Economisch? Bedoel je commercieel of vanuit marketing oogpunt?quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, ECONOMISCH gezien begrijp ik de beslissing uiteraard. Ik ben niet compleet achterlijkNatuurlijk kiezen ze voor deze manier.
Ik spreek dan ook gewoon voor mij persoonlijk dat IK liever even wacht op de next-gen versie. Dat anderen hem meteen kopen, kan ik zeer goed begrijpen. Maar ik ben een redelijk geduldig persoon wat dit soort kwesties betreft, dus ik ga lekker verder met mijn backlog, en volgend jaar ga ik in HD van deze game genieten
En nogmaals, onder voorbehoud, want ook ik kan zwichten natuurlijk
quote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vet. Ik stopte heel toevallig bij een koppel die ruzie had en die man vroeg of hij met mij mee kon rijden. Heel random.
Eindelijk Gquote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef STING het volgende:
[info]
Ter info, deze reeks hebben we bij deze omgedoopt tot de SC, ik heb een tweede reeks aangemaakt voor serieuze discussie. Game on
[/info]
Jij hebt 69 euro betaald?quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef YazooW het volgende:
Nice, hij is nu GTA V aan het downloaden op PSN. Kan ik hem straks ook meteen installeren of kan ik dat pas op 17 sep doen? Eerste keer dat ik een preorder koop via psn dus weet nog niet hoe het allemaal werkt.
Als je het nu kan zou het wel heel fraai wezenquote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef YazooW het volgende:
Nice, hij is nu GTA V aan het downloaden op PSN. Kan ik hem straks ook meteen installeren of kan ik dat pas op 17 sep doen? Eerste keer dat ik een preorder koop via psn dus weet nog niet hoe het allemaal werkt.
Je kan het sowieso pas vanaf de 17de spelen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef YazooW het volgende:
17 september pas, had ik gelezen in de PS store toestraks.quote:Op zondag 15 september 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je het nu kan zou wel heel fraai wezen
Trevor die Micheal op de scooter naar de gevangenis brengt.quote:Op zondag 15 september 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Trevor opsluiten in de kast
Feestje
Money aint a thing G.quote:
Ja dat snap ik, heb alleen geen zin om dinsdag eerst nog een half uur te moeten wachten.quote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je kan het sowieso pas vanaf de 17de spelen.
http://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708quote:Op zondag 15 september 2013 19:40 schreef saffron-- het volgende:
iemand linkje van yuri? staat niet op reddit
De schuld geven aan Carl Johnson als die koud neervaltquote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Trevor die Micheal op de scooter naar de gevangenis brengt.
Werk hequote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Da's balen voor jou.
Hoezo niet dan :s
quote:Op zondag 15 september 2013 19:40 schreef d4v1d het volgende:
Iemand nog free-roam livestreams? Die van de reddit post zijn down
missie's?quote:Op zondag 15 september 2013 19:41 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
http://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708
Big Smoke die door zijn bed heen zakt. En Taco Bell menu kent ie ook.quote:Op zondag 15 september 2013 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De schuld geven aan Carl Johnson als die koud neervalt
Internet.quote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef vault_tec het volgende:
Weet iemand waar ik nog aan het spel kan komen voor de PS 3?
Ryder die zijn huis uitgezet wordt wegens drugsbezitquote:Op zondag 15 september 2013 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Big Smoke die door zijn bed heen zakt. En Taco Bell menu kent ie ook.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef STING het volgende:
[info]
Ter info, deze reeks hebben we bij deze omgedoopt tot de SC, ik heb een tweede reeks aangemaakt voor serieuze discussie. Game on
[/info]
Inderdaad. Ryder deed maar klein werk om wat bij te verdienen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ryder die zijn huis uitgezet wordt wegens drugsbezit
Terwijl een pedofiel wel mag terugkeren in de maatschappijquote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Ryder deed maar klein werk om wat bij te verdienen.
Die honden van de politie moeten ze ook afpakken, die laten ze bijten op mensen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terwijl een pedofiel wel mag terugkeren in de maatschappij
Spice Girlsquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Seconde het volgende:
Naast Rihanna ook Madonna in GTA V op de radio. Als ik straks ook nog Lady Gagga voorbij hoor komen annuleer ik mijn pre order :/
quote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Seconde het volgende:
Naast Rihanna ook Madonna in GTA V op de radio. Als ik straks ook nog Lady Gagga voorbij hoor komen annuleer ik mijn pre order :/
je kunt gelukkig van zender wisselenquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Seconde het volgende:
Als ik straks een auto jat en er dan keiluid PAPPARAZZIII door men speakers vliegt duw ik mijn PS3 het raam uitquote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef JessedeK het volgende:
[..]
je kunt gelukkig van zender wisselen
Gewoon van Los Santos naar San Fierro rijden . Gewoon zomaarquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die honden van de politie moeten ze ook afpakken, die laten ze bijten op mensen.
Speakers kapot schieten manGquote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef Seconde het volgende:
[..]
Als ik straks een auto jat en er dan keiluid PAPPARAZZIII door men speakers vliegt dus ik mijn PS3 het raam uit
Of in vliegtuig. Had wel mensen kunnen doodvliegen hoe of wat.quote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon van Los Santos naar San Fierro rijden . Gewoon zomaar
britney spears staat ook op die zenderquote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef Seconde het volgende:
[..]
Als ik straks een auto jat en er dan keiluid PAPPARAZZIII door men speakers vliegt dus ik mijn PS3 het raam uit
Speciaal voor de germaansequote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon Zanger Rinus op kanaal zetten.
Laten we het hopenquote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan je bij de 360 versie weer een eigen kanaal maken?
Dan ga ik 100% een piratenzender beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |