Mooi dat mijn mening over bol.com is overgebracht op anderen. Mooi dat ik anderen kon inspireren met dit geheel over bol.com.quote:Op zondag 15 september 2013 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben het met jou eens omtrent Bol.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je foto's van Dumpert hier wil plaatsen? Best wel ja.quote:Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Gotver, wat voor ongelofelijk mongool ben je dan.
Halfjaar volle mep?quote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe snel zou gta v voor de ps3 in prijs gaan dalen eigenlijk?
ik zie nix swa G mattie bradaquote:Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Gotver, wat voor ongelofelijke mongool ben je dan.
Nah, google afbeeldingen bracht mij daar.quote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als je foto's van Dumpert hier wil plaatsen? Best wel ja.
Breda*quote:
Gaat dat dier ook mee in heli/vliegtuig dan?quote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan je je hond ook uit je auto/vliegtuig trappen?
Als hij je aan het volgens is, waarom niet?quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat dat dier ook mee in heli/vliegtuig dan?
Livejasmin.comquote:
Wil niet weten wat er dan gebeurt als je op de motor of segway gaat.quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij je aan het volgens is, waarom niet?
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:quote:
Na het kerstseizoen? Eind januari ofzo?quote:
Zeker na de kerst ja, begrijpelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Na het kerstseizoen? Eind januari ofzo?
jij bent skir.. met je neppe straattaal .. leer die torie swa maatie je weet nix gooi je kontquote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Welje stream kijken jullie eckkte eckte skirre G's nu?
Misschien wacht ik wel tot dan.. ben nu toch te druk. Al kan ik niet wachtenquote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker na de kerst ja, begrijpelijk.
Segwees bestaan niet in gtaquote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil niet weten wat er dan gebeurt als je op de motor of segway gaat.
Dat was Limburgse straattaal dus laat mijquote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
jij bent skir.. met je neppe straattaal .. leer die torie swa maatie je weet nix gooi je kont
Erg druk, ik zie het.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Misschien wacht ik wel tot dan.. ben nu toch te druk. Al kan ik niet wachten![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Streams moet je nu wegleggen juist. Als je een paar dagen niet klaarkomt is het ook lekkerder.
Mijn leven bestaat sinds vrijdag uit streams kijken, eten en slapen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Streams moet je nu wegleggen juist. Als je een paar dagen niet klaarkomt is het ook lekkerder.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Effe een vraag aan de eckte spelers
Kan je je softtop ook omlaag of omhoog poppen @ full speed?
er was een gifje waar hij een bong rookte toch?quote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan je ook zuipen danwel smoken eigenlijk?
Ja, op de slaapkamer van de zoon van Michael kun je bong rippenquote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan je ook zuipen danwel smoken eigenlijk?En dan een DUI te pakken krijgen
.
In ieder geval smokenquote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Jonko's & Shisha'squote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Molotov bij je naar binnen dan, kut.quote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor die shit koop ik de game
Die zoon kan je ook verwennen overigens, maar is wel echt een fatty.quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja, op de slaapkamer van de zoon van Michael kun je bong rippen
En waarom zouden we Niek willen volgen?quote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef Niek. het volgende:
https://new.livestream.com/accounts/5464312/events/2403610
Streampje gestart, even kijken of het goed gaat...
kom zo met me matties even langs skirre boi, kijken wie dan die molotov krijgtquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Molotov bij je naar binnen dan, kut.
Skire kwaliteit manquote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef Niek. het volgende:
https://new.livestream.com/accounts/5464312/events/2403610
Streampje gestart, even kijken of het goed gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |