Geen idee, mocht je wat gameplay willen zien, ben beetje aan het freeroamen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En waarom zouden we Niek willen volgen?
Rhino onder je kin.quote:Op zondag 15 september 2013 18:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
kom zo met me matties even langs skirre boi, kijken wie dan die molotov krijgt
grgr Henk de Jong
Dit wisten we nog niet van je. Je vergeet overigens de zin dat het best kan zijn dat je hem alsnog meepakt.quote:Op zondag 15 september 2013 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga denk ik ook gewoon voor de next-gen versie. Des te meer ik van die streams zie, des te meer ik liever wacht op een versie met wat meer pedestrians enzo op straat.
We weten allemaal dat je hem toch gaat halen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga denk ik ook gewoon voor de next-gen versie. Des te meer ik van die streams zie, des te meer ik liever wacht op een versie met wat meer pedestrians enzo op straat.
Deze dude fapt nu al bij de gedachte dat hij over een paar uur bij een nachtopening is.quote:Op zondag 15 september 2013 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
Dat zou idd kunnen, maar op dit moment neig ik zelfs iets meer naar Pro Evo 14.quote:Op zondag 15 september 2013 18:11 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je hem toch gaat halen.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Deze dude fapt nu al bij de gedachte dat hij over een paar uur bij een nachtopening is.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen, maar op dit moment neig ik zelfs iets meer naar Pro Evo 14.
Hoe kan datquote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Skirre chinees.quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]![]()
De nachtopening bij je moeder zeker...![]()
Oh nee, wacht, ze kost 3 kwartjes. Ik wacht op de aanbieding.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon een eind op kankeren? Misschien is dat een idee?quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]![]()
De nachtopening bij je moeder zeker...![]()
Oh nee, wacht, ze kost 3 kwartjes. Ik wacht op de aanbieding.
Die demo was niet best. Zeker die lag bij de PS3. Een nieuwe engine, maar daar is bar weinig van te merken nog.quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Komt de graphicshoer weer.quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toffe demo, en GTA5 wil ik straks in HD ervaren.
Want op PS3 kan je niet in HD spelen?quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toffe demo, en GTA5 wil ik straks in HD ervaren.
Deze Roemeen is gemeen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:15 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon een eind op kankeren? Misschien is dat een idee?
Nee, kan ik niet. Blijkbaar vat jij alles meteen helemaal negatief opquote:Op zondag 15 september 2013 18:15 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon een eind op kankeren? Misschien is dat een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |