SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beginners zijn hier dus net zo welkomLeuk zelfs!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mag deze ook niet in de OP?http://runjunkee.blogspot(...)embarrassed.html?m=1 (juist ook voor die beginners
)
quote:Runners will support you. Runners respect the effort. Runners, both new and experienced, will admire you. Most runners had to learn to become runners ourselves. I promise you that most do not care about your pace nearly as much as you do. Runners will tell you good job not because they are just trying to be nice, but because they truly understand that what you are doing is not an easy thing to do. Runners truly are the GREATEST and the most supportive group of people you could ever want to be around. Slow or fast, runners are filled with pride when they see you making the effort. Now dont get me wrong, just like with anything there are those small percentages of runners who think they are Gods gift and that their shit doesnt stink but I can assure you those are not the majority.
The first time you stand amongst the crowd at the start of a race you will discover how different each of us are but how much we all have in common. It's an unforgettable experience and the reason why you don't hear of very many people who only do one race.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is het mooiequote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bij de Ronde van Waalre liep er een vrouw vlak achter me die behoorlijk stuk ging. Ze liep haar allereerste wedstrijd, 5km. Heb haar gewoon net zo hard aangemoedigd en gemotiveerd door te gaanHopelijk doet ze dat ook.
Het gaat om een andere manier van winnen. En iedereen wint en steunt elkaar, ook de mensen die al 15 minuten eerder bij de finish waren dan jij doen alsof jij daar bij het naderen van de finish line de marathon wint
En op jouw beurt doe je dat ook weer voor mensen die 15 minuten na jou finishen!
Ja doei.![]()
Het gaat nu gewoon goed gaan eend
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dat is een mooie. Ga ik straks even voor achter de pc zitten, ga mobiel niet in de OP zitten rommelenquote:Op maandag 16 september 2013 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
Mag deze ook niet in de OP?http://runjunkee.blogspot(...)embarrassed.html?m=1 (juist ook voor die beginners
)
[..]![]()
![]()
Daywalker, dit is de 3e keer dat ik met start to run / fail bezig ben. Nog 2 lessen en dan ben ik geloof ik verder gekomen dan de vorige keren![]()
![]()
Fixed!quote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
Nog 2 lessen en dan ben ik geloof ik verder gekomen dan de vorige kerenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 06:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam dit tegen en moest even aan La Tramposa denken...voor de rest van ons is deze post waardeloosHuh hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hem even niet geloof ik..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Amerika, beren.. Gok ik? In nederland hebben we ze iig niet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Huh hoezo?Ik snap hem even niet geloof ik..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waar gaat het fout?quote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
Daywalker, dit is de 3e keer dat ik met start to run / fail bezig ben. Nog 2 lessen en dan ben ik geloof ik verder gekomen dan de vorige kerenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oke dan, dan zal ik uitkijkenquote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Amerika, beren.. Gok ik? In nederland hebben we ze iig niet.
De mascotte van de universiteit hier is een beer, maar ik lees net dat de beren rond 1800 uit deze staat verdwenen zijn
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
P.s. Brighteyes wat een lieve foto!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dis nu doe je "start to run" in combinatie "met stop to fail"quote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
Daywalker, dit is de 3e keer dat ik met start to run / fail bezig ben. Nog 2 lessen en dan ben ik geloof ik verder gekomen dan de vorige keren![]()
![]()
Zojuist aangekondigd: http://www.dcrainmaker.com/2013/09/garmins-running-watches.html
Nieuwe Garmins!![]()
Pwetty.quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Zojuist aangekondigd: http://www.dcrainmaker.com/2013/09/garmins-running-watches.html
Nieuwe Garmins!
Maar m'n 610 moet nog "even" mee.![]()
haha mooie, kijken of die in de agenda pastquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ditquote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pwetty.
Maar m'n 610 moet nog "even" mee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ditquote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pwetty.
Maar m'n 305 kan nog wel even mee.
Ja doei.![]()
En waarom niet?quote:Op maandag 16 september 2013 12:28 schreef mosselmossel het volgende:
En dan komt afgelopen weekend ineens bij je op: ja, ik zou best de 6km bij de Posbankloop kunnen lopen over twee weken.Gewoon, voor de gezellig! Als je toch al gaat lopen, kunnen we dat net zo goed met z'n allen doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
OMG, eindelijk ook verbinding via bluetooth en wifi, kan je gewoon met je telefoon je routes uploaden. Ook is het relaxed dat hij steeds de satellietdata download voor een snellere fix. Nu hopen dat mijn 405 het niet al te lang volhoudt, dan kan ik de 620 halen, hopelijkquote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Nieuwe Garmins!. Cadans via horloge is ook relaxed trouwens, al zal de snelheid daarmee niet heel precies zijn denk ik.
Goede toevoegingen in ieder geval!![]()
Goeie shit die nieuwe garmins!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
OMG, eindelijk ook verbinding via bluetooth en wifi, kan je gewoon met je telefoon je routes uploaden. Ook is het relaxed dat hij steeds de satellietdata download voor een snellere fix. Nu hopen dat mijn 405 het niet al te lang volhoudt, dan kan ik de 620 halen, hopelijk. Cadans via horloge is ook relaxed trouwens, al zal de snelheid daarmee niet heel precies zijn denk ik.
Goede toevoegingen in ieder geval!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wel alleen nog met iOSquote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
OMG, eindelijk ook verbinding via bluetooth en wifi, kan je gewoon met je telefoon je routes uploaden. Ook is het relaxed dat hij steeds de satellietdata download voor een snellere fix. Nu hopen dat mijn 405 het niet al te lang volhoudt, dan kan ik de 620 halen, hopelijk. Cadans via horloge is ook relaxed trouwens, al zal de snelheid daarmee niet heel precies zijn denk ik.
Goede toevoegingen in ieder geval!Android bluetooth moeilijk ofzo.
![]()
* IJsdraakje gaat sparenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in het weekend. De "gezonde spanning" begint nu echt heel erg goed te komenquote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zweterige scriptie, ew.
Wel ontzettend zin in zaterdag.En toch kon ik het niet laten om ze net weer even aan te trekken, veters goed (lees: strakker) strikken, en het lijkt me al een stuk beter te zitten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef Nirak het volgende:
Levitas, jammer, maar naast je shoenen lopen is nooit goed.
Ik ben alleen niet echt objectief aan het kijken denk ik, dus ik laat ze nog even in de kast staan voor ik besluit wat ik doe..
Kut, wat ben ik eigenwijs zeg
Oh en de coach die ik zondag heb gesproken hier, heeft net een lijstje met wat "potentiële" coaches doorgestuurd. Eentje is van de "Randwick Botany Harriers Club", die hebben coaches met zieke PB's (zoals gisteren gepost: 2 uur marathons, 100km in 7 uur, 10km in 30 minuten enzo), een aantal super sterke atleten (kerel die de City2Surf dit jaar won, met een tijd van 41 minuten).
Alle coaches/clubs gemaild, dus ben benieuwd of ik reacties krijg![]()
![]()
Ja das waar, maar ik verwacht in de komende telefoons wel een goede implementatie van bt4.0. Mag in Januari weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Hoop op de Nexus 5, kijken of die bt4 heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wel alleen nog met iOSAndroid bluetooth moeilijk ofzo.
![]()
![]()
Leuke apparaatjes!
Maar ik geloof dat ik gewoon nog even bij m'n huidige blijf. Ook al hangt hij nu bij elkaar van tape omdat er een pinnetje is afgebroken waar het bandje mee vast zat.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat de schoenen in de voorvoet zo breed zijn klopt trouwens hoor. Dan hebben je tenen wat ruimte om uit elkaar te gaan als je neerkomt. Dit bevordert de natuurlijke beweging van de voet. Hoe het verder voelt is natuurlijk totaal verschillend. Ik heb hele smalle voeten dus hierzit het verder wel goed.quote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in het weekend. De "gezonde spanning" begint nu echt heel erg goed te komen
[..]
En toch kon ik het niet laten om ze net weer even aan te trekken, veters goed (lees: strakker) strikken, en het lijkt me al een stuk beter te zitten.
Ik ben alleen niet echt objectief aan het kijken denk ik, dus ik laat ze nog even in de kast staan voor ik besluit wat ik doe..
Kut, wat ben ik eigenwijs zeg![]()
Anders de sgs4quote:Op maandag 16 september 2013 14:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja das waar, maar ik verwacht in de komende telefoons wel een goede implementatie van bt4.0. Mag in Januari weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Hoop op de Nexus 5, kijken of die bt4 heeft.![]()
Probeer eens met die schoenen op schuin oppervlak te lopen, met name aan de binnenkant van de voet moet je dan voelen of dat ook nog goed gaat.quote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in het weekend. De "gezonde spanning" begint nu echt heel erg goed te komen
[..]
En toch kon ik het niet laten om ze net weer even aan te trekken, veters goed (lees: strakker) strikken, en het lijkt me al een stuk beter te zitten.
Kut, wat ben ik eigenwijs zeg
Oh en de coach die ik zondag heb gesproken hier, heeft net een lijstje met wat "potentiële" coaches doorgestuurd. Eentje is van de "Randwick Botany Harriers Club", die hebben coaches met zieke PB's (zoals gisteren gepost: 2 uur marathons, 100km in 7 uur, 10km in 30 minuten enzo), een aantal super sterke atleten (kerel die de City2Surf dit jaar won, met een tijd van 41 minuten).
Alle coaches/clubs gemaild, dus ben benieuwd of ik reacties krijg
Tot dat je goede coaches op het oog hebt![]()
![]()
Ik ben benieuwd wie er hier als eerste z'n huidige horloge inwisselt voor een nieuwe 620
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo.. ik heb stiekem best spierpijn van gisteren weer lopen. Vandaag maar even sporten (pilates of wat fietsen) om het zuur er een beetje uit te krijgen![]()
![]()
dankjewel. Over 2 maanden op vakantie. Voordat ik ga minimaal 1x een 5km aaneengesloten lopen. Iets met doelenquote:![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Nieuwe Garmins!![]()
Hebben!![]()
Mooie apparaatjes!
Ik ga er ook niet voor. Ik vind mijn übersimpele FR110 nog wel prima. Gewoon registreren wat ik doe, klaar. Actuele snelheid zou wel fijn zijn.
Maar mijn prio ligt momenteel bij een fijne waterdichte outdoorjas. Niet hardloopgerelateerd, maar toch. Ik fiets elke dag en ben het zeikes regenen nogal zat.Beetje welquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Kut, wat ben ik eigenwijs zegBest gewaagd hoor, die schoenen. Beetje verbaasd dat je schoenen bestelt zonder te passen, terwijl je normaal gesproken toch best alle scenario's aan een uitgebreide analyse onderwerpt
Maar hoop van harte dat de schoenen OK zijn voor je
![]()
![]()
We have a winner:quote:Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd wie er hier als eerste z'n huidige horloge inwisselt voor een nieuwe 620quote:Ja doei.![]()
Same here!!quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Quoi het volgende:
Maar mijn prio ligt momenteel bij een fijne waterdichte outdoorjas. Niet hardloopgerelateerd, maar toch. Ik fiets elke dag en ben het zeikes regenen nogal zat.![]()
Ja, dat roep ik in m'n hoofd ook! Maar doen is een tweedequote:
Ik heb zelf een all-weather-jas van The North Face. Kostte wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Quoi het volgende:
Mooie apparaatjes!
Ik ga er ook niet voor. Ik vind mijn übersimpele FR110 nog wel prima. Gewoon registreren wat ik doe, klaar. Actuele snelheid zou wel fijn zijn.
Maar mijn prio ligt momenteel bij een fijne waterdichte outdoorjas. Niet hardloopgerelateerd, maar toch. Ik fiets elke dag en ben het zeikes regenen nogal zat.
[..]
Beetje welBest gewaagd hoor, die schoenen. Beetje verbaasd dat je schoenen bestelt zonder te passen, terwijl je normaal gesproken toch best alle scenario's aan een uitgebreide analyse onderwerpt
Maar hoop van harte dat de schoenen OK zijn voor je
Ja doei.![]()
Ghehe, we gaan naar de National Cross Country Championship in Februari, event details aldus onze (temp.) social secretary:quote:Event info (Day): 8km (Women) 12km (Men)
Event info (Night): 16 pints (Women) 10 pints (Men)![]()
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: