Ik beschouw mezelf ook nog steeds als newbiequote:Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve is nog 'n beetje nieuw!
Ofzo.
Nee hoor, ik begrijp goed dat er altijd mensen sneller zullen zijn en altijd mensen minder snel zijn dan mij. Het is alleen dat ik het ook leesvoer vind om een beetje van gelijke mensen te lezen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat dan niet eerder een beetje nijd?
zeker dont be shy!!quote:Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat is het ook een beetje volgens mij. Er zijn niet zoveel nieuwelingen dus zoveel jompelen voor hun kunnen we niet.
Mochten er nu nieuwe nieuwelingen lezen en niet durven te posten.
Wees niet bang, we zijn net zo blij met nieuwe kleine prestaties als met grote!
Vorig jaar rond deze tijd ben ik begonnen. Nu ga ik over een paar weken een HM doenquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben haske nieuw nog.
Sterker nog, als je me een jaar geleden had gezegd dat ik 5km zou gaan lopen in Den Haag met goede overlevingskansen, had ik je hard uitgelachen. Heel hard.
Daar hoorde ik Wolve ook al over mompelen (niet voor over een paar weken), terwijl het enkele weken geleden nog was "meh.. ik denk dat ik 10K wel een mooie afstand blijf vinden".quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd ben ik begonnen. Nu ga ik over een paar weken een HM doen
quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd ben ik begonnen. Nu ga ik over een paar weken een HM doen
Als je een half jaar geleden tegen mij had gezegd dat je 5km zou gaan lopen in Den Haag had ik je waarschijnlijk ook wel een beetje uitgelachenquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben haske nieuw nog.
Sterker nog, als je me een jaar geleden had gezegd dat ik 5km zou gaan lopen in Den Haag met goede overlevingskansen, had ik je hard uitgelachen. Heel hard.
Jeetje! Nu dus sterker gaan maken die hap. Komt goed, hier zul je alleen maar beter van gaan wordenquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef winterstorm666 het volgende:
ow en terug van de fysio. ze heeft me op de loopband gepleurd. om te kijken naar mijn loopstijl.
en mijn balans is werkelijk waar vreselijk. dus daar zit nog genoeg werk aan.
ik proneerde als een malle. wat ik tijdens de analyse helemaal niet deed.
ik heb altijd zwakke enkels gehad en als ik op 1 been balanceer klapt mijn knie en enkel helemaal om.
ik mag nu twee keer per week 5 kilometer lopen. en bij de fysio 1 keer per week.
de thuisoefeningen en stretching blijft en de medical tape blijft erop zitten. merk wel dat ik er baat bij heb.
Waarom denk je dat ik het in den beginne nog even verzweeg?quote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je een half jaar geleden tegen mij had gezegd dat je 5km zou gaan lopen in Den Haag had ik je waarschijnlijk ook wel een beetje uitgelachenNiet eens stiekem
![]()
Maar ik ben niet alleen maar gemeen, en had ook wel een klein beetje gejompeld hoor, want yay! hardlopen.
Ja dat wel. Maar de kern blijft toch hardlopen. Dat is onze gezamelijke binding.quote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef Quoi het volgende:
Op zich is een overkoepelende vraag wel: wat gebeurt er met een beginnersgroep als die inmiddels een gevorderde groep is geworden? Blijft het dan 'beginners' heten? Als je dit vergelijkt met een fysieke loopgroep, dan is de binding binnen een loopgroepje het meest sterk in het begin: je hebt allen 1 doel --> opbouwen! Daarna, hoe meer iedereen vooruitgaat, zie je mensen uitwaaieren richting verschillende stijlen, niveau's en 'serieusheid'. En dat is wat gebeurt.
[..]
Jeetje! Nu dus sterker gaan maken die hap. Komt goed, hier zul je alleen maar beter van gaan wordenKrijgt je hondje nu inmiddels geen rusteloze benen poten?
Wel fijn dat je iets hebt om mee aan de slag te gaan nu!quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef winterstorm666 het volgende:
ow en terug van de fysio. ze heeft me op de loopband gepleurd. om te kijken naar mijn loopstijl.
ik heb altijd zwakke enkels gehad en als ik op 1 been balanceer klapt mijn knie en enkel helemaal om.
ik mag nu twee keer per week 5 kilometer lopen. en bij de fysio 1 keer per week.
de thuisoefeningen en stretching blijft en de medical tape blijft erop zitten. merk wel dat ik er baat bij heb.
Yes! Ik ben een inspiratie voor transpiratie!quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het in den beginne nog even verzweeg?![]()
Wel dankzij jou dat ik überhaupt overwoog om te gaan hardlopen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind het wel supertof dat je in DH gaat lopen![]()
Heeft ze met het proneren je niet aangeraden om extra steun te zoeken in de vorm van op maar gemaakt binnenzolen? Of had je dat al?quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef winterstorm666 het volgende:
Dat snap ik heel goed! Eerst postte ik hier bijna elk loopje, ook al is het niet spectaculair, er gebeurt altijd wel iets (vlieg in keel, langere afstand, zware benen of juist hele goede etc.), maar nu heb ik iets van ach laat maar, is ook niet interessant.quote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik begrijp goed dat er altijd mensen sneller zullen zijn en altijd mensen minder snel zijn dan mij. Het is alleen dat ik het ook leesvoer vind om een beetje van gelijke mensen te lezen.
Dezelfde hobbels, meevallers of tegenvallers die ik zelf onlangs of nu nog meemaak .
Daarom is nagenoeg een jaar geleden ook het topic omgedoopt tot Hardlopen. Punt. Niet Hardlopen voor beginnersquote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef Quoi het volgende:
Op zich is een overkoepelende vraag wel: wat gebeurt er met een beginnersgroep als die inmiddels een gevorderde groep is geworden? Blijft het dan 'beginners' heten?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Yes! Ik ben een inspiratie voor transpiratie!Zweterige scriptie, ew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind het wel supertof dat je in DH gaat lopen![]()
Wel ontzettend zin in zaterdag.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ah dan loop ik lekker achter de feitjes aanquote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daarom is nagenoeg een jaar geleden ook het topic omgedoopt tot Hardlopen. Punt. Niet Hardlopen voor beginners
LIF / Hardlopen voor beginners #311 - Lopen verlicht
LIF / Hardlopen #312 - I drink while I work out. I call it Bacardio.
Zoals ik al editte was 't idee juist dat dan iedereen zich hier thuis zou voelen, van HM-trainer tot beginner. Aangezien, wat Daywalker ook zegt, hardlopen is wat ons bindt, niet onze tijden, afstanden of tempo's.quote:Op maandag 16 september 2013 12:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah dan loop ik lekker achter de feitjes aanMaar goed, omdopen lost niks op.
Maar ik probeer een beetje wat minder dingen aan mijn hoofd te hebben, dus stop erover
en ik ben nog meer beginner. Nogsteeds.quote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben haske nieuw nog.
Bij de Ronde van Waalre liep er een vrouw vlak achter me die behoorlijk stuk ging. Ze liep haar allereerste wedstrijd, 5km. Heb haar gewoon net zo hard aangemoedigd en gemotiveerd door te gaanquote:Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat is het ook een beetje volgens mij. Er zijn niet zoveel nieuwelingen dus zoveel jompelen voor hun kunnen we niet.
Mochten er nu nieuwe nieuwelingen lezen en niet durven te posten.
Wees niet bang, we zijn net zo blij met nieuwe kleine prestaties als met grote!
Goedzoquote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
en ik ben nog meer beginner. Nogsteeds.maar ik ga evy nu gewoon wel uitlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |