abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131211863
quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat mensen niet zo zwaar moeten tillen aan alles/dit topic. We hebben allemaal dezelfde passie: hardlopen. Wat maakt het dan uit waar het over gaat? Als je elkaar af en toe kunt stimuleren dóór te gaan of een goede prestatie te leveren, dan zijn we goed bezig. Dat we soms totaal verschillen in onze beweegredenen, afstanden, wel of niet trailen, hobbies: nou èn.
Helemaal mee eens. Daarom vind ik dit topic ook zo leuk om te volgen. Ik heb verder eerlijk gezegd niks met dit forum als geheel, maar hier wordt het hardlopen beleefd zoals ik het leuk vind.
  FOK!Fotograaf zondag 15 september 2013 @ 20:57:10 #77
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_131211942
Ben bang dat mijn snelle stadsloop van vrijdag toch net iets te veel van het goede was. Ik dacht gisteren in eerste instantie dat ik last had spierpijn in mijn kuiten, maar nu lijkt het toch lager te zitten in mijn been.

Vooral als ik lange tijd stil zit (vanmorgen uit bed helemaal extreem) dan lijken mijn benen in de eerste stappen wel op slot te staan. pas na 20 stappen ongeveer gaat het wat beter.

Het zit net onder mijn kuiten, als ik er op druk is het ook erg gevoelig.

Iemand enig idee wat het kan zijn?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 15 september 2013 @ 20:58:03 #78
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131211993
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef GotC het volgende:
'kijk-mij posts' nogal gestegen
ik denk dat mensen eigen is...iedereen wil zijn prestatie delen, volgens mij niet omdat we onszelf zo goed vinden (voel me diep in mijn hard af en toe nog een beginner) maar omdat we het allemaal leuk vinden om af en toe een schouderklopje te krijgen.

Maar inderdaad, ik den kdat we allemaal wel eens schuldig zijn aan een "kijk-mij post", maar het is volgens mij aan de posters zelf hier om dat voor hun zelf in de gaten te houden, niet iedereen is even geintreseerd in wat anderen hier doen, misschien omdat ze zich niet (meer) kunnen inleven in het nivo van juist een beginnende loper of juist een heel vergevorderde loper.

maar laten we eerlijk zijn, toen er hier bijv. diverse mensen begonnen te trainen voor hun eerste marathon zullen de "echte beginners" ook wel eens gedacht hebben, moet dat nu elke keer, dat gepost over Marathons etc... maar ik hoop dat de aanmoedigingen die ze kregen via dit topic na hun posts hebben bijgedragen aan hun succes, ook al waren het in de ogen van sommigen misschien ook "kijk mij eens-posts"

[ Bericht 15% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-09-2013 21:19:40 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 15 september 2013 @ 20:58:50 #79
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_131212051
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 17:17 schreef streamnl het volgende:

[..]

Hoe lang was Schoorl reizen voor jou?

40min ongeveer. En moest parkeergeld betalen omdat ik nog geen goeie plekjes om te parkeren weet. :-(
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 15 september 2013 @ 20:59:11 #80
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131212072
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik denk dat mensen eigen is...iedereen wil zijn prestatie delen, volgens mij niet omdat we onszelf zo goed vinden (voel me diep in mijn hard af en toe nog een beginner) maar omdat we het allemaal leuk vinden om af en toe een schouderklopje te krijgen.
Is toch ook leuk?
Ik vind het wel heel tof om te lezen wat de prestaties van anderen zijn. Werkt motiverend.
Dus. Dat.
  zondag 15 september 2013 @ 20:59:22 #81
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131212084
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Frsh het volgende:

[..]

40min ongeveer. En moest parkeergeld betalen omdat ik nog geen goeie plekjes om te parkeren weet. :-(
ik denk dat je daar in Schoorl bijna niet aan ontkom..
pi_131212134
quote:

[..]

Húh, vanuit H'kerk? Dat is toch veel dichterbij?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_131212178
quote:

[..]

Naast de manege (Poelenburgh) is een parkeerplaats waar je volgens mij gratis kunt parkeren. Is vlakbij de ingang van de mountainbikeroute, je komt er net wel of net niet langs met de rode route.
  zondag 15 september 2013 @ 21:02:47 #84
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131212308
quote:

[..]

Volgens mij is Schoorl een groot betaald parkeren-dorp.
http://www.centrumparkeren.nl/schoorl
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_131212518
quote:

[..]

Duinvermaak in Bergen is blijkbaar ook gratis. Je kunt ook in Hargen beginnen en eindigen, dan heb je misschien meer kans op een plek voor 3 euro:

http://mtb-noordwest9.nl/(...)nu&actie=&subactie=1

En het seizoen is bijna af, dan is het op meer plekken gratis.
pi_131212576
quote:

Dat is nog goed te doen. Voor mij is het helaas net iets te ver om er zo maar heen te rijden. ;(
Ik kom er graag :Y
  zondag 15 september 2013 @ 21:07:44 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131212607
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:59 schreef GoWithIt het volgende:

[..]

Is toch ook leuk?
Ik vind het wel heel tof om te lezen wat de prestaties van anderen zijn. Werkt motiverend.
Voor mij ook. Ik wil dan bereiken wat zij bereiken :) en als ik hard train, lukt dat vaak ook. Alleen al die challenge is voor mij ook al zo'n stimulans.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_131212813
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef streamnl het volgende:

[..]

Dat is nog goed te doen. Voor mij is het helaas net iets te ver om er zo maar heen te rijden. ;(
Ik kom er graag :Y
Maar je had toch een leasevroem met tankpas? Dan kost het alleen tijd ;)
pi_131213099
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wie weet wat ik nog allemaal doe en wat voor ideeën ik in mijn hoofd krijg ;)

Ik laat het jou dan sowieso weten.
  zondag 15 september 2013 @ 21:16:57 #90
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_131213161
1:35:42 gelopen op de Breakout Run van 15 kilometer met 32 obstakels. Best wel trots!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_131213196
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 21:16 schreef streamnl het volgende:

[..]

Wie weet wat ik nog allemaal doe en wat voor ideeën ik in mijn hoofd krijg ;)

Ik laat het jou dan sowieso weten.
Geniet nog maar extra hard van je tankpas. Als je straks docent bent krijg je die nevernooitmeer ;)

Maar is goed :P
  zondag 15 september 2013 @ 21:20:19 #92
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131213406
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

dit dus...en geen tijd is geen prioriteit...
  zondag 15 september 2013 @ 21:26:52 #93
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131213973
Poeh heb al bijna een week weer niet gelopen en wou vandaag, maar ben de hele dag al slecht vanwege goedkope Russische whiskey van gisteravond. De soep vanavond kwam er ook snel weer uit. De rest van het eten gelukkig niet. Moet de schouders er weer onder zetten want de HM nadert snel. :@
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131214278
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Mascleta het volgende:
Ben bang dat mijn snelle stadsloop van vrijdag toch net iets te veel van het goede was. Ik dacht gisteren in eerste instantie dat ik last had spierpijn in mijn kuiten, maar nu lijkt het toch lager te zitten in mijn been.

Vooral als ik lange tijd stil zit (vanmorgen uit bed helemaal extreem) dan lijken mijn benen in de eerste stappen wel op slot te staan. pas na 20 stappen ongeveer gaat het wat beter.

Het zit net onder mijn kuiten, als ik er op druk is het ook erg gevoelig.

Iemand enig idee wat het kan zijn?
Heb ik ook vaak de dag na een zware training of wedstrijd. Als ik uit bed kom of van de bank kom zit de eerste 10 stappen als onder m'n kuiten, enkels/Achilles/voeten vast. Het gaat na een dag weer weg, verder geen last van. Geen idee wat het is.
pi_131214376
Wat zijn zondagen toch heerlijk trouwens <3 Je hebt tijd om lang te sporten, en na dat lange sporten denk je; nou nu heb ik toch wel een lekker rustig middagje verdiend :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 15 september 2013 @ 21:33:10 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131214617
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Maar inderdaad, ik den kdat we allemaal wel eens schuldig zijn aan een "kijk-mij post", maar het is volgens mij aan de posters zelf hier om dat voor hun zelf in de gaten te houden, niet iedereen is even geintreseerd in wat anderen hier doen, misschien omdat ze zich niet (meer) kunnen inleven in het nivo van juist een beginnende loper of juist een heel vergevorderde loper.

maar laten we eerlijk zijn, toen er hier bijv. diverse mensen begonnen te trainen voor hun eerste marathon zullen de "echte beginners" ook wel eens gedacht hebben, moet dat nu elke keer, dat gepost over Marathons etc... maar ik hoop dat de aanmoedigingen die ze kregen via dit topic na hun posts hebben bijgedragen aan hun succes, ook al waren het in de ogen van sommigen misschien ook "kijk mij eens-posts"
Ik meen me te herinneren dat de personen die hier regelmatig posten en een marathon hebben gelopen, ook gewoon normaal anderen hebben aangemoedigd :)
Maar, zoals ik al meerdere malen heb gezegd, het is mijn mening en mijn reden waarom ik niet meer meepostte. Ik mis de gezellige sfeer.
Dat boeit niet, want er zijn schijnbaar genoeg mensen die zich alsnog gemotiveerd voelen door het topic, dat is het belangrijkste. Ik denk er iig nog wel even over na voor ik weer als beginner weer hier ga posten.

Maarre, waarom voel jij je nog een beginner?
pi_131214623

En de foto's, Amerika is toch wel mooi als je de goede plekjes weet ;)

Helaas kun je volgens mij geen rondje om die rivier doen, want op heel veel plekken is er gewoon alleen autoweg..
pi_131215324
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
Geniet nog maar extra hard van je tankpas. Als je straks docent bent krijg je die nevernooitmeer ;)

Maar is goed :P
Lol
Ik zeg wel ik... Maar heel officieel heeft mijn vrouw dat. Zij is een accountant en heeft het geluk dat haar bedrijf dat prima vindt.
Dus zolang zij daar blijft werken heb ik een vroem met tankpas :7
pi_131215702
Ach, iedereen heeft YUR en TWC ook naar de marathon gejuichd terwijl simultaan er Evy week/les 1 gedaan werd her en der.

Sommige mensen negeren sommige mensen, waardoor er wederzijdse negering ontstaat, en dat neemt wel wat sfeer weg ja.

Tegelijk is het een topic waar je oa over je prestaties post, dus naast het 'wat goed! goed gedaan' post men ook eigen trainings- en evenementverslagen. Zo gaan die dingen.

Er worden geen 8 topics meer op een dag volgepost. En da's mooi, ergens, want straks wordt het topic echt gedegradeerd tot slowchat.

Ik vind het tof van iedereen die loopt, van evy les 1 tot een ultra. Ik kan niet tegen te grote evenementen en vind al die hippe zombiecolorobstakels 3x niets, en hoef er niet aan mee te doen om te weten wat ik wel en niet leuk vind. Dat heb ik een keer gezegd, en als er dan eens iemand anders is die dat ook vindt, dan zeg ik 'ja, ik vind het ook niet leuk', maar wens een ieder die dat wel doet veel plezier; het mag dan wel een liever-jij-dan-ik zijn, maar anderen moeten dan weer niets hebben van de trails. Zo gaan die dingen.

Inmiddels post ik al 13 jaar op FOK!, en ik loop hard. Post hier met doorgaans veel plezier, en als de koek op is, dan is 'ie op. Zo gaan die dingen, ook op FOK!. Groepen ontstaan, vormen kliekjes, ontbinden en worden weer opnieuw herboren. Hardlopen is tof, hardlopers zijn tof, deze reeks is tof, juist vanwege de variatie aan interesses, talenten of gebrek aan talenten maar toch doorzetten.

Morgen weer hardlopen, over de trails, zonder kleurpoeder, maar met een obstakel of wat, want die hekjes blijven.
Ja doei.
  zondag 15 september 2013 @ 21:53:55 #100
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131216288
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Er worden geen 8 topics meer op een dag volgepost. En da's mooi, ergens, want straks wordt het topic echt gedegradeerd tot slowchat.
Misschien geen 8, maar veel scheelt het ook niet. :o

Maar ik moet zeggen dat hier toch echt wel veel on-topic wordt gepraat. *O*

O+ Lopen! O+ Heb het helemaal herontdekt hier in onze omgeving! O+ Morgen weer! O+
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')