SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kan ja, maar volgens mij leveren ze nu in de middag.quote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier ook wel eens om 20.00 geweest
http://selektvracht.nl/index.jsp?ACTION=GOCOMBO&MID=925Bij mij zelden.quote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gelukkig selektvracht? Die gasten zijn altijd te laat![]()
Die 100 topics niet gehaald zo.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Btw ook hier gepreordered via bol.. Maar ik hoop dat ze gewoon via brievenbuspost doen :p Heb school tot laat namelijk![]()
Waarom afhankelijk zijn van de bezorger als je hem gewoon zelf ergens kunt gaan halen wanneer je wilt? (En evt. bij nachtrelease)Flesje bier![]()
Hier is het meer regel dan uitzondering dat selektvracht pas de volgende dag of zelfs de dag erna levert. Terwijl Track & Trace aangeeft dat het al is afgeleverd.quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan ja, maar volgens mij leveren ze nu in de middag.
http://selektvracht.nl/index.jsp?ACTION=GOCOMBO&MID=925
[..]
Bij mij zelden.![]()
Nee is weer beetje rustig hé...moet weer ff iets nieuws komen. Hele shipment van exemplaren in de fik ofzo. Dan gaat het hier wel weer losquote:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef Gezicht het volgende:
Waarom afhankelijk zijn van de bezorger als je hem gewoon zelf ergens kunt gaan halen wanneer je wilt? (En evt. bij nachtrelease)![]()
Dit. Ik ga dinsdag om 9 uur de stad in...vind ik er heus wel een ergens en hoef ik niet te wachten tot mister mailman komt.quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef Gezicht het volgende:
Waarom afhankelijk zijn van de bezorger als je hem gewoon zelf ergens kunt gaan halen wanneer je wilt? (En evt. bij nachtrelease)Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik denk dat de lokale Intertoys misschien nog wel voorraad heeft.quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.![]()
Jij hebt het hele land afgebeld?quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Heb zelf al een preorder bij de MM hoor, maar als je toch op tijd kunt bestellen dat 'ie bezorgt wordt ben je waarschijnlijk ook op tijd om te preorderen waar je hem zelf kunt afhalen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.Flesje bier![]()
Gisteren nog een pre-order voor de intertoys nachtrelease in Utrecht kunnen fixen, ps3.quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.ze zijn fucking nice.![]()
Heb enkel met ophalen van pakketten ervaring met selektvracht. Wat een waardeloos bedrijf, nooit op komen dagen. Dus zelf pakketten naar postkantoor moeten brengen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier is het meer regel dan uitzondering dat selektvracht pas de volgende dag of zelfs de dag erna levert. Terwijl Track & Trace aangeeft dat het al is afgeleverd.MentionedDCMJ![]()
Ah okay. Ik zie het wel. Anders wacht ik nog wel een dagje.quote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier is het meer regel dan uitzondering dat selektvracht pas de volgende dag of zelfs de dag erna levert. Terwijl Track & Trace aangeeft dat het al is afgeleverd.![]()
![]()
![]()
Ging gewoon bij de Mediamarkt in Maastricht. Is niet echt een preorder hoor, ze bewaren er gewoon eentje voor je en als je die niet afhaalt binnen een paar dagen verkopen ze dat exemplaar alsnog. Is gewoon voor de zekerheid dat ze hem nog hebben, want voor hetzelfde geld is 'ie overal uitverkocht.quote:Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef Zuivelkoe het volgende:
Waar kun je pre-orderen en vervolgens afhalen dan?Flesje bier![]()
Zijn er mensen die gelijk met de multiplayer van start zullen gaan en daarna pas de singleplayer?geen shampoo maar ik zit in haar![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan ja, maar volgens mij leveren ze nu in de middag.
http://selektvracht.nl/index.jsp?ACTION=GOCOMBO&MID=925
[..]
Bij mij zelden.Ach zie het wel; als hij er donderdag maar isquote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier is het meer regel dan uitzondering dat selektvracht pas de volgende dag of zelfs de dag erna levert. Terwijl Track & Trace aangeeft dat het al is afgeleverd.(vrij).
Helaas geen BLIMP als ik zo lees op de wehkamp site. Nouaja heb hem toen voor ¤38 besteld, je kan niet alles hebben
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Online komt pas 1 oktober.quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef djgrasveld het volgende:
Zijn er mensen die gelijk met de multiplayer van start zullen gaan en daarna pas de singleplayer?![]()
Multiplayer komt pas 2 weken laterquote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef djgrasveld het volgende:
Zijn er mensen die gelijk met de multiplayer van start zullen gaan en daarna pas de singleplayer?![]()
Nope. De multiplayer is trouwens nog niet beschikbaar tot ergens in Oktober dacht ik?quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef djgrasveld het volgende:
Zijn er mensen die gelijk met de multiplayer van start zullen gaan en daarna pas de singleplayer?Flesje bier![]()
Ik heb besteld bij bol.com en ga hem ophalen bij een AH. Iemand enig idee of de post bij de AH een beetje op tijd wordt afgeleverd?![]()
1 oktoberquote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nope. De multiplayer is trouwens nog niet beschikbaar tot ergens in Oktober dacht ik?![]()
Dacht direct in de ochtend.quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef KennySteppe het volgende:
Ik heb besteld bij bol.com en ga hem ophalen bij een AH. Iemand enig idee of de post bij de AH een beetje op tijd wordt afgeleverd?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De vraag zal zijn, hoe laat wordt de vracht geleverd bij de AH je zal vast niet de enige zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef KennySteppe het volgende:
Ik heb besteld bij bol.com en ga hem ophalen bij een AH. Iemand enig idee of de post bij de AH een beetje op tijd wordt afgeleverd?![]()
Ochtend.quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef KennySteppe het volgende:
Ik heb besteld bij bol.com en ga hem ophalen bij een AH. Iemand enig idee of de post bij de AH een beetje op tijd wordt afgeleverd?MentionedDCMJ![]()
Nee, sorry. laat maar:quote:quote:Als u voor 23.00 uur uw bestelling heeft geplaatst, dan kunt u de meeste artikelen de volgende dag vanaf 15.00 uur bij het bol.com afhaalpunt ophalen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ligt eraan hoe laat ze zijn met de crossaintjes bakken......quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef KennySteppe het volgende:
Gaat via de post, niet met de vracht die de AH krijgt.quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef J03llV het volgende:
[..]
De vraag zal zijn, hoe laat wordt de vracht geleverd bij de AH je zal vast niet de enige zijn.Flesje bier![]()
Als het goed is zit de blimp er gewoon bij, zit bij de hele eerste levering.quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Ach zie het wel; als hij er donderdag maar is(vrij).
Helaas geen BLIMP als ik zo lees op de wehkamp site. Nouaja heb hem toen voor ¤38 besteld, je kan niet alles hebben![]()
Hmm, hier bij de AH is de post direct in de ochtend afgeleverd. Verschilt waarschijnlijk gewoon per route in bepaalde steden oid.quote:MentionedDCMJ![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het goed is zit de blimp er gewoon bij, zit bij de hele eerste levering.Aldus wehkampquote:Hallo GTA123, er wordt geen pre-order bonus bij de Sony - Grand theft auto V (GTA V) bij wehkamp.nl uitgeleverd. Vriendelijke groet, AnnetvanwehkampOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Quote Annetvanwehkamp:quote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het goed is zit de blimp er gewoon bij, zit bij de hele eerste levering.Maar ik sta er niet van te kijken als dat inderdaad fout isquote:Nee, helaas er wordt geen pre-order bonus bij deze game uitgeleverd.
Antwoord gegeven op 19 juni 2013
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat na 15.00 zal wel zijn omdat de post ergens voor 15.00 wordt bezorgd. Kan dus ook zijn dat ze hem gewoon 's ochtends al hebben.Flesje bier![]()
Blimp zit wel bij de intertoys pre-order, evenals een poster en een giftcard van 5 euro.ze zijn fucking nice.![]()
In mijn ervaring hebben ze het pakketje soms pas een dag later binnen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef Gezicht het volgende:
Dat na 15.00 zal wel zijn omdat de post ergens voor 15.00 wordt bezorgd. Kan dus ook zijn dat ze hem gewoon 's ochtends al hebben.
Niet altijd serieus![]()
En een beetje indekken kan ook nooit kwaad bij die bedrijvenquote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef Gezicht het volgende:
Dat na 15.00 zal wel zijn omdat de post ergens voor 15.00 wordt bezorgd. Kan dus ook zijn dat ze hem gewoon 's ochtends al hebben.Hoe meer speling hoe beter.
MentionedDCMJ![]()
Nice! Special Edition?quote:Op zondag 15 september 2013 14:53 schreef themole het volgende:
Zojuist even gepreorderd en laten bezorgen bij de Dixons om de hoek.![]()
quote:Naar mijn weten zit het gewoon echt in elk doosje van de eerste levering. Maar we zien het wel, vind ik ook niet zo belangrijk eigenlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Quote Annetvanwehkamp:
[..]
Maar ik sta er niet van te kijken als dat inderdaad fout is![]()
Dat wordt dus naar de Saturn met de nachtrelease. Game Mania kan niet met zekerheid zeggen dat de pre-orders na 11 september uitgeleverd worden. Dit melden ze echter pas sinds vrijdag op hun website. Veels te laat dus.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Ik ga mn geluk gewoon in een winkel beproeven, mss dat media markt, game mania, bart smit of intertoys nog voorraad heeft. Kan ik morgenvroeg lekker optijd beginnen met game!!![]()
overmorgenquote:Op zondag 15 september 2013 14:57 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik ga mn geluk gewoon in een winkel beproeven, mss dat media markt, game mania, bart smit of intertoys nog voorraad heeft. Kan ik morgenvroeg lekker optijd beginnen met game!!![]()
Bij GTA V zie ik een dermate grote hype dat ik dat niet echt durf, vrees dat het redelijk snel uitverkocht is.quote:Op zondag 15 september 2013 14:57 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik ga mn geluk gewoon in een winkel beproeven, mss dat media markt, game mania, bart smit of intertoys nog voorraad heeft. Kan ik morgenvroeg lekker optijd beginnen met game!!Niet altijd serieus![]()
Ik deed dit bij IV en hier was die toen overal uitverkocht vandaar dat ik al maanden geleden heb gepreordered.quote:Op zondag 15 september 2013 14:59 schreef themole het volgende:
[..]
Bij GTA V zie ik een dermate grote hype dat ik dat niet echt durf, vrees dat het redelijk snel uitverkocht is.![]()
Iemand ervaringen met bart smit pre-orders? ze zeggen aflevering op releasedatum dus dat moet ik maar als garantie nemen?
![]()
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 15:01 schreef J03llV het volgende:
Iemand ervaringen met bart smit pre-orders? ze zeggen aflevering op releasedatum dus dat moet ik maar als garantie nemen?
![]()
en anders kan je claim indienenquote:Op zondag 15 september 2013 15:01 schreef J03llV het volgende:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Idd overmorgen, vandaag tel ik al niet meer mee ;-)
Denk ook dat ie snel uitverkocht is maar had geen geld om n pre-order te bestellen en heb nu net wat geld binnen dus dan kan ik dat meteen uitgeven!!![]()
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodes
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Heb de game maanden geleden bij Wehkamp gepreordered. Ben benieuwd wanneer ik 'm op de mat heb liggen.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodes![]()
Bart smit op dinsdag![]()
![]()
Je moet rond die tijd de Facebook pagina van Bol etc. gaan bekijken.. Na a die berichten over wanneer hun GTA's komen en kritiek.quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodes![]()
![]()
Ben ik even blij met een buurmeisje welke bij de intertoys werkt.
Hebben gisteren een hele zooi gekregen, en dinsdag 9 uur heb ik hem
Niks geen preorder blimpbonus. Gewoon een lieve buurmeid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef fotostarter het volgende:
![]()
![]()
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Wat bedoel je, heeft intertoys ook geen pre-order blimp?quote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef fotostarter het volgende:
![]()
Die berichten op Bolquote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
Je moet rond die tijd de Facebook pagina van Bol etc. gaan bekijken.. Na a die berichten over wanneer hun GTA's komen en kritiek.![]()
Mensen doen echt alsof het daar een forum is.![]()
Ik vind t trouwens wel vreemd dat ze zoveel werk steken ineen compleet ander nieuw voertuig, die blimp dus, alleen maar voor de pre-orders. Zou me niks verbazen als het over een paar maanden DLC is (betaald natuurlijk).Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
pics van je buurmeisjequote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef fotostarter het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja deze zal den ik wel als DLC komen.. Ik hoop ook dat de extra bonus tatoeages en kleding als DLC komen die de CE krijgt.quote:Op zondag 15 september 2013 15:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind t trouwens wel vreemd dat ze zoveel werk steken ineen compleet ander nieuw voertuig, die blimp dus, alleen maar voor de pre-orders. Zou me niks verbazen als het over een paar maanden DLC is (betaald natuurlijk).![]()
Jawel. Maar daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, heeft intertoys ook geen pre-order blimp?
Was van plan om hem gewoon in de winkel te halen aangezien ik de laatste 2x preordereren pech had, en dus beide keren een dag later de game pas had![]()
![]()
Die wil je niet.quote:
Is 17, 1m56 130 kg
Kun je beter naar dolfinarium. Zien de zeekoeien er beter uit.![]()
Ik heb je buurmeisje dit topic laten zien en er ligt geen GTA meer voor je klaar.quote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die wil je niet.
Is 17, 1m56 130 kg
Wie mailt dit even naar zijn buurmeisje zodat hij NIKS meer krijgtquote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die wil je niet.
Is 17, 1m56 130 kg
Kun je beter naar dolfinarium. Zien de zeekoeien er beter uit.
17jarige buurmeisjesquote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die wil je niet.
Is 17, 1m56 130 kg
oh wacht
'Expand my brain, learning juice!'
Gewoon niet doen. Je wil de game op release spelen? Loop naar de winkel.quote:Op zondag 15 september 2013 15:01 schreef J03llV het volgende:
![]()
dan snap ik het nog niet, diegene die gewoon gepre-orderd hebben, spelen dinsdag ook gewoon, met pre-order blimp.quote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar doe ik niet aan.
Was van plan om hem gewoon in de winkel te halen aangezien ik de laatste 2x preordereren pech had, en dus beide keren een dag later de game pas had![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb je buurmeisje dit topic laten zien en er ligt geen GTA meer voor je klaar.!
Dan loop ik wel naar 1 van de andere 7 gameshops hier![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef delano.888 het volgende:
![]()
![]()
zijn er mensen die naar de nachtrelease gaan? Denken jullie dat het druk wordt?There are only 151 Pokémon.![]()
Hebben ze wel.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, heeft intertoys ook geen pre-order blimp?ze zijn fucking nice.![]()
Ja klopt ookquote:Op zondag 15 september 2013 15:11 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
dan snap ik het nog niet, diegene die gewoon gepre-orderd hebben, spelen dinsdag ook gewoon, met pre-order blimp.![]()
![]()
ik zit te denken, als ik het niet gewoon pre orderen op de PS store? geen gezeik met jattende postbodesen ik heb em zeker dinsdag avond
![]()
![]()
Is 20 euro duurderquote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik zit te denken, als ik het niet gewoon pre orderen op de PS store? geen gezeik met jattende postbodesen ik heb em zeker dinsdag avond
Ik word helemaal leip van al die streamsscreens en shit,
Ik ga nu de pc uit zetten, de kermis op me zelf helemaal naar de klote zuipen zodat ik dinsdag pas wakker word.
Tot dinsdag, en alvast veel game plezier mensen![]()
vannacht al volgens mijquote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
kost je wel flink wat extra![]()
Ja, maar die van de intertoys... denk dat het wel mee zal vallen met de drukte tov die van GM.quote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef Eenskijken het volgende:
zijn er mensen die naar de nachtrelease gaan? Denken jullie dat het druk wordt?ze zijn fucking nice.![]()
Dat vind ik heel knap want de CE is echt een fucking grote doos!quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef J03llV het volgende:
Brievenbus extra groot gemaakt voor CE
Dus je hebt gewoon de deur open gezet?
Ik belde donderdag naar de mediamarkt (Hengelo), die zeiden at een pre order voor de normale versie niet nodig was en dat je hem gewoon op kan halen met de nachtrelease.![]()
Geen probleemquote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap want de CE is echt een fucking grote doos!
Dus je hebt gewoon de deur open gezet?![]()
![]()
![]()
Ik zou er wel zeker om 9:00 voor de deur staan dan. Voor het geval dat ze niet ontbeten heeft, honger krijgt, en jouw GTA V ruilt voor een zak paprika chips.quote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die wil je niet.
Is 17, 1m56 130 kg
quote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zou er wel zeker om 9:00 voor de deur staan dan. Voor het geval dat ze niet ontbeten heeft, honger krijgt, en jouw GTA V ruilt voor een zak paprika chips.![]()
![]()
Haha lol wat een zakkenwassers bij PSquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zit net te kijken in de PS store, maar zie geen vermelding van de blimpOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik wil de streams niet zien en zelf gaan kutten in de game, aan de andere kant kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Niet altijd serieus![]()
Bij whekamp komen ze tussen 11 of 6 uur en dan kan het in de avond ook nogquote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tussen 11 en 3 komt Selektvracht.![]()
zeg dat welquote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha lol wat een zakkenwassers bij PS![]()
![]()
Postnl kan officieel tot 21:00 komen dacht ik.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Harde strugglesquote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef themole het volgende:
Ik wil de streams niet zien en zelf gaan kutten in de game, aan de andere kant kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.![]()
Sowieso voor 70 een game verkopen die je voor 55 hebtquote:
Had m liever als download, dan hoor je die tyfusschijf niet zo. Maarja 20 euro duurder
Moderator DIG
Moet je die streams kijken, DAN heb je pas harde struggles.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nog 1 dag en 9 uurtjesquote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef themole het volgende:
Ik wil de streams niet zien en zelf gaan kutten in de game, aan de andere kant kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Moderator DIG
Ja, ik dacht wel zo handigquote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap want de CE is echt een fucking grote doos!
Dus je hebt gewoon de deur open gezet?![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen de eerste trailer gezien, verder vrij weinig. Spel doet me dan ook vrij weinig op het moment, te druk met school![]()
![]()
dat ding wordt bezorgd voor de pakketdienst en die bellen aan. Koop anders een slaaf die op je pakketje wacht.quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef J03llV het volgende:
Brievenbus extra groot gemaakt voor CEGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik ben alvast begonnen met de GTA week vrij. Ik ga nu maar eens douchen en daarna pizza eten.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Waddap G'z! Ik zie dat we de 100 wel gaan halen voor maandagnacht 0:00 uur!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ach je bent tenminste niet zo erg gehyped als sommige anderen hier (zoals ik). Dus het spel kan je nu moeilijk tegenvallenquote:Op zondag 15 september 2013 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb alleen de eerste trailer gezien, verder vrij weinig. Spel doet me dan ook vrij weinig op het moment, te druk met school
Moderator DIG
Ja dus wat bereik je daar mee?quote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
je kunt hem al wel pre loaden in de store
Kon gister ook alquote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
je kunt hem al wel pre loaden in de store
Moderator DIG
Als je eenmaal bezig bent heb je het te druk met GTAquote:Op zondag 15 september 2013 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb alleen de eerste trailer gezien, verder vrij weinig. Spel doet me dan ook vrij weinig op het moment, te druk met school![]()
![]()
Dan kan je m op de seconde dat het 17 September wordt installerenquote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dus wat bereik je daar mee?
Moderator DIG
Dat wil ik niet eens, ga niet de hele nacht zitten gamen. Ik slaap lekker uit en kan vervolgens dinsdag gewoon overdag gamen.quote:Op zondag 15 september 2013 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je m op de seconde dat het 17 September wordt installerenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Beste stream je?quote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Yessss
Ik ga skeere GTA IV spelen!!!!!!![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Yessss
Ik ga skeere GTA IV spelen!!!!!!framedrops
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dus wat bereik je daar mee?meh wacht wel op de postbodequote:Op zondag 15 september 2013 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je m op de seconde dat het 17 September wordt installeren![]()
![]()
staat ook totaal niet in de op ofzo.quote:Op zondag 15 september 2013 15:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan iemand even een linkje van een freeroam doorpaassen? Ben ze kwijtOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ik ga dinsdag naar school, spijbel de laatste paar uurtjes en dan haal ik het heilige pakketje uit de brievenbusquote:Op zondag 15 september 2013 15:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens, ga niet de hele nacht zitten gamen. Ik slaap lekker uit en kan vervolgens dinsdag gewoon overdag gamen.
Moderator DIG
alleen jammer dat die games duurder zijn op PSNquote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
je kunt hem al wel pre loaden in de store![]()
![]()
Inderdaad, bij mij staat ie altijd rond 7 uur voor de deur. Vind dat zelf wel prettig ivm werkquote:Op zondag 15 september 2013 15:17 schreef delano.888 het volgende:
Postnl kan officieel tot 21:00 komen dacht ik.'Expand my brain, learning juice!'
fylquote:Op zondag 15 september 2013 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb alleen de eerste trailer gezien, verder vrij weinig. Spel doet me dan ook vrij weinig op het moment, te druk met school'Expand my brain, learning juice!'
zeg dat wel. Dief van je eigen portemonnee ben je danquote:Op zondag 15 september 2013 15:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
alleen jammer dat die games duurder zijn op PSN![]()
![]()
Waar dan kill?quote:Op zondag 15 september 2013 15:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
staat ook totaal niet in de op ofzo.![]()
Gewoon je screen filmenquote:Op zondag 15 september 2013 15:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
geen idee hoe dat moet manG![]()
Laatste regel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
laatste regelquote:
Moderator DIG
Ach zodra hij hem heeft doet hij niks anders meer met z'n levenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
JA WAT LAATSTE REGEL KAN DEZE NIET VINDEN PAAS DIE LINK DOOR
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Jezus wat ben jij een idioot. Ik ga je echt niet helpen als je niet de laatste regel van de op kunt vinden.quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
JA WAT LAATSTE REGEL KAN DEZE NIET VINDEN PAAS DIE LINK DOOROp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vet stoer mattiequote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach je bent tenminste niet zo erg gehyped als sommige anderen hier (zoals ik). Dus het spel kan je nu moeilijk tegenvallen![]()
Dank G.quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/![]()
quote:
Moderator DIG
Vet stoer ben je. Met je Wheekamp.quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een idioot. Ik ga je echt niet helpen als je niet de laatste regel van de op kunt vinden.![]()
Ben toch benieuwd of je bij Wehkamp nou die blimp krijgt of dat die medewerkers gewoon mongols zijn.
De klantenservice is in iedergeval kut, had laatst mn GTA bestelling geannuleerd (vanwege de blimp dus) en moest godverdomme aandringen om mn 50 ballen terug te krijgen
Moderator DIG
wehkamp is ook kutquote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben toch benieuwd of je bij Wehkamp nou die blimp krijgt of dat die medewerkers gewoon mongols zijn.
De klantenservice is in iedergeval kut, had laatst mn GTA bestelling geannuleerd (vanwege de blimp dus) en moest godverdomme aandringen om mn 50 ballen terug te krijgen![]()
![]()
vraag me af hoe laat ik zal gaan. heb niet zo'n zin om een half uur in de rij te staan. maar misschien dat als je om 24;.00 aankomt je meteen door kan lopen. ik heb geen idee.quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja, maar die van de intertoys... denk dat het wel mee zal vallen met de drukte tov die van GM.There are only 151 Pokémon.![]()
Dat is van Coolblue, heb daar alleen maar goede ervaringen mee.quote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef variobariomario het volgende:
weet iemand hoe consoleshop.nl is ?
had ze vandaag opgebeld en ze hebben nog niks binnen![]()
Als ze morgen die lading binnenkrijgen zal je m dinsdag wel hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef variobariomario het volgende:
had ze vandaag opgebeld en ze hebben nog niks binnenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Jatoch, vandaar die TT van mij een paar dagen geledengisteren (de tijd gaat me toch langzaam)quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er al trouwens iets meer bekend over het savesysteem tijdens missies. In IV was het zo dat je vaak de hele missie opnieuw moest doen als je faalde. (Inclusief vaak een lang stuk rijden) Hebben ze dit keer wel savepoints binnen een missie?Niet altijd serieus![]()
Jup, zoals TBOGTquote:Op zondag 15 september 2013 15:34 schreef themole het volgende:
Is er al trouwens iets meer bekend over het savesysteem tijdens missies. In IV was het zo dat je vaak de hele missie opnieuw moest doen als je faalde. (Inclusief vaak een lang stuk rijden) Hebben ze dit keer wel savepoints binnen een missie?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja er zijn savepoints, dit word tijdens het spelen niet aangegeven op welk moment deze zijn maar zodra de missie mislukt kan je hem opnieuw proberen en over het algemeen hoef je dan maar een minimaal stukje van de missie opnieuw te doen, werkt dus erg goed.quote:Op zondag 15 september 2013 15:34 schreef themole het volgende:
Is er al trouwens iets meer bekend over het savesysteem tijdens missies. In IV was het zo dat je vaak de hele missie opnieuw moest doen als je faalde. (Inclusief vaak een lang stuk rijden) Hebben ze dit keer wel savepoints binnen een missie?![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:35 schreef variobariomario het volgende:
Klopt, quick save functie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ze jarig geweest? Paar topics terug sprak men nog van een 16 jarig buurmeisje bij de intertoysquote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef fotostarter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Top, niets zo frustrerend als elke keer hetzelfde stuk moeten rijden inclusief de conversatie die je al meerdere keren hebt gehoord.quote:
Niet altijd serieus![]()
Consoleshop verkracht Bol.comquote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef variobariomario het volgende:
had ze vandaag opgebeld en ze hebben nog niks binnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar kan je zelfs om 23.59 en heb je het morgen nog binnen.quote:
Verder is dat annuleren van Bol.com dramatischRED ONS HENNIEGOD![]()
hoi partnerprogrammaquote:Op zondag 15 september 2013 15:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Consoleshop verkracht Bol.com
Moderator DIG
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Goeie vraag, nog niet geprobeerd, ga dat meteen even doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: zit in een missie, ga het zo even proberen.![]()
Vind je t gek. In 3 dagen heeft hij volgens mij 3 uur geslapenquote:
Laatste regel OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Kan het toch niet laten om toch nog ff stukje stream te kijken.
Wat wel kut is in GTA5, net als in 4.. dat als je wilt rennen (en dat doe je bijna toch wel de hele tijd als je loopt), dat je constant op de X moet drukken (PS3). Maargoed, went vanzelf wel weer...![]()
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:
STREAMS
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/
Aangezien iedereen hier blind is.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Gelukkig zijn er twee mensen je voorgegegaan die wel normaal antwoord geven :pquote:Op zondag 15 september 2013 15:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laatste regel OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Het is echt al zoooooooooovaak gevraagd en met dat linkje uit de op heb je meerdere streams.quote:Op zondag 15 september 2013 15:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er twee mensen je voorgegegaan die wel normaal antwoord geven :pOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Kan me herinneren dat ze bij n ander spel ook eens behoorlijk de mist in waren gegaan, of dat nou positief of negatief was?quote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef variobariomario het volgende:
had ze vandaag opgebeld en ze hebben nog niks binnen
Ik dacht F1 2011 of F1 2012![]()
Wordt tijd dat gameshops digitale versies gaan verkopen. Krijg je gewoon 17 september 0:00 een code naar je mail gestuurd en dan kan je hem zo op PSN/Xbox Live downloaden. Bij Xbox Live en PSN Plus kaarten werkt het ook prima.![]()
Magic Mike is inderdaad nogal leip
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/quote:Op zondag 15 september 2013 15:44 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Heb geen zin om te zoeken, wil meteen een werkende.. en spaar krachten voor dinsdag :p
Hier een heleboel werkende.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Waar kan ik de streams vindenquote:Op zondag 15 september 2013 15:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:
STREAMS
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/
Aangezien iedereen hier blind is.![]()
![]()
krijg jij s ff lekker de pleurisquote:Op zondag 15 september 2013 15:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Waar kan ik de streams vindenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ik zag een paar dagen geleden screens van strategy guide hier langs komen en zou ze graag terug willen zien![]()
Weet iemand of GTA V naar de pc komt?
Er waren namelijk wel geruchten over, maar klopt dat?http://www.tschepers.nl - TSchepers Media![]()
Neequote:Op zondag 15 september 2013 15:47 schreef Parvozo het volgende:
Er waren namelijk wel geruchten over, maar klopt dat?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/quote:Op zondag 15 september 2013 15:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind alleen dooie links, geef gvd een free roaming linkje.
Werken allemaal hier. Mike is een goeie.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Neequote:Op zondag 15 september 2013 15:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind alleen dooie links, geef gvd een free roaming linkje.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Klopt dat er geruchten over warenquote:Op zondag 15 september 2013 15:47 schreef Parvozo het volgende:
Er waren namelijk wel geruchten over, maar klopt dat?![]()
Ja hij komt vanzelf naar PC.quote:Op zondag 15 september 2013 15:47 schreef Parvozo het volgende:
Er waren namelijk wel geruchten over, maar klopt dat?![]()
Verkoop een nier en koop een Ps3.quote:Op zondag 15 september 2013 15:49 schreef Parvozo het volgende:
[..]
Dankje!
Dat word dan maar bij een maat spelen[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Dit is best goedkope shit van FOK!...quote:
Elke keer als iemand het over BOL heeft verdienen ze eraan...![]()
Klopt, in de game bestanden zijn genoeg aanwijzigingen die aangeven dat de game bij Rockstar op PC en PS4 heeft gedraaid.quote:Op zondag 15 september 2013 15:47 schreef Parvozo het volgende:
Er waren namelijk wel geruchten over, maar klopt dat?Ik denk dat we een PC release misschien al in december kunnen verwachten.
![]()
Goeie livestream hier:quote:Op zondag 15 september 2013 15:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind alleen dooie links, geef gvd een free roaming linkje.
http://thats.notenough.asia/
username=bagels , pass=welovethem![]()
Ze verdienen pas als je op de link klikt en dan iets besteld.quote:Op zondag 15 september 2013 15:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit is best goedkope shit van FOK!...
Elke keer als iemand het over BOL heeft verdienen ze eraan...![]()
Goed idee. Misschien wel wachten tot PS4?quote:Op zondag 15 september 2013 15:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Verkoop een nier en koop een Ps3.http://www.tschepers.nl - TSchepers Media![]()
Hey, die Sculay is volgens mij een van de mensen die achter de QUACK torrent release zitten.quote:Op zondag 15 september 2013 15:50 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Goeie livestream hier:
http://thats.notenough.asia/
username=bagels , pass=welovethem![]()
Dankje voor het verhelderende antwoord!quote:Op zondag 15 september 2013 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, in de game bestanden zijn genoeg aanwijzigingen die aangeven dat de game bij Rockstar op PC en PS4 heeft gedraaid.Ik denk dat we een PC release misschien al in december kunnen verwachten.
http://www.tschepers.nl - TSchepers Media![]()
pics van het bewijs, dit kan natuurlijk iedereen zeggenquote:Op zondag 15 september 2013 15:53 schreef Saind het volgende:
KuuuuutPS3 versie besteld ipv xbox360, kom er wel net op tijd achter
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
krijg jij s ff lekker de pleuris![]()
![]()
Dat had ik met de pc versiequote:Op zondag 15 september 2013 15:53 schreef Saind het volgende:
KuuuuutPS3 versie besteld ipv xbox360, kom er wel net op tijd achter
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
http://www.se7ensins.com/(...)-weapons-map.984641/quote:Op zondag 15 september 2013 15:47 schreef variobariomario het volgende:
ik zag een paar dagen geleden screens van strategy guide hier langs komen en zou ze graag terug willen zien![]()
Heb hem straks zelf op de PS3 (speciaal gehaald voor deze game), maar ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben hoe de vernieuwde RAGE engine draait op PC. Max Payne 3 was een dikke prima.quote:Op zondag 15 september 2013 15:52 schreef Parvozo het volgende:
[..]
Dankje voor het verhelderende antwoord!
Heb mijn PC destijds (2009) gebouwd zodat hij GTA IV kon draaien, daarna grotendeels op laptop gewerkt en nu staat het beestje te verstoffen. Ik denk dat hij GTA V nog wel kan draaien, console hardware is immers ook niet veranderd en GTA V schijnt een stuk beter te lopen dan GTA IV.
Reken maar op hogere resolutie, betere kwaliteit textures en models, betere schaduwen, belichten en effecten, meer auto's en mensen op straat, mogelijkeid tot mods, etc.Wat mij betreft genoeg de reden om de game dan nog een keer aan te schaffen.
![]()
probeer het en vertel ons de uitslagquote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Word ik gebanned als ik op PSN ga?![]()
![]()
Vast niet. Sowieso maakt het offline een log aan en stuurt die naar Sony als je weer online komt.quote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik speel hem en ben online op XBL, niets aan de hand.quote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vind tot nu toe Trevor het leukst, hij is echt compleet gestoord.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Michael mij veel doet denken aan Tony Soprano.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind tot nu toe Trevor het leukst, hij is echt compleet gestoord.If not now, then when.![]()
Bedankt!quote:Op zondag 15 september 2013 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.se7ensins.com/(...)-weapons-map.984641/
quote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bedankt!
Oh jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha. Ik heb Franklin ook in een driedelig pak gehesen. Weg met die pauperkleding.quote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Trevor met mullet en dikke baard dan wel.If not now, then when.![]()
PS3 download bevat de game, de blimp en een theme. Staat in mijn dowoadlijst.quote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zit net te kijken in de PS store, maar zie geen vermelding van de blimp![]()
Ik zie m ook niet. De Titan is niet wat ik in de streams zag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:15 schreef Frishe het volgende:
[..]
PS3 download bevat de game, de blimp en een theme. Staat in mijn dowoadlijst.das goedkoper dan waar ik hem voor heb, en dan weet ik ook zeker dat ik hem heb
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ik hem een keer zag voorbij komen, zal wel verkeerd hebben gezienquote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie m ook niet. De Titan is niet wat ik in de streams zag.![]()
Die nummer 100 gaat er niet komen!
Heeft iemand nog die link met alle voertuigen en wapens?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
http://www.se7ensins.com/(...)-weapons-map.984641/quote:Op zondag 15 september 2013 16:20 schreef _NZT_ het volgende:
Die nummer 100 gaat er niet komen!
Heeft iemand nog die link met alle voertuigen en wapens?![]()
Speedophile Jetskiquote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
http://www.se7ensins.com/(...)-weapons-map.984641/![]()
![]()
Ik ben dus even in die guide aan het bladeren.
En verdomme, wat zijn er veel voertuigen! Alleen al iets van 6 fietsen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 16:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
En verdomme, wat zijn er veel voertuigen! Alleen al iets van 6 fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voertuigen![]()
Ja, ik zag het net! Ik vind het echt gruwelijk!quote:Op zondag 15 september 2013 16:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
En verdomme, wat zijn er veel voertuigen! Alleen al iets van 6 fietsen
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zin in
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Maar waar is de 747 dan die we in de streams zagen?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Op het vliegveld.quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef delano.888 het volgende:
Maar waar is de 747 dan die we in de streams zagen?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
vliegveldquote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef delano.888 het volgende:
Maar waar is de 747 dan die we in de streams zagen?![]()
![]()
Goh. Ik bedoel waarom niet in het overzicht.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Jawelquote:al veel gezien in de streams.
Ik vraag me echt af hoe druk de nachtopening is van Mediamarkt. Scheelt dat ik al betaald heb maar je zal wel alsnog in de rij moeten staan![]()
![]()
Heeft het nog zin om hem te bestellen daar? Intertoys heeft hem voor 52 maar bol.com is al helemaal uitverkocht..quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef Tinos85 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe druk de nachtopening is van Mediamarkt. Scheelt dat ik al betaald heb maar je zal wel alsnog in de rij moeten staan![]()
Jawel je hebt gelimiteerde benzinequote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef dolf1010 het volgende:
extra mods : fuel tank
wat doet dit precies? Je hoefde toch niet steeds te tanken of wel...?
& vliegtuigen pleuren gewoon uit de lucht als de kerosine op isik vind het geen goede vooruitgang..
Serieus joh?quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef delano.888 het volgende:
& vliegtuigen pleuren gewoon uit de lucht als de kerosine op isik vind het geen goede vooruitgang..
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef delano.888 het volgende:
![]()
![]()
Echt kut man, steeds in een chase word ik weer kapotgeschoten omdat ik stil kom te staanBest wel een fail in deze game
![]()
Ik had 'm 12 september besteld, gekozen voor ophalen omdat nachtrelease. Ze hadden gewoon nog op voorraad.quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om hem te bestellen daar? Intertoys heeft hem voor 52 maar bol.com is al helemaal uitverkocht..
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/GTA5.html
Nog op voorraad dus.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef fetss het volgende:
Iemand die al op XBOX live speelt en achievements heeft behaald? wil geen ban![]()
![]()
Ja echt. Ik heb nog niet gezien van auto's hoe lang een tank mee gaat, maar heb al wel een vliegtuig zien uitvallen in de lucht.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef delano.888 het volgende:
![]()
![]()
Jup, stuk of 3.quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef fetss het volgende:
Iemand die al op XBOX live speelt en achievements heeft behaald? wil geen ban![]()
Mediamarkt ook al dus
quote:Let op!
Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik had 'm 12 september besteld, gekozen voor ophalen omdat nachtrelease. Ze hadden gewoon nog op voorraad.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/GTA5.html
Nog op voorraad dus.OT: Auto's hebben echt belachelijke namenquote:Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af.Koenigsegg heet bijv. Overflod Entity XF
![]()
:/ dus het heeft geen zin om hem daar te bestellenquote:Intertoys dan maar voor 52 eu mits beschikbaar. GVD had hem eerder moeten pre-orderen
![]()
![]()
Yuri! Ga je weer streamenquote:Op zondag 15 september 2013 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ubernacht Oracle is ook hard.Beetje BMW-achtig.
?
![]()
Geen idee. Yuri vertel eens hoe dat werkt allemaal als je wil?quote:Op zondag 15 september 2013 16:43 schreef boffer69 het volgende:
Kun je die kerosine van vliegtuigen wel bijvullen dan?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik lees dat nu pas over benzine en kerosine. Zijn er ook tankstations dan? Net als in Mafia
edit Sowieso tankstations overvallen dan
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Thnxquote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
http://www.se7ensins.com/(...)-weapons-map.984641/
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik hoop daar toch echt om 1 uur wel weer weg te zijn. Met spel. Anders cancel ik, geld terug en ga ik wel naar Makro voor 48 euro.quote:Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat met de nachtrelease gaan fixen..![]()
Echt he, dan zou ik beter daarheen kunnen rijden en in de rij gaan staan.quote:Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat met de nachtrelease gaan fixen..![]()
volgens mij hoeven auto's niet te tanken, maar weet niet zekerquote:Op zondag 15 september 2013 16:45 schreef dolf1010 het volgende:
Kan je ook zien als je aan het rijden bent hoeveel benzine je nog hebt?![]()
Nee, hoeft nietquote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef boffer69 het volgende:
[..]
volgens mij hoeven auto's niet te tanken, maar weet niet zekerMentionedDCMJ![]()
En vliegtuigen kunnen die tanken? Of op is op weg is pech?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En vliegtuigen kunnen die tanken? Of op is op weg is pech?![]()
![]()
Wat?quote:
Ik heb letterlijk een stream gezien waar een vliegtuig uit de lucht pleurde, volgens de commentator omdat hij leeg was.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Maar waarom staat er dan in die strategy guide bij sommige auto's :quote:
Extra mods : fuel tank.
Wat heeft dit dan voor nut als je niet hoeft te tanken?![]()
Who gives a shit?quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb letterlijk een stream gezien waar een vliegtuig uit de lucht pleurde, volgens de commentator omdat hij leeg was.
Chop gaat soms pissen, ga je nu ook janken als 1 van de 3 protagonists niet gaat pissen?![]()
Ja maar als je net dat vliegtuig pakt wat vanuit Londen is gekomen en nog niet bijgevuld is ben je de sjaak.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Vliegtuigen kunnen 10.000 km vliegen op een volle tank![]()
I give a shit, ik wil geen limieten hebben tijdens het vliegen.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Who gives a shit?
Chop gaat soms pissen, ga je nu ook janken als 1 van de 3 protagonists niet gaat pissen?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dan heb je een vies groot probleem.quote:Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I give a shit, ik wil geen limieten hebben tijdens het vliegen.![]()
Bij Bol.com is het inderdaad uitverkocht. Als je bij Bol voor 14 september hebt besteld krijg je 'm nog wel op de releasedatum. Bestellingen daarna pas in oktober bezorgd oefff. Ik even blij dat ik eind augustus al gepre-orderd heb...PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
In iv waren er tankstationsquote:Op zondag 15 september 2013 16:45 schreef Blistering het volgende:
Ik lees dat nu pas over benzine en kerosine. Zijn er ook tankstations dan? Net als in Mafia
edit Sowieso tankstations overvallen danGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik dacht hem wel even bij play asia te halen maar nu ik al die verhalen lees en filmpjes zie kan ik niet wachten dus ben nu alsnog opzoek om hem dinsdag in huis te hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 16:51 schreef MagicTheo het volgende:
Bij Bol.com is het inderdaad uitverkocht. Als je bij Bol voor 14 september hebt besteld krijg je 'm nog wel op de releasedatum. Bestellingen daarna pas in oktober bezorgd oefff. Ik even blij dat ik eind augustus al gepre-orderd heb...![]()
![]()
ga jankenquote:Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I give a shit, ik wil geen limieten hebben tijdens het vliegen."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Klinkt goed!quote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb hem straks zelf op de PS3 (speciaal gehaald voor deze game), maar ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben hoe de vernieuwde RAGE engine draait op PC. Max Payne 3 was een dikke prima.
Heb mijn PC destijds (2009) gebouwd zodat hij GTA IV kon draaien, daarna grotendeels op laptop gewerkt en nu staat het beestje te verstoffen. Ik denk dat hij GTA V nog wel kan draaien, console hardware is immers ook niet veranderd en GTA V schijnt een stuk beter te lopen dan GTA IV.
Reken maar op hogere resolutie, betere kwaliteit textures en models, betere schaduwen, belichten en effecten, meer auto's en mensen op straat, mogelijkeid tot mods, etc.Wat mij betreft genoeg de reden om de game dan nog een keer aan te schaffen.
Ik zet er desnoods een betere processor in of een betere videokaart. Zit nu met een pc van 5 maanden oud, en alles loopt prima. Dus zal het vast lukken!http://www.tschepers.nl - TSchepers Media![]()
Geen idee, maar wat ik tot nu toe in de streams heb gezien, hoef je niet te tanken, is er geen tankmeter oid.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Maar waarom staat er dan in die strategy guide bij sommige auto's :
Wat heeft dit dan voor nut als je niet hoeft te tanken?
Edit: misschien betekend het dat je een beveiliging kan zetten op je tank dat hij niet kan ontploffen?
MentionedDCMJ![]()
Dan kan je m kapottrappen en een benzinespoor creërenquote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Maar waarom staat er dan in die strategy guide bij sommige auto's :
Wat heeft dit dan voor nut als je niet hoeft te tanken?
Moderator DIG
Zover ik weet is er geen tank. Als je gaat vliegen/rijden is er aan de rechterkant wel een gele balk, wellicht dat het kerosine/benzine is. Punt is: ik heb het nooit zien verschuiven. Ook heb ik tijdens de flight lessons - die ik allemaal gehaald heb - niks gezien over brandstof.quote:Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen idee. Yuri vertel eens hoe dat werkt allemaal als je wil?If not now, then when.![]()
Ik denk dat het inderdaad zoiets is.quote:Op zondag 15 september 2013 16:54 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat ik tot nu toe in de streams heb gezien, hoef je niet te tanken, is er geen tankmeter oid.
Edit: misschien betekend het dat je een beveiliging kan zetten op je tank dat hij niet kan ontploffen?
Yuri kan jij kijken wat het is? Steel een vapid sandking en probeer 'm te tunen en kijk wat die fuel tank is![]()
![]()
Welke is dat?quote:Op zondag 15 september 2013 16:56 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad zoiets is.
Yuri kan jij kijken wat het is? Steel een vapid sandking en probeer 'm te tunen en kijk wat die fuel tank isIf not now, then when.![]()
Heb ook wel eens een vliegtuig uit de lucht zien vallen, maar dat kwam m.i. doordat hij beschoten en geramd was door de wouten voor het opstijgen. Beschadigd, dus.![]()
uit dit plaatje:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 16:57 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
uit dit plaatje:Kan ook nog zo'n puur cosmetische tank zijn die dan onder de dorpels hangt, of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 16:57 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
uit dit plaatje:Nice, die kun je kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moment.
If not now, then when.![]()
Ik heb hem gepreordered bij Media Markt, maar kan hem pas vrijdag ophalen vanwege mijn studie. Is er een kans dat hij dan wordt weggegeven aan iemand anders?![]()
Misschien dat je de fuel tank een kleurtje kan geven of iets dergelijks.quote:Op zondag 15 september 2013 16:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan ook nog zo'n puur cosmetische tank zijn die dan onder de dorpels hangt, of zo.
Ik zie dat het ook bij sommige motoren kan.![]()
Kan niemand anders hem gewoon even voor je ophalen?quote:Op zondag 15 september 2013 17:00 schreef Vak113 het volgende:
Ik heb hem gepreordered bij Media Markt, maar kan hem pas vrijdag ophalen vanwege mijn studie. Is er een kans dat hij dan wordt weggegeven aan iemand anders?Flesje bier![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 17:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan niemand anders hem gewoon even voor je ophalen?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: