SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 15-09-2013 17:03:24 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
De king is back
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:
STREAMS
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/
Aangezien iedereen hier blind is.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
TT veranderen duurt te lang en is wist er toch geen
Moderator DIG
Wil zelf het geweldige gevoel hebben om hem eindelijk in mijn handen te krijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan niemand anders hem gewoon even voor je ophalen?![]()
![]()
Wellicht kun je voortaan het nieuwe topic aan de persoon met de LaPo overlaten.quote:Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
TT veranderen duurt te lang en is wist er toch geen![]()
Laat iemand anders het dan doen, je gaat echt niet dood om een minuutje te wachten.quote:Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
ChevyCaprice stinktquote:Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb geen zin om het uit te leggen, dus kijk even mee: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708If not now, then when.![]()
Wordt hier nooit gedaan, mijn lapos worden ook altijd gejatquote:Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht kun je voortaan het nieuwe topic aan de persoon met de LaPo overlaten.
Moderator DIG
Welk vliegtuig heeft er dan benzine?quote:Op zondag 15 september 2013 17:05 schreef sonnyspek het volgende:
Heeft iemand een filmpje van vliegtuig zonder benzine?![]()
![]()
Ik kijkquote:Op zondag 15 september 2013 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb geen zin om het uit te leggen, dus kijk even mee: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708![]()
wtf kan je gewoon een dak op je achterbak zetten
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Heeft sting weggehaaldquote:Op zondag 15 september 2013 17:06 schreef Morgen- het volgende:
Godverdomme waar is dat plaatje van 7 hypnotized guys.... flikkersGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
was ook offtopicquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
*Kerosinequote:Op zondag 15 september 2013 17:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Welk vliegtuig heeft er dan benzine?![]()
Het is dus zo dat Media Markt het lastig gaat krijgen met leveren, Bol.com is uitverkocht etc.Nee, jij bent zo geniaalquote:Op zondag 15 september 2013 17:03 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:
STREAMS
Aangezien iedereen hier blind is.![]()
![]()
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLSquote:Op zondag 15 september 2013 17:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan iemand dan een linkje naar free roaming plaatsen? Net ook al een aantal keer gevraagd.....![]()
Thx G!quote:Op zondag 15 september 2013 17:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLS![]()
Heeft iemand nog het linkje naar dat filmpje van een half uur waarvan we dachten dat het een stream was? Die had het ook over fuel.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
De lijst van de guide is niet compleet, is gebleken. Zo is bijvoorbeeld in de trailers de Blista Compact langsgekomen, maar in de guide is die afwezig, evenals een aantal andere voertuigen. De Hunter (Apache-gevechtshelikopter) die op een screen op Lifeinvader staat, is ook nergens te bekennen. De makers van de guide zijn wat dat betreft best slordig geweest. Bij sommige voertuigen staat er bijvoorbeeld een prijs vermeld, maar bij heel veel ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef delano.888 het volgende:
Maar waar is de 747 dan die we in de streams zagen?![]()
de hunterquote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De lijst van de guide is niet compleet, is gebleken. Zo is bijvoorbeeld in de trailers de Blista Compact langsgekomen, maar in de guide is die afwezig, evenals een aantal andere voertuigen. De Hunter (Apache gevechtshelikopter) die op een screen op Lifeinvader staat, is ook nergens te bekennen. De makers van de guide zijn wat dat betreft best slordig geweest. Bij sommige voertuigen staat er bijvoorbeeld een prijs vermeld, maar bij heel veel ook niet.![]()
![]()
Mooie truck YuriGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Link?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand nog het linkje naar dat filmpje van een half uur waarvan we dachten dat het een stream was? Die had het ook over fuel.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:quote:
STREAMS
Aangezien iedereen hier blind is.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
![]()
Magic mike
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
We hebben nu al zo lang gewacht! Kan nog wel 1 dag uithouden.
Iemand specifieke tijd die we hebben gewacht sinds gta IV?![]()
min 7 uur slaap... min 7 uur school... 16 uur en 46 minuten .. LOLquote:Op zondag 15 september 2013 17:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
min slaap en evt werk/school moet het nog wel lukken toch![]()
![]()
Voor diegene die hem al spelen: dat huis van Franklink in de hills, is een fucking droomhuis.
If not now, then when.![]()
Hehe, er rijden trucks rond met een bierlogo met "Pißwasser" erop.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Ik hoor je typenquote:Op zondag 15 september 2013 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor diegene die hem al spelen: dat huis van Franklink in de hills, is een fucking droomhuis.![]()
![]()
Net ramde Yuri zo'n auto met volle snelheid van de zijkant, die auto beweegt nog geen cm, klein deukje erin en gewoon verder rijden. achja we zullen 't wel zien als we zelf spelenquote:Op zondag 15 september 2013 17:17 schreef boffer69 het volgende:
Rijden is trouwens wel erg arcade gemaakt..![]()
![]()
kutkind van 11 >.>quote:Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef stoereboii het volgende:
http://www.playstationpur(...)-barst-in-tranen-uit
![]()
Hoe is de performance op de PS3? Nog framedrops gehad, bijvoorbeeld bij explosies?quote:Op zondag 15 september 2013 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor diegene die hem al spelen: dat huis van Franklink in de hills, is een fucking droomhuis."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Sorry, ik heb het gemist, maar hoe kom jij zo vroeg al aan het spel?quote:Op zondag 15 september 2013 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor diegene die hem al spelen: dat huis van Franklink in de hills, is een fucking droomhuis.![]()
Mike rijd in een lijkenwagen met een kist achterin met bloemen en alles
quote:Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef stoereboii het volgende:
http://www.playstationpur(...)-barst-in-tranen-uit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
Die kist tyfust er vast uit zo
Missie of niet?quote:Op zondag 15 september 2013 17:19 schreef delano.888 het volgende:
Mike rijd in een lijkenwagen met een kist achterin met bloemen en allesDit is gewoon raar :l![]()
neequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
die Crash
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Gewoon ondergronds verstoppen
Je hebt trouwens max 5 sterren tegenwoordig he!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
leger moet je ook niet willen met deze AI.quote:Op zondag 15 september 2013 17:24 schreef delano.888 het volgende:
Je hebt trouwens max 5 sterren tegenwoordig he!![]()
Perfect. Nergens last van gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe is de performance op de PS3? Nog framedrops gehad, bijvoorbeeld bij explosies?MPquote:Op zondag 15 september 2013 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het gemist, maar hoe kom jij zo vroeg al aan het spel?If not now, then when.![]()
Knappe jongen die het überhaupt tot 5 sterren schopt.quote:Op zondag 15 september 2013 17:24 schreef delano.888 het volgende:
Je hebt trouwens max 5 sterren tegenwoordig he!![]()
![]()
Je zal toch maar bij t stoplicht staan en ineens komt er een lijkenwagen INCLUSIEF kist een ondergrondse tunnel uit rijden
Wat is jou echt tegengevallen dan?quote:Op zondag 15 september 2013 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Perfect. Nergens last van gehad.
[..]
MP![]()
Michael bedoel je hopelijkquote:Op zondag 15 september 2013 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor diegene die hem al spelen: dat huis van Franklink in de hills, is een fucking droomhuis.
Moderator DIG
Hoe zit het nu met de hoodview/cockpitview vanuit de auto?
Kan dat nou of niet?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Doe je makkelijk met een rhinoquote:Op zondag 15 september 2013 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Knappe jongen die het überhaupt tot 5 sterren schopt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Zelf gecustomizedquote:Op zondag 15 september 2013 17:27 schreef Gezicht het volgende:
Chromen bak uit het politieburea? The fuck.![]()
Is er eigenlijk een begraafplaats? Zo;n rouwstoet lijkt me ook wel wat hebben in gta.quote:Op zondag 15 september 2013 17:26 schreef delano.888 het volgende:
Je zal toch maar bij t stoplicht staan en ineens komt er een lijkenwagen INCLUSIEF kist een ondergrondse tunnel uit rijden
GOURANGA !!![]()
![]()
impound?quote:Op zondag 15 september 2013 17:27 schreef Gezicht het volgende:
Chromen bak uit het politieburea? The fuck.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Top!quote:Op zondag 15 september 2013 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Perfect. Nergens last van gehad.Ben benieuwd dinsdag
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Niks.quote:Op zondag 15 september 2013 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is jou echt tegengevallen dan?
Nee, Franklin. Gij zult zien. Als ik het zeg is het een spoil.quote:If not now, then when.![]()
Ja oké, doelde meer op gewoon het standaard kutten in een auto'tje.quote:Op zondag 15 september 2013 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe je makkelijk met een rhino![]()
Select op de PS3.quote:Op zondag 15 september 2013 17:29 schreef Giester het volgende:
Yuri! Kan je de view vanuit de auto aanpassen?If not now, then when.![]()
Niceee, en meegevallen of wat verbaasde je?quote:Op zondag 15 september 2013 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niks.
[..]
Nee, Franklin. Gij zult zien. Als ik het zeg is het een spoil.![]()
![]()
Autootje*quote:Op zondag 15 september 2013 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oké, doelde meer op gewoon het standaard kutten in een auto'tje.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat zal dat wennen zijn over een tijdje, je view veranderen, of de map openen, zonder select knop
Even een vraagje tussendoor: ze doen toch niet moeilijk bij de gamemania maandagavond als ik 17 ben he?![]()
Ga je hem eraf slopen?quote:Op zondag 15 september 2013 17:31 schreef delano.888 het volgende:
Wat zal dat wennen zijn over een tijdje, je view veranderen, of de map openen, zonder select knop"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Als ze naar ID vragen wel jaquote:Op zondag 15 september 2013 17:31 schreef anonyhr het volgende:
Even een vraagje tussendoor: ze doen toch niet moeilijk bij de gamemania maandagavond als ik 17 ben he?Dit is gewoon raar :l![]()
PS4 snuggere.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Haha en dat moeten ze doen dus dat word nog leukquote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als ze naar ID vragen wel ja
Dan 'vergeet' ik hem welquote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als ze naar ID vragen wel ja![]()
Met id niet, vanaf 16 mag je 18+ spellen kopen, als je maar ID hebtquote:Op zondag 15 september 2013 17:31 schreef anonyhr het volgende:
Even een vraagje tussendoor: ze doen toch niet moeilijk bij de gamemania maandagavond als ik 17 ben he?![]()
Niks. Het huis is mijn droomhuis. Kan hem zo wel showen?quote:Op zondag 15 september 2013 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niceee, en meegevallen of wat verbaasde je?If not now, then when.![]()
Dat is echt logischquote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Met id niet, vanaf 16 mag je 18+ spellen kopen, als je maar ID hebt
Oh, dan 'vergeet' ik hem niet hahaquote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Met id niet, vanaf 16 mag je 18+ spellen kopen, als je maar ID hebt![]()
Wat niks, je had toch wel ergens van.. nice!quote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niks. Het huis is mijn droomhuis. Kan hem zo wel showen?![]()
![]()
Dat kereltje van 11 heeft em ook dusja..quote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Met id niet, vanaf 16 mag je 18+ spellen kopen, als je maar ID hebt![]()
![]()
voor de meeste winkels geldt 16+ bij 18+ games, staat meestal in de voorwaarden op de sitequote:Op zondag 15 september 2013 17:31 schreef anonyhr het volgende:
Dat staat er bij mij ook, "verzending: op verschijningsdatum"quote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Grand Theft Auto V Take Two
PlayStation 3
¤ 54,99
Wordt verwerkt Op verschijningsdatumwat is dit nou weer?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Mijn broertje van 15 kreeg hem mee. Zonder ID.quote:Op zondag 15 september 2013 17:31 schreef anonyhr het volgende:
![]()
16-09-2013 @ 24u!!
Hahah.quote:Op zondag 15 september 2013 17:34 schreef Thieske het volgende:
[ afbeelding ]
Die "1 week" bevalt me niks.![]()
Heb ik ook. Als dat maar goed gaatquote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
PlayStation 3
¤ 54,99
Wordt verwerkt Op verschijningsdatum
Moderator DIG
GTA V? waarquote:Op zondag 15 september 2013 17:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mijn broertje van 15 kreeg hem mee. Zonder ID.![]()
Je krijgt m zelf ook pas woensdag als dat klopt wat je net zeiquote:
Van hun site:quote:Op zondag 15 september 2013 17:31 schreef anonyhr het volgende:
Even een vraagje tussendoor: ze doen toch niet moeilijk bij de gamemania maandagavond als ik 17 ben he?quote:Game Mania respecteert de Nederlandse wetgeving betreffende de bescherming van minderjarigen tegen schadelijk beeldmateriaal.
Heeft een game een PEGI-rating van 16+ of hoger, houd er dan rekening mee dat de persoon die de game afhaalt minimum 16 jaar moet zijn op de dag van de afhaling. Meer informatie betreffende de PEGI leeftijdsclassificaties vind je hieronder.![]()
Ga toch heen, gewoon dinsdag eikel.quote:Op zondag 15 september 2013 17:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je krijgt m zelf ook pas woensdag als dat klopt wat je net zei![]()
![]()
er is niet zoiets als 24:00 uurquote:Op zondag 15 september 2013 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je nog niet geslapen hebt is de dag ook nog niet voorbij.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Mensen met een omgebouwde PS3 of Xbox 360kunnen het spel daarom al dagen voor de officiële release spelen.
psx-sense.nl<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga toch heen, gewoon dinsdag eikel.Klinkt als dat hij woensdag bij jou aankomt.quote:Wordt verwerkt Op verschijningsdatumOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Bol.com cadeauservice?quote:Op zondag 15 september 2013 17:37 schreef J03llV het volgende:
Mijn status staat op, uw bestelling wordt ingepakt![]()
Doe eens niet altijd linken naar bol.comOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Duh, maar staat toch hardstikke hip.quote:Op zondag 15 september 2013 17:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
er is niet zoiets als 24:00 uur![]()
bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef delano.888 het volgende:
Doe eens niet altijd linken naar bol.comOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Idem.. misschien morgen en/of dinsdag maar even in de stad kijken dan.quote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
PlayStation 3
¤ 54,99
Wordt verwerkt Op verschijningsdatum"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Het eerste wat ik ga doen is een vliegtuig jatten, omdat ik dat zo heb gemist
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Mja ik ook. Lekker annuleren die handel in het geval dat ik 'm eerder kan krijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Idem.. misschien morgen en/of dinsdag maar even in de stad kijken dan.'Expand my brain, learning juice!'
alcohol verdriet coma erbij? dan ben je zo klaarquote:Op zondag 15 september 2013 17:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
min 7 uur slaap... min 7 uur school... 16 uur en 46 minuten .. LOL![]()
![]()
Magic Mike is de hele stad weer aan't terroriseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
is niet zo moeilijk: bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
bij jou staat hij wel gewoon normaalOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Bol.com? Prima webshop hoor, dat Bol.com. Bol.com levert doorgaans altijd op de releasedatum, ook is de service van dat Bol.com goed te noemen. Nogmaals: Bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef delano.888 het volgende:
Doe eens niet altijd linken naar bol.com![]()
![]()
Hij zet een tag tussen zonder iets erin; bol.com bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
bij jou staat hij wel gewoon normaalOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Wat was ook weer de andere site die automatisch een link word hier op fokOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:41 schreef delano.888 het volgende:
Wat was ook weer de andere site die automatisch een link word hier op fok![]()
Wat staat er bij jou danquote:Op zondag 15 september 2013 17:39 schreef Divje het volgende:
Blij dat ik m'n game op 5 september heb besteld bij bol.comGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ibood.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:41 schreef delano.888 het volgende:
Wat was ook weer de andere site die automatisch een link word hier op fokOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Ik had m 3 september besteld btwGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ohjaa ibood thanksquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Bartsmit > Bolquote:Op zondag 15 september 2013 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, Bol.com > Bartsmit.com
Ik krijg em op de release![]()
![]()
Verzending: Verwacht op, bedoel je?quote:Op zondag 15 september 2013 17:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
BOL VERZENDING OP VERSCHIJNINGSDATUM!!!!!!
Dit moet ik niet hebben he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de datum dat je hem ontvangt..![]()
Nice, have fun.quote:Lag hij in het schap?
Het moet eens afgelopen zijn met die achterlijke release dates. Mag gerust een week korter, het aantal mensen die je in die tijd nog wint door preorder hype is nihil.
Bovendien krijg je dan situaties als deze, waarin alles lekt en men games uit de vrachtauto jat en voor het dubbele verkoopt. Terwijl legale fans moeten wachten.![]()
![]()
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!quote:Op zondag 15 september 2013 17:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 17:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat gaat automatisch met je godverdomde gezeikquote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef delano.888 het volgende:
Doe eens niet altijd linken naar bol.com![]()
![]()
13e besteld hiero.quote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!![]()
![]()
Niet als je t goed doetquote:Op zondag 15 september 2013 17:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat gaat automatisch met je godverdomde gezeikOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Zo vet met dat kleine helicoptertje daar achterquote:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Magere Wiwaquote:Op zondag 15 september 2013 17:45 schreef Giester het volgende:
aha die Franklin van Yuri is gewoon Rick R![]()
quote:
Moderator DIG
Verzending op verschijningsdatum is normaal. De verzending vind meestal plaats na 12/1 uur snachts. En bij mij levert PostNL gemiddeld altijd rond 2 uur smiddags af wat ik heb besteld. Ik heb al zoveel besteld bij bol.com. Ik had ook gevraagd en ze garanderen me dat ik hem heb op de 17e.![]()
Volgens mij viel Mike toch echt uit de lucht net..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nee joh, vloog gewoon keilangzaam.quote:Op zondag 15 september 2013 17:47 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij viel Mike toch echt uit de lucht net..Flesje bier![]()
MAAR, als mensen nou eens niet naar bol.com willen en omdat er zoveel bol.com wordt gespamt en er per ongeluk op bol.com wordt geklikt dan is bol.com geen fijne site om op te zitten en zijn de mensen die, per ongeluk, worden verwezen naar bol.com niet echt blij met het feit dat er zovaak bol.com wordt geplaatst in dit forum, omdat bol.com niet op tijd GTAV levert. Beetje jammer van bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, stel je wil naar Bol.com, dan kunnen mensen gewoon op Bol.com klikken zodat ze op Bol.com uitkomen. Niks mis mee.
Moest immers een lul verhaal verzinnen met bol.com![]()
Haha die manier van iets spawnen
Ik ben het met jou eens omtrent Bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:48 schreef J03llV het volgende:
[..]
MAAR, als mensen nou eens niet naar bol.com willen en omdat er zoveel bol.com wordt gespamt en er per ongeluk op bol.com wordt geklikt dan is bol.com geen fijne site om op te zitten en zijn de mensen die, per ongeluk, worden verwezen naar bol.com niet echt blij met het feit dat er zovaak bol.com wordt geplaatst in dit forum, omdat bol.com niet op tijd GTAV levert. Beetje jammer van bol.com
Brandstof op?quote:Op zondag 15 september 2013 17:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee joh, vloog gewoon keilangzaam.![]()
Of je leert gewoon niet op random shit zoals een bol.com link te klikken en als je het niet kan is het alleen jouw probleemquote:Op zondag 15 september 2013 17:48 schreef J03llV het volgende:
[..]
MAAR, als mensen nou eens niet naar bol.com willen en omdat er zoveel bol.com wordt gespamt en er per ongeluk op bol.com wordt geklikt dan is bol.com geen fijne site om op te zitten en zijn de mensen die, per ongeluk, worden verwezen naar bol.com niet echt blij met het feit dat er zovaak bol.com wordt geplaatst in dit forum, omdat bol.com niet op tijd GTAV levert. Beetje jammer van bol.com
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 17:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Of je leert gewoon niet op random shit zoals een bol.com link te klikken en als je het niet kan is het alleen jouw probleem![]()
![]()
Ja gvd in IV hadden we niet eens een hondquote:Op zondag 15 september 2013 17:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tuurlijk, wa dach jij dan?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooi dat mijn mening over bol.com is overgebracht op anderen. Mooi dat ik anderen kon inspireren met dit geheel over bol.com.quote:Op zondag 15 september 2013 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben het met jou eens omtrent Bol.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je je hond ook uit je auto/vliegtuig trappen?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hoe snel zou gta v voor de ps3 in prijs gaan dalen eigenlijk?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je foto's van Dumpert hier wil plaatsen? Best wel ja.quote:Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Gotver, wat voor ongelofelijk mongool ben je dan.![]()
Halfjaar volle mep?quote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe snel zou gta v voor de ps3 in prijs gaan dalen eigenlijk?![]()
ik zie nix swa G mattie bradaquote:Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Gotver, wat voor ongelofelijke mongool ben je dan.![]()
Nah, google afbeeldingen bracht mij daar.quote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als je foto's van Dumpert hier wil plaatsen? Best wel ja.![]()
Breda*quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gaat dat dier ook mee in heli/vliegtuig dan?quote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan je je hond ook uit je auto/vliegtuig trappen?![]()
![]()
Als hij je aan het volgens is, waarom niet?quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat dat dier ook mee in heli/vliegtuig dan?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Weet iemand hoe je legaal toegang krijgt tot het vliegveld? Ik heb alle flight school lessons behaald, maar kan er nog niet legaal op.If not now, then when.![]()
Livejasmin.comquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wil niet weten wat er dan gebeurt als je op de motor of segway gaat.quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij je aan het volgens is, waarom niet?![]()
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:quote:
STREAMS
Na het kerstseizoen? Eind januari ofzo?quote:Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Zeker na de kerst ja, begrijpelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Na het kerstseizoen? Eind januari ofzo?![]()
Heeft iemand streams?!Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
jij bent skir.. met je neppe straattaal .. leer die torie swa maatie je weet nix gooi je kontquote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Welje stream kijken jullie eckkte eckte skirre G's nu?![]()
Misschien wacht ik wel tot dan.. ben nu toch te druk. Al kan ik niet wachtenquote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker na de kerst ja, begrijpelijk.![]()
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Segwees bestaan niet in gtaquote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil niet weten wat er dan gebeurt als je op de motor of segway gaat.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat was Limburgse straattaal dus laat mijquote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
jij bent skir.. met je neppe straattaal .. leer die torie swa maatie je weet nix gooi je kont![]()
Erg druk, ik zie het.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Misschien wacht ik wel tot dan.. ben nu toch te druk. Al kan ik niet wachten![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Streams moet je nu wegleggen juist. Als je een paar dagen niet klaarkomt is het ook lekkerder.![]()
![]()
![]()
Mijn leven bestaat sinds vrijdag uit streams kijken, eten en slapen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Streams moet je nu wegleggen juist. Als je een paar dagen niet klaarkomt is het ook lekkerder.Flesje bier![]()
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Effe een vraag aan de eckte spelers
Kan je je softtop ook omlaag of omhoog poppen @ full speed?![]()
![]()
er was een gifje waar hij een bong rookte toch?quote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan je ook zuipen danwel smoken eigenlijk?![]()
![]()
Ja, op de slaapkamer van de zoon van Michael kun je bong rippenquote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan je ook zuipen danwel smoken eigenlijk?En dan een DUI te pakken krijgen
.
![]()
In ieder geval smokenquote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Moderator DIG
Jonko's & Shisha'squote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
![]()
Molotov bij je naar binnen dan, kut.quote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor die shit koop ik de game![]()
Die zoon kan je ook verwennen overigens, maar is wel echt een fatty.quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja, op de slaapkamer van de zoon van Michael kun je bong rippen![]()
https://new.livestream.com/accounts/5464312/events/2403610
Streampje gestart, even kijken of het goed gaat...![]()
En waarom zouden we Niek willen volgen?quote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef Niek. het volgende:
Streampje gestart, even kijken of het goed gaat...![]()
kom zo met me matties even langs skirre boi, kijken wie dan die molotov krijgtquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Molotov bij je naar binnen dan, kut.
grgr Henk de Jong![]()
Skire kwaliteit manquote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef Niek. het volgende:
Streampje gestart, even kijken of het goed gaat...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: