abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 september 2013 @ 20:06:58 #51
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131208973
quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat mensen niet zo zwaar moeten tillen aan alles/dit topic. We hebben allemaal dezelfde passie: hardlopen. Wat maakt het dan uit waar het over gaat? Als je elkaar af en toe kunt stimuleren dóór te gaan of een goede prestatie te leveren, dan zijn we goed bezig. Dat we soms totaal verschillen in onze beweegredenen, afstanden, wel of niet trailen, hobbies: nou èn.
En precies dat is wat kwijt, vond ik :) Terwijl het topic juist zo'n leuke motivatie is.

Maar, wellicht ligt het aan mij. Ik vind alleen dat de hoeveelheid relletjes, nare opmerkingen en 'kijk-mij posts' nogal gestegen...jammer. Want hardlopen is zo leuk, en er zitten hier meer dan genoeg toffe, leuke mensen :Y Maar ik hou erover op. Kom volgend jaar wel weer terug :s)
  zondag 15 september 2013 @ 20:08:56 #52
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131209074
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef Lula het volgende:
En dan nu even lekker voor de buis naar Obese kijken, even zien hoe het niet moet:-) Tenminste ik geloof dat er eentje weer dikker is dan toen hij begon
Hier ook, guilty :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_131209094
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef GotC het volgende:

[..]

En precies dat is wat kwijt, vond ik :) Terwijl het topic juist zo'n leuke motivatie is.

Maar, wellicht ligt het aan mij. Ik vind alleen dat de hoeveelheid relletjes, nare opmerkingen en 'kijk-mij posts' nogal gestegen...jammer. Want hardlopen is zo leuk, en er zitten hier meer dan genoeg toffe, leuke mensen :Y Maar ik hou erover op. Kom volgend jaar wel weer terug :s)
Volgend jaar kun jij een 'kijk mij nou een HM lopen post' posten :D
  zondag 15 september 2013 @ 20:12:44 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131209269
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:09 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Volgend jaar kun jij een 'kijk mij nou een HM lopen post' posten :D
We shall see :+

Nu idd Obese kijken!
pi_131209276
Dit topic motiveert mij zeker, al lees ik meer dan dat ik mee schrijf en zijn mijn prestaties nou niet echt over naar huis te schrijven. Waar ik toen ik begon met lopen best prestatiegericht was heb ik dat nu los gelaten en ben ik blij als ik mijn kilometers gemaakt heb, zelfs met de nodige wandelpauzes. Ik hoop natuurlijk wel dat ik weer terug kom op het niveau dat ik had voordat ik de nodige blessures kreeg, maar zo niet dan is het ook geen drama. Iedere kilometer die ik maak is er eentje en beter dan op de bank hangen :P
Dat doe ik nog steeds graag, maar dan wel als ik weet dat ik wat gedaan heb. Snelheid enzo boeit me niet, het volhouden wel....

Denk dat iedereen gewoon lekker zijn eigen ding moet doen, ieder mens is anders en niet iedereen heeft het lijf (of de leeftijd) om te halen waar je stiekem van droomt.

Als ik niets doe aan lichaamsbeweging voelt dat niet goed, wat ik verder doe dat kan per periode nog wel eens wisselen
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_131209379
De afstanden die nu gelopen worden zijn bizar veel gestegen, je moet tegenwoordig best veel lopen om in de top tien terecht te kunnen lopen.
pi_131209415
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:12 schreef Lula het volgende:
Snelheid enzo boeit me niet, het volhouden wel....
Dit _O_
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 15 september 2013 @ 20:17:41 #58
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131209558
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
De afstanden die nu gelopen worden zijn bizar veel gestegen, je moet tegenwoordig best veel lopen om in de top tien terecht te kunnen lopen.
En best wel snel ook, in een jaar tijd fzo. Bizar.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_131209710
Hier staat Obese ook op :P

Ik ben zelf van nature ook best wel prestatiegericht, maar dat maakt hardlopen nou niet per se leuker. Het heeft mijn plezier de afgelopen maanden achteraf gezien best wel beperkt. Vorige week had ik het voor het eerst weer eens echt naar m'n zin, juist omdat ik niet hoefde te presteren.

Zoals vandaag was het ook heerlijk, lekker langzaam hobbelen en genieten. Me niet druk maken om tempo of afstand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131209977
Vanmorgen eindelijk weer wat langere ldl gedaan. Heerlijk O+
In het begin hamerde de trainer op 6:15 maar laatste 4 kilometer samen met iemand anders ff wat aangezet, was lekker om zo te eindigen.

Zat ook beklimming in van de skiberg in Bergschenhoek; die ga ik vaker doen als heuveltraining! Als je die een keer of 5 pakt heb je wel genoeg gedaan denk ik :D
Sowieso erg mooie omgeving om te lopen daar.

Kom ook hele mooie tijden en prestaties tegen van dit weekend, mooi! ^O^
  zondag 15 september 2013 @ 20:28:42 #61
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131210178
Haha iedereen obese te kijken. Ik ook hoor.
Wat een afstanden lees ik hier. Ik hoop dat ik dat ook kan bereiken, ooit.
Echt fantastisch.
Ik heb de app Endomondo gedownload. Moet je de telefoon in de broekzak doen ofzo?
Dus. Dat.
pi_131210437
Thnx voor alle welkom terug reacties :)
Ik ga dinsdag weer lopen denk ik
pi_131210526
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Thnx voor alle welkom terug reacties :)
Ik ga dinsdag weer lopen denk ik
Niet denken, doen! Zeker in het (nieuwe) begin kunnen vaste trainingsdagen heel prettig zijn en houvast geven.
pi_131210536
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef GoWithIt het volgende:
Ik heb de app Endomondo gedownload. Moet je de telefoon in de broekzak doen ofzo?
Kan. Meeste mensen gebruiken een band die je om je bovenarm kunt vastzetten. Dan schudt het niet constant.
  zondag 15 september 2013 @ 20:35:47 #65
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131210602
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Arquero het volgende:

[..]

Kan. Meeste mensen gebruiken een band die je om je bovenarm kunt vastzetten. Dan schudt het niet constant.
Klinkt wel handig ja. Ik heb ook niet altijd de beste zakken.
Ik zal eens googlen waar je die kunt kopen.
Dus. Dat.
pi_131210941
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef GoWithIt het volgende:

[..]

Klinkt wel handig ja. Ik heb ook niet altijd de beste zakken.
Ik zal eens googlen waar je die kunt kopen.
Overal zo'n beetje, ook bij bol.com, amazon.co.uk etc...
pi_131210999
oeps foutje
  zondag 15 september 2013 @ 20:44:07 #68
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131211127
Ik zie het ook bij mediamarkt.
Iemand ook een idee voor muziek?
Dus. Dat.
  zondag 15 september 2013 @ 20:46:34 #69
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131211247
teruglezer de teruglees.... hier heul geen HM op tv.....het sportnieuws wat Nieuw-Zeeland op het puntje van haar stoel had was het volgende:
http://www.stuff.co.nz/sp(...)unk-in-capsize-scare
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_131211362
Afgelopen week in geschreven voor laan van meerdervoortloop (10k) op 3 november te Den Haag. En ga voor het eerst de zevenheuvelenloop doen, echt zo'n zin in!

Vandaag lekker wezen trainen (loop met veel heuveltjes), maar daarna voelde ik mij zo beroerd misschien toch iets te diep gegaan!
pi_131211372
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Hoi :)
Ik ben hier nieuw (eigenlijk niet maar post wegens omstandigheden tegenwoordig met een nieuw account)
Ik ben nu na 4 maanden niet gelopen te hebben vandaag weer rustig gestart in het bos, was echt genieten!!
Welkom terug.
(Hoe heette je van tevoren??? :@ )

quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ff een flink stuk gelopen hee Stream!
:Y was erg lekker.

quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan blijkbaar naar Schoorl lopen :P

Frsh woont zelf ook niet echt in een vervelend gebied, trouwens.
:6
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:
Leuk Stream, minder van je kuit. Maar hey, that's part of the deal ;)

Hier tropenrooster, moet nu heel vervelend biertjes drinken in Leiden.

GotC :W Schiet op met jou!
Ach ja. Dat geneest wel weer. Ben erg blij dat ik niet terug ben gelopen.

En veel plezier met je biertjes!!
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef GotC het volgende:
Hebben de bananeneters geen last van bananenboeren tijdens het lopen? Daar heb ik dan altijd last van :+

En Mo, het gaat me niet perse om het onderwerp trailen/marathons/whatever, maar meer om de algehele sfeer in het topic :) Was vroegah gezelliger imo O+ En gezien de hoeveelheid dm's en pm's die ik kreeg erover... :D

Stream, mooie oorlogswonden! Maar, goeie afstand gelopen ook!
Ik heb daar ook last van. Ik eet liever een broodje kaas.
En thanks :D
Hopelijk lopen we volgend jaar ergens een keer samen. (zal ik proberen om mijn vrouw ook zo gek te krijgen ;) )
Succes de komende weken!
  zondag 15 september 2013 @ 20:50:53 #72
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_131211520
Hier ook Obese. Wat een pannenkoek die Danny. Totaal geen aandacht meer aan schenken. Je krijgt zo'n kans en komt weer ruim 100 kilo aan. Geef dan maar mensen een kans die er wel helemaal achterstaan.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  zondag 15 september 2013 @ 20:52:15 #73
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_131211612
Challenge 2013 staat voor mij op 750 als doel... kijk ik net op Endomondo, om te zien hoeveel km ik gelopen heb tot nu toe... 750... dus ik heb genoeg gelopen voor dit jaar ;)

Dus ik maar kijken op hardloopkalender.nl voor wedstrijden in januari 2014, maar daar kan ik niks vinden :(
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 15 september 2013 @ 20:54:04 #74
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131211737
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef _MvN_ het volgende:
Hier ook Obese. Wat een pannenkoek die Danny. Totaal geen aandacht meer aan schenken. Je krijgt zo'n kans en komt weer ruim 100 kilo aan. Geef dan maar mensen een kans die er wel helemaal achterstaan.
Angelie heeft gelijk, je kunt wel afvallen, maar als het in je hoofd nog niet goed zit, heeft het geen enkele zin.
Dus. Dat.
pi_131211749
Zoooo lekker gedoucht en met de beentjes omhoog bankhangen :D

Voor mij was vandaag ook de opdracht; let niet op snelheid of afstand, alleen op minuten. Bleek ik achteraf wel 90 minuten te hebben gelezen waar 60 stond, maar ach :P

Ik had me voorgenomen om op hartslag onder 150 te blijven, dat is mijn zone 1, en met al het snelheidswerk in mijn nieuwe schema is het denk ik echt verstandig om heel rustig aan te doen. Maar ik had al te lang niet echt op hartslag gelopen want in het begin ging het echt heuuuul langzaam. Maar ik kwam er steeds meer in, had alle tijd en adem om mensen te groeten en om me heen te kijken, en ook nog een paar keer gestopt om wat foto's te maken (die om een of andere reden niet willen uploaden, dus die hebben jullie later tegoed).

Linkje: http://www.endomondo.com/workouts/246142557/11367364
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')