Eens helaas....quote:Op zondag 15 september 2013 18:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die demo was niet best. Zeker die lag bij de PS3. Een nieuwe engine, maar daar is bar weinig van te merken nog.
Een graphicshoer die net zegt dat ie de voorkeur wellicht geeft aan PES2014. Spreekt elkaar een beetje tegen, niet!?quote:
Inderdaad, PS3 is gewoon HD. Op zo;n tv scherm valt dat toch niet op als je er op een fatsoenlijke afstand voor gaat zitten.quote:Op zondag 15 september 2013 18:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Want op PS3 kan je niet in HD spelen?
dude... je bent al sinds je in dit topic komt aan het klagenquote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]![]()
De nachtopening bij je moeder zeker...![]()
Oh nee, wacht, ze kost 3 kwartjes. Ik wacht op de aanbieding.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://instagib.tv/oliverx23
Deze dude probeert allemaal cheats: Slippy Wheels, en alles rijd zoals in 4![]()
Dat rijmt, en ik spreek namens een aantal mensen.quote:
Het valt mij wel op dat jij over alles loopt te klagen? Volg dit topicreeks al heel lang, en telkens als ik een post van jou zie loop je wel over iets te klagen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet. Blijkbaar vat jij alles meteen helemaal negatief op
Dat duidt doorgaans op een verdomd laag IQ btw.
GTA V kan je toch meerdere keren ervaren? Juist dit spel heeft weer een hoge replaywaarde. Nu spelen en later kan je altijd nog een beter versie, mja.. verschil zit hem in de echte gta fans of degen die het wel leuk vindt maar niet persé hoeft.quote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een graphicshoer die net zegt dat ie de voorkeur wellicht geeft aan PES2014. Spreekt elkaar een beetje tegen, niet!?
alleen cirkel jerken over hoe geweldig het wel niet is. Lijkt reddit welquote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef JessedeK het volgende:
[..]
dude... je bent al sinds je in dit topic komt aan het klagen
ga wat nuttigs doen ofzo
Beetje zoals jij toch?quote:Op zondag 15 september 2013 18:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trevor is eigenlijk een hele aardige man, maar zit vol met woede.
ga danquote:Op zondag 15 september 2013 18:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen cirkel jerken over hoe geweldig het wel niet is. Lijkt reddit wel
Dan koop je m toch gewoon 2x? Doe ik ook..quote:Op zondag 15 september 2013 18:19 schreef Yi-Long het volgende:
Rot toch op wanneer je nu gaat beweren dat GTA5 op PS3/360 HD is![]()
Over 6 maanden gewoon in FullHD te spelen, met waarschijnlijk een stuk meer pedestrians. Tuurlijk wacht ik dan liever nog even op die versie.
Rot zelf op, GTA V is gewoon 720p wat een HD formaat is. Domme dwaas.quote:Op zondag 15 september 2013 18:19 schreef Yi-Long het volgende:
Rot toch op wanneer je nu gaat beweren dat GTA5 op PS3/360 HD is![]()
Over 6 maanden gewoon in FullHD te spelen, met waarschijnlijk een stuk meer pedestrians. Tuurlijk wacht ik dan liever nog even op die versie.
Blijft een graphicshoer.quote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een graphicshoer die net zegt dat ie de voorkeur wellicht geeft aan PES2014. Spreekt elkaar een beetje tegen, niet!?
Ik moet net als de rest gaan fappen wanneer iemand op een stream een jump met een auto doet ofzo!?quote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef JessedeK het volgende:
[..]
dude... je bent al sinds je in dit topic komt aan het klagen
ga wat nuttigs doen ofzo
quote:
En jij noemt mij gemeen!quote:Op zondag 15 september 2013 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rot zelf op, GTA V is gewoon 720p wat een HD formaat is. Domme dwaas.
Volgens mij heb ik al eindeloos vaak herhaald dat deze game me geweldig lijkt. Blijkbaar lees jij dus niet bijster geweldig.quote:Op zondag 15 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat rijmt, en ik spreek namens een aantal mensen.
[..]
Het valt mij wel op dat jij over alles loopt te klagen? Volg dit topicreeks al heel lang, en telkens als ik een post van jou zie loop je wel over iets te klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |