http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLSquote:Op zondag 15 september 2013 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
Heeft iemand toevallig een stream, die ene stream is er mee gestopt?
omg gamecreds doet t niet omgomgomgogmogmquote:Op zondag 15 september 2013 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLS
Als dat inderdaad allemaal gebeurt als de next-gen komt is het al helemaal gaaf inderdaad. Daar geef ik je groot gelijk in.quote:Op zondag 15 september 2013 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die high-res textures hebben ze waarschijnlijk allemaal gewoon al klaarstaan, en kunnen dus zo geswapped worden. En zaken als 'weinig pedestrians' zullen ze echt wel aanpakken, aangezien het wel ERG leeg is soms.
Of ze ook uitgebreidere 3D modellen hebben voor de auto's enzo, dat betwijfel ik, maar die zien er ook gewoon goed uit, dus dat is geen noodzaak.
Betere lighting-effecten enzo verwacht ik eigenlijk ook wel.
Tja en dat weet je dus allemaal niet, feit blijft dat Rockstar dat nooit heeft gedaan. Het zou mij niks verbazen dat er gewoon een port komt van de ps3 naar de pc en vervolgens weer op de ps4.quote:Op zondag 15 september 2013 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die high-res textures hebben ze waarschijnlijk allemaal gewoon al klaarstaan, en kunnen dus zo geswapped worden. En zaken als 'weinig pedestrians' zullen ze echt wel aanpakken, aangezien het wel ERG leeg is soms.
Of ze ook uitgebreidere 3D modellen hebben voor de auto's enzo, dat betwijfel ik, maar die zien er ook gewoon goed uit, dus dat is geen noodzaak.
Betere lighting-effecten enzo verwacht ik eigenlijk ook wel.
gebruik je verstand eensquote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef variobariomario het volgende:
Dus je moet de cheats elke x opnieuw invoeren
Uiteindelijk komt GTA V als download op de ps4 in 2015....quote:Op zondag 15 september 2013 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja en dat weet je dus allemaal niet, feit blijft dat Rockstar dat nooit heeft gedaan. Het zou mij niks verbazen dat er gewoon een port komt van de ps3 naar de pc en vervolgens weer op de ps4.
Scheelt een bende werk allemaal, en dus een hoop geld De game ziet er al fantastisch uit als opvolger van GTA IV, waarom zou Rockstar moeite doen om het nóg mooier te maken terwijl daar de nadruk niet op ligt bij GTA?
Snap best dat mensen een next-gen versie willen, maar naar mijn mening moet je daar gewoon voor wachten totdat deeltje VI uitkomt.
Een gebrek aan voetgangers en autootjes(!) zijn dan waarschijnlijk wel verleden tijd, dat pas je zo aan, maar gaat dit werkelijk een groot verschil maken?.. Overigens wordt dit schromelijk overdreven, heb zat files gespot en overvolle voetpaden.
Maar goed, blijkbaar ben jij niet iemand die GTA bij de beste games schaart, dat heb ik dus wel en kan dan ook nauwelijks begrijpen waarom je zou wachten om deze kleinigheden. Bovengenoemde zaken voegen weinig toe aan de spelervaring, éérste keer is het mooi, daarna valt het niet meer op.
quote:I tried having a look through a memory dump but couldn't find any button combos, did find a listing of the cheats though:
CHEAT_AIM_SLOW_MO
CHEAT_AIM_SLOW_MO1
CHEAT_AIM_SLOW_MO2
CHEAT_AIM_SLOW_MO3
CHEAT_SLOW_MO
CHEAT_SLOW_MO1
CHEAT_SLOW_MO2
CHEAT_SLOW_MO3
CHEAT_SKYFALL
CHEAT_INVINCIBILITY
CHEAT_INV
CHEAT_INVINCIBILITY_OFF