SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 15-09-2013 19:33:33 ]![]()
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:
STREAMS
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/
Aangezien iedereen hier blind is.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
volgens mij snap jij het concept niet van een DISCUSSIE forum. Je weet wel dat gta 18+ is toch? Misschien maar je vader of moeder meevragen of ze het willen kopen.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ja snap ik, maar met iemand meelullen die constant loopt te klagen getuigd ook niet echt van een eigen meningquote:Op zondag 15 september 2013 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens mij snap jij het concept niet van een DISCUSSIE forum. Je weet wel dat gta 18+ is toch? Misschien maar je vader of moeder meevragen of ze het willen kopen.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Textures, aantal peds, lighting, shadows, polygoontjes, etc etc. Allemaal prima te zien op pics, trailers en streams. En daarnaast is het gewoon bekend wat de current-gen wel en niet aankan.quote:Op zondag 15 september 2013 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Tevens van een screen aflezen of je hem in FullHD moet spelen.Gotverdegotver.
![]()
STING! Hà, ik riep je naam.quote:Op zondag 15 september 2013 18:23 schreef STING het volgende:
Guys, een beetje discussie is ok, maar doe het zonder name calling, nergens voor nodig.![]()
hij zegt toch ook dat hij het leuk vindt? Hij wilt alleen een mooiere versie spelen. Je doet alsof hij je moeder heeft beledigd. Het is maar een spelquote:Op zondag 15 september 2013 18:23 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar met iemand meelullen die constant loopt te klagen getuigd ook niet echt van een eigen meningWomen with dicks and weak men with vaginas.
Rockstar heeft nog niets losgelaten over een next-gen versie, laat staan dat ze alle bovengenoemde zaken gaan verbeteren. Daarvoor is een compleet nieuwe build nodig, dat hebben ze nog nooit gedaan.quote:Op zondag 15 september 2013 18:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Textures, aantal peds, lighting, shadows, polygoontjes, etc etc. Allemaal prima te zien op pics, trailers en streams. En daarnaast is het gewoon bekend wat de current-gen wel en niet aankan.
Full HD geloof ik wel in, maar daar houdt het in mijn optiek mee op. Voor rockstar is het gewoon lekker cashen op die consoles, de game is gebouwd voor de ps3 en 360.
Gasten zijn alweer bezig met deeltje 6, een apart team zal de ports wel weer verzorgen.![]()
Time will tell.quote:Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rockstar heeft nog niets losgelaten over een next-gen versie, laat staan dat ze alle bovengenoemde zaken gaan verbeteren. Daarvoor is een compleet nieuwe build nodig, dat hebben ze nog nooit gedaan.
Full HD geloof ik wel in, maar daar houdt het in mijn optiek mee op. Voor rockstar is het gewoon lekker cashen op die consoles, de game is gebouwd voor de ps3 en 360.![]()
als je voor heerenveen bent was dat interessanterquote:Op zondag 15 september 2013 18:26 schreef Seconde het volgende:
Nog wat gemist? Kom net terug van Heerenveen Groningen
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik gun het je van harte.quote:Op zondag 15 september 2013 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Morgen en dinsdag ook toevallig vrij van werk.
Lekker hoor![]()
Die high-res textures hebben ze waarschijnlijk allemaal gewoon al klaarstaan, en kunnen dus zo geswapped worden. En zaken als 'weinig pedestrians' zullen ze echt wel aanpakken, aangezien het wel ERG leeg is soms.quote:Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rockstar heeft nog niets losgelaten over een next-gen versie, laat staan dat ze alle bovengenoemde zaken gaan verbeteren. Daarvoor is een compleet nieuwe build nodig, dat hebben ze nog nooit gedaan.
Full HD geloof ik wel in, maar daar houdt het in mijn optiek mee op. Voor rockstar is het gewoon lekker cashen op die consoles, de game is gebouwd voor de ps3 en 360.
Of ze ook uitgebreidere 3D modellen hebben voor de auto's enzo, dat betwijfel ik, maar die zien er ook gewoon goed uit, dus dat is geen noodzaak.
Betere lighting-effecten enzo verwacht ik eigenlijk ook wel.![]()
Haha zon vermoeden had ik al.quote:Op zondag 15 september 2013 18:28 schreef JessedeK het volgende:
[..]
als je voor heerenveen bent was dat interessanter![]()
Morgen eerst Breaking Bad kijken, dan werken, naar huis, eten, beetje TV kijken, naar de Game Mania... en dan is het moment eindelijk daar: GTA V in mn handen. Omg zo episch![]()
![]()
ik ben werkloos en ga van mn uitkering GTA V kopen........
ben lekker altijd vrij
Stoer hèAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Nee.quote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef JessedeK het volgende:
ben lekker altijd vrij
Stoer hè![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een dikke Cognoscenti cabrio gekocht voor 185.000$ met Michael en die helemaal vol getuned met als finishing touch de chrome lak
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef JessedeK het volgende:
ben lekker altijd vrij
Stoer hè![]()
![]()
![]()
Rockstar is niet laks met graphics etc. heb er wel vertrouwen in, maar ik haal m voor de PC dan.quote:Op zondag 15 september 2013 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die high-res textures hebben ze waarschijnlijk allemaal gewoon al klaarstaan, en kunnen dus zo geswapped worden. En zaken als 'weinig pedestrians' zullen ze echt wel aanpakken, aangezien het wel ERG leeg is soms.
Of ze ook uitgebreidere 3D modellen hebben voor de auto's enzo, dat betwijfel ik, maar die zien er ook gewoon goed uit, dus dat is geen noodzaak.
Betere lighting-effecten enzo verwacht ik eigenlijk ook wel.
En die mensen die janken dat PC veel downloadiedereen en hun moeder hebben GTA gedownload inmiddels.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Kom hem woensdag maar brengen, heb hem al betaald.quote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef JessedeK het volgende:
ben lekker altijd vrij
Stoer hè![]()
Aantal onderdelen zoals de Bawsaq zijn offline, ik heb nog niet ingelogd op PSN dus weet niet of ze al beschikbaar zijn of dinsdag pas beschikbaar komen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
chiemboy die met cheats wil spelen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef stoereboii het volgende:
Zijn er eigenlijk money cheats/auto cheats?![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]
chiemboy die met cheats wil spelen.Wil het gewoon weten.
![]()
Zo'n money cheat zou wel heel de game verkrachten. Het is juist vet om met die heists geld te verdienen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef stoereboii het volgende:
Zijn er eigenlijk money cheats/auto cheats?
Waarom zeiken een hoop mensen hier, die de game nog niet hebben gespeeld over de graphics... Denk je nou echt dat je daar een goede indruk van krijgt via zo n kut 720p streampje. Daarnaast gta ging/gaat altijd om gameplay.![]()
Trainer op de PCquote:Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]
chiemboy die met cheats wil spelen.![]()
![]()
Omdat pop-in's en weinig voetgangers niets te maken hebben met dat het een stream is of niet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef saffron-- het volgende:
Waarom zeiken een hoop mensen hier, die de game nog niet hebben gespeeld over de graphics... Denk je nou echt dat je daar een goede indruk van krijgt via zo n kut 720p streampje. Daarnaast gta ging/gaat altijd om gameplay.![]()
![]()
Zou dit gevolgen hebben voor je savegame?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als je de moeite niet wilt doen om de argumenten te lezen houd dan alsjeblieft op met posten.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef saffron-- het volgende:
Waarom zeiken een hoop mensen hier, die de game nog niet hebben gespeeld over de graphics... Denk je nou echt dat je daar een goede indruk van krijgt via zo n kut 720p streampje. Daarnaast gta ging/gaat altijd om gameplay.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik zag in iedergeval een cheat voor een vliegtuig en dat wanneer je slaat/schopt er vuur vanaf komt.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef stoereboii het volgende:
Zijn er eigenlijk money cheats/auto cheats?![]()
die PS3 cheat was in GTA SA een rhino tankquote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit gevolgen hebben voor je savegame?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Genoeg voetgangers hierquote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat pop-in's en weinig voetgangers niets te maken hebben met dat het een stream is of niet.
Dat je die uit je kop weet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef JessedeK het volgende:
[..]
die PS3 cheat was in GTA SA een rhino tank
heel goed geheugenquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik snap sowieso niet dat mensen het iets kan schelen hoe GTA eruit ziet. Al bestond de hele game uit blokjes en driehoekjes dan was het nog tof.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef saffron-- het volgende:
Daarnaast gta ging/gaat altijd om gameplay.![]()
Ik heb het spel vorige week besteld bij de Intertoys Webshop,
Ik heb gekozen voor Afterpay ( acceptgiro ) later betalen dus,
Zal ik het spel dinsdag of woensdag krijgen met pre-order???Haha gay!![]()
Heeft iemand toevallig een stream, die ene stream is er mee gestopt?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLSquote:Op zondag 15 september 2013 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
Heeft iemand toevallig een stream, die ene stream is er mee gestopt?Dit is gewoon raar :l![]()
![]()
Zal ik het spel dinsdag of woensdag krijgen met pre-order???..Haha gay!![]()
![]()
omg gamecreds doet t niet omgomgomgogmogmquote:Op zondag 15 september 2013 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLSOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Als dat inderdaad allemaal gebeurt als de next-gen komt is het al helemaal gaaf inderdaad. Daar geef ik je groot gelijk in.quote:Op zondag 15 september 2013 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die high-res textures hebben ze waarschijnlijk allemaal gewoon al klaarstaan, en kunnen dus zo geswapped worden. En zaken als 'weinig pedestrians' zullen ze echt wel aanpakken, aangezien het wel ERG leeg is soms.
Tja en dat weet je dus allemaal niet, feit blijft dat Rockstar dat nooit heeft gedaan. Het zou mij niks verbazen dat er gewoon een port komt van de ps3 naar de pc en vervolgens weer op de ps4.quote:Op zondag 15 september 2013 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Betere lighting-effecten enzo verwacht ik eigenlijk ook wel.
Scheelt een bende werk allemaal, en dus een hoop geld De game ziet er al fantastisch uit als opvolger van GTA IV, waarom zou Rockstar moeite doen om het nóg mooier te maken terwijl daar de nadruk niet op ligt bij GTA?
Snap best dat mensen een next-gen versie willen, maar naar mijn mening moet je daar gewoon voor wachten totdat deeltje VI uitkomt.
Een gebrek aan voetgangers en autootjes(!) zijn dan waarschijnlijk wel verleden tijd, dat pas je zo aan, maar gaat dit werkelijk een groot verschil maken?.. Overigens wordt dit schromelijk overdreven, heb zat files gespot en overvolle voetpaden.
Maar goed, blijkbaar ben jij niet iemand die GTA bij de beste games schaart, dat heb ik dus wel en kan dan ook nauwelijks begrijpen waarom je zou wachten om deze kleinigheden. Bovengenoemde zaken voegen weinig toe aan de spelervaring, éérste keer is het mooi, daarna valt het niet meer op.![]()
gebruik je verstand eensquote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef variobariomario het volgende:
Dus je moet de cheats elke x opnieuw invoeren![]()
Uiteindelijk komt GTA V als download op de ps4 in 2015....quote:Op zondag 15 september 2013 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja en dat weet je dus allemaal niet, feit blijft dat Rockstar dat nooit heeft gedaan. Het zou mij niks verbazen dat er gewoon een port komt van de ps3 naar de pc en vervolgens weer op de ps4.
Scheelt een bende werk allemaal, en dus een hoop geld De game ziet er al fantastisch uit als opvolger van GTA IV, waarom zou Rockstar moeite doen om het nóg mooier te maken terwijl daar de nadruk niet op ligt bij GTA?
Snap best dat mensen een next-gen versie willen, maar naar mijn mening moet je daar gewoon voor wachten totdat deeltje VI uitkomt.
Een gebrek aan voetgangers en autootjes(!) zijn dan waarschijnlijk wel verleden tijd, dat pas je zo aan, maar gaat dit werkelijk een groot verschil maken?.. Overigens wordt dit schromelijk overdreven, heb zat files gespot en overvolle voetpaden.
Maar goed, blijkbaar ben jij niet iemand die GTA bij de beste games schaart, dat heb ik dus wel en kan dan ook nauwelijks begrijpen waarom je zou wachten om deze kleinigheden. Bovengenoemde zaken voegen weinig toe aan de spelervaring, éérste keer is het mooi, daarna valt het niet meer op.![]()
quote:I tried having a look through a memory dump but couldn't find any button combos, did find a listing of the cheats though:
CHEAT_AIM_SLOW_MO
CHEAT_AIM_SLOW_MO1
CHEAT_AIM_SLOW_MO2
CHEAT_AIM_SLOW_MO3
CHEAT_SLOW_MO
CHEAT_SLOW_MO1
CHEAT_SLOW_MO2
CHEAT_SLOW_MO3
CHEAT_SKYFALL
CHEAT_INVINCIBILITY
CHEAT_INV
CHEAT_INVINCIBILITY_OFF
CHEAT_FLAMING_BULLETS
CHEAT_EXPLOSIVE_MELEE
CHEAT_DRUNK
CHEAT_BANG_BANG
CHEAT_GRAVITY_MOON
CHEAT_PHONE_DENIED
CHEAT_GIVE_PARACHUTE
CHEAT_WANTED_DOWN
CHEAT_WANTED_UP
CHEAT_SPECIAL_ABILITY
CHEAT_HEALTH_ARMOR
CHEAT_ADVANCE_WEATHER_EXTRA_SUNNY
CHEAT_ADVANCE_WEATHER_CLEAR
CHEAT_ADVANCE_WEATHER_CLOUDY
CHEAT_ADVANCE_WEATHER_SMOGGY
CHEAT_ADVANCE_WEATHER_OVERCAST
CHEAT_ADVANCE_WEATHER_RAIN
CHEAT_ADVANCE_WEATHER_THUNDER
CHEAT_ADVANCE_WEATHER_CLEARING
CHEAT_ADVANCE_WEATHER_SNOW
CHEAT_GIVE_WEAPONS
CHEAT_FAST_SWIM
CHEAT_FAST_RUN
CHEAT_SLIDEY_CARS
CHEAT_SUPER_JUMP
CHEAT_SPAWN_VEH1
CHEAT_SPAWN_VEH2
CHEAT_SPAWN_VEH3
CHEAT_SPAWN_VEH4
CHEAT_SPAWN_VEH5
CHEAT_SPAWN_VEH6
CHEAT_SPAWN_VEH7
CHEAT_SPAWN_VEH8
CHEAT_SPAWN_VEH9
CHEAT_SPAWN_VEH10
CHEAT_SPAWN_VEH11
Now we just have to find em all
,,/![]()
Met een beetje mazzel verkoopt de MM Utrecht hem morgenavond (na 21:00u) al. Doet namelijk niet mee aan de nachtverkoop.![]()
Cheaten zonder dat je de game al hebt uigespeeld.Het is toch juist leuk om wat langer te moeten wachten totdat je in zo'n heli mag vliegen?
![]()
-weg-
[ Bericht 51% gewijzigd door STING op 15-09-2013 18:46:15 ]Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
http://www.se7ensins.com/(...)uto-v-cheats.985091/quote:
''
For some cheats it is the same as the original consoles (Ps2, xbox)
List of cheats on GTA SA,
http://www.gtasanandreas.net/cheats/ps2.php
http://www.gtasanandreas.net/cheats/xbox.php''![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
Ze hebben gewoon current en next gen gemaakt, hoe lastig is dat nou?
Current is gewoon texturemodels maar dan helft van de polygons, de next-gen is PC, xbone en ps4, die allemaal dezelfde architectuur draaien. Deze komen gewoon tegelijk uit. Helemaal niet veel extra werk, omg
Aantal peds kun je ook aanpassen, check de mod in GTA IV en die draait zelfde engine.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
In Los Santos rijden er echt meer dan genoeg auto's. Moet er niet aan denken dat het er nog meer zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja en dat weet je dus allemaal niet, feit blijft dat Rockstar dat nooit heeft gedaan. Het zou mij niks verbazen dat er gewoon een port komt van de ps3 naar de pc en vervolgens weer op de ps4.
Maar goed, blijkbaar ben jij niet iemand die GTA bij de beste games schaart, dat heb ik dus wel en kan dan ook nauwelijks begrijpen waarom je zou wachten om deze kleinigheden. Bovengenoemde zaken voegen weinig toe aan de spelervaring, éérste keer is het mooi, daarna valt het niet meer op.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In Los Santos rijden er echt meer dan genoeg auto's. Moet er niet aan denken dat het er nog meer zijn.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Laatste keer dat ik cheats gebruikte was in vice city, daar werd je save game zeker verneukt door cheats. Maar ja dat je verdien je ook als je cheats gebruikt en dan opslaat.quote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit gevolgen hebben voor je savegame?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Zal ik het spel dinsdag of woensdag krijgen met pre-order?!!!Haha gay!![]()
Dit. Rockstar zou gek zijn als ze zich bij de ontwikkeling van GTA V (een project van 4+ jaar) beperkt hebben tot de consoles van dat moment. Maak textures en models van superhoge kwaliteit en exporteer het dan voor het platform waarvoor je een build maakt. Was met de console versie van GTA IV niet anders, waren gewoon low-quality exports van de textures die ze later in de PC versie gebruikten.quote:Op zondag 15 september 2013 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'Uw reserveringen worden uitgeleverd op de dag van de release.quote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
Zal ik het spel dinsdag of woensdag krijgen met pre-order?!!!
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.'![]()
Die sneewcheat wordt veel gebruikt straks
[ Bericht 1% gewijzigd door boffer69 op 15-09-2013 18:52:48 (ninjaedit) ]![]()
LINK!!!!quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef boffer69 het volgende:
Die sneewcheat wordt veel gebruikt straks![]()
Dus dinsdag gaat die weg, woensdag heb ik hem:)quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
'Uw reserveringen worden uitgeleverd op de dag van de release.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.'
Oke is mooi, werk toch dinsdag toch goed gegoktHaha gay!![]()
Hangar op het vliegveld kost 1,3 mil. Ik denk dat je dan dus legaal toegang hebt tot het vliegveld.If not now, then when.![]()
damm dat wordt een flinke heistquote:Op zondag 15 september 2013 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hangar op het vliegveld kost 1,3 mil. Ik denk dat je dan dus legaal toegang hebt tot het vliegveld.![]()
![]()
wat verdien je op een gemiddelde heist dan?quote:Op zondag 15 september 2013 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hangar op het vliegveld kost 1,3 mil. Ik denk dat je dan dus legaal toegang hebt tot het vliegveld.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Met de eerste 700k.quote:Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef JessedeK het volgende:
[..]
wat verdien je op een gemiddelde heist dan?If not now, then when.![]()
Er is al zoveel bekend over dit spel, al die screenshots, gekkewerk!!
Dit spel gaat gespeeld worden van woensdag tot zondagHaha gay!![]()
Niet waarquote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Over 48 uur spelen we het allemaal
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Hopelijk morgen een sms'je van de mediamarkt dat er een winkel hem al verkoopt en dat ik hem dus ook al mag komen halen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Over 48 uur spelen we het allemaalMoet wel tot vrijdag elke dag naar school tot 16u10 en ben pas om 17u thuis en dan nog huiswerk ook.
![]()
![]()
Ik niet.quote:[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Wat ik nog steeds gemerkt heb, wanneer je de politie achter je aan hebt. Dat er bijna geen voetgangers of ander verkeer is.![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Gaat hij morgennacht in de verkoop bij MM?![]()
Zo haal je wel de kneuzen eruit die cheatenquote:Op zondag 15 september 2013 19:04 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik ben aan het huilen
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat begrijp ik niet aan die foto?quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo haal je wel de kneuzen eruit die cheaten![]()
![]()
Ah ja je kan het laten sneeuwenquote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat begrijp ik niet aan die foto?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit is offline he. Cheats werken niet Online.quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo haal je wel de kneuzen eruit die cheaten![]()
Dat is toch net leuk? Waarom stoppen ze er anders cheats in?quote:Op zondag 15 september 2013 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah ja je kan het laten sneeuwen![]()
In dat geval wil ik het laten sneeuwenquote:Op zondag 15 september 2013 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is offline he. Cheats werken niet Online.RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien is er wel een cheat waar je een gestolen laptop voor 50 euro kan krijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah ja je kan het laten sneeuwen![]()
![]()
Ik hou zelf niet van cheats zoals onbeperkte ammo of healthquote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat is toch net leuk? Waarom stoppen ze er anders cheats in?RED ONS HENNIEGOD![]()
Of dat ik 100 inbraken heb gepleegd ipv 28quote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien is er wel een cheat waar je een gestolen laptop voor 50 euro kan krijgen.RED ONS HENNIEGOD![]()
En sommigen teleurgesteld dat de post niet aan is gekomenquote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Over 48 uur spelen we het allemaal
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Een Ford Escort cheat uit de jaren 92 of 93 pimpen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of dat ik 100 inbraken heb gepleegd ipv 28![]()
Dat zou een koningauto worden.quote:Op zondag 15 september 2013 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een Ford Escort cheat uit de jaren 92 of 93 pimpen.
Of dat de hoer om je lul een broodje maakt en dat je hem dan zelf kan opetenRED ONS HENNIEGOD![]()
Die hadden maar niet lam moeten zijn en gewoon naar de winkel moeten gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 19:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En sommigen teleurgesteld dat de post niet aan is gekomen![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef SchavuitPiet het volgende:
Grand Theft Auto 5 speel je zonder cheats uit, klaar!![]()
Ik ben juist WEL een GTA fan, speel het al vanaf het eerste deel toen het nog onbekend was, en OMDAT ik een GTA fan ben, en OMDAT ik GTA San Andreas grafisch (en ook qua clunky gameplay trouwens) zo snel compleet achterhaald vond voor de Xbox waardoor ik hem nauwelijks wilde spelen, DAAROM wil ik mezelf die ervaring niet opnieuw aandoen, en wacht ik (waarschijnlijk) dus liever even een half jaartje (ofzo) tot ik volop kan genieten van een next-gen versie, hopelijk met de DLC-content gewoon inbegrepen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar goed, blijkbaar ben jij niet iemand die GTA bij de beste games schaart, dat heb ik dus wel en kan dan ook nauwelijks begrijpen waarom je zou wachten om deze kleinigheden. Bovengenoemde zaken voegen weinig toe aan de spelervaring, éérste keer is het mooi, daarna valt het niet meer op.
Het is niet alsof ik het komende halfjaar naar mijn vissen ga zitten kijken ofzo.![]()
Of dat je door Grove Street loopt, vragen ze of je nog wat hebt staan.quote:Op zondag 15 september 2013 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zou een koningauto worden.
Of dat de hoer om je lul een broodje maakt en dat je hem dan zelf kan opeten![]()
Even nuanceren.quote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef SchavuitPiet het volgende:
Grand Theft Auto 5 speel je zonder cheats uit, klaar!
GTA speel je EERST zonder cheats uit, daarna ga je lekker kloten met cheats
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike![]()
Verwachten dat San Andreas een grafisch hoogstandje is voor een spel uit 2004...quote:Op zondag 15 september 2013 19:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben juist WEL een GTA fan, speel het al vanaf het eerste deel toen het nog onbekend was, en OMDAT ik een GTA fan ben, en OMDAT ik GTA San Andreas grafisch (en ook qua clunky gameplay trouwens) zo snel compleet achterhaald vond voor de Xbox waardoor ik hem nauwelijks wilde spelen, DAAROM wil ik mezelf die ervaring niet opnieuw aandoen, en wacht ik (waarschijnlijk) dus liever even een half jaartje (ofzo) tot ik volop kan genieten van een next-gen versie, hopelijk met de DLC-content gewoon inbegrepen.
Het is niet alsof ik het komende halfjaar naar mijn vissen ga zitten kijken ofzo.![]()
![]()
http://www.dailymotion.co(...)ools-live_videogamesquote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind nu alleen gare laggy streams op die verzamelsite.
Geen problemen hierMijn podcasts:
Of twee savegames vanaf het begin?quote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef RiKe het volgende:
[..]
Even nuanceren.
GTA speel je EERST zonder cheats uit, daarna ga je lekker kloten met cheats![]()
Is het ook mogelijk om een maatpak te kopen voor alle drie de characters?Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Thx, vond alleen een video van hemquote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef RiKe het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ools-live_videogames
Geen problemen hier![]()
Ook lijken als je ze er in gooitquote:Op zondag 15 september 2013 19:18 schreef VomitusCocktus het volgende:
Zitten er alleen haaien en visjes in het water of ook meer?
Mijn podcasts:
Een gestolen klokkenspel uit Belgie krijg je er automatisch bijquote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of dat je door Grove Street loopt, vragen ze of je nog wat hebt staan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Geen maatpak, wel een pak.quote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is het ook mogelijk om een maatpak te kopen voor alle drie de characters?Heb alleen haaien en vissen gezien + voorwerpen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:18 schreef VomitusCocktus het volgende:
Zitten er alleen haaien en visjes in het water of ook meer?If not now, then when.![]()
Nee dropstaaf. Dat stond er ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Verwachten dat San Andreas een grafisch hoogstandje is voor een spel uit 2004...
De game qua destijds OOK helemaal aan het einde van een console-generatie uit, was OOK zeer ambitieus, en DUS zag het er niet uit, want die consoles konden het niet aan.
Daarom gaf ik destijds ook al aan dat ik dan liever had gezien dat ze even hadden gewacht met de release zodat ze het op de 360 konden uitgeven, zodat het er grafisch wel prima uit zou zien (voor die tijd...)
Zelfde argument als nu dus.![]()
quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een gestolen klokkenspel uit Belgie krijg je er automatisch bijRamen inkwaken, computers weghalen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een gestolen klokkenspel uit Belgie krijg je er automatisch bij![]()
Bij Michael heb je geloof ik iets van ~ 30 pakken, Franklin ~ 12, Trevor ~ 5.quote:If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij Michael heb je geloof ik iets van ~ 30 pakken, Franklin ~ 12, Trevor ~ 5.![]()
![]()
Net of daar iemand op zat te wachten toen. Dat is precies hetzelfde als dat Rockstar nu gaat zeggen van; Jongens, we wachten tot de PS4 uit is zodat je betere graphics hebt. Als het aan mensen zoals jou lag had je het voor de grote meerderheid die hem op PS3/Xbox 360 wil verneukt.quote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee dropstaaf. Dat stond er ook niet.
De game qua destijds OOK helemaal aan het einde van een console-generatie uit, was OOK zeer ambitieus, en DUS zag het er niet uit, want die consoles konden het niet aan.
Daarom gaf ik destijds ook al aan dat ik dan liever had gezien dat ze even hadden gewacht met de release zodat ze het op de 360 konden uitgeven, zodat het er grafisch wel prima uit zou zien (voor die tijd...)
Linkje naar je stream aub?quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij Michael heb je geloof ik iets van ~ 30 pakken, Franklin ~ 12, Trevor ~ 5.![]()
![]()
Yuri. Als je zou moeten schatten hoeveel tatoeages er in het spel zitten? En hoe werkt dat.. Zijn het bijv. allemaal standaard posities. Standaard sleeves enzo of kun je bepaalde kleinere tattoos zelf positioneren? En is het mogelijk een tatoo in het gezicht te zetten? Handen etc?![]()
Klemmetjes in een opengedraaide lantaarnpaal doen voor extra stroomquote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Ramen inkwaken, computers weghalen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Doe nu missies. Op 't moment een heist van Trevor: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708quote:If not now, then when.![]()
Hell yes!quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij Michael heb je geloof ik iets van ~ 30 pakken, Franklin ~ 12, Trevor ~ 5.
Ik heb nogal een pakkenfetish
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Mensen uitschelden op straat voor paardenkut. Of cervelaatworst laten ophalen door Siepie.quote:Op zondag 15 september 2013 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klemmetjes in een opengedraaide lantaarnpaal doen voor extra stroom![]()
Hoe kom je daar nu al aan???quote:Op zondag 15 september 2013 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe nu missies. Op 't moment een heist van Trevor: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708http://www.tschepers.nl - TSchepers Media![]()
Onverzekerd rijden op je brommertje en er ongestraft mee wegkomenquote:Op zondag 15 september 2013 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen uitschelden op straat voor paardenkut. Of cervelaatworst laten ophalen door Siepie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Er zullen nog genoeg mensen niet gelijk overstappen op de nieuwe consoles, dus er valt nog genoeg geld te verdienen bij de huidige consoles. Ze zouden aardig gek zijn om de game alleen uit te brengen op de PS4/Xbox1quote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee dropstaaf. Dat stond er ook niet.
![]()
Toen ik met de duikboot net iets boven water kwam. Gebeurde niet vaak though.quote:If not now, then when.![]()
Dat de framerate (aantal beelden per seconde) minder wordt. Dan wordt het spel schokkerig of trager.quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Of mensen die rustig op een bankje zitten, een volle peer geven.quote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onverzekerd rijden op je brommertje en er ongestraft mee wegkomen![]()
Of een vrijstaande woning huren voor maar 28 per maandquote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of mensen die rustig op een bankje zitten, een volle peer geven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oh, ECONOMISCH gezien begrijp ik de beslissing uiteraard. Ik ben niet compleet achterlijkquote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Er zullen nog genoeg mensen niet gelijk overstappen op de nieuwe consoles, dus er valt nog genoeg geld te verdienen bij de huidige consoles. Ze zouden aardig gek zijn om de game alleen uit te brengen op de PS4/Xbox1Natuurlijk kiezen ze voor deze manier.
Ik spreek dan ook gewoon voor mij persoonlijk dat IK liever even wacht op de next-gen versie. Dat anderen hem meteen kopen, kan ik zeer goed begrijpen. Maar ik ben een redelijk geduldig persoon wat dit soort kwesties betreft, dus ik ga lekker verder met mijn backlog, en volgend jaar ga ik in HD van deze game genieten
En nogmaals, onder voorbehoud, want ook ik kan zwichten natuurlijk![]()
![]()
Sorry dat ik herhaal maar Yuri. Als je zou moeten schatten hoeveel tatoeages er in het spel zitten? En hoe werkt dat.. Zijn het bijv. allemaal standaard posities. Standaard sleeves enzo of kun je bepaalde kleinere tattoos zelf positioneren? En is het mogelijk een tatoo in het gezicht te zetten? Handen etc?![]()
Dan moet je wel een gouden lul hebben playboy.quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of een vrijstaande woning huren voor maar 28 per maand![]()
Jahaaa Beautyquote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je wel een gouden lul hebben playboy.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben benieuwd hoe hij hier draait. Ik heb nog een dikke 80GB. Misschien een goed plan om die sowieso zoveel mogelijk stofvrij te maken.quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik met de duikboot net iets boven water kwam. Gebeurde niet vaak though."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Duidelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, ECONOMISCH gezien begrijp ik de beslissing uiteraard. Ik ben niet compleet achterlijkNatuurlijk kiezen ze voor deze manier.
Ik spreek dan ook gewoon voor mij persoonlijk dat IK liever even wacht op de next-gen versie. Dat anderen hem meteen kopen, kan ik zeer goed begrijpen. Maar ik ben een redelijk geduldig persoon wat dit soort kwesties betreft, dus ik ga lekker verder met mijn backlog, en volgend jaar ga ik in HD van deze game genieten
En nogmaals, onder voorbehoud, want ook ik kan zwichten natuurlijk![]()
![]()
Ligt ook aan de tv die je hebt.quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij hier draait. Ik heb nog een dikke 80GB. Misschien een goed plan om die sowieso zoveel mogelijk stofvrij te maken.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
Ligt ook aan de tv die je hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Er zijn mensen die werken bij de Bart Smit, Game Mania etc. die een paar exemplaren naar huis hebben meegenomen en er zijn mensen die hem gewoon al gekocht hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Parvozo het volgende:
[..]
Hoe kom je er op Marktplaats dan al aan?![]()
Zo een koe recht een vuist op z,n ogen gevenquote:Op zondag 15 september 2013 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
100 werkuren op de kinderboerderij.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe blond ben jij?quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Parvozo het volgende:
[..]
Hoe kom je er op Marktplaats dan al aan?![]()
![]()
Jammer dat ik niet zo iemand kenquote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die werken bij de Bart Smit, Game Mania etc. die een paar exemplaren naar huis hebben meegenomen en er zijn mensen die hem gewoon al gekocht hebben.Maar ziet er uit als een mooi spel!
http://www.tschepers.nl - TSchepers Media![]()
Of een buurvrouw verkrachten. En verder op staat de wijkagent beetje lacherend.quote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo een koe recht een vuist op z,n ogen geven![]()
Een vriend van mij had hem gister gehaald voor 60 euro, zal eens morgen vragen of ik 'm mag spelen aangezien ik 'm morgen op school zie.quote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef Parvozo het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zo iemand kenMaar ziet er uit als een mooi spel!
![]()
![]()
Vet. Ik stopte heel toevallig bij een koppel die ruzie had en die man vroeg of hij met mij mee kon rijden. Heel random.If not now, then when.![]()
Ter info, deze reeks hebben we bij deze omgedoopt tot de SC, ik heb een tweede reeks aangemaakt voor serieuze discussie. Game on![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef STING het volgende:
[info]
Ter info, deze reeks hebben we bij deze omgedoopt tot de SC, ik heb een tweede reeks aangemaakt voor serieuze discussie. Game on
[/info]![]()
![]()
Trevor opsluiten in de kastquote:Op zondag 15 september 2013 19:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of een buurvrouw verkrachten. En verder op staat de wijkagent beetje lacherend.
FeestjeRED ONS HENNIEGOD![]()
Economisch? Bedoel je commercieel of vanuit marketing oogpunt?quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, ECONOMISCH gezien begrijp ik de beslissing uiteraard. Ik ben niet compleet achterlijkNatuurlijk kiezen ze voor deze manier.
En nogmaals, onder voorbehoud, want ook ik kan zwichten natuurlijk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vet. Ik stopte heel toevallig bij een koppel die ruzie had en die man vroeg of hij met mij mee kon rijden. Heel random.![]()
![]()
Nice, hij is nu GTA V aan het downloaden op PSN. Kan ik hem straks ook meteen installeren of kan ik dat pas op 17 sep doen? Eerste keer dat ik een preorder koop via psn dus weet nog niet hoe het allemaal werkt.![]()
Eindelijk Gquote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef STING het volgende:
[info]
Ter info, deze reeks hebben we bij deze omgedoopt tot de SC, ik heb een tweede reeks aangemaakt voor serieuze discussie. Game on
[/info]![]()
Jij hebt 69 euro betaald?quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef YazooW het volgende:
Nice, hij is nu GTA V aan het downloaden op PSN. Kan ik hem straks ook meteen installeren of kan ik dat pas op 17 sep doen? Eerste keer dat ik een preorder koop via psn dus weet nog niet hoe het allemaal werkt.![]()
![]()
Als je het nu kan zou het wel heel fraai wezenquote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef YazooW het volgende:
Nice, hij is nu GTA V aan het downloaden op PSN. Kan ik hem straks ook meteen installeren of kan ik dat pas op 17 sep doen? Eerste keer dat ik een preorder koop via psn dus weet nog niet hoe het allemaal werkt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je kan het sowieso pas vanaf de 17de spelen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef YazooW het volgende:
Nice, hij is nu GTA V aan het downloaden op PSN. Kan ik hem straks ook meteen installeren of kan ik dat pas op 17 sep doen? Eerste keer dat ik een preorder koop via psn dus weet nog niet hoe het allemaal werkt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
17 september pas, had ik gelezen in de PS store toestraks.quote:Op zondag 15 september 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je het nu kan zou wel heel fraai wezen![]()
Trevor die Micheal op de scooter naar de gevangenis brengt.quote:Op zondag 15 september 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Trevor opsluiten in de kast
Feestje![]()
Money aint a thing G.quote:
69 euro voor V, en dan kreeg ik 75% korting op Max Payne 3, waar ik uiteindelijk met die korting 7,50 voor heb betaald.![]()
Ja dat snap ik, heb alleen geen zin om dinsdag eerst nog een half uur te moeten wachten.quote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je kan het sowieso pas vanaf de 17de spelen.![]()
http://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708quote:Op zondag 15 september 2013 19:40 schreef saffron-- het volgende:
iemand linkje van yuri? staat niet op reddit![]()
De schuld geven aan Carl Johnson als die koud neervaltquote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Trevor die Micheal op de scooter naar de gevangenis brengt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Werk hequote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Da's balen voor jou.
Hoezo niet dan :sMisschien dat ik woensdag avond even naar huis kan om te installeren en anders donderdag middag. Maar dan kan ik wel 2 weken los
quote:Op zondag 15 september 2013 19:40 schreef d4v1d het volgende:
Iemand nog free-roam livestreams? Die van de reddit post zijn down![]()
missie's?quote:Op zondag 15 september 2013 19:41 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
http://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708![]()
Big Smoke die door zijn bed heen zakt. En Taco Bell menu kent ie ook.quote:Op zondag 15 september 2013 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De schuld geven aan Carl Johnson als die koud neervalt![]()
Internet.quote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef vault_tec het volgende:
Weet iemand waar ik nog aan het spel kan komen voor de PS 3?![]()
Ryder die zijn huis uitgezet wordt wegens drugsbezitquote:Op zondag 15 september 2013 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Big Smoke die door zijn bed heen zakt. En Taco Bell menu kent ie ook.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef STING het volgende:
[info]
[/info]![]()
![]()
Inderdaad. Ryder deed maar klein werk om wat bij te verdienen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ryder die zijn huis uitgezet wordt wegens drugsbezit![]()
Terwijl een pedofiel wel mag terugkeren in de maatschappijquote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Ryder deed maar klein werk om wat bij te verdienen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die honden van de politie moeten ze ook afpakken, die laten ze bijten op mensen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terwijl een pedofiel wel mag terugkeren in de maatschappij![]()
Naast Rihanna ook Madonna in GTA V op de radio. Als ik straks ook nog Lady Gagga voorbij hoor komen annuleer ik mijn pre order :/![]()
Spice Girlsquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Seconde het volgende:
Naast Rihanna ook Madonna in GTA V op de radio. Als ik straks ook nog Lady Gagga voorbij hoor komen annuleer ik mijn pre order :/RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Seconde het volgende:
Naast Rihanna ook Madonna in GTA V op de radio. Als ik straks ook nog Lady Gagga voorbij hoor komen annuleer ik mijn pre order :/
Best song ingame![]()
je kunt gelukkig van zender wisselenquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Seconde het volgende:
Naast Rihanna ook Madonna in GTA V op de radio. Als ik straks ook nog Lady Gagga voorbij hoor komen annuleer ik mijn pre order :/
Channel X wordt toch wel mijn zender
Als ik straks een auto jat en er dan keiluid PAPPARAZZIII door men speakers vliegt duw ik mijn PS3 het raam uitquote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef JessedeK het volgende:
[..]
je kunt gelukkig van zender wisselen![]()
Gewoon van Los Santos naar San Fierro rijden . Gewoon zomaarquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die honden van de politie moeten ze ook afpakken, die laten ze bijten op mensen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Speakers kapot schieten manGquote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef Seconde het volgende:
[..]
Als ik straks een auto jat en er dan keiluid PAPPARAZZIII door men speakers vliegt dus ik mijn PS3 het raam uit![]()
Of in vliegtuig. Had wel mensen kunnen doodvliegen hoe of wat.quote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon van Los Santos naar San Fierro rijden . Gewoon zomaar![]()
britney spears staat ook op die zenderquote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef Seconde het volgende:
[..]
Als ik straks een auto jat en er dan keiluid PAPPARAZZIII door men speakers vliegt dus ik mijn PS3 het raam uit
Speciaal voor de germaansequote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon Zanger Rinus op kanaal zetten.
Dit is gewoon raar :l![]()
Laten we het hopenquote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan je bij de 360 versie weer een eigen kanaal maken?
Dan ga ik 100% een piratenzender beginnen
-Joe Strummer (1952-2002)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: