Nee dropstaaf. Dat stond er ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Verwachten dat San Andreas een grafisch hoogstandje is voor een spel uit 2004...
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een gestolen klokkenspel uit Belgie krijg je er automatisch bij
Ramen inkwaken, computers weghalen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een gestolen klokkenspel uit Belgie krijg je er automatisch bij
Bij Michael heb je geloof ik iets van ~ 30 pakken, Franklin ~ 12, Trevor ~ 5.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij Michael heb je geloof ik iets van ~ 30 pakken, Franklin ~ 12, Trevor ~ 5.
Net of daar iemand op zat te wachten toen. Dat is precies hetzelfde als dat Rockstar nu gaat zeggen van; Jongens, we wachten tot de PS4 uit is zodat je betere graphics hebt. Als het aan mensen zoals jou lag had je het voor de grote meerderheid die hem op PS3/Xbox 360 wil verneukt.quote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee dropstaaf. Dat stond er ook niet.
De game qua destijds OOK helemaal aan het einde van een console-generatie uit, was OOK zeer ambitieus, en DUS zag het er niet uit, want die consoles konden het niet aan.
Daarom gaf ik destijds ook al aan dat ik dan liever had gezien dat ze even hadden gewacht met de release zodat ze het op de 360 konden uitgeven, zodat het er grafisch wel prima uit zou zien (voor die tijd...)
Zelfde argument als nu dus.
Linkje naar je stream aub?quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klemmetjes in een opengedraaide lantaarnpaal doen voor extra stroomquote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Ramen inkwaken, computers weghalen.
Doe nu missies. Op 't moment een heist van Trevor: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708quote:
Hell yes!quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen uitschelden op straat voor paardenkut. Of cervelaatworst laten ophalen door Siepie.quote:Op zondag 15 september 2013 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klemmetjes in een opengedraaide lantaarnpaal doen voor extra stroom
Hoe kom je daar nu al aan???quote:Op zondag 15 september 2013 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe nu missies. Op 't moment een heist van Trevor: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708
Onverzekerd rijden op je brommertje en er ongestraft mee wegkomenquote:Op zondag 15 september 2013 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen uitschelden op straat voor paardenkut. Of cervelaatworst laten ophalen door Siepie.
Er zullen nog genoeg mensen niet gelijk overstappen op de nieuwe consoles, dus er valt nog genoeg geld te verdienen bij de huidige consoles. Ze zouden aardig gek zijn om de game alleen uit te brengen op de PS4/Xbox1quote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee dropstaaf. Dat stond er ook niet.
De game qua destijds OOK helemaal aan het einde van een console-generatie uit, was OOK zeer ambitieus, en DUS zag het er niet uit, want die consoles konden het niet aan.
Daarom gaf ik destijds ook al aan dat ik dan liever had gezien dat ze even hadden gewacht met de release zodat ze het op de 360 konden uitgeven, zodat het er grafisch wel prima uit zou zien (voor die tijd...)
Zelfde argument als nu dus.
Toen ik met de duikboot net iets boven water kwam. Gebeurde niet vaak though.quote:
Dat de framerate (aantal beelden per seconde) minder wordt. Dan wordt het spel schokkerig of trager.quote:
Of mensen die rustig op een bankje zitten, een volle peer geven.quote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onverzekerd rijden op je brommertje en er ongestraft mee wegkomen
Of een vrijstaande woning huren voor maar 28 per maandquote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of mensen die rustig op een bankje zitten, een volle peer geven.
Oh, ECONOMISCH gezien begrijp ik de beslissing uiteraard. Ik ben niet compleet achterlijkquote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Er zullen nog genoeg mensen niet gelijk overstappen op de nieuwe consoles, dus er valt nog genoeg geld te verdienen bij de huidige consoles. Ze zouden aardig gek zijn om de game alleen uit te brengen op de PS4/Xbox1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |