inmiddels een gevorderde groep is geworden? Blijft het dan 'beginners' heten?
Daarom is nagenoeg een jaar geleden ook het topic omgedoopt tot Hardlopen. Punt. Niet Hardlopen voor beginners ;)

LIF / Hardlopen voor beginners #311 - Lopen verlicht

LIF / Hardlopen #312 - I drink while I work out. I call it Bacardio.

Dit maakte het algemener, zodat iedereen, van beginner tot gevorderde, zich hier thuis zou voelen.
Ja doei.
pi_131233634
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Yes! Ik ben een inspiratie voor transpiratie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind het wel supertof dat je in DH gaat lopen :D
Zweterige scriptie, ew. :')

Wel ontzettend zin in zaterdag. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 16 september 2013 @ 12:38:57 #296
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131233687
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daarom is nagenoeg een jaar geleden ook het topic omgedoopt tot Hardlopen. Punt. Niet Hardlopen voor beginners ;)

LIF / Hardlopen voor beginners #311 - Lopen verlicht

LIF / Hardlopen #312 - I drink while I work out. I call it Bacardio.
Ah dan loop ik lekker achter de feitjes aan :D Maar goed, omdopen lost niks op.
Maar ik probeer een beetje wat minder dingen aan mijn hoofd te hebben, dus stop erover :s)
pi_131233718
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ah dan loop ik lekker achter de feitjes aan :D Maar goed, omdopen lost niks op.
Maar ik probeer een beetje wat minder dingen aan mijn hoofd te hebben, dus stop erover :s)
Zoals ik al editte was 't idee juist dat dan iedereen zich hier thuis zou voelen, van HM-trainer tot beginner. Aangezien, wat Daywalker ook zegt, hardlopen is wat ons bindt, niet onze tijden, afstanden of tempo's.
Ja doei.
pi_131234057
quote:

en ik ben nog meer beginner. Nogsteeds. :') maar ik ga evy nu gewoon wel uitlopen.
  maandag 16 september 2013 @ 12:55:32 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131234198
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat is het ook een beetje volgens mij. Er zijn niet zoveel nieuwelingen dus zoveel jompelen voor hun kunnen we niet.

Mochten er nu nieuwe nieuwelingen lezen en niet durven te posten.
Wees niet bang, we zijn net zo blij met nieuwe kleine prestaties als met grote!
Bij de Ronde van Waalre liep er een vrouw vlak achter me die behoorlijk stuk ging. Ze liep haar allereerste wedstrijd, 5km. Heb haar gewoon net zo hard aangemoedigd en gemotiveerd door te gaan :) Hopelijk doet ze dat ook.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 16 september 2013 @ 12:55:47 #300
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131234214
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

en ik ben nog meer beginner. Nogsteeds. :') maar ik ga evy nu gewoon wel uitlopen.
Goedzo *O* Never give up. Volgend jaar loop je ook een HM (als je dat ambieert)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')