En precies dat is wat kwijt, vond ikquote:Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat mensen niet zo zwaar moeten tillen aan alles/dit topic. We hebben allemaal dezelfde passie: hardlopen. Wat maakt het dan uit waar het over gaat? Als je elkaar af en toe kunt stimuleren dóór te gaan of een goede prestatie te leveren, dan zijn we goed bezig. Dat we soms totaal verschillen in onze beweegredenen, afstanden, wel of niet trailen, hobbies: nou èn.
Hier ook, guiltyquote:Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef Lula het volgende:
En dan nu even lekker voor de buis naar Obese kijken, even zien hoe het niet moet:-) Tenminste ik geloof dat er eentje weer dikker is dan toen hij begon
Volgend jaar kun jij een 'kijk mij nou een HM lopen post' postenquote:Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef GotC het volgende:
[..]
En precies dat is wat kwijt, vond ikTerwijl het topic juist zo'n leuke motivatie is.
Maar, wellicht ligt het aan mij. Ik vind alleen dat de hoeveelheid relletjes, nare opmerkingen en 'kijk-mij posts' nogal gestegen...jammer. Want hardlopen is zo leuk, en er zitten hier meer dan genoeg toffe, leuke mensenMaar ik hou erover op. Kom volgend jaar wel weer terug
We shall seequote:Op zondag 15 september 2013 20:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgend jaar kun jij een 'kijk mij nou een HM lopen post' posten
Ditquote:Op zondag 15 september 2013 20:12 schreef Lula het volgende:
Snelheid enzo boeit me niet, het volhouden wel....
En best wel snel ook, in een jaar tijd fzo. Bizar.quote:Op zondag 15 september 2013 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
De afstanden die nu gelopen worden zijn bizar veel gestegen, je moet tegenwoordig best veel lopen om in de top tien terecht te kunnen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet denken, doen! Zeker in het (nieuwe) begin kunnen vaste trainingsdagen heel prettig zijn en houvast geven.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Thnx voor alle welkom terug reacties![]()
Ik ga dinsdag weer lopen denk ik
Kan. Meeste mensen gebruiken een band die je om je bovenarm kunt vastzetten. Dan schudt het niet constant.quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef GoWithIt het volgende:
Ik heb de app Endomondo gedownload. Moet je de telefoon in de broekzak doen ofzo?
Klinkt wel handig ja. Ik heb ook niet altijd de beste zakken.quote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kan. Meeste mensen gebruiken een band die je om je bovenarm kunt vastzetten. Dan schudt het niet constant.
Overal zo'n beetje, ook bij bol.com, amazon.co.uk etc...quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Klinkt wel handig ja. Ik heb ook niet altijd de beste zakken.
Ik zal eens googlen waar je die kunt kopen.
Welkom terug.quote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Cheyn-Stoke het volgende:
Hoi
Ik ben hier nieuw (eigenlijk niet maar post wegens omstandigheden tegenwoordig met een nieuw account)
Ik ben nu na 4 maanden niet gelopen te hebben vandaag weer rustig gestart in het bos, was echt genieten!!
quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ff een flink stuk gelopen hee Stream!
quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan blijkbaar naar Schoorl lopen
Frsh woont zelf ook niet echt in een vervelend gebied, trouwens.
Ach ja. Dat geneest wel weer. Ben erg blij dat ik niet terug ben gelopen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:
Leuk Stream, minder van je kuit. Maar hey, that's part of the deal
Hier tropenrooster, moet nu heel vervelend biertjes drinken in Leiden.
GotCSchiet op met jou!
Ik heb daar ook last van. Ik eet liever een broodje kaas.quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef GotC het volgende:
Hebben de bananeneters geen last van bananenboeren tijdens het lopen? Daar heb ik dan altijd last van![]()
En Mo, het gaat me niet perse om het onderwerp trailen/marathons/whatever, maar meer om de algehele sfeer in het topicWas vroegah gezelliger imo
En gezien de hoeveelheid dm's en pm's die ik kreeg erover...
Stream, mooie oorlogswonden! Maar, goeie afstand gelopen ook!
Angelie heeft gelijk, je kunt wel afvallen, maar als het in je hoofd nog niet goed zit, heeft het geen enkele zin.quote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef _MvN_ het volgende:
Hier ook Obese. Wat een pannenkoek die Danny. Totaal geen aandacht meer aan schenken. Je krijgt zo'n kans en komt weer ruim 100 kilo aan. Geef dan maar mensen een kans die er wel helemaal achterstaan.
Helemaal mee eens. Daarom vind ik dit topic ook zo leuk om te volgen. Ik heb verder eerlijk gezegd niks met dit forum als geheel, maar hier wordt het hardlopen beleefd zoals ik het leuk vind.quote:Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat mensen niet zo zwaar moeten tillen aan alles/dit topic. We hebben allemaal dezelfde passie: hardlopen. Wat maakt het dan uit waar het over gaat? Als je elkaar af en toe kunt stimuleren dóór te gaan of een goede prestatie te leveren, dan zijn we goed bezig. Dat we soms totaal verschillen in onze beweegredenen, afstanden, wel of niet trailen, hobbies: nou èn.
ik denk dat mensen eigen is...iedereen wil zijn prestatie delen, volgens mij niet omdat we onszelf zo goed vinden (voel me diep in mijn hard af en toe nog een beginner) maar omdat we het allemaal leuk vinden om af en toe een schouderklopje te krijgen.quote:
40min ongeveer. En moest parkeergeld betalen omdat ik nog geen goeie plekjes om te parkeren weet. :-(quote:Op zondag 15 september 2013 17:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoe lang was Schoorl reizen voor jou?
Is toch ook leuk?quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat mensen eigen is...iedereen wil zijn prestatie delen, volgens mij niet omdat we onszelf zo goed vinden (voel me diep in mijn hard af en toe nog een beginner) maar omdat we het allemaal leuk vinden om af en toe een schouderklopje te krijgen.
ik denk dat je daar in Schoorl bijna niet aan ontkom..quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Frsh het volgende:
[..]
40min ongeveer. En moest parkeergeld betalen omdat ik nog geen goeie plekjes om te parkeren weet. :-(
Húh, vanuit H'kerk? Dat is toch veel dichterbij?quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Frsh het volgende:
[..]
40min ongeveer. En moest parkeergeld betalen omdat ik nog geen goeie plekjes om te parkeren weet. :-(
Naast de manege (Poelenburgh) is een parkeerplaats waar je volgens mij gratis kunt parkeren. Is vlakbij de ingang van de mountainbikeroute, je komt er net wel of net niet langs met de rode route.quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Frsh het volgende:
[..]
Volgens mij is Schoorl een groot betaald parkeren-dorp.quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Frsh het volgende:
[..]
Duinvermaak in Bergen is blijkbaar ook gratis. Je kunt ook in Hargen beginnen en eindigen, dan heb je misschien meer kans op een plek voor 3 euro:quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dat is nog goed te doen. Voor mij is het helaas net iets te ver om er zo maar heen te rijden.quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Frsh het volgende:
Voor mij ook. Ik wil dan bereiken wat zij bereikenquote:Op zondag 15 september 2013 20:59 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Is toch ook leuk?
Ik vind het wel heel tof om te lezen wat de prestaties van anderen zijn. Werkt motiverend.
Maar je had toch een leasevroem met tankpas? Dan kost het alleen tijdquote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is nog goed te doen. Voor mij is het helaas net iets te ver om er zo maar heen te rijden.![]()
Ik kom er graag
Wie weet wat ik nog allemaal doe en wat voor ideeën ik in mijn hoofd krijgquote:Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar je had toch een leasevroem met tankpas? Dan kost het alleen tijd
Geniet nog maar extra hard van je tankpas. Als je straks docent bent krijg je die nevernooitmeerquote:Op zondag 15 september 2013 21:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wie weet wat ik nog allemaal doe en wat voor ideeën ik in mijn hoofd krijg
Ik laat het jou dan sowieso weten.
dit dus...en geen tijd is geen prioriteit...quote:Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar je had toch een leasevroem met tankpas? Dan kost het alleen tijd
Heb ik ook vaak de dag na een zware training of wedstrijd. Als ik uit bed kom of van de bank kom zit de eerste 10 stappen als onder m'n kuiten, enkels/Achilles/voeten vast. Het gaat na een dag weer weg, verder geen last van. Geen idee wat het is.quote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Mascleta het volgende:
Ben bang dat mijn snelle stadsloop van vrijdag toch net iets te veel van het goede was. Ik dacht gisteren in eerste instantie dat ik last had spierpijn in mijn kuiten, maar nu lijkt het toch lager te zitten in mijn been.
Vooral als ik lange tijd stil zit (vanmorgen uit bed helemaal extreem) dan lijken mijn benen in de eerste stappen wel op slot te staan. pas na 20 stappen ongeveer gaat het wat beter.
Het zit net onder mijn kuiten, als ik er op druk is het ook erg gevoelig.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik meen me te herinneren dat de personen die hier regelmatig posten en een marathon hebben gelopen, ook gewoon normaal anderen hebben aangemoedigdquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat mensen eigen is...iedereen wil zijn prestatie delen, volgens mij niet omdat we onszelf zo goed vinden (voel me diep in mijn hard af en toe nog een beginner) maar omdat we het allemaal leuk vinden om af en toe een schouderklopje te krijgen.
Maar inderdaad, ik den kdat we allemaal wel eens schuldig zijn aan een "kijk-mij post", maar het is volgens mij aan de posters zelf hier om dat voor hun zelf in de gaten te houden, niet iedereen is even geintreseerd in wat anderen hier doen, misschien omdat ze zich niet (meer) kunnen inleven in het nivo van juist een beginnende loper of juist een heel vergevorderde loper.
maar laten we eerlijk zijn, toen er hier bijv. diverse mensen begonnen te trainen voor hun eerste marathon zullen de "echte beginners" ook wel eens gedacht hebben, moet dat nu elke keer, dat gepost over Marathons etc... maar ik hoop dat de aanmoedigingen die ze kregen via dit topic na hun posts hebben bijgedragen aan hun succes, ook al waren het in de ogen van sommigen misschien ook "kijk mij eens-posts"
Lolquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
Geniet nog maar extra hard van je tankpas. Als je straks docent bent krijg je die nevernooitmeer
Maar is goed
Misschien geen 8, maar veel scheelt het ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Er worden geen 8 topics meer op een dag volgepost. En da's mooi, ergens, want straks wordt het topic echt gedegradeerd tot slowchat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |