quote:Op zondag 15 september 2013 18:47 schreef Sjaapje het volgende:
Ik kan echt, echt niet op een lege maag lopen, slap vaatdoek hiephoi! Nujah ik kan nooit niets op een lege maag...
Vandaag ging ruk, of toch de eerste 3-4 km. Na 2 km heb ik gewoon gaan zitten op een boomstam en dacht ik verder te wandelen. 50 m verder was dat wandelen veranderd in een rivierzwemmetje, niet helemaal gepland en best koud! Nadien nog heel veel natte voeten gekregen maar niet meer total body gelukkig. Maar na mijn het verorberen van emergency gelletje na 3 km had ik tenminste het gevoel dat ik vooruit ging en nadien ging het ook super, het ging natuurlijk ook naar beneden. Nujah niet zo'n goede loopweek, mijn benen voelen de hele week al als lood. Morgen bootcamp, woensdag nog een korte trail en dan zondagnacht/ochtend vlammen op een vlakke 10 km.
Dit heb ik gelopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was het planVage link, normaal is het connect.garmin.com/activity/nummertje, dat heb jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garmin connect doet weer vreemd...
http://connect.garmin.com/activity/314282080 die bedoel je?
Mooie omgeving trouwens waar je loopt. Ben je daar op vakantie of is het woon/werk-verkeer?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Mijn garmin connect was dood, maar inderdaad ik bedoelde die. Is een route van op een trailrunning site... Ik loop juist andersomquote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vage link, normaal is het connect.garmin.com/activity/nummertje, dat heb jij niet.
http://connect.garmin.com/activity/314282080 die bedoel je?
Welkom terug! En goed dat je weer begonnen bentquote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Hoi
Ik ben hier nieuw (eigenlijk niet maar post wegens omstandigheden tegenwoordig met een nieuw account)
Ik ben nu na 4 maanden niet gelopen te hebben vandaag weer rustig gestart in het bos, was echt genieten!!
Als ik s'ochtends een km of 10 loop dan eet ik niks.quote:Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef wiskundenoob het volgende:
Joggt iemand hier 's ochtends? Bijv. van 7:00 tm 7:30? Eet je dan voor het joggen of erna? Na eten gelijk joggen of nog alles laten verteren?
Welkom! Genieten is the key!quote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Hoi
Ik ben hier nieuw (eigenlijk niet maar post wegens omstandigheden tegenwoordig met een nieuw account)
Ik ben nu na 4 maanden niet gelopen te hebben vandaag weer rustig gestart in het bos, was echt genieten!!
Het jogtopic is op viva.nl te vinden. Denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef wiskundenoob het volgende:
Joggt iemand hier 's ochtends? Bijv. van 7:00 tm 7:30? Eet je dan voor het joggen of erna? Na eten gelijk joggen of nog alles laten verteren?
Welkom (terug)!quote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Hoi
-.-quote:Op zondag 15 september 2013 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het jogtopic is op viva.nl te vinden. Denk ik.
Noem het joggen gewoon lopen en dan is iedereen gelukkig...quote:Op zondag 15 september 2013 19:38 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
-.-
PS: jij bent het meisje hier
Is dit net zoals patat/friet discussie?quote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Noem het joggen gewoon lopen en dan is iedereen gelukkig...
quote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Is dit net zoals patat/friet discussie?
Ik heb altijd wel een beetje last van boeren tijdens het lopenquote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef GotC het volgende:
Hebben de bananeneters geen last van bananenboeren tijdens het lopen? Daar heb ik dan altijd last van![]()
En Mo, het gaat me niet perse om het onderwerp trailen/marathons/whatever, maar meer om de algehele sfeer in het topicWas vroegah gezelliger imo
En gezien de hoeveelheid dm's en pm's die ik kreeg erover...
Stream, mooie oorlogswonden! Maar, goeie afstand gelopen ook!
Lopen is lopen volgens mij, of het nu al joggend is of op op een heuvel/berg. Sommige mensen hebben nu eenmaal de luxe om in een super omgeving te wonen en te kunnen trailrunnen zonder problemen, anderen noemen het joggen in plaats van lopen (what's in a name), en anderen houden ervan te vlammen op korte afstand of traagjes te lopen op lange afstand... Maakt toch niet uit, we houden toch allemaal van lopen?quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef GotC het volgende:
Hebben de bananeneters geen last van bananenboeren tijdens het lopen? Daar heb ik dan altijd last van![]()
En Mo, het gaat me niet perse om het onderwerp trailen/marathons/whatever, maar meer om de algehele sfeer in het topicWas vroegah gezelliger imo
En gezien de hoeveelheid dm's en pm's die ik kreeg erover...
Alleen heeft het niks te maken met onder en boven de rivieren, maar met stoplichten en kledingkeuzes.quote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Is dit net zoals patat/friet discussie?
quote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Lopen is lopen volgens mij, of het nu al joggend is of op op een heuvel/berg. Sommige mensen hebben nu eenmaal de luxe om in een super omgeving te wonen en te kunnen trailrunnen zonder problemen, anderen noemen het joggen in plaats van lopen (what's in a name), en anderen houden ervan te vlammen op korte afstand of traagjes te lopen op lange afstand... Maakt toch niet uit, we houden toch allemaal van lopen?
Ik vind het leuk dat je dit zegt, want dit ervaar ik ook met samen lopen. Doordat je met iemand loopt is praten min of meer verplicht (nouja, het hoeft niet, want Gup en ik hebben bijna niet gesproken tijdens BtB - toen ik was zei hoorde ze me ook niet door der doppies) en dan zit je heel makkelijk op een lekker tempo te lopen en dan gaat de afstand zo makkelijk en je kan je optrekken aan de ander.quote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vandaag stond officieel 19km op het programma maar met wat meer vlak terrein dan normaal en een rustig tempo durfde ik iets verder ook wel aan. Wel in de buurt van huis gebleven zodat ik eventueel een shortcut kon nemen in het geval dat het bovenbeen ging opspelen. Wat prettig was is dat ik een groot deel van de route met een hardloopvriendinnetje heb gelopen waardoor ik een verstandig tempo heb aangehouden. Uiteindelijk 25km heerlijk gelopen met de rem er een klein beetje op en geen centje pijn.
Dit merk je ook tijdens een event. Het gaat allemaal net iets makkelijker dan wanneer je alleen loopt. Zo ervaar ik het tenminste.quote:Op zondag 15 september 2013 19:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je dit zegt, want dit ervaar ik ook met samen lopen. Doordat je met iemand loopt is praten min of meer verplicht (nouja, het hoeft niet, want Gup en ik hebben bijna niet gesproken tijdens BtB - toen ik was zei hoorde ze me ook niet door der doppies) en dan zit je heel makkelijk op een lekker tempo te lopen en dan gaat de afstand zo makkelijk en je kan je optrekken aan de ander.
Dat zijn juist de momenten dat om jezelf af te zonderen en je te focussen op tijd/tempo. Je kan wel anderen gebruiken om je aan op te trekken, door iemand in de verte te pakken en daarna toe proberen te lopen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dit merk je ook tijdens een event. Het gaat allemaal net iets makkelijker dan wanneer je alleen loopt. Zo ervaar ik het tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |