Bol.com? Prima webshop hoor, dat Bol.com. Bol.com levert doorgaans altijd op de releasedatum, ook is de service van dat Bol.com goed te noemen. Nogmaals: Bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef delano.888 het volgende:
Doe eens niet altijd linken naar bol.com
Hij zet een tag tussen zonder iets erin; bol.com bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
bij jou staat hij wel gewoon normaal
bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:41 schreef delano.888 het volgende:
Wat was ook weer de andere site die automatisch een link word hier op fok
Wat staat er bij jou danquote:Op zondag 15 september 2013 17:39 schreef Divje het volgende:
Blij dat ik m'n game op 5 september heb besteld bij bol.com
ibood.comquote:Op zondag 15 september 2013 17:41 schreef delano.888 het volgende:
Wat was ook weer de andere site die automatisch een link word hier op fok
ohjaa ibood thanksquote:
Bartsmit > Bolquote:Op zondag 15 september 2013 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, Bol.com > Bartsmit.com
Verzending: Verwacht op, bedoel je?quote:Op zondag 15 september 2013 17:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
BOL VERZENDING OP VERSCHIJNINGSDATUM!!!!!!
Dit moet ik niet hebben he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, have fun.quote:
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!quote:Op zondag 15 september 2013 17:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 17:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat gaat automatisch met je godverdomde gezeikquote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef delano.888 het volgende:
Doe eens niet altijd linken naar bol.com
13e besteld hiero.quote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
Niet als je t goed doetquote:Op zondag 15 september 2013 17:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat gaat automatisch met je godverdomde gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |